renocar_brezen



PROFIL MOTORKY

Honda CRF300L (2024)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Jurok
Vloženo 4.8.2024
Aktualizováno 5.8.2024
Zobrazeno 2 882x
HODNOCENÍ PROFILU OD 8 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Motorka do terenu pre zaciatocnikov / menej narocnych jazdcov / solo cestovatelov ktori nepotrebuju velky objem a vykon a preferuju nizsiu hmotnost male prevadzkove naklady.

Více fotografii

Motorka koupena od Honda Zilina

Výška jezdce: 182 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki DL 650 V-Strom: Velka tazka
Honda XL 700V Transalp: Velka tazka
Royal Enfield Himalayan: Vyssia hmotnost mensi vykon a spolahlivost prvych rocnikov ,,, ale cool motorka
Honda CRF 300 Rally: Vyssia cena a hmotnost, na tu prednu masku sa neda pozerat

První dojmy - Chcel som motorku na zaciatok do terenu a casom na TET, TCT a pod. Povodne som rozmyslal o jazdenom dvojvalci 600cc ale za cenu 10 - 15r stroja som mohol mat novu CRF a na zaciatok aj to tazsieho terenu mi to prisla ako rozumnejsia volba.

Doplňky na motorce - Zadny tlmic K-tech na vahu 95-110kg
- Predna pruzina 9N na rovnaku vahu + 15W olej
- Kryt motora Acerbiss
- Kryty ramu Ali
- Blastre Ali kopia Cycra prekvapivo silna konstrukcia
- Zadny nosic Ali
- Sklapatelne zrkadlo lava strana + male na pravej - Ali
- Teplomer + 2xUSB zasuvka + 12V zasuvka - drizak vlastna vyroba
- Predny stit kopia Zeta z Ali - momentalne zhodeny
- Toobox 110mm x 400mm kupeny kde asi :D upravenyz dlzky 315mm na 400mm zelezne uchyty, zmestia sa tam dve duse pumpa lekarnicka lepenie
- Krych chladica 4mm hlinik s vystuhou o ram doma robeny
- Osram Night breaker v prednom svetle
- naradie pod sedadlom a nad povodnym toolboxom, montpaky v dusi od baju chytene o ram a spodny kryt motora
- drziak mobili Sefis Bind
- univerzal potah sedla Ali
- 2cm podlozka stojanu z teflonu doma robene

Recenze

Motorku som kupil s 1km od majitela ktory mal uraz a daval ju prec pokal sa neda zdravotne dokopy. Moja prva motorka do terenu a po cca 10r pauze od motoriek. Momentalne najazdene 5800km motorka robi radost. Pre kupov som cital ze vacsina ludi meni podvozok alebo aspon zadny tlmic. Prvych 1000km som jazdil na seriovom podvozku potom som vymenil za K-tech a rozdiel je obrovsky motorka ozila a je omnoho schopnejsia na ceste aj v terene (vazim 92kg v oblecen aj s prilbou). Na niektorych miestach je vidiet lacnejsie spracovanie motorky ale vzhladom na cenu sa to da ocakavat. Spotreba 3l kombinovana teren/cesta. Motorka je skor pre jedneho, pre dvoch je uz dost slaba. Seriove IRC pneu niesu zle ale v blate/na mokrej trave a pod nic moc. Na motorke som dokupil/dorobil nejake veci vid vyssie casom este nieco pribudne.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Eso_Rimmer
Eso_Rimmer napsal 04.10.24 v 11:29 10b.

Pěkná, ať slouží... Apropo - v Bílých Karpatech je krásně, co. Mlýn mám kousek od příbuzných.

petr-tanvald
petr-tanvald napsal 16.08.24 v 08:03 10b.

Ahoj, ať slouží dobře a mnoho dobrých zážitků. Mám crf 250 a spokojenst

Vladounreal
Vladounreal napsal 07.08.24 v 21:39 10b.

je vidět, že její schopnosti využiješ. Tak ať ti dělá jen radost na tvých cestách a dostane tě na pěkná místa

Omarson
Omarson napsal 07.08.24 v 20:36 10b.

callowsick
callowsick napsal 06.08.24 v 20:12 10b.

Více komentářů



TOPlist