TMax ještě větším sportovcem

Rodina maxiskútrů Yamaha se rozrůstá o další variantu oblíbeného TMaxe. Originálního Maxe, sportovní verzi SX a luxusně vybavenou DX doplní verze SX Sport Edition pro ty, kdo chce od skútru sportovní svezení a vzhled.

TMax ještě větším sportovcem

Kapitoly článku

První TMax se světu představil v roce 2001, rok 2018 znamená šestou generaci tohoto bestseleru, kterého si zamilovalo přes 250 000 jezdců napříč celou Evropou a u nás je s tímto maxiskútrem registrováno 48 motorkářů. Základem skútru je lehký hliníkový rám odpružený obrácenou vidlicí vpředu a centrálním tlumičem vzadu. Skútr pohání řadový dvouválcový motor o objemu 530 ccm disponující výkonem 33,8 kW a 53 Nm, poradit si musí s 213 pohotovostními kilogramy.

Už ve standardní verzi najdete LEDková světla, kontrolu trakce nebo třeba bezklíčové zapalování. Klíč nemusíte použít ani v případě, že chcete pod sedlo uložit dvě otevřené přilby nebo odemknout centrální stojan, který chrání skútr proti krádeži. Verze SX navíc nabízí systém D-Mode se dvěma přepínatelnými režimy motoru a třeba taky aplikaci My TMax Connect, kvalitnější sedlo a zajímavější barvy. Luxusní varianta DX zase nabízí velký elektricky nastavitelný plexi štít, vyhřívání sedla a rukojetí, ke kterým se přidává také tempomat.

Nová verze SX Sport Edition nabízí sportovním nadšencům v základu výfuk Akrapovič, nízké kouřové plexi a lehký držák registrační značky. Jak je z názvu patrné, model vychází ze SXa, takže je logicky vybaven stejně, jako výše zmíněný sourozenec. Sport Edition je navíc k dostání ve dvou speciálních barevných provedeních – v bíle, doplněné o matné černé plasty, modrá kola a loga nebo v matné černé s leskle lakovanými plasty.

POKRAČOVAT V DALŠÍ KAPITOLE

Kapitoly článku

Autor článku obdržel prémii 5 Kč od 5 uživatelů. Prémie jsou již uzavřené, děkujeme.

Jak se Vám líbil tento článek?
Průměr: 1.00
Známkováno: 1x

Motokatalog.cz

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.



TOPlist