renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa (2011)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Neo
Vloženo 26.10.2020
Aktualizováno 13.10.2022
Zobrazeno 1 794x
HODNOCENÍ PROFILU OD 10 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.7

Popis motorky


To je tak, když prodáte nějaký auto navíc a objeví se "plakátový" hrdina. A proč tomu všichni říkají GSX-R, když se správně jmenuje GSX 1300 R

Více fotografii

Výška jezdce: 183 cm

První dojmy - Co to ku..a je! Nízký průlet nad komunikací. Do 5 tisíc toček hodný a pak fičák.

Motorku bych doporučil pro - Je to takové rychlé cestovní GT. Díky tomu, kolik to jede, to není úplně pohodlné, ale nádrž (cca 350km) lze udělat na jeden zátah. Takže pro koho? Kdo má rád výkon, nechce už jen blbnout a brousit kolena v každé zatáčce. A když bafnou saze, tak aby mohl prásknout do koní.

Doplňky na motorce - Ty, které byly, šly do měsíce dolů. Rozuměj plotna na kufr a přidané miniblinkry kvůli kufrům, takže jsem na továrním stavu.

Recenze

V dubnu jsem prodal zábavu na 4 kolech, naplnil prasátko a říkal si, že uvidím. V garáži už dva roky fungovala oranžáda z Rakouska, ale 650 jednobuch mě výkonově úplně nevyhovoval a furt jsem ho držel pod krkem. Prostě motorka pro jiný typ jezdce. Holt asi nejsem úplný prasič typu furt po přednim nebo po zadnim.
Každopádně jsem jen tak brouzdal tipmotem a jen tak něco hledal. Koukám busa, hmm, modrá hmm, yoshimura hmm, v Brně jo?? Přes rameno slyším, co to je? To se mi líbí... Tak tam zavolej a... a už to bylo

Ano, je to legenda, které se skoro každý bojí. Hodně lidem se nelíbí, protože design je podřízený funkci. Hodně lidí ji pozná a chodí se ptát. Je potřeba si zvyknout na větší zájem okolí.

Proč jsem koupil? Protože úplně ne obvyklá barva, protože česká, jeden majitel a pravidelný servis, lze chtít něco víc? Jo a taky protože rád lítám a pilotní průkaz je moc drahej. A samozřejmě, protože jsem ji chtěl, že jooo.

Při každém drcnutí do starteru MUSÍ hlavou hlavou proběhnout slova pokora a respekt, jinak by mohlo být zle.

Obligátní otázka. Jede to tři kila? Jo, s prstem v nose! A 180 je běžná cestovní rychlost, ve dvou...

Bolí z toho ruce? Jo bolí, když se jezdí pomalu a nebo na špatných cestách.

Okruh? Tam fakt ne, protože moc dlouhý a těžký a jsou na to mnohem lepší stroje.

Okresky? Široké a rovné jsou fajn. Dvojky taky ještě v pohodě. Trojky se špatným povrchem už očistec.

Dálnice? Zcela zajisté, na rychlé přesouvání nejen po ČR ideální.

Další obvyklý dotaz, kolik to žere? Jako takový to šmrdlání kolem komína je za 6. Prázdná silnice a 250+? to je za 8. Eko rally do 120 kolem 5.

Servis. Olej od Motulu, co 6 tisíc, naučil jsem se shazovat plasty a jinak prostě japonec. (při porovnání s rakušákem s polovičním nájezdem, mnohem lepší)

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
janbi
janbi napsal 14.10.22 v 13:14 10b.

I když tohle už asi nevyzkouším, tak taková recenze potěší.
Pěkný stroj, pěkné fotky, nadšení a rozum v helmě.
Tohle na silnici potkám rád.

Zelinář
Zelinář napsal 18.04.22 v 12:15 10b.

Busa je jen jedna a je nej . Měl jsem dva kousky první generace. At slouží, toho se nepřejíš...

Kali88
Kali88 napsal 01.09.21 v 20:45 10b.

Parádní recenze a článek, fotky s nápadem. Krásnej stroj, kterej mě taky napadl. Bude asi o něco nižší než 12ka Ninja ale nevím. Raketa to je každopádně a jde vidět, že máš přehled. Ne, že by se mi nelíbila, ale jsem na jiný design a není to Kawa. Ale jinak super. Dávám 10ku

SLUGI
SLUGI napsal 09.02.21 v 09:24 8b.

...

mari
mari napsal 24.01.21 v 17:51

Pokud je ta Busa původně z Chebu, tak tu znám, dobrej kousek

Více komentářů



TOPlist