
Test Yamaha Tmax: Jak se brousí diamant
06.10.2022
06.10.2022
08.06.2022
09.11.2020
18.04.2018
11.12.2017
10.09.2012
05.06.2012
19.05.2008
15.10.2007
02.02.2004
01.11.2024
16.11.2021
08.03.2021
11.12.2020
03.11.2019
15.03.2018
07.11.2016
16.11.2015
03.11.2014
05.11.2013
21.11.2012
25.09.2012
11.06.2012
01.06.2012
08.11.2011
07.12.2010
24.10.2009
2001 | 2007 | 2008 | 2009 | 2010 | 2011 | 2013 | 2014 | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2020 | 2022 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | ||||||||||||||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
||||||||||||||
Objem | 499 cm3 | 530 cm3 | 499 cm3 | 530 cm3 | 562 cm3 | |||||||||
Výkon | 29 kW (39.4 koní) | 32 kW (43.5 koní) | 34 kW (46.2 koní) | 33.5 kW (45.6 koní) | 33.8 kW (46 koní) | 33.5 kW (45.6 koní) | 35 kW (47.6 koní) | |||||||
Výkon při otáčkách | 7000 ot/min | 7500 ot/min | 6750 ot/min | 7500 ot/min | ||||||||||
Točivý moment | 46 Nm | - | 46 Nm | 52 Nm | 52.3 Nm | 55.7 Nm | ||||||||
Otáčky při max toč.mom. | 5500 ot/min | - | 6500 ot/min | 5250 ot/min | ||||||||||
Druh motoru | Spalovací | |||||||||||||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | |||||||||||||
Chlazení | Kapalina | |||||||||||||
Uspořádání válců | Řadový | 2 | - | |||||||||||
Počet válců | 2 | |||||||||||||
Rozvod | DOHC | 2xOHC | DOHC | |||||||||||
Ventilů na válec | 4 | |||||||||||||
Vrtání | 66 mm | 68 mm | 66 mm | 68 mm | 70 mm | |||||||||
Zdvih | 73 mm | |||||||||||||
Kompresní poměr | 11 : 1 | 10.9 : 1 | 11 : 1 | 10.9 : 1 | ||||||||||
Příprava paliva | Karburátor | Vstřikování | ||||||||||||
Startér | Elektrický | - | Elektrický | |||||||||||
Počet rychlostí | A | - | A | |||||||||||
Sekundární převod | Řetěz | Řemen | ||||||||||||
Typ rámu | Trubkový | Páteřový | - | Kolébkový | ||||||||||
Materiál rámu | ocel | lehká slitina | - | lehká slitina | ||||||||||
Zdvih předního odpr. | 120 mm | - | 120 mm | - | 120 mm | - | 120 mm | |||||||
Zdvih zadního odpr. | 120 mm | 117 mm | 116 mm | - | 117 mm | - | 117 mm | |||||||
Brzdy vpředu | kotouč | 2 kotouč | kotouč | 2 kotouč | ||||||||||
Rozměr předního kotouče | 282 mm | - | 267 mm | |||||||||||
Přední třmen | dvoupístkový | - | čtyřpístkový | |||||||||||
Brzdy vzadu | kotouč | |||||||||||||
Přední kolo | 14 " | 15 " | - | 15 " | ||||||||||
Zadní kolo | 14 " | 15 " | - | 15 " | ||||||||||
Rozměr přední pneu | 120/70 55s | 120/70 R14M/C 55H | - | 120/70-H15 | 120/70-15 | 120/70R15 | ||||||||
Rozměr zadní pneu | 150/70 66s | 160/60 R15M/C 67H | - | 160/60-H15 | 160/60-15 | 160/60R15 | ||||||||
Rozvor | 1575 mm | 1580 mm | 1575 mm | 1580 mm | 1575 mm | |||||||||
Úhel hlavy řízení | - | 28 ° | - | |||||||||||
Závlek předního kola | - | 95 mm | - | |||||||||||
Světlá výška | - | 125 mm | 135 mm | |||||||||||
Výška sedla | 795 mm | 800 mm | ||||||||||||
Suchá hmotnost | 176 kg | - | 203 kg | 225 kg | 217 kg | - | ||||||||
Pohotovostní hmotnost | 217 kg | 227 kg | - | 221.8 kg | 219 kg | 216 kg | 222 kg | 218 kg | ||||||
Užitečná hmotnost | - | 197 kg | ||||||||||||
Objem nádrže | 14 l | 15 l | 15.14 l | 15 l | 15.14 l | 15 l | ||||||||
Rezerva | 1 l | 2 l | - | |||||||||||
Množství oleje | 3 l | 2 l | - | 3.5 l | - | |||||||||
Spotřeba | 5.3 l/100 km | - | 5 l/100 km | 4.8 l/100 km | ||||||||||
Zrychlení | 7.2 0-100 km/h | - | ||||||||||||
Maximální rychlost | 160 km/h | 162 km/h | 170 km/h | 160 km/h | 170 km/h | - | 180 km/h | - | 165 km/h | |||||
První cena | - | 299900 Kč | 299000 Kč | 294990 Kč | 324990 Kč | |||||||||
Cena testovaného stroje (včetně příplatků) | - | 344990 Kč | - | 334990 Kč | - | |||||||||
Poznámka | - | Cena základní verze = 299 900 Kč Cena verze SX = 329 990 Kč Cena verze DX = 344 990 Kč |
- |
Euro 5+ u Yamahy Tmax znamená opravdu je...
Cesta na 13.sraz Po Valašsku na skútru
Yamaha TMAX (2022)
Yamaha TMAX (2022) Top Speed
Prohlídka nové přístrojové desky Yamahy ...
Test Yamaha Tmax: Jak se brousí diamant
Honda Forza 750 a X-ADV vs Yamaha Tmax –...
Yamaha T-Max
Yamaha má po dvou letech opět nového Tma...
Maxiskútr Yamaha Tmax se narodil před 20...
Yamaha Tmax Tech Max – maxi svezení s př...
Nový TMax 560
Yamaha T-Max 530 DX: TFT displej
Yamaha TMAX DX
Yamaha TMAX SX a TMAX DX
Yamaha na výstavě eicma 2016
Holky a mašiny na výstavě eicma 2016
Nový T Max od Yamahy pro rok 2017
EICMA 2016: přijede nová Yamaha T-MAX
Skotskem na Skútru
Yamaha Tmax
Grossglockner 2014
Albánie, Balkán a okolí na skůtrech.
Yamaha T-max Burnout
Aply na víkend
Yamaha TMax Hyper Modified by Roland Sands
Kymco MyRoad 700 vs Yamaha Tmax 530 vs A...
Yamaha Tmax 530
Yamaha Tmax 530
Yamaha TMAX - reklamní spot
Yamaha TMAX
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Skútry & mopedy | Písknutí řemene při zaklapnutí plynu T-MAX 500 | 0 | Dnes 15:22 | ||
Skútry & mopedy | možnost vyzkoušet starší větší skútr v okolí Prahy: Burgman 650 apod | 0 | 4.5.2024 23:07 | ||
Skútry & mopedy | T-max 500 - údržba a nastavení svépomocí | 10 | 19.2.2024 15:15 | ||
Skútry & mopedy | Yamaha T Max 500 (rok 2006) | 1 | 23.8.2023 14:43 | ||
Skútry & mopedy | dovoz motorek ze zahraničí Yamaha T-max , Kymco AK 550 | 5 | 13.4.2022 17:34 | ||
Skútry & mopedy | Yamaha XP 500 TMax, rv 2005 ,benzin v oleji | 6 | 7.5.2021 22:09 | ||
Skútry & mopedy | velkej skútr | 7 | 23.8.2020 20:32 | ||
Skútry & mopedy | T-Max | 4 | 27.6.2020 12:52 | ||
Skútry & mopedy | jaky skutr / moto po SH 300 | 15 | 25.6.2020 21:15 | ||
Co s sebou na cesty | Na T-maxu na Istrii | 56 | 16.4.2019 10:51 | ||
Skútry & mopedy | výměnná budíku na yamaha t max 500 | 2 | 21.12.2018 21:31 | ||
Skútry & mopedy | Nastavení hodin T-max 500 2004 | 1 | 6.12.2018 10:43 | ||
Skútry & mopedy | Vyber maxiskútra | 31 | 8.11.2017 19:47 | ||
Výběr moto | Moto s dobrou ochranou proti počasí | 23 | 4.9.2017 14:22 | ||
Skútry & mopedy | Chybové hlášení u Tmax | 1 | 6.8.2017 23:01 | ||
Skútry & mopedy | Seřízení spojky yamaha tmax 500 | 3 | 4.11.2016 10:13 | ||
Skútry & mopedy | Startovani za tepla | 16 | 18.9.2016 18:10 | ||
Opravy a údržba | poudrza (kluzaky) do tlumičů | 2 | 10.4.2016 14:43 | ||
Skútry & mopedy | Yamaha tmax vzpěra sedla | 2 | 5.3.2016 19:55 | ||
Silniční cestovní | ředstavec na třmen | 0 | 28.2.2016 18:28 |
Ať si lidi říkají co chtějí ale T-max je motorka uvězněná v těle skůtra. Kdo nezažil nepochopí... Je...
Mockrát jsem slyšel Tmax je nejvíc, je jiný atd.. ale proč proboha stojí 325 tisíc nebo 360 tisíc ??...
T-Rex is dead, T-Max is coming!
Motorka schovana v těle skutru.
Je to skútr, není to skútr, kurva kdyby to mělo větší kola, tak snad prodám motorku. Mám ho už dlouh...
Po řadě motorek jsem se rozhodoval co dál co tu ještě nebylo volba padla na velký skútr tak proč ho ...
Oblčená-neoblečená, přijet-nepřijet, dar-nedar, skůtr nebo motorka?
Dovoz z I, 1. registrace v ČR. Hydro-pneum. přední vidlice, 4-reflektorové přední světlo, nosič kuf...
Můj první skůtr. Vůbec jsem netušil do čeho jdu.
Lehký, svižný, dobře vybavený skútr. Dobrý posaz, lze s ním jet i na slimáka po městě i jako prase, ...
Můj první skůtr. Vůbec jsem netušil do čeho jdu.
Je to skútr, není to skútr, kurva kdyby to mělo větší kola, tak snad prodám motorku. Mám ho už dlouh...
Kdo se na tom neprojel, tak neuvěří, jak se to celé chová,funguje a jede!
Skvělé jízdní vlastnosti a výkon.
Motorka schovana v těle skutru.
Mockrát jsem slyšel Tmax je nejvíc, je jiný atd.. ale proč proboha stojí 325 tisíc nebo 360 tisíc ??...
Skútr na dojíždění do práce, ideální na parkování, úložné prostory.
Král skútrů, skvělý prakticky ve všem. Je to spíš motorka než skútr - skvělé jízdní vlastnosti a výk...
Je to limuzína na dvou kolech.
Výkonný obr, láká provádět neplechu, výborně sedí na silnici, je ovšem třeba mít pevnou ruku....
Tak jsem v sobotu ráno byla vytržena z přemítání co dalšího poletí když zazvonil telefon a brácha do...
Tak jsem se po deseti letech potkala s někým komu toto pravidlo je cizí a ještě si najede do protism...
Tak mám za sebou čtyřdenní výlet s nájezdem cca 1000km. Výjezd z Ovy cca 5:30 tudíž brzké vstávání ...
Rozborka levých krytů,kryt před chladičem, kryt před motorem. Výměna svíček, seřízení podtlaků kar...
Motodovolená skončila, přesun na Moravu byl rychlý a bezproblémový, vybrali jsme cestu a vyrazili s ...
Motor | |
---|---|
Průběh výkonu | 8.9/10 |
Vibrace | 7.8/10 |
Mechanická hlučnost | 8.0/10 |
Zvuk | 8.6/10 |
Spolehlivost | 9.6/10 |
Variátor | 9.0/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 6.2/10 |
Jízda | |
Sport | 8.4/10 |
Město | 9.1/10 |
Cestování | 8.9/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 6.0/10 |
Ceny servisu | 6.1/10 |
Servisní síť | 8.7/10 |
Dostupnost dílů | 9.2/10 |
Nabídka doplňků | 7.8/10 |
Servisní intervaly | 7.4/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 9.2/10 |
Pohodlí spolujezdce | 8.6/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 8.1/10 |
Ochrana jezdce cestování | 8.8/10 |
Ochrana spolujezdce | 7.9/10 |
Světla | 8.8/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
BMW C 650 Sport | Moc drahé a těžké, podle recenzí i líné. |
Suzuki AN 650 Burgman | Velká obluda - a kdo proboha navrhoval zadní část motorky (konstruktér vzducholodí?) |
Honda X-ADV | T- max se mi naskytnul první |
Gilera Nexus 500 | T-max mě zaujal více |
Honda Forza 250 | Menší výkon |
Kymco Xciting 500 | Jednoválec, je to jen normální skůtr |
Aprilia Atlantic 500 | Jednoválec, je to jen normální skůtr. Výhodou je, že má vpředu 15¨ kolo a vstřikování. Dlouho to byl favorit. |
Gilera Nexus 500 | Italske zpracovani,nelicovani plastu,Italská neudržba a posed jak na židli,podvozek... |
Kymco AK 550 | Kymco mě nijak nenadchlo. TMAX je po všech stránkách daleko lepší a propracovanější. |
BMW C 650 Sport | dizain |
Gilera Nexus 500 | Protože zrovna nebyla žádná za dobrý peníze v dobrém stavu v nabídce. |
Aprilia SRV 850 | Nebyla rozumná k mání, chudší výbava až na ASR. |
Yamaha X-max 400 | T-max je lepší o třídu |
Aprilia SR Max 300 | slabá |
Gilera GP 800 | vždy jsem byl na Italky, ale T-Max je prostě T-Max |
Gilera Nexus 500 | vždy jsem byl na Italky, ale T-Max je prostě T-Max |
Suzuki AN 650 Burgman | design přišel mi moc velkej |
Suzuki AN 650 Burgman | Moc těžká na manevrování nemotora |
Suzuki AN 650 Burgman | Je zbytečně moc složitý. |
Honda FJS 600 Silver Wing | Yamaha měla lepší recenze a víc se mi líbila |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Suzuki AN 400 Burgman | Moc drahá |
Piaggio Beverly 500 | Cena |
Honda Forza 300 | Skúšal som Yamahu Tmaxa 530. Zaujal ma ten Tmax. Tu by to bolo ťažké rozhodovanie. |
BMW C 650 Sport | Ani nevím :-) |
Gilera Nexus 500 | Moc drahá |
Gilera Nexus 500 | Moc drahá |
Honda FJS 400 Silver Wing | Není tak pohodlná a praktická, byť má lepší motor, brzdy a podvozek. Tvrdší podvozek a sedlo, horší posez; malý kufr. Horší kvalita zpracování plastů a horší údržba svépomocí. |
BMW R 1200 RT | T-maxe jsem sháněl původně a kdyby byl nějaký pěkný kousek, tak bych ho určitě vzal. Ale teď jsem rád, že mi pod ruku přišlo RT-čko, na moje drcení kilometrů je určitě lepší, na nákupy mám Hondu PCX. |
Yamaha X-max 400 | Těžší na manipulaci |
Honda FJS 600 Silver Wing | |
Honda SW 400T | Male ulozne prostory |
Honda FJS 400 Silver Wing | méně pohodlí, vyšší spotřeba, drahé náhradní díly |
Honda Integra | Robustní skutr, vyšší cena |
Suzuki AN 400 Burgman | Burgman svym vzhledem okamzite vyhral |
Honda Integra | |
Honda SW 600T | Pro mě moc sportovní, před 30 lety bych do ní určitě šel... |
BMW C 650 GT | Nakonec jsem vzal BMW - výkon a dle mě více motorková. Ale možná v budoucnu sahnu i na Tmaxe-))) |
Honda NC750X | |
Honda X-ADV | Zvítězila Honda, ale i tak je T max skvělá motorka. |
Kymco Myroad 700 | Vysoké ceny novějších ročníků. |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2021 | maciksk | tmax_2020.pdf | 18 MB | Workshop Service & Repair Manual 2019-2021 |
2013 | bouskat | yamaha-tmax-530.pdf | 24 MB | Servisní manuál na 530ku |
2008 | Losky | t-max.pdf | 3.7 MB | Manuál CZ |
2008 | bouskat | yamaha-tmax-2008.pdf | 21 MB | Servisní manuál |
2007 | richijan | b04cd4ff70b68d6...2f941139aa_.pdf | 1.6 MB | Příručka uživatele - anglická |
2001 | richijan | 69732_yamaha_xp...ax_sm_01-1-.zip | 13 MB | a) Workshop Service & Repair Manual b) Supplementary Service Information Manual |
2001 | bouskat | 23.10.2016 | Stáhnout m4a |
Staženo:82x Akrapovič OPEN |
|
Vložit vlastní zvuk |
Název pneumatiky | Průměr | Použito na | Známka | Popis | Hodnoceno |
---|---|---|---|---|---|
Vložit vlastní hodnocení | |||||
Michelin Power Pure | 15" | Zadek | 1 | Po 12000km vzorek cca 1,6mm. Mozna by se na ni dalo jeste je... | 18.06.2017 v 09:11 |
Michelin Power Pure | 14" | Zadek | 1 | Já mám ji mám na zadku na T-maxu a jsem maximálně spokojen. ... | 29.01.2015 v 19:43 |