Ducati jsem vlastně vůbec prodat nechtěl, jenže jsem se pak svezl na 1250 a bylo rozhodnuto.
Motorka koupena od FIRMA:CarTec Praha (Praha 10-Malešice) - Naprosto špičkové jednání, od A do Z se mě ujal Dominik Laube a vedle motorky má značnou zásluhu na zářezu v mém bankovním kontu...
Výška jezdce: 195 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Ducati Multistrada V4: Přišlo mi, že bych stejně po čase musel skončit u GS, tak proč to prodlužovat...
První dojmy - A já si říkal, jak Ducati jede. Jaký to byl omyl, přitom jsem motorku zajížděl a držel se do 5000 ot./m. To, s jakou vehemencí se motor sbírá z nízkých otáček, je dechberoucí. Navíc, konečně mám pocit, že někdo ušil motorku tak, abych se na ní cítil dobře. Za 1 den 560 km přes Šumavu, slezl jsem z toho a mohl bych pokračovat.
Motorku bych doporučil pro - Pro toho, kdo už dozrál :)
Doplňky na motorce - Komplet pakety, adaptivní světlo, kontrola tlaku pneu, výhřev sedel, pletené ráfky, padací rámy, vario kufry, plexi z advíka.
Recenze
Vzhled - někomu se líbí, někomu ne. Já jsem nadšený hlavně z vytrčeného motoru (byť nakopané holeně bolí) a preciznosti zpracování detailů...
Cestování - těžko budete hledat větší univerzál. Na kafe do centra nebo do Dolomitů v plný polní? Žádný problém.
Našlapaný technologiemi . težko si představit, co by mohla motorka ještě mít. Asisteny, konektivita, světla, je to prostě pecka.
Podvozek - jednoduše jízda jak na létajícím koberci. Kapitola sama pro sebe. 100% jistota, že jste v bezpečí, člověka ale může někdy zaskočit.
Motor. Motor. Motor.
Jj, dobrý stroj, já ale zase z něj přešel na Ducati. Svezl jsi se na MTS V4?