Není ji třeba nijak moc představovat.
Motorka koupena od bazar p.r.i
Výška jezdce: 186 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Kawasaki ZZR 1400: 1441 r.v 2012
První dojmy - Hoodně rychlej autobus,200 než řekneš švec. Kroutáku až do pr...e Na otáčkovém pásmu 7200 až 11000 dost návyková věc.Na první dva kvalty ve výjezdech nad kroutákem de bokem,při větším složení i na trojku./turist guma/.Když v tahu prosedne,nebo přes horizont předek levituje nad zemí,aniž člověk chce. Tlumič.řízení dokonale doplnuje stabilitu. Spojkovej antihop na brždění dobry,no na plnej předek při nájezdu zadkem stejně zavrtí..
Motorku bych doporučil pro - Jistě komu padne,pokud nemá hlavu jen na to aby mu nepršelo do krku :-)) ...
Doplňky na motorce - KN a Yoshimury
Recenze
Po předešlých strojích typu VF 1000F a F2..CBR 1000F.. ZZR 1100 a..ZX12R ninja má už člověk jasno na jaké vlně jede... Opravdu vynikající aerodynamika začíná fungovat v prudce ilegálních rychlostech.Do 270 live,od tělocvik Podvozek jde docela slušně nastavit i v serii..Vyší profil zadní pneu výrazně dopomáhá jízdním limitům podvozku..Dálnice,spravené vozovky,velký denní kilometrový nájezd, hodně svižné tempo,i ve dvou. Jízdní komfort v tomto gardu,táhlé rychlé zatáčky na motor,akcelerace,stabilita z nich. To je doména sokola... Naopak rozbitá okrska- / žebřinák/ Série pomalých překlápěček,/dřina/..V nájezdech na vracáky,kolikrát uf..těžkopádná harmara. Brzdy v režimu sport rychle vadnou i když motor s antihopem hodně dopomůže... Pro batůžky pohodová lodˇka,i na delší trasu.Nad 190 už je dost větrno,podle ohlasu s tandemu. Ve dvou /vyhláškové rychlosti,město/ je víc na ruce. Zato má větší grip. Dá se víc brzdit zadek a tahat za to na výjezdech ) Po třech sezonách a více jak 27000 najetých šla do trhu
K 10/ 2019 má již nového majitele..
Zdar ze ZN do OC. Dík za příspěvek. Ten Tvůj kousek...snad nej...barva ve který vyjela do světa. Ve Vrbovce jsem ni jezdil dívat. Škoda prodávat. Jinak bez dalšího komentáře. Taky jsem ji chtěl, ale nakonec návrat k Blekoušovi. Ale tyhle rakety jsou prakticky stejné hnízdo. Kdo nemá palic...je po něm a pak jsou ti ostatní. Jinak ať ta nebo ta...krásné svezení a čistá hlava. Vyšší tep, chvění v zápěstí a nekonečnej zážitek. Sláva dálkovým autobusům a Busám zvlášť. A proč se tyhle supersoniky tak dlouho vyráběly prakticky beze změny...kdo si koupí pochopí. Jo... a spím v garáži, manželka nechápe. Zrovna předevčírem jsem přišel zejtra a pozítří zase včera...pořád v garáži...Zdar M.