Kawasaki Z900RS
Redakční testy
Články
Technické údaje Kawasaki Z900RS
2018 2020 2022
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje

V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme.

Objem 948 cm3
Výkon 82 kW
Výkon při otáčkách 8500 ot/min
Točivý moment 98.5 Nm
Otáčky při max toč.mom. 6500 ot/min
Druh motoru Spalovací
Dvoudobý/čtyřdobý 4
Chlazení Kapalina
Uspořádání válců Řadový
Počet válců 4
Rozvod DOHC
Ventilů na válec 4
Vrtání 73.4 mm
Zdvih 56 mm
Kompresní poměr 10.8 : 1
Příprava paliva Vstřikování
Startér Elektrický
Počet rychlostí 6
Sekundární převod Řetěz
Typ rámu Trubkový
Materiál rámu ocel
Zdvih předního odpr. 120 mm
Zdvih zadního odpr. 140 mm
Brzdy vpředu 2 kotouč
Rozměr předního kotouče 300 mm
Přední třmen čtyřpístkový
Brzdy vzadu kotouč
Přední kolo 17 "
Zadní kolo 17 "
Rozměr přední pneu 120/70ZR17 M/C (58W) 120/70 120/70ZR17
Rozměr zadní pneu 180/55ZR17 M/C (73W) 180/55 180/55ZR17
Rozvor 1470 mm
Úhel hlavy řízení 25 °
Závlek předního kola 98 mm
Světlá výška - 130 mm
Výška sedla 835 mm
Pohotovostní hmotnost 215 kg
Užitečná hmotnost - 180 kg
Objem nádrže 17 l
Spotřeba - 5.2 l/100 km
Maximální rychlost - 230 km/h
První cena 309900 Kč 289900 Kč 304900 Kč
Poznámka - cena za černou; barevné provedení: 314 900 Kč, verze SE (Öhlins, Brembo) 354 900 Kč
Videa Kawasaki Z900RS
Témata ve fóru o Kawasaki Z900RS
Fórum Téma Odpovědí Poslední příspěvek
Založit téma Všechna témata
Opravy a údržba Renovácia laku / lepenie fólie 13 9.3.2024 17:32
Naked bike Spoľahlivosť Triumph/Kawasaki 41 4.8.2023 13:52
Výběr moto Yamaha XSR 900 vs Kawasaki Z900RS 18 16.6.2023 13:23
Naked bike Z900RS svody Akrapovic 9 6.10.2022 21:18
Výběr moto Výběr motorky pro tchána s nízkou postavou 50 21.12.2021 08:58
Ostatní Doporučení dovozce ze Švýcarska 3 19.10.2021 08:56
Naked bike Kawasaki Z900 RS - zkušenosti, závady 18 16.11.2019 14:39
Skupiny
Uživatelské články
Průměrné hodnocení od 6 uživatelů
Motor
Průběh výkonu
9.0/10
Spojka
9.5/10
Vibrace
9.3/10
Převodovka
8.2/10
Mechanická hlučnost
8.8/10
Zvuk
9.5/10
Spolehlivost
9.6/10
Brzdy
8.5/10
Podvozek
Možnost nastavení
8.8/10
Těsnost tlumičů
9.5/10
Tuhost rámu
9.0/10
Jízda
Sport
8.0/10
Město
8.8/10
Cestování
8.5/10
Zázemí
Ceny náhr. dílů
5.0/10
Ceny servisu
5.0/10
Servisní síť
9.0/10
Dostupnost dílů
8.0/10
Nabídka doplňků
8.0/10
Servisní intervaly
7.5/10
Cestování
Pohodlí jezdce
9.0/10
Pohodlí spolujezdce
8.3/10
Možnosti uchycení zavazadel
7.8/10
Ochrana jezdce cestování
4.6/10
Ochrana spolujezdce
6.5/10
Světla
9.4/10
Celková průměrná známka ze všech oblastí: 8.2
Průměrná spotřeba naměřená našimi uživateli: 6.32 l/100 km. Hodnota založena na údajích od 5 uživatelů.
Kupující kteří dali Z900RS přednost
NekoupiliZ důvodu
Yamaha MT-09 Nový model je na mne již moc futuristický.
Honda CB 1100/EX CB1000R
Benelli Leoncino 500 Sport Nenastartovala při pokusu o zkušební jízdu.
Honda NC 750X Už jsem měl v podstatě vybráno ale objevilo se v bazaru Z900RS s 5000km za cenu nového NCčka...
Kawasaki Ninja 1000SX super tah a stabilita, na mě ale moc velký předklon, po 30 minutách mě bolelo za krkem (oproti Versys 650 výrazná změna pozice), a těžkopádnější do zatáček při pomalejší jízdě
Kawasaki Versys 1000 testoval jsem plně vybavenou s lepším podvozkem v. 2020, zvuk se mi ale zdál příliš vysoko posazený (prý splňuje novější emisní normy), po 30 minutách mě z něj bolela hlava, a oproti mému Versys 650 mi to nepřišla extra změna, kterou jsem potřeboval
Kawasaki Z900 úžasně čiperná, sedla za minutu do ruky, velmi hravá, ovládá se skoro jen kolínkama, skoro jsem ji koupil, ale moc tvrdá, delší cesty nad 200 km bych na ni umřel
Harley Davidson FLSB SPORT GLIDE To bude moje další, krásně se mi jelo, akorát stroj ... teď na něj nemám finance.
Indian Scout Design super, jízda taky, prodejce laxní, cena vyšší.
Yamaha XSR 700 Skoro vyhrála, ale nic moc výhled ze zrcátek a nějak mi vadily stupačky.
Yamaha XSR 900 Moc divoká, nějak jsem z ní byl vystresovanej
Kawasaki Z900 Motor jel až ve vyšších otáčkách, sportovní posez, pravá noha velmi často bojovala o místo s výfukem.
BMW R nineT Pure Tvrdý podvozek, boxer mě nezaujal a jeho projev byl velmi ucukaný, drahá.
Yamaha XSR 900 Sportovní posez, tvrdý podvozek, motor je magor a nezná klidnou jízdu., ve vysokých otáčkách hodně vibrovala (dal bych tlumič), digitální budík.
Triumph Speed Twin Sportovní posez, tvrdý podvozek i sedlo, dvouválec, nedostupnost zadního kufru, špatně dostupný stojánek, drahá.
Kawasaki Versys 1000 naháč je naháč
Honda CB 1100 RS
Kupující místo Z900RS koupili raději jinou
JakouZ důvodu
Honda CB750 Hornet : Nádherná motorka. Jsem do ní zamilovaný, je prostě krásná. Provedení SE, luxus na dvou kolech. Minusem je cena. A přiznejme si, na to moje ježdění...
Yamaha XSR 900 moc se mi líbí, ale nakonec rozhodla cena a sportovnější charakter XSR
BMW R 1250 R posed a ergonómia nie pre mňa, je to tiež menšie moto, vyššia cena vzhľadom na použitú techniku, platí sa za dizajn, jazdí ale parádne motor tiež fajn
Ducati Scrambler Desert Sled Krásná s božím zvukem, ale bohužel na mě moc malá a moc výkonná
Moto Guzzi V85 TT Výkon který nevyužiju, jinak svezení luxusní, vzhled jakbysmet...třeba někdy příště.
Honda CB 1000R
Triumph Rocket 3 Protože mne slovil Rocket 3 R ...
Honda CRF1100L Africa Twin bola menšia na mna (mam 193 cm + nejake to kilo navyse :)
Triumph Speed Twin Krásný retro stroj, ale nakonec jsem upřednostnil charakter dvouválce než tohohle sršně.
Honda NC 750X Cukavy plyn
Suzuki GSX-S1000S KATANA Sametový motor, super zvuk, nevhodné pro spolujezdce, alespoň pro toho mého.
BMW R nineT Ojetiny byly dražší, nějak zvítězil design bmw a motor i když věřím, že káwa má trumfy.
BMW R nineT Super, jen ten zvuk čtyřválce prostě není ono.
Husqvarna Vitpilen 701 vyšší cena
Yamaha Tracer 9 / 900 Chtěl jsem ještě něž se ze mne stane páprda v SUV vyzkoušet pěkného retro-náháče. A kawa zelená byla vždy moje srdcovka. Ale nebyly k mání. Prostě nejsou.
Kawasaki W 800 4 válce, chladič, 17 kola, jako první velkou motorku jsem chtěl něco slabšího
Honda CB 1100/EX Cena
Yamaha XSR 900 Výrazně dražší, těžší, nemá tak zábavný motor
Yamaha XSR 900 Čtyřválec, váha a cena ojetin.
Triumph Speed Twin Moderní výkonná retro krasavice, ale: jen jeden nesymetrický a ošklivější výfuk s horším zvukem (nebo jinak: na retro moc válců, málo výfuků - Honda CB 1100 to pochopila rychle) :-)!
Manuály pro Kawasaki Z900RS
Ročník Vložil Soubor Velikost Poznámka
Nahrát manuál
2020 mpa_original ii_999941072.pdf 2.5 MB Návod k instalaci - vyhřívané rukojeti Kawasaki 99994-1072
2018 Itnos kawasaki-z900rs-ma.pdf 1.7 MB Návod k obsluze - ENG
2018 wormi 18my-z900rs-z900rs.pdf 5.9 MB
2018 wormi 18my-z900rs-z900rs.pdf 5.9 MB
2018 wormi 18my-z900rs-z900rs.pdf 264 KB
2018 wormi z900rs_serviceschedu.pdf 466 KB
2018 wormi z900rs_brochure.pdf 6.6 MB
2018 wormi z900rs-owners-handbo.pdf 1.7 MB
2018 wormi z900rs-parts-book.pdf 12 MB
Bazar pro Kawasaki Z900RS (rss)

TOPlist