PROFIL MOTORKY

Honda CRF 300L (2021)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Fic6
Vloženo 27.4.2021
Aktualizováno 27.4.2021
Zobrazeno 2 225x
HODNOCENÍ PROFILU OD 9 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.8

Popis motorky


Dobrá motorka za slušné peníze. Spolehlivý dělník co Vás odveze kdekoliv.

Více fotografii

Motorka koupena od Motopark Ostrava - V mém případě dodání o 4 mesíce dříve než bylo avizováno. Pozitivní přátelský přístup.

Výška jezdce: 182 cm

První dojmy - Lehká a hravá. Pěkný design.

Motorku bych doporučil pro - Univerzální mašina vhodná pro všechny napříč věkovým spektrem.

Recenze

27.4.2021
Mám najeto 450 km, takže zajíždím. Po několika úpravách z ní bude super motorka dle mých představ. Slabina je podvozek. Je to moje první nová motorka, tak jsem unešený z toho jak jde všechno lehce a funguje jak má.

Napíšu lehčí srovnání CRF 300 vs DR-Z 400 z mého pohledu:

Začnu u DR-Z – motorka je dělaná více do terénu než CRF, působí na mě robusněji a tak nějak víc nerozbitně. Sedadlo má vyšší a oběma nohama dosáhnu na zem pouze špičkama. Trojúhelník sedlo – stupačky – řídítka mi přijde skoro na stejno, akorát se mi na CRF zdají řídítka níž a blíže k tělu (na DR-Z jsem měl zvýšené řídítka, tak už si úplně nepamatuji polohu s originálními, ale i tak bych řekl, že se mi na něm s origo řídítky jezdilo líp). Sedlo je na DR-Z sice měkčí, ale o dost užší, takže zde vyhrává CRF (včera 4h v sedle s dvěma 5m přestávkami a nemůžu říct, že bych nějak trpěl). V terénu jezdím dost ve stoje.
Největší + má DR-Z v podvozku. Na něm jsem jezdil ve stylu jezdím kde chci, jak chci a jakoukoli rychlostí a tlumiče s tím nemají vůbec problém. Tohle na CRF s originálními tlumiči nejde (nebo jde, ale už to je spíš o ničení tlumičů). CRF mi ohledně tuhosti tlumičů hodně připomíná Kawu KLE 500. Při pohodové jízdě po polňačce jsou zhuruba stejně měkké a pohodlné. CRF, ovšem prohrává i oproti KLE, protože má na zadku slabý útlumu, a po projetí nějaké vlny se ještě dvakrát i třikrát zhoupne. Předpětí pružiny na tlumiči jsem už měl samozřejmě na max.
CRF působí pocitově o dost lehčí a taková hravější což je trochu dáno menší váhou, ale taky tím, že je nižší a má menší rozvor. Na zem dosáhnu oběma celýma nohama (po našponování pružiny centrálu mám paty cca 2 cm nad zemí).
Výkon zatím nemůžu hodnotit, protože ještě zajíždím a nemůžu ji vytočit, ale nějaký náznak slušného výkonu tam byl, když jsem ji jednou trochu vytočil asi k 6 tisícům.
Plusy DR-Z – podvozek, zřejmě silnější motor, poloha za řídítky, hodně rozšířená motorka – dobrá dostupnost doplňků a náhradních dílů
Plusy CRF – lepší sedlo, velmi lehký chod spojky, 6 ° převodovka, pěkný tacháč skoro se vším potřebuji (chybí teploměr), je to nová motorka
Zapomněl jsem na brzdy, ale k nim nic nemám a budou asi srovnatelné. Zadek na CRF je zatím slabší, ale myslím si, že chce ještě zajet. Od ABS jsem nevěděl, co mám čekat, protože offroad motorku s ním jsem ještě neměl, ale funguje dobře i v terénu, a pokud člověk nechce dělat zadkem smyky, tak je asi zbytečné ho vypínat.
Závěrem bych řekl, že CRF je v základu dobrá motorka na pohodové ježdění v terénu a samozřejmě i mimo něj. Pro moje potřeby, abych se přiblížil k vlastnostem DR-Z a svým potřebám, tak musím ještě investovat cca 20 – 30 tis. Kč. Co bych chtěl pořídit – lepší tlumiče, kryt motoru, zvýšení řídítek, jiné řídítka, chrániče páček, nějaký nosič na brašny.
Parametry jezdce 88 kg bez oblečení, 182 cm, trochu kratší nohy.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Krakatau
Krakatau napsal 04.05.21 v 15:12 10b.

Parádička, nech slúži!

lajken
lajken napsal 30.04.21 v 23:40 10b.

Krásná motorka , přesně po téhle koukám už přes půl roku. A konečně první recenze zde na motorkářích.. Díky za ní Jen jsem trochu zklamanej z toho podvozku, když to tak čtu (i když to už zmiňovali i zahraniční weby).

Dost se těším až upgraduješ ty tlumiče a napíšeš sem kolik to stálo a zda to pomohlo. Předpokládám, že dozadu by stačila jen trochu tvrdší pružina pro EU lidi a na předek by mohly pomoct progresivní pružiny.

Moje KL 650 Tengai mi přijde při jízdě mimo silnici či rozbité cesty už dost těžké a neohrabané (nemluvě o nedostatku dílů) a tuhle motorku zvažuji jako jeho nástupce, takže jsem opravdu moc zvědavej, až se rozepíšeš víc

Mig_35
Mig_35 napsal 30.04.21 v 13:35

RPG75 - po kolika hodinách jsi generálkoval? A z mussu, nebo z plezíru (cokdybyradšitoudělám)?

Rpg75
Rpg75 napsal 30.04.21 v 09:20 10b.

KTM 390 s podvozkem z exc to je sen. Sám vlastním půllitr EXC 6 let a za tu dobu dvakrát výbrus ,nikasil a píst , plus spousta dalších věcí. Finančně to radši nepočítám. A to závody nejezdím. Honda je to pěkná, ale pro mě mínus podvozek a slabší motor

Fic6
Fic6 napsal 30.04.21 v 08:52

Chápu tě. Ono třeba KTM by mohla vzít motor 390 a vložit ho do enduro rámu (né ostrého endura) se zdvihy aspoň 250mm a byl by z toho hit pokud by byla váha do cca 145kg. Ale asi nechtějí konkurovat svým EXC.
Snad někoho v blízké době napadne udělat nové tupé enduro 400 - 500 1vál s rozumnou váhou.

Více komentářů



TOPlist