renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa (2021)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník bypas
Vloženo 15.9.2023
Aktualizováno 4.4.2024
Zobrazeno 1 032x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

druhá seznamovačka

Vloženo: 25.09.2023, Uskutečněno: 25.09.2023, Stav tachometru: 17900 km, Zhlédnuto: 41x


Tak sem hodím pár postřehů z dalších najetých km.
Musím se přiznat, že to je má první motorka z mých asi 30-ti, u které jsem si nastudoval přiloženou příručku. Já vím - jsem ňouma . Až teď jsem vlastně zjistil, co všechno se v elektronice ještě skrývá a co nabízí. Nastavení uživatelského profilu, nastavení displeje včetně skvělého grafického znázorňování aktuálního náklonu motorky (umí i udržet v paměti max. náklon). To jak funguje skvěle antihop.spojka.
Jedna věc mě ale u této cca 250-tikilové motorky moc baví - a to jak je přes tu svou váhu skvěle voditelná, řiditelná, manipulovatelná, svižná ve městě mezi plechovkami.
Nevím, jestli jsem měl štěstí, ale při poslední vyjížďce jsem potkával jen samé skvělé řidiče čtyřkolových řidičů, kteří mě bez problémů pouštěli, jeli stranou, dokonce počali, až projedu a nevjeli schválně do cesty tak, abych musel přibrzdit. Fakt díky chlapi. Často se tady na řidiče automobilů nadává, ale já měl asi teď fakt dobrý den - anebo to je tou motorkou?
Jooo vlastně pardon. Jeden děsný pitomec, za kterým jsem jel opravdu slušně v obci, si musel i přes 28 st. ve stínu ... musel si děsně intenzivně čistit a ostřikovat čelní sklo. Jako fakt? Fakt se najdou ještě tito lidi? Kouká do zpětného zrcátka a cáká to tam až vidí, že se vzdaluju z dostřelu. No co na to říct.
Tak končím s hodnocením řidičů a budu se ještě věnovat buse samotné.
Opravdu jsem nadšený z brzdové soustavy a účinku brždění tohoto bajku.
Jen málokterá motorka se dá přibržďovat jedním prstem. Tady tato? ˇuplně v pohodě a druhým se ještě dloubete v nose.!!! Krásně dávkovatelný nástup účinku brzd mě zaskočil. Nečekal jsem to až tak megadobré. Ne... výborné. ABS jako takové jsem ještě asi ani pořádně nevyzkoušel, anebo ...kamarádi... není úplně znatelné. Myslím si, že ze stejné rychlosti jsem brzdil nedávno mou sedlanou Z900 a ta už cvakala do páčky. Stejně tak jsem zkoušel busu a nic jsem necítil. Je to dobře? Není to dobře? Zkusím ještě párkrát a možná vám dám vědět víc. budu se více soustředit na celkové vibrace při využití brzd nadoraz. Pořád ještě mám trošku z tohoto hypersportovního cesťáčku respekt. Přece jen ji nechci zahodit pár dní po koupi.
Nicméně - tahle motorka je pro mě TOP. Každý má jiné preference, ale pro mě byla je a bude hayabusa jedničkou. A až ji prodám, už jiná nebude. Tahle bude má poslední. Děkuji těm japonským klukům za to, že mi v mém životě udělali takovou radost, pže pokaždé, když jdu za ní do garáže ... rozbuší se mi srdíčko.

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.

Nejnovější záznamy v deníku


TOPlist