Král skútrů, skvělý prakticky ve všem. Je to spíš motorka než skútr - skvělé jízdní vlastnosti a výkon.
Výška jezdce: 176 cm
První dojmy - Přesedl jsem z Majesty 250 a hned mi bylo jasné, že tohle je jiná liga. T-Max je spíš motorka, než skútr. Perfektní podvozek, skvělé brzdy, výkonný motor. Trochu těžší na místě, ale pak velmi obratný a jízda velmi jistá i v nízké rychlosti.
Doplňky na motorce - Kufr Yamaha
Recenze
Skvělý podvozek, perfektní vedení stopy, žádné vlnění v zatáčce na nerovnostech. Sportovnější podvozek, ale nerovnosti žehlí velmi dobře. Rám je velmi pevný a celkové provedení skvělé. Jen plastové víčko nádrže rezonovalo - vyřešeno těsněním. Na manipulaci na místě trochu těžší, ale jak se rozjede, tak velmi obratný a váha je ta tam. Brzdy velmi účinné, ale přitom přesné a snadné dávkování, bez jakékoliv jedovatosti. Motor krásně táhne od spodu až do maximálky (cca 170 km/h). Co mne ale příjemně překvapilo je skvělý dynamický zátah, dejme tomu 80-130, který je klíčový na předjíždění. Prostě přidám a jsem před předjížděným autem. Sedlo je příjemné, ale na můj vkus by mohlo být měkčí a i trochu širší pro řidiče, spolujezdec je OK. Nohy v příjemné poloze, když je opřu patami o vrch stupaček, tak propnu úplně. Zrcátka dost vysoko - velmi příjemné, skvělý rozhled dozadu. Hned po koupi jsem řešil problém - nestartoval za tepla - tzv. T-Max fever. Příčinou bylo špatné originální palivové čerpadlo. Vyměnil jsem čerpadlo a je po problému.