
Royal Enfield Himalayan vs. BMW G 310 GS: Motorky z Indie 2x jinak
19.07.2021
19.05.2023
08.11.2022
31.10.2022
07.09.2022
25.08.2022
16.03.2022
21.01.2022
03.11.2021
11.02.2021
29.09.2020
05.12.2019
03.10.2018
10.11.2016
03.02.2016
25.11.2015
11.08.2015
2018 | 2020 | 2021 | |
---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | |||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
|||
Objem | 411 cm3 | ||
Výkon | 18 kW | ||
Výkon při otáčkách | 6500 ot/min | ||
Točivý moment | 32 Nm | ||
Otáčky při max toč.mom. | 4500 ot/min | 4250 ot/min | |
Druh motoru | Spalovací | ||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | ||
Chlazení | Vzduch a Olej | ||
Uspořádání válců | 1 | ||
Počet válců | 1 | ||
Rozvod | OHC | ||
Ventilů na válec | 2 | ||
Vrtání | 78 mm | ||
Zdvih | 86 mm | ||
Kompresní poměr | 9.5 : 1 | ||
Příprava paliva | Vstřikování | ||
Startér | Elektrický | ||
Počet rychlostí | 5 | ||
Sekundární převod | Řetěz | ||
Typ rámu | Dvojitý kolébkový | ||
Materiál rámu | ocel | ||
Zdvih předního odpr. | 200 mm | ||
Zdvih zadního odpr. | 180 mm | ||
Brzdy vpředu | kotouč | ||
Rozměr předního kotouče | 300 mm | ||
Přední třmen | dvoupístkový | ||
Brzdy vzadu | kotouč | ||
Přední kolo | 21 " | ||
Zadní kolo | 17 " | ||
Rozměr přední pneu | 90/90 - 21" | 90/90-21 | |
Rozměr zadní pneu | 120/90 - 17" | 120/90-17 | |
Rozvor | 1465 mm | ||
Závlek předního kola | 200 mm | - | |
Světlá výška | 220 mm | ||
Výška sedla | 800 mm | ||
Pohotovostní hmotnost | 192 kg | 199 kg | |
Objem nádrže | 15 l | ||
Rezerva | 5 l | ||
Množství oleje | 1 l | - | |
Spotřeba | 4 l/100 km | 3.18 l/100 km | |
Zrychlení | 10 0-100 km/h | ||
Maximální rychlost | 127 km/h | - | |
První cena | 119900 Kč | 127900 Kč | 128990 Kč |
Cena testovaného stroje (včetně příplatků) | 134990 Kč | 139380 Kč | - |
Poznámka | cena za akční model s kufry a padacím rámem |
Barva Lake Blue = 129.900 Kč Spodní padací rám = 2.190 Kč LED přední světlo = 5.900 Kč Kryt čelního světla = 1.390 Kč Cena za model s kufry a padacím rámem 149.900 Kč |
- |
Výměna motorového oleje | 10000 Km | - | |
Výměna olejového filtru | 10000 Km | - | |
Výměna hnacího řemene | 10000 Km | - | |
Výměna zapalovací svíčky | 15000 Km | - | |
Výměna brzdové kapaliny | 10000 Km | - | |
Výměna vložky vzduchového filtru | 10000 Km | - | |
Seřízení ventilové vůle | 5000 Km | - |
Od Kostuch(2011)
Royal Enfield Himalayan testovací jízda
Turecko: Od západu na východ
Ladakh & Kašmír, Indické Himaláje
Royal Enfield Himalayan
Royal Enfield Scram 411
royal enfield himalayan 2022
Moto trip 2021
Royal Enfield plánuje cestu na jižní pól
Royal Enfield plánuje cestu na jižní pól
Royal Enfield Himalayan (2021)
Royal Enfield Himalayan: 0 - 100 km/h + ...
Royal Enfield Himalayan vs. BMW G 310 GS...
Nový Himalayan plní Euro 5 a má navigaci
Royal Enfield - Mlékojedy 2020
Test: KTM 390 Adventure & Royal Enfiled ...
Po Čechách s Enfieldem
Royal Enfield Himalayan - zkušební jízda
Royal Enfield Himalayan - první test v ČR
Royal Enfield Himalayan oficiálně předst...
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Silniční cestovní | BMW G310GS vs RE Himalayan | 8 | 25.5.2023 14:25 | ||
Enduro & funbike | RE Himalayan | 161 | 11.12.2022 11:35 | ||
Ostatní | Royal Enfield - FuelX Lite / Decat - zkušenosti | 5 | 8.10.2022 08:15 | ||
Pojeď taky | Víkendové výlety po Česku | 1 | 17.8.2022 19:48 | ||
Pojeď taky | 148 směr Balkán | 10 | 10.8.2022 22:14 | ||
Opravy a údržba | Svíčky brisk | 46 | 23.5.2022 22:36 | ||
Vyjížďky | Výlety po ČR | 5 | 6.6.2021 07:00 | ||
Co s sebou na cesty | TET bez navigace | 24 | 22.8.2020 18:10 | ||
Vyjížďky | Setkání RE - Mlékojedy | 1 | 2.8.2020 11:35 | ||
Ostatní | Royal Enfield Himalayan - co na něj říkáte? | 36 | 18.5.2020 12:36 |
Nefalšovaná Indie - motorka přesně odpovídá tomu, co tamní trh právě požaduje. A zrovna tak je i vyr...
Takovej veselej stroj, žádnej trhač asfaltu, ale má to charakter a svoje kouzlo
Jak jinak vyzkoušet motocykl než v jeho rodišti v Indii, pro které byl zrozen... A hezky v tom nejtě...
Jeden ze dvou Enfieldů které mě povozili po Indii. A protože jsem měl možnost otestovat ho v podmínk...
Indické enduro pro klidné cestování po ČR
Jednoduchý stroj, který bude snad spolehlivě sloužit na každodenní ježdění.
Silnice, terén a cestování. To vše a ještě k tomu charakter jednoválce.
Jednoduchá, nenáročná, ale úžasná motorka přesně pro mě.
Pro predstavu je to prevteleny chopper v tele maleho cestovniho endurka. Proste unikat!
Indiánský jednobuch, těžký jak kráva ( malá ), na výlety po česku i evropsku. Domů do Indiánska se u...
Je to unikát a ta historie RE mluví sama za sebe.
Indická mula, která neprotestuje když skončí asfalt a její jednoválec spokojeně brumlá cestou necest...
Celoroční motocykl na pohodové toulání se cestou necestou.
Takovej veselej stroj, žádnej trhač asfaltu, ale má to charakter a svoje kouzlo
Jednoduchá, nenáročná, ale úžasná motorka přesně pro mě.
No prostě parťák. Jezdí a já jsem spokojený.
Himalayan polovině lidí se líbí a polovině zas ne ? jednoduchá zajímavá motorka, prostě kladivo
Jednou jsem si tak chlastal a uvědomil jsem si že mi něco chybí. Prošel jsem inzeráty a bylo jasno....
Hledal jsem univerzalní motorku a tahle je ta pravá.
Myslím, že to bude první mašina, která dostane jméno :o)... Pokud vám upadne stroj, rozbije se hrom...
Udělal jsem si malý výlet do Jižních Čech a ve středu jdu na první servis... :-DD
Malý výlet na Berounsko 13.02.2022. Sice trochu zima, ale nebylo to zas tak hrozné a svítilo sluníčk...
:-DD :-DD :-DD TAK POZOR !!! - 11.02.2022 - Tentokrát jsem našim snědým indickým soudruhům tvrdě...
10.02.2022 - Tak dnes jsem ho přivezl. Šlape jak hodinky a udělal jsem asi 20km okolo komína. Jediná...
21.01.2022 - Strojejí jí na dílně a do pátku budou ještě přihlašovat. Takže asi mi jí přivezou příšt...
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Honda CRF 300 Rally | vzhledem k mé váze |
Royal Enfield Classic 350 | vzhledem k mé výšce |
Jawa 350 OHC Scrambler | Himalayan se jevil, jako více univerzální motorka s lepším zpracováním. |
Yamaha XT 660 Z Tenere | |
KTM 390 Adventure | nelíbílo se mi zpracování na KTM. Moc vysokootáčkové |
BMW G 310 GS | prostě mi neseděla |
Jawa RVM 500 | větší, těžšlí, složitější, poměrně nová značka, otázka co spolehlivost |
CF Moto 650 MT | větší, složitější, těřší, není to tolik do terenu |
Yamaha XT 660 X | Nebyla nikde k mání |
Kawasaki KLE 500 | Láska k RE byla větší |
BMW G 310 GS | Proste male GS. Bylo na me vysoka. Taky me odradila cena \"dovybaveni\". |
Honda CB 500X | Prijemny posez, svizna jizda. Ovsem docela bachrata a vzhledove nic moc. |
Honda CRF 250 Rally | |
Honda CB 500X | Moc plastů a rok od roku se porizovaci cena splha po 5t. vzhuru. |
BMW G 310 GS | Stejne jako u cb500x |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Suzuki DL 650 V-Strom | líbila se mi na fotkách a videích, ale v reálu už potom tolik ne a má slabší motor |
Royal Enfield Scram 411 | vzhled, příliš offroad |
Royal Enfield Meteor 350 | Meteor má lepší sezení pro spolujezdce |
Honda CRF 300 Rally | Výkonnově bych si nepomohl, a jak se mi líbí třeba Interceptor, tak vzhled Himalayana úplně nedávám |
Royal Enfield Classic 350 | Bullet mi v Indii sedl víc. |
Honda CB 500X | Slabší motor, avšak nižší cena, ale chtěl jsem prostě víc hbitější motorku, která je celkově kvalitnější, což je Honda. |
SWM Six days 500 | Nižší výkon ,vyšší hmotnost |
Royal Enfield Meteor 350 | Více jsem mi na místě líbil Meteor po zkušební jízdě bylo rozhodnuto. |
Honda XL 600V Transalp | Povedený univerzál, krásný a \"kovový\" stroj s minimem plastů, perfektní zvuk. Limitující výkon a max. rychlost jinak pecka. |
Honda CRF 300L | Vysoká váha |
Honda CB 500X | |
Moto Guzzi V85 TT | Slabší výkon. 21\" přední kolo zhoršuje ovladatelnost na silnici, kde se nejčastěji pohybuju. |
BMW G 310 GS | Nižší, už nedostačující, výkon |
Suzuki DL 250 V-Strom | Suzuki má větší servisní zastoupení než Royal. |
BMW G 650 GS | Malej výkon |
Suzuki DL 650 V-Strom | Nízký výkon, tvrdé tlumiče |
Honda CB 750 | slabší výkon, na mě malá |
Honda CB 300R | Líbila se mi cena, ale občas je nezbytný dálniční přejezd a motorka, které nemůže držet dálniční tempo je nevyhovující. |
CFMOTO 650MT | Mensi vykon, nicmene velice zajimavý stroj |
CF Moto 650 TK | Krásná, ale slabá! |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2021 | motobikes | royal-enfield-himala.pdf | 3.1 MB | manuál CZ |
2019 | Thomas1987 | bs-iv-himalayan-abs.pdf | 8.2 MB | servisní manuál v angličtině |
2018 | Stanooo | himalayan-servisni_n.pdf | 17 MB | Karb_verze bez ABS (Indie) |
2018 | Mc_Marty | himalayan-euro-iv-ve.pdf | 9.6 MB | pro verzi s Euro 4, ABS, vstřikování |
2018 | Adaminko | himalayan-euro-iv.pdf | 6.6 MB | Servisný manuál RF Himalayan |