Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Přední pneu nazutá na Hayabuse z výroby. Byla nahrazena ve stavu, kdy na některých místech téměř mizel vzorek. Často jezdím za mokra i hustého deště, takže si na předku netroufnu mít něco podobné slicku. Pokrok ve vývoji nezastavíš a na BT56 je znát její věk, koncepčně jde o deset let starou pneumatiku. Byť byla vyvinutá speciálně pro Hayabusu, jejímu hravému charakteru tolik nesedí, do zatáček ji bylo potřeba trochu přemlouvat. Abych ale pneumatice nekřivdil, projevil se na ní můj začátečnický styl jízdy, kdy mi vlastní strach bránil ve větších náklonech.
Plusy
-
Mínusy
-
Fotky
Hodnocení
Koupeno jako
Nová
Nákupní cena
0
Nejčastěji nahuštěno na
290
Nejčastější použití
Silnice
Použito na
Předek
Rychlost sjíždění
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
Sjetá po vyřazení
1,6mm
Rychlost zahřátí (km)
10
Stabilita při brzdění
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
Celková stabilita
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
Stabilita při zrychlení
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
Stav vzorku při koupi %
100
Stabilita v zatáčkách
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
Styl jízdy
Běžné ježdění + občasný okruh / Běžné ježděni + cross na trati
Většina jízd se spolujezdcem
Ne
Výdrž km
14500
Celková známka
2
Informace o zboží
Výrobce
Bridgestone
Kategorie
Silnice
Šířka pneumatiky (mm)
120
Průměr ráfku v palcích
17
Poměr výška / šířka v %
70
Rychlostní index (SI)
W (270)
Duše
TL
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Oproti predchozim BT020 jednoznacny pokrok na brzdach, hlavne v zatacce. Predek vubec nezna pri dobrzdovani do zatacky staveni masiny. Prekvapila men...
S touhle pneu sem koupil motku. Byla na ni už značna ploška a staří tři roky ji taky moc nepřidalo.
Podle mě spíše cestovní pneumatika, ale najezdil ...