Téma: hayabusa hlava
25.4.2015 v 13:25
Zdravím, chci se zeptat, jestli je nutnost měnit šrouby na dotažení hlavy. musel jsem udělat gumky na ventilech a ty šrouby jsou docela dost mastný.
pokud sou mimo toleranci tak je vhodne je vymenit. Kolik maji mit bys mel najit v servisnim manualu. Dohledavat se mi to nechce. Pokud uz budou moc dlouhe (pretazene) a pouzijes je tak ho pri dotahovani bud zatrhnes a nebo ti pak nekdy pozdeji foukne tesneni pod hlavou.
Každém manuálu je co se týká šroubů nebo šteftů do hlavy - při každé demontáži je potřeba dát nové!! - hrozí jeho prasknutí atd.. (někdo se tím řídí, nikdo ne) jen už jsem vyděl vyndávat znovu hlavu a z bloku dolovat zlomený 1x šteft a 2x šroub. A od těch dob se dávají všude nové a je klid. Nezapomeň, že ty šrouby jsou tepelně namáhané, atd.. .
A taky musíš dát nové těsnění a utáhnout na požadovaný moment chvilku počkat cca 5-10minut a znovu utáhnout -dle manuálu.
Vše je psáno v manuálech. Nyní jsem dělal hlavu na jiném motoru, konkrétně 6ti válcovém o objemu 12,6l.
A taky musíš dát nové těsnění a utáhnout na požadovaný moment chvilku počkat cca 5-10minut a znovu utáhnout -dle manuálu.
Vše je psáno v manuálech. Nyní jsem dělal hlavu na jiném motoru, konkrétně 6ti válcovém o objemu 12,6l.
1 reakcí na tento příspěvek hayabusa hlava
Já bych zavolal Ševčovi. Věřím, že rád poradí. Mají tam letité zkušenosti s Hayabusama. I když jsou Triumph, mají svoje vlastní Hayabusy na "lítání", které ladí do extrémů. Měli i tvůj ročník a tam měli dokonce titanový ventily a vačky od Brocka, takže ta hlava byla dole mockrát.
www.angelracing.cz
www.angelracing.cz
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) hayabusa hlava
Busagen> Ševča je tak dobrej na ladění skůtrů. Nebyl ani schopnej naladit brzdu od Dinojetu, na které měl ladit motorky. A Hayabusu, dělal v životě jenom jednu a tu ještě tak doprasil, že ani nevěděl jak si poradit s tím, že se moc hřeje.... A že by šlo zrovna o nějakej extrém, o tom se taky mluvit nedá.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) hayabusa hlava
TheVikiSuzuki> Evidentně moc nevíš o čem mluvíš. Ale to asi člověk co jen někde něco viděl a někde něco slyšel tak má. Já jsem se toho přímo účastnil a vím co se do toho nacpalo, jaký byly problémy a čím se to nakonec vyřešilo. V Česku bys v té době druhou takovou busu nenašel. A proč se na to ladění nakonec vykašlal má své důvody. A pro pořádek, Busy ladil dvě.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) hayabusa hlava
Busagen> ta diskuze byla už 5 let OFF
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) hayabusa hlava
zdenysrx6> Mno, snad klučina ještě žije, aby si to přečetl.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Dynojet Quickshifter - funkce? Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa | Smrči-GSX-F | 13 | 13.3.2024 v 15:48 Smrči-GSX-F |
Kapoty Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa | anonimis | 3 | 31.1.2024 v 12:14 PetrJ81 |
Hayabusa a B-King sraz, tentokrát s... [1 ... 137, 138] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Suzuki B-King | CobrettiCZ | 4114 | 15.1.2024 v 10:29 danhayabusa |
Není olej jako olej ? [1 ... 7, 8] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Honda XL 500, Honda VFR 400 | Orgovany | 229 | 24.12.2023 v 14:02 SuperSic58 |
Servisní interval+ pohodlí pro spol... [1, 2] Suzuki GS 500E, Yamaha XJR 1300, MZ ETZ 251, Suzuki ... | Apo-Rider | 32 | 23.9.2023 v 16:43 dettektorr |