renocar_duben



PROFIL MOTORKY

BMW R 1250 GS (2019)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Fi-kus
Vloženo 27.3.2019
Aktualizováno 21.10.2019
Zobrazeno 3 416x
HODNOCENÍ PROFILU OD 12 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.8

Popis motorky


... stal se zázrak a já měl možnost koupit nové GSo. Nikdy jsem si ani na chvilku nemyslel, že budu mít v mém životě motorku přímo z výroby, ale stalo se!!!

Více fotografii

Výška jezdce: 187 cm

První dojmy - Na vzducháči 1200 GS jsem jezdil cca 13 let a dali jsme poctivých 70 tis km. 1250GS je tedy skok o dvě generace a to bylo velké očekávání. Hlavně jsem si moc přál, aby čitelnost podvozku byla minimálně stejná!!! A teď jsem už v klidu - je lepší

Motorku bych doporučil pro - Doporučím jí tomu, kdo jí zvedne ze země! A alespoň 2x

Doplňky na motorce - Na míru dělané padáky od grave - Tomáši moc díky (vždy pérový a ochotný přístup!!!)

Recenze

Tak mám za sebou první sezonu na krásnem stroji. Hned na úvod si nemůžu odpustit srovnání se vzducháčem 1200GS. Nová 1250GS má vyšší těžiště, což je znát v případě potřeby rychlé změny směru nebo pohybu motorky - mě mrzí + je taky trochu arogantnější oproti starší sestřičce. Zbytek odlišností jsou už jen superlativy! Vyzdvihnu jen ty, co se moc nezmiňují. Větrný štítek, ačkoliv je menší, odvádí užasnou prací, kdy při mé výšce 188 cm se přilba netřese jako na vibrátoru. Dál ... nevydržel jsem i přes můj osobní zákaz musím lítat i v terénu. Zde stále nevychází z údivu nad stavení podvozku a správné citlivosti na plyn i brzdu ... cítím se lépe v ovládaní, i když vím, že za mě makají spíš elektroničtí pomocníci v případě potřeby. Spotřeba se v průměru ustálila na 5,4 litru. Ale když GSo uvidí dálnici, tak běží spotřeba při jízdě kolem 140 - 150 za hranici 8 litrů. Škoda menší nádrže, ale to fňukám nad rozlitým mlékem! Jako každý, kdo přešel ze vzducháče, tak i já oplakávám tlačítka blinkrů, které se unifikovaly na levou stranu řidítek … ale to je opět rozlité mléko. Digi display je dobře čitelný i za slunce a motorka má pořád potřebu, přes tento display, se mnou komunikovat … malý tlak v pneu (navštivte servis) … není signál GPS (navštivte servis) … a asi nejhorší hláška = dochází benzín (prostě pořád chce tankovat!!! Na dálnici ujedu 150 km a už to zase svítí!!!). Poslední věc, která je velmi odlišná od původního vzducháče jsou zvuky linoucí se z motoru. Prostě je jich tam nějak moc a jsou hodně nesourodé.
Každopádně co zůstává naprosto stejné je pocit! Ten pocit těsně před nasednutím na GSo, těsně před nastartováním … a pak když se motor otočí a s motorkou to škubne!!! To že má pod sebou konečně ženskou, která poslouchá a o které ví, na které tlačítko má sáhnout, aby udělala to, co se od ní chce!

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Mavist
Mavist napsal 07.05.21 v 17:22 8b.

Ahoj, mám GS z roku 2020 a lítám po dálnici i rychleji, ale 8 litrů to nežere. Jinak souhlaím s tvým komentářem.Užívej ho v pohodě.

davidbiker
davidbiker napsal 28.02.21 v 21:07

musíme se někdy projet aspon kolem komína :) jsme kousek od sebe

davidbiker
davidbiker napsal 14.01.21 v 00:13 10b.

like...ja si to porad desne uzivam :)

Vlas2
Vlas2 napsal 20.03.20 v 14:25 10b.

Ahoj, píšeš že jsi jezdil 13 let na R1200GS na vzducháči, byla to celých 13 let jedna, nebo jich bylo víc? Zajímá mne spolehlivost, za předpokladu, že se o ni člověk stará a že se k ní slušně chová!?
Jinak gratuluji ke krásné mašině!

Bikovec
Bikovec napsal 03.01.20 v 19:47

Čau kámo! Koukám, že máš novou krásku Doufám, že budeš spokojen se svoji mašinou a také, že se ještě někde potkáme! Rád na Tebe vzpomínám. Jsi dobrý chlap

David

Více komentářů



TOPlist