Sametová, čistá, pohodlná jízda :)
Výška jezdce: 186 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha Majesty 400: jednoválec
Honda FJS 600 Silver Wing: vysoká spotřeba, do města zbytečná 600
Yamaha T-max: méně pohodlí, vyšší spotřeba, drahé náhradní díly
První dojmy - Při první jízdě jsem byl překvapený z jízdních vlastností...je to nádherná sametová, pohodlná jízda. Už si nepřipadám jako na koze.
Motorku bych doporučil pro - do města i na výlety pro toho kdo má rád pohodlí, komfort a nebaví ho řadit :-)
Doplňky na motorce - Kufr
Recenze
Měl jsem Yamahu Majesty 250 se kterou jsem byl spokojený a vybíral jsem mezi Yamaha Majesty 400, Yamaha T-Max 500, Honda Silver Wing 400 a Silver Wing 600.
Změnu jsem chtěl kvůli výkonu, abych mohl jezdit pohodlně i na delší výlety. Primárně, ale na cesty do práce, nákup, oběd, trenink apod.
Stanovil jsem si nejdříve jasný priority na co skutr chci a co má technicky mít. to znamená převážně na město a občasně na výlety. Takže z toho vyplývá přiměřený výkon s ohledem na spotřebu. Zároveň jsem věděl že chci vstřikování, dvouválec a ABS.
Tím že jsem chtěl dvouválec (oproti jednoválci má dvouválec nádherně čistý, klidný chod) mi automaticky vypadla Yamaha Majesty 400 což mě mrzelo, protože se mi vzhledově líbila nejvíc a navíc s Majesty 250 jsem měl už najetou rozborku zborku.
Potom mě uchvátila Yamaha T-Max 500 - sportovní spolehlivý hezký skútr, ALE vysoká spotřeba, nižší pohodlí, menší zavazadlový prostor a vysoké ceny za díly.
Nakonec jsem se začal rozhodovat mezi Honda Silver Wing 400 a 600. Tady díky tomu, že jezdím hlavně ve městě vyhrála 400 a to hlavně z důvodu nižší spotřeby, nižší váhy, levnější pojistky a pro město nevyužitelný výkon 600. Ve verzi 400 u modelu do roku 2008 ABS bohužel není.
Při první zkušební jízdě mě překvapila sametová jízda, kdy jsem skoro necítil nerovnosti a podvozek se krásně houpal jak starý Citroen Je to obrovský stroj s velikým sedlem s bederním opěrkou a opěrkou i pro spolujezdce. Má přehlednou palubku se spousty údajů. Úložný prostor je veliký s osvětlením. Možnost kufru. Líbí se mi o systém zadní brzdy kdy zároveň brzdí i přední. Nevýhoda je obrovská váha skútru cca 240 kg. Díky tomu je skútr vybaven ruční brzdou. Z toho důvodu má zadní kolo dva brzdiče. Jinak vše klasika, klasický variátor vše hezky pěkně postaru-žádný vejmysly. Zatím jsem moc nenajel, ale po dálnici po prodeji jsem zkusil maximálku, která se zastavila na 168 km/h (z lehkého kopce) a i v této rychlosti byl skútr hezky stabilní.
Silvoušek je výborná koupě. Měl jsem ho řadu let v šesti stovce. Bavil mě prakticky, každou jízdu. A bylo jedno, zda jen do práce nebo 200km na výlet do serpentin. Ať Ti dělá radost