Pro ostatní jenom skůtr, ale pro mě super svezení, preferuji zrychlení než rychlost ...a hlavně pohodu v sedle :)
Výška jezdce: 176 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Gilera Nexus 500: T-max mě zaujal více
První dojmy - první jízda byla přímo od prodejce, takže 355km v sedle od 19:00h :)vše klapalo jak mělo, první dojem ze zrychlení -- super pocit .
Motorku bych doporučil pro - No, pro zkušenější motorkáře, není to klasický skůtr- je to 225Kg a celkem zodpovědnost. !jak řííkám tváří se jako skůtr, ale chová se jako mašina - sportsterr..asi bych řekl, buď pro jezdece co nemusí pořád řadit a má rád pohodlí, a zrychlení ...
Doplňky na motorce - Originál ladák a svody Termignoni, nějaké mallosi doplňky, nový potah na sedle ..
Recenze
Jízda - pohodová, ale když mám chuť jet sportovněji - tak není problém ! skůtr umí jet takové to svoje pianko, kde jsem schovaný za přední kapotáží a necítím žadný průvan, a nebo si lehce přisednu na začátek sedačky a nohy dám na spolujezdcovi stůpačky, v tu chvíli cítím sportovní posed, sportovní zvuk laďáku, a ze skůtra se stává něco jako supermotto.
Motor- dvouválec, točím do 6 tis, samozřejmně davám aditiva a snažím se brát vervu.
Brzdy- možná je to i gumama, ale zatím žádný terror, vše sedí, brzdy jenom lehtám, když je třeba - dupnu na ně a v mžiku stojím na místě bez smyku.
podvozek- těžiště-pevnost = T_MAX
Uložný prostor pod sedlem je tak na jednu helmu, a nějakou mikinu k tomu,
spotřeba 4,5litru na 100km.Zkusil jsem jednou i lesní polní cestu - a je to jenom o řidiči ...jinak je trošku vyšší ( kola 15 a 14 palců. )
Idelání doba pro mě je od 19:00h večera do 24:00h hlavně po městě a mezi městy spojovačky ...