
Top Gun: Suzuki Hayabusa vs Kawasaki Ninja H2 SX
01.01.2023
01.01.2023
16.03.2022
13.10.2021
27.05.2021
27.10.2008
18.09.2008
07.08.2022
27.04.2022
16.04.2021
05.02.2021
03.02.2021
31.07.2020
08.01.2019
28.08.2017
17.08.2017
20.01.2016
02.06.2015
05.05.2015
03.10.2014
01.05.2013
03.10.2012
05.01.2009
02.11.2007
29.06.2007
1998 | 1999 | 2006 | 2007 | 2008 | 2009 | 2010 | 2011 | 2012 | 2013 | 2014 | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2021 | 2022 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | |||||||||||||||||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
|||||||||||||||||
Objem | 1298 cm3 | 1340 cm3 | |||||||||||||||
Výkon | 129 kW | 145 kW | - | 143.8 kW | 140 kW | ||||||||||||
Výkon při otáčkách | 9800 ot/min | 9500 ot/min | - | 9500 ot/min | 9700 ot/min | ||||||||||||
Točivý moment | 140 Nm | 138 Nm | 155 Nm | - | 155 Nm | 150 Nm | |||||||||||
Otáčky při max toč.mom. | 7000 ot/min | 7200 ot/min | 7000 ot/min | 7200 ot/min | - | 7200 ot/min | 7000 ot/min | ||||||||||
Druh motoru | Spalovací | ||||||||||||||||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | ||||||||||||||||
Chlazení | Kapalina | ||||||||||||||||
Uspořádání válců | Řadový | ||||||||||||||||
Počet válců | 4 | ||||||||||||||||
Rozvod | DOHC | ||||||||||||||||
Ventilů na válec | 4 | ||||||||||||||||
Vrtání | 81 mm | ||||||||||||||||
Zdvih | 63 mm | 65 mm | |||||||||||||||
Kompresní poměr | 11.1 : 1 | 11 : 1 | 12.5 : 1 | ||||||||||||||
Příprava paliva | Vstřikování | ||||||||||||||||
Startér | Elektrický | - | Elektrický | ||||||||||||||
Počet rychlostí | 6 | ||||||||||||||||
Sekundární převod | Řetěz | ||||||||||||||||
Typ rámu | Páteřový | - | |||||||||||||||
Materiál rámu | lehká slitina | - | |||||||||||||||
Zdvih předního odpr. | 120 mm | - | 120 mm | - | 120 mm | - | 120 mm | ||||||||||
Zdvih zadního odpr. | 140 mm | - | 140 mm | - | 140 mm | - | |||||||||||
Brzdy vpředu | 2 kotouč | ||||||||||||||||
Rozměr předního kotouče | 320 mm | 310 mm | 320 mm | 310 mm | 320 mm | ||||||||||||
Přední třmen | šestipístkový | čtyřpístkový | - | ||||||||||||||
Brzdy vzadu | kotouč | ||||||||||||||||
Přední kolo | 17 " | - | 17 " | ||||||||||||||
Zadní kolo | 17 " | - | 17 " | ||||||||||||||
Rozměr přední pneu | 120/70 ZR 17 | - | 120/70-ZR17 | 120/70ZR17 | |||||||||||||
Rozměr zadní pneu | 190/50 ZR 17 | 190/55 ZR 17 | 190/50 ZR 17 | - | 190/50-ZR17 | 190/50ZR17 | |||||||||||
Rozvor | 1485 mm | 1480 mm | |||||||||||||||
Úhel hlavy řízení | - | 65.8 ° | - | 24 ° | - | 23 ° | |||||||||||
Závlek předního kola | - | 97 mm | - | 97 mm | - | 90 mm | |||||||||||
Světlá výška | - | 125 mm | |||||||||||||||
Výška sedla | 805 mm | 820 mm | 805 mm | 800 mm | |||||||||||||
Suchá hmotnost | 215 kg | 220 kg | 215 kg | 220 kg | 230 kg | 266 kg | - | ||||||||||
Pohotovostní hmotnost | - | 250 kg | - | 260 kg | - | 266 kg | 264 kg | ||||||||||
Objem nádrže | 22 l | 21 l | 20.82 l | 20 l | |||||||||||||
Rezerva | - | 3.5 l | - | ||||||||||||||
Spotřeba | - | 6.7 l/100 km | |||||||||||||||
Zrychlení | - | 2.8 0-100 km/h | - | 3.2 0-100 km/h | |||||||||||||
Maximální rychlost | - | 309 km/h | - | 300 km/h | 298 km/h | 299 km/h | - | 299 km/h | |||||||||
První cena | - | 369000 Kč | - | ||||||||||||||
Cena testovaného stroje (včetně příplatků) | - | 439900 Kč |
Od Jarda(2021)
Od Mistr-kat(2020)
Od BNDL(2015)
Od BNDL(2015)
Od Koney(2011)
Od Koney(2011)
Od Koney(2011)
Od Koney(2011)
Od Suzabuza(2010)
Od likvos(2010)
Od likvos(2010)
Od Petřičák(2009)
Od Petřičák(2009)
Od Petřičák(2009)
Od Petřičák(2009)
Od Petřičák(2009)
Od Toecutter.(2008)
Od Raving_DJ(2008)
Od WadeGYTR(2008)
Od Iceman...(2008)
Od Iceman...(2008)
Od Iceman...(2008)
Od ROSTYK(2007)
Od hacko.(2005)
Od Miira(2003)
Od Maarty28(2003)
Od Maarty28(2003)
Od Maarty28(2003)
Od Miira(2003)
Od Durex(2002)
Od SLUGI(2002)
Od SLUGI(2002)
Top Gun: Suzuki Hayabusa vs Kawasaki Nin...
Suzuki Hayabusa GSX-R 1300: Prochyho aut...
Suzuki Hayabusa: Dokáže oslovit i dnes?
Okruhová premiéra Suzuki Hayabusa: To ne...
Unboxing Suzuki Hayabusa 2021: Vytáhli j...
Suzuki GSX1300RR Hayabusa - motor
Suzuki GSX1300RR Hayabusa - rám
Suzuki GSX1300RR Hayabusa - vzhled
Suzuki GSX1300RR Hayabusa - podvozek a o...
Suzuki GSX1300RR Hayabusa - přístrojová ...
Suzuki uteklo video s novou Hayabusou!
Sardinie 2019
Červenohorské sedlo 2017
Ted Brady stanovil rychlostní rekord v j...
Alpy 2014
Hayabusa vs. Lambo
Suzuki Hayabusa (MY2014)
Požádal o ruku uprostřed dálnice
Suzuki Hayabusa
Kawasaki ZZR1400 vs Suzuki Hayabusa 1300
Suzuki Hayabusa Acceleration
Hayabusa vs Bazant (nasledky po zrazke)
Suzuki GSX 1300R Hayabusa Promo video
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Japonské | Hayabusa a B-King sraz, tentokrát s rokem 2022 | 4107 | 27.2.2023 19:48 | ||
Opravy a údržba | Havlík Zdeněk Praha kontakt převodovka Hayabusa | 0 | 10.6.2022 11:47 | ||
Opravy a údržba | Pri 9000 otackach cuka,skube Hayabusa 2008 | 45 | 3.4.2022 16:44 | ||
Americké, anglické | Dovoz/prihlaseni z USA | 13 | 30.1.2022 20:02 | ||
Přestavby | Hayabusa lozisko krku | 4 | 8.1.2022 23:02 | ||
Supersport | Písty Hayabusa 99-07 | 2 | 11.10.2021 15:56 | ||
Silniční cestovní | Hayabusa pohodlí na cesty | 6 | 2.8.2021 10:15 | ||
Silniční cestovní | Číslo | 2 | 5.7.2021 09:34 | ||
Silniční cestovní | Dialkové svetlo Suzuki Hayabusa | 3 | 19.5.2021 07:07 | ||
Opravy a údržba | Nestartuje | 126 | 15.3.2021 19:05 | ||
Japonské | hayabusa hlava | 18 | 14.2.2021 21:39 | ||
Silniční cestovní | Nová Hayabusa 2021 | 20 | 6.2.2021 20:42 | ||
Silniční cestovní | Hayabusa K8 - nepravidelný volnoběh | 19 | 7.11.2020 10:31 | ||
Japonské | zapojeni powerboxu healtelh hayabusa 2008 | 2 | 7.11.2020 10:08 | ||
Supersport | konektor samodiagnostiky hayabusa 2008 | 1 | 1.10.2020 20:35 | ||
Opravy a údržba | Po výměně brzd desek se hřeje kotouč | 41 | 17.9.2020 11:13 | ||
Opravy a údržba | vymena regulatoru dobijeni hayabusa | 5 | 10.8.2020 15:27 | ||
Opravy a údržba | Nová baterie-zprovoznění-nabíjení | 9 | 28.4.2020 16:13 | ||
Silniční cestovní | Imbusový šroubek pod rotorem alternátoru | 0 | 10.1.2020 22:51 | ||
Opravy a údržba | leštění ráfků KOL - rychlej dotaz | 14 | 26.9.2019 23:38 |
Černo-stříbrná, víceméně v sérii, jen nějaké detaily technického rázu. Úpravy a doplňky, které jsou ...
Občas to tady čtu a taky se mi to stalo. Koupil jsem si jiný stroj než jsem původně chtěl. Hledal js...
Sokol Milky Way ! Malá atomová střela
Ano,ano Hayabusa č.2.A proč? Jelikož po první generaci se dá jít jen do druhé :-) Malá recenze níže...
Hayabusa nepotrebuje úvodný text!
Hayabusa 2009 - super koloběžka.
Motorku, která se za osm let svého života dokázala stát legendou, není třeba moc představovat. Stačí...
Co jiného po banditech než to nejlepší, co Suzuki dělá...
Urýchlovač častíc s kontroverzným vzhľadom, ktorý delí ľudí na dva tábory.
Je to mazec,cesťák s duší ďábla,neni co dodat jen že jsem spokojen.
Hayabusa, srdcovka od první do poslední chvíle našich cest.
Sokolík 3. generace? To nesmím vynechat! Moje černá perla. Prostě to JE úžasná motorka.
Můj dlouholetý sen, který se stal skutečností.
Opět má vysněná. Je to parádní stroj po kterém jsem dlouhé roky pokukoval…
Je to má třetí busa a to znamená,že jsem zapadl mezi ty,kteří tuhle motorku prostě milují.
Někomu kdo nikdy na Hayabuse neseděl je těžké ten stroj přiblížit...mám otevřenou verzi, bez abs, be...
k Erku patri busa, proste sen, bude se delat postupne jako TLR komplet karbon kapoty, prestavba podv...
Je to sportovně - cestovní motocykl se skvělým podvozkem, motorem a spoustou elektroniky.
Po deseti letech opět Hayabusa. V r.2008 jsem měl novou Gen 2 a chtěl jsem vyzkoušet Gen 3.
Urýchlovač častíc s kontroverzným vzhľadom, ktorý delí ľudí na dva tábory.
Nedávno jsem po dlouhém poskakování kolonou, kdy větráky jely naplno, měl problém nastartovat. Hodil...
V rámci Suzuki Tour jsem si v brněnském Cartecu zarezervoval svezení na nové buse. Byla to identická...
S velkou dávkou štěstí se mi letos podařilo zaregistrovat a absolvovat na brněnském polygonu a okruh...
...aspoň jeden motosraz letos jsem stihla...
...děsivé rachtání, kopání a dotahovací šroub na konci cesty mě přesvědčil o tom že nastal nevratný ...
Motor | |
---|---|
Spojka | 8.6/10 |
Průběh výkonu | 9.5/10 |
Vibrace | 8.0/10 |
Převodovka | 8.3/10 |
Mechanická hlučnost | 8.1/10 |
Zvuk | 8.9/10 |
Spolehlivost | 9.3/10 |
Brzdy | 7.4/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 8.3/10 |
Těsnost tlumičů | 9.2/10 |
Tuhost rámu | 9.3/10 |
Jízda | |
Sport | 8.4/10 |
Město | 6.6/10 |
Cestování | 9.1/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 6.1/10 |
Ceny servisu | 6.5/10 |
Servisní síť | 7.2/10 |
Dostupnost dílů | 8.1/10 |
Nabídka doplňků | 7.1/10 |
Servisní intervaly | 7.4/10 |
Sport | |
Tlumič řízení | 8.0/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Kawasaki ZZR 1400 | Mal som ZX6R, bol som spokojný, no Busa bol sen |
Honda CBR 1100XX Blackbird | Staršia a nenašiel som vhodný kus |
Kawasaki Ninja ZX-10 RR | |
Honda CBR 929RR Fireblade | |
Honda VFR 800 | aktivácia vtec-u mi prišla otravná + sa mi nepáčila celková komplikovanosť motorky... dva chladiče po stranách, poprepletaný výfukový systém s tlmičom pod sedadlom,... cca rovnaká hmotnosť a hlavný faktor: BUSA! |
Kawasaki ZZR 1400 | 1441 r.v 2012 |
Kawasaki ZZR 1400 | |
Suzuki B-King | Bohužel nebyl výběr a než jsem se rozhoupal zmizl i ten jeden hezký :) |
Kawasaki Z 1000 | Ani sem na ní nebyl kouknout :)) |
Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa | Prostě jasná volba, nebylo co řešit. Kdyby Busa neexistovala, nejspíš bych se rozhodoval mezi dvanáctkou Ninjou a K1200S/K1300S, možná by se do výběrového řízení dostal Blackbird a ZZR 1200. A neuráželo by mě mít jako druhou motorku TL 1000R. |
Kawasaki ZX-12R Ninja | Podle parametru a zkušeností jednoho mého známeho sem změnil názor |
Kawasaki ZZR 1400 | Zajímavá volba ale Ghostík mě zaujal vice |
Honda CBR 1100XX Blackbird | Již sem měl takže sem chtěl neco jineho |
Honda VTR 1000 SP1 | Už jsem ji měl a byl jsem moc spokojen |
Suzuki GSX-R 750 | Na dlouhé cesty až příliš agresivní poloha za řídítky, minimalistické sedlo spolujezdce. |
Aprilia RSV 1000 R | Nakonec jsem se raději rozhodl pro japonce,ale jednou bych ji chtěl zkusit ... |
Suzuki TL 1000R | Je jich strašně málo a je celkem problém sehnat nějakou ve slušném stavu |
Kawasaki ZZR 1400 | ...protože na ní nikde nebyl nápis Hayabusa...:)) |
Suzuki GSX-R 1000 | Kvůli cestování ve dvou to vyhrála Hayabusa :) |
Suzuki GSX-R 1000 | Chtěl jsem se trochu usadit, ale moc se to nepovedlo :o) |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Kawasaki ZZR 1400 | Nějak víc mě to táhne ke Kawasaki a navíc už jednu v garáži mám |
BMW R 1250 RT | Kde sehnat testovaci jizdu? |
Suzuki TL 1000S | |
Yamaha FZ1 N | Na žádné jsem nejel, neprodává ji nikdo kolem :/ |
BMW K 1600 GT | lebo mi ju vyfúkli spod nosa |
Kawasaki ZX-10R Ninja | |
Kawasaki ZZR 1400 | |
Kawasaki ZXR 600 | Do práce každý den v kolonách asi nic moc... |
Kawasaki ZZR 1400 | Už byla dlouho na trhu a trochu se mi okoukala, asi i starší koncepce než zzr |
Yamaha MT-01 | Yamaha mě více uchvátila svým zjevem, jízdním projevem a zvukem. A miluju dvou-válce. |
Hero puch Majestic Vogue | Pomalá |
Suzuki M1800 IntruderR | Mĕl jsem ji a intruder je kus poctivýho železa a mà jedinečný styl |
Yamaha YZF-R1 | Celkem težká a na moje 100-200km courání po kraji je to zbytečnost. |
BMW K 1300 S | podvozok a brzdy |
Kawasaki ZX-12R Ninja | malý výběr |
Yamaha YZF 1000R Thunderace | je hnusná :-D |
Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa | Prostě jasná volba, nebylo co řešit. Kdyby Busa neexistovala, nejspíš bych se rozhodoval mezi dvanáctkou Ninjou a K1200S/K1300S, možná by se do výběrového řízení dostal Blackbird a ZZR 1200. A neuráželo by mě mít jako druhou motorku TL 1000R. |
BMW K 1300 S | |
Kawasaki ZZR 1400 | méně pohodlná motorka s barokními tvary |
Honda CBR 1100XX Blackbird | Mimo budget. |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2009 | mag. | suzuki_gsx-r_1300_hayabusa_k9.pdf | 35 MB | Není skenován, je to originál v EN. Je možné si kopírovat texty z manuálu. |
2008 | MAJK3 | suzuki-20gsx130...ce-20manual.pdf | 14 MB | |
2008 | MAJK3 | uzivatelsky-man.-cz.pdf | 5.1 MB | |
2008 | mrca600 | 1474_uzivatelsky-man.pdf | 5.1 MB | Manuál je v Čestině |
2008 | Luke-78 | 8585_1474_uzivatelsk.pdf | 5.1 MB | Manuál na Hayabusu v Češtině. |
2006 | Smrči-GSX-F | gsx_1300r_hayabusa_microfish.zip | 1.7 MB | |
2001 | Dave8452 | busa-2001-update.pdf | 19 MB | |
1999 | šmudla | suzuki_hayabusa...l-1999-2000.pdf | 79 MB | pro ročník 1999 až 2002. |
1999 | DCX11 | suzuki-gsx1300r...l-1999-2000.pdf | 79 MB | Manuál Hayabusa 99-00 |
1999 | Miky1300 | suzuki_gsx1300r...l_1999-2003.pdf | 79 MB | Suzuki GSX1300R Hayabusa pdf mr.mickey |
1990 | mderis | suzuki_hayabusa...vice_manual.zip | 79 MB |
2011 | Neo | 26.04.2022 | Stáhnout m4a |
Staženo:47x Yoshimura Dual Oval II - teplá |
|
2011 | Neo | 26.04.2022 | Stáhnout m4a |
Staženo:16x Yoshimura Dual Oval II - studená |
|
Vložit vlastní zvuk |
Název pneumatiky | Průměr | Použito na | Známka | Popis | Hodnoceno |
---|---|---|---|---|---|
Vložit vlastní hodnocení | |||||
Michelin Pilot power 2 CT | 17" | Zadek | 2 | spokojenost | 18.09.2015 v 12:52 |
Pirelli Angel ST | 17" | Zadek | 1 | Většinou jsem jezdil Bridgestony,na Banditech výdrž okolo 60... | 30.04.2014 v 15:32 |
Michelin Power One | 17" | Předek | 1 | Příjemná změna po sundání jinak dobrýho, ale přece jen sport... | 04.09.2012 v 15:27 |
Dunlop GP Racer D 211 | 17" | Zadek | 1 | Dvěstějedenáctku jsem měl vzadu na Buse už dvakrát, se shodn... | 04.09.2012 v 14:46 |
Pirelli Angel ST | 17" | Předek | 1 | Nevěřil jsem, že je možné, aby se sportovně-cestovní obutí d... | 18.08.2012 v 23:22 |
Pirelli Angel ST | 17" | Zadek | 1 | Nevěřil jsem, že je možné, aby se sportovně-cestovní obutí d... | 18.08.2012 v 23:18 |
Bridgestone BT 003 | 17" | Zadek | 1 | Výborná guma na prasení, pokud člověk oželí sníženej kilomet... | 16.08.2011 v 16:45 |
Metzeler Roadtec Z6 | 17" | Předek | 2 | Výdrž 7 tis. km je odhad, motorka byla koupená s touto pneu,... | 08.08.2011 v 12:50 |
Metzeler Roadtec Z6 | 17" | Zadek | 2 | Skoro bych řekl ideální guma pro těžkej a výkonnej stroj, ik... | 08.08.2011 v 12:35 |
Bridgestone BT023 | 17" | Předek | 1 | Do nové sezony jsem se rozhodl vyrazit na nové pneumatice, j... | 26.03.2011 v 17:01 |
AVON Avon Storm ST | 17" | Zadek | 2 | Zkusil jsem, protože jezdím svižnější turistiku a už nejspíš... | 28.12.2010 v 23:30 |
Bridgestone BT023 | 17" | Zadek | 1 | Po BT021 se kterou jsem byl velmi spokojený jsem se rozhodl ... | 21.08.2010 v 14:15 |
Pirelli Angel ST | 17" | Zadek | 1 | 10000km na buse ve dvou převážně vyšší rychlostí. Na Busu id... | 29.04.2010 v 21:30 |
Bridgestone BT021 | 17" | Předek | 1 | Jestli byly moje zkušenosti s BT021 na zadním kole vynikajíc... | 18.04.2010 v 13:33 |
Dunlop Roadsmart | 17" | Zadek | 2 | 14.10.2009 v 12:04 | |
Continental Conti Motion | 17" | Zadek | 4 | Za vlažna krása, ale po zahřátí guma na žvíkání.Oparavdu mot... | 13.10.2009 v 12:56 |
Continental Race attack | 17" | Zadek | 1 | 11.10.2009 v 21:52 | |
Metzeler Sportec M3 | 17" | Zadek | 1 | 11.10.2009 v 21:49 | |
Bridgestone BT021 | 17" | Zadek | 1 | V pořadí druhá pneumatika, kterou jsem měl vzadu nazutou. Pr... | 25.07.2009 v 13:12 |
Bridgestone BT56 | 17" | Předek | 2 | Přední pneu nazutá na Hayabuse z výroby. Byla nahrazena ve s... | 01.05.2009 v 23:28 |
Metzeler Sportec M3 | 17" | Předek | 1 | 16.01.2009 v 16:54 | |
Bridgestone BT56 | 17" | Zadek | 2 | Tuto pneu jsem měl na motorce nazutou z výroby. Do začátku t... | 06.11.2008 v 16:35 |