renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Kymco Myroad 700 (2012)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník FoFr1
Vloženo 19.5.2018
Aktualizováno 12.7.2018
Zobrazeno 2 199x
HODNOCENÍ PROFILU OD 5 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.6

Popis motorky


Velký cestovní skútr, na dlouhé "voyage" cesty i každodenní přesuny do zaměstnání.

Více fotografii

Motorka koupena od soukromá osoba

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda FJS 600 Silver Wing: Průměrný stav a nájezd srovnatelných ojetin. Často absence ABS. Vlnící se rám v zatáčkách..
Yamaha T-max: Vysoké ceny novějších ročníků.
Suzuki AN 650 Burgman: CVT. Cena..

První dojmy - Předně mě zaujala velikost - mám raději velké stroje - a tohle, ač skútr, opravdu není žádné tintítko. Oproti očekávání mě velmi příjemně překvapila velmi slušná hbitost v městském provozu - projet páteční špičku v Praze, bylo dílem okamžiku. Oproti autu nebo MHD fakt pohoda. Chvíli jsem si hledal polohu za řídítky, ale vcelku rychle jsem se se strojem sžil. Zátah motoru s variatorem je velmi slušný! Nastavení podvozku mi vyhovuje, takže bez připomínek. Úložné prostory pod sedlem v kombinaci s kufrem a několika dalšími schránkami jsou jednoduše fenomenální. Pojmou výbavu na dovolenou u moře i rodinný nákup. Design je vždy věcí názoru, za mě OK.

Motorku bych doporučil pro - Tento skútr bych doporučil každému, kdo hledá dobrou kvalitu za rozumnou cenu. Skútr je obecně chválen za kvalitní jízdu na dlouhých cestách, ale používám ho na cesty do práce (Praha a okolí) a nemohu si ho vynachválit.

Doplňky na motorce - Kufr Kappa 52, Vyhřívané gripy Oxford, Zvýšené plexi Givi

Recenze

Motorku jsem vybíral k dojíždění do práce v Praze, i abych mohl občas zajet na Moravu odkud pocházím. A samozřejmě i na občasný ten výlet, bude-li prostor a čas. Ačkoliv jak říká kamarád Kristian, na motorce je každá cesta výlet. Původně jsem vybíral v kategorii motocyklů, ale vzhledem k účelům ke kterým ji chci pravidelně užívat, jsem zvolil praktičtější skútr. Vzhledem k mým proporcím (2metry, 110kilo) jsem vybíral něco co mě uveze a nebudu na tom jak voda na bonbónu (ale to jsem skoro na všem😀). V sekci maxiskutrů je dnes už opravdu z čeho vybírat, ale pokud si člověk nemůže dopřát nový stroj, je to vybírání někdy dost dlouhé - stav starších strojů bývá prachbídný a nájezdy (ty reálné) astronomické.
Volba padla na Kymco Myroad 700i s ABS ve slušném stavu za cenu kterou jsem ještě mohl akceptovat. Určitě to nebyla láska na první pohled a značku Kymco jsem sice registroval, byť pouze periferně, nicméně recence zněly vcelku dobře. Pročetl jsem co se dalo u nás i ve světě a šel do toho..
Zkušeností, tedy těch osobních, je zatím málo. Tak snad budu moct přidávat jen samé dobré. Zatím mohu říct, že ačkoli je skútr velký a těžký, působí vcelku elegantním dojmem. Při manipulaci je hmotnost trochu znát, ale není to nic hrozného. A v okamžiku kdy se dá do pohybu je ta tam. Naopak nízko položené těžiště s dobrým nastavením podvozku zlepšuje stabilitu a jízda se mi zdá zatím velmi jistá. Občas se chce při přibrzdění v zatáčce mírně narovnat, ale to je u takového stroje patrně normální a jistě to půjde kompenzovat zlepšením mého řízení. Brzdy nejsou žádné kobry, což beru jako plus, ale jejich účinek je dostatečný (maximální zatížení jsem zatím nevyzkoušel) a dají se dobře dávkovat. ABS jsem zatím netestoval, ale jsem rád že tam je. Popravdě bych si už moto bez ABS asi nekoupil. Motor je velmi slušný. Zátah má, sílu taky, ve městě vám nikdo neujede a na dálnici se neztratí. Spotřebu zatím přesně nevím, ale určitě bude menší než můj třítunovej šestiválcovej Jeep.😎

Po dalším týdnech ježdění po Praze a okolí, zatím pokračuje pocit spokojenosti. Obratnost v hustém provozu není pochopitelně taková jako u maličké 125tky ale prokličkuju prakticky všude a na otevřené silnici už pluju v dáli.. Na rozbitých cestách pražských sedí velmi dobře, ale já za něj trochu trpím. Nicméně stejně tak jsem trpěl i za každé auto, kterým jsem kdy po Praze a cestách českých jezdil. A stejně jako u auta, tak asi i s moto skončím jednou u nějakého offroadu. (Pokud se teda nějak zázračně nezlepší kvalita cest u nás..😎). Ochrana před větrem a - co jsem už taky vyzkoušel - deštěm je parádní. Jen větší postavy jako já musí trochu přitáhnout kolena dovnitř. Myslím ale že kdo má metrdevadesat a míň bude úplně v pohodě. Byli jsme se projet i se ženou. Motor táhne s přehledem a akcelerace do stovky je prakticky stejná (víc jsme zatím nezkoušeli), brzdí ve dvou jistě. Samozřejmě, že jde stále o "jen" o 700vku s 59HP, ale na skútr je to pohoda a komu by to bylo málo, koupí si motorku s vyšší kubaturou a výkonem. Ostatně setkávám se se dvěma druhy reakcí (kromě toho, že je tento model u nás ne zcela obvyklý a budí pozornost) jedni, koukajíce na Myroada z pohledu skútrů, říkají: Ty jo, sedmistovka, to pojede jak z praku (a ano, je to tak..) Druzí z pohledu klasických motorek říkají: Jako dobrý, ale je to jen skútr a nemůžeš s tím skákat do lomu.. nebo nemůžeš řadit.. nebo na svým Hornetu (Banditu, GSu,CBRu...) Ti stejně ujedu. Na to říkám je 😁 No a co?
Jinak našel jsem i pár negativních: v ovládacích prvcích je pro mě nelogicky propojen elektrický okruh starteru a tzv. chcipaku. Tzn. starter se točí ikdyž je chcipak v poloze "zhasnout motor". Jednou nebo dvakrát mi chvilku trvalo, než mě trklo proč to nechce naskočit. Druhá věc je boční stojan. Předchozí majitel jej trochu upravil (prodloužil, aby moto příliš "neležela" na boku) a nevím jestli to je už z výroby, ale s moto se jde rozjet i vyklopeným bočákem. Jednou jsem si trochu škrtl a dávám si teď velkého majzla. Vím, že si to někdo vypíná.záměrně, ale mě by vyhovovalo kdyby to s bočákem rozjet nešlo.
To je zatím vše a těším se na další km.

1500km
Proveden i servis po koupi - výměna oleje + filtr, kontrola vůle ventilů, znovuzapojení chcípáku na bočním stojánku, promazání a výměna měkčích pružinek odklápění zadních stupaček (při otevírání jsem ulomil páčku, která celý mechanizmus ovládá - takéž opraveno..).
Asi po 300 km se objevilo se rezonování variátoru v nižších otáčkách těsně po rozjezdu. V servisu vyměněno vychozené ložisko. Po výměně je variátor hlučnější, ale rezonance vymizela, takže v pořádku. Ten hluk asi patří k charakteristice stroje. Jinak jezdí perfektně.
Subjektivně musím po těch pár kilometrech říct, že se mi něm jezdí stále velmi dobře. Už jsem si i zvykl na malá koa oproti normálním motorkám. Jedině co je trochu znát při rozjezdech je vyšší hmotnost stroje ale to se s pohyb skutečně ztratí a pak jei daší zrychlování a samotná jízda v rámci kategorie pefektní.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
zizour
zizour napsal 29.12.20 v 19:47 10b.

Dobrý. Nějaké další zkušenosti po letech?

Kostic-K1
Kostic-K1 napsal 24.05.18 v 13:36 8b.

Ahoj,
mám ho taky a s vyklopeným policajtem to nejede si úprava samo domo .Jinak chcípak je spíš z bezbečnostních důvodů,já ho tedy nepoužívám.Jak ti funguje vyklapění stupaček?Mě to zlobí.
K.

JirkaMetal
JirkaMetal napsal 20.05.18 v 11:00 10b.

Super gratulejšn.

Trinnlee
Trinnlee napsal 20.05.18 v 08:24 10b.

Velice zajímavý skútr..dobrá volba, já osobně kymcu moc fandím. Hezký napsaná recenze.

Zelinář
Zelinář napsal 19.05.18 v 20:40 10b.

Více komentářů



TOPlist