Kawasaki Z900RS vs. Yamaha XSR900: Velkou, nebo vzteklou?
09.01.2023
09.03.2022
11.01.2022
23.11.2021
20.08.2021
06.11.2020
14.08.2018
05.06.2018
07.11.2017
26.10.2017
29.01.2013
2018 | 2020 | 2022 | |
---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | |||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
|||
Objem | 948 cm3 | ||
Výkon | 82 kW (111.5 koní) | ||
Výkon při otáčkách | 8500 ot/min | ||
Točivý moment | 98.5 Nm | ||
Otáčky při max toč.mom. | 6500 ot/min | ||
Druh motoru | Spalovací | ||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | ||
Chlazení | Kapalina | ||
Uspořádání válců | Řadový | ||
Počet válců | 4 | ||
Rozvod | DOHC | ||
Ventilů na válec | 4 | ||
Vrtání | 73.4 mm | ||
Zdvih | 56 mm | ||
Kompresní poměr | 10.8 : 1 | ||
Příprava paliva | Vstřikování | ||
Startér | Elektrický | ||
Počet rychlostí | 6 | ||
Sekundární převod | Řetěz | ||
Typ rámu | Trubkový | ||
Materiál rámu | ocel | ||
Zdvih předního odpr. | 120 mm | ||
Zdvih zadního odpr. | 140 mm | ||
Brzdy vpředu | 2 kotouč | ||
Rozměr předního kotouče | 300 mm | ||
Přední třmen | čtyřpístkový | ||
Brzdy vzadu | kotouč | ||
Přední kolo | 17 " | ||
Zadní kolo | 17 " | ||
Rozměr přední pneu | 120/70ZR17 M/C (58W) | 120/70 | 120/70ZR17 |
Rozměr zadní pneu | 180/55ZR17 M/C (73W) | 180/55 | 180/55ZR17 |
Rozvor | 1470 mm | ||
Úhel hlavy řízení | 25 ° | ||
Závlek předního kola | 98 mm | ||
Světlá výška | - | 130 mm | |
Výška sedla | 835 mm | ||
Pohotovostní hmotnost | 215 kg | ||
Užitečná hmotnost | - | 180 kg | |
Objem nádrže | 17 l | ||
Spotřeba | - | 5.2 l/100 km | |
Maximální rychlost | - | 230 km/h | |
První cena | 309900 Kč | 289900 Kč | 304900 Kč |
Poznámka | - | cena za černou; barevné provedení: 314 900 Kč, verze SE (Öhlins, Brembo) 354 900 Kč |
Od Kohouťák(2022)
Od Kohouťák(2022)
Od Kohouťák(2022)
Kawasaki Z900RS vs. Yamaha XSR900: Velko...
Kawasaki Z900RS SE: Prostě nádherná
Novinky Kawasaki 2022 naživo: V hlavní r...
Kawasaki slaví 50 let modelů Z
Kawasaki Z900RS model 2021 Reálné video
Kawasaki Z900RS Metallic Matte Covert Kh...
Kawasaki Z650RS a Z900RS
Kawasaki Z900RS 2018
Kawasaki Z 900 RS krátké svezení
Videotest: Neo retro Kawasaki Z900RS
Kawasaki představuje retro Z 900 RS
Kawasaki představuje retro Z 900 RS
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Naked bike | Množství chladící kapaliny | 6 | 20.3.2024 16:08 | ||
Opravy a údržba | Renovácia laku / lepenie fólie | 13 | 9.3.2024 17:32 | ||
Naked bike | Spoľahlivosť Triumph/Kawasaki | 41 | 4.8.2023 13:52 | ||
Výběr moto | Yamaha XSR 900 vs Kawasaki Z900RS | 18 | 16.6.2023 13:23 | ||
Naked bike | Z900RS svody Akrapovic | 9 | 6.10.2022 21:18 | ||
Výběr moto | Výběr motorky pro tchána s nízkou postavou | 50 | 21.12.2021 08:58 | ||
Ostatní | Doporučení dovozce ze Švýcarska | 3 | 19.10.2021 08:56 | ||
Naked bike | Kawasaki Z900 RS - zkušenosti, závady | 18 | 16.11.2019 14:39 |
UJM je asi dosť výstižné . V podstate takí flegmatik motorka ...rovnako ako jej majiteľ
Nádherná Kawasaki Z900RS…… motorka se musí hlavně líbit a tato Káwa to dělá naprosto skvěle....
Jóóó tady je svět ještě v pořádku!!!
Vzhledově krásný stroj, mám to takhle rád.
Při jízdě kolem komína na CBR 900 RR jsem byl velmi spokojený, ale při cestách někam dál už tolik ne...
Nádherná motorka s výbornými jízdními vlastnostmi.
nádherný klasický retro vzhled, pod ním ale komplet moderní motorka s perfektními jízdními vlastnost...
Krásná, přijde mi snadno ovladatelná, ale jsem v této kategorii začátečník a motorka je v zájezdovém...
Je to designově povedený motocykl v retro kabátu, který evokuje klasickým stylem a překvapuje vlastn...
Bezchybně fungující nahatý čtyřválec v povedeném retro kabátě.
Skvělá, rychlá, byť je ještě v záběhu, krásná..sportovní
První zkušenost se čtyřválcem a návrat ke značce se kterou jsem před pěti lety začínal.
Nádherná Kawasaki Z900RS…… motorka se musí hlavně líbit a tato Káwa to dělá naprosto skvěle....
Nádherná moderní retro klasika
UJM je asi dosť výstižné . V podstate takí flegmatik motorka ...rovnako ako jej majiteľ
Nádherná motorka s výbornými jízdními vlastnostmi.
Zábavná, obratná, poměrně lehká, retro vzhled, výjimečné lakování, krásné barevné odstíny....
Kawasaki Z900RS-SE Jediná současná motorka s pěkným vzhledem a klasickýma budíkama. Na první pohle...
Vzhledově krásný stroj, mám to takhle rád.
Krásná a návyková .Zelený lak v 3D provedení. Retro s tradicí a moderní technikou prověřené padesáti...
Výměna Míši za Míšu na zadku :-DD najela holka 11300km bez zaváhání, sezona může začít :-DD :-D...
Sezona 2024 ještě nekončí, ale už to bude zase o trefování se do počasí, teploty a světla. Nicméně l...
Letos po třetí a přesto jinak, malinko jiná sestava a jiná trasa, letos jsem to pojal spíš, pořádně ...
Tak přední pneu toho zvládla jednou tolik co zedek od Dunlopu, takze po 11400 seskočila Dunlopka a n...
Kolem dokola, ne tak uplne okolo naší zemičky. Pár dní volna, zbytek rodiny v pracovním nasazení a j...
Motor | |
---|---|
Průběh výkonu | 9.0/10 |
Spojka | 9.5/10 |
Vibrace | 9.3/10 |
Převodovka | 8.2/10 |
Mechanická hlučnost | 8.8/10 |
Zvuk | 9.5/10 |
Spolehlivost | 9.6/10 |
Brzdy | 8.5/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 8.8/10 |
Těsnost tlumičů | 9.5/10 |
Tuhost rámu | 9.0/10 |
Jízda | |
Sport | 8.0/10 |
Město | 8.8/10 |
Cestování | 8.5/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 5.0/10 |
Ceny servisu | 5.0/10 |
Servisní síť | 9.0/10 |
Dostupnost dílů | 8.0/10 |
Nabídka doplňků | 8.0/10 |
Servisní intervaly | 7.5/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 9.0/10 |
Pohodlí spolujezdce | 8.3/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 7.8/10 |
Ochrana jezdce cestování | 4.6/10 |
Ochrana spolujezdce | 6.5/10 |
Světla | 9.4/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Yamaha MT-09 | Nový model je na mne již moc futuristický. |
Honda CB 1100/EX | CB1000R |
Benelli Leoncino 500 Sport | Nenastartovala při pokusu o zkušební jízdu. |
Honda NC 750X | Už jsem měl v podstatě vybráno ale objevilo se v bazaru Z900RS s 5000km za cenu nového NCčka... |
Kawasaki Ninja 1000SX | super tah a stabilita, na mě ale moc velký předklon, po 30 minutách mě bolelo za krkem (oproti Versys 650 výrazná změna pozice), a těžkopádnější do zatáček při pomalejší jízdě |
Kawasaki Versys 1000 | testoval jsem plně vybavenou s lepším podvozkem v. 2020, zvuk se mi ale zdál příliš vysoko posazený (prý splňuje novější emisní normy), po 30 minutách mě z něj bolela hlava, a oproti mému Versys 650 mi to nepřišla extra změna, kterou jsem potřeboval |
Kawasaki Z900 | úžasně čiperná, sedla za minutu do ruky, velmi hravá, ovládá se skoro jen kolínkama, skoro jsem ji koupil, ale moc tvrdá, delší cesty nad 200 km bych na ni umřel |
Harley Davidson FLSB SPORT GLIDE | To bude moje další, krásně se mi jelo, akorát stroj ... teď na něj nemám finance. |
Indian Scout | Design super, jízda taky, prodejce laxní, cena vyšší. |
Yamaha XSR 700 | Skoro vyhrála, ale nic moc výhled ze zrcátek a nějak mi vadily stupačky. |
Yamaha XSR 900 | Moc divoká, nějak jsem z ní byl vystresovanej |
Kawasaki Z900 | Motor jel až ve vyšších otáčkách, sportovní posez, pravá noha velmi často bojovala o místo s výfukem. |
BMW R nineT Pure | Tvrdý podvozek, boxer mě nezaujal a jeho projev byl velmi ucukaný, drahá. |
Yamaha XSR 900 | Sportovní posez, tvrdý podvozek, motor je magor a nezná klidnou jízdu., ve vysokých otáčkách hodně vibrovala (dal bych tlumič), digitální budík. |
Triumph Speed Twin | Sportovní posez, tvrdý podvozek i sedlo, dvouválec, nedostupnost zadního kufru, špatně dostupný stojánek, drahá. |
Kawasaki Versys 1000 | naháč je naháč |
Honda CB 1100 RS |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Honda CB 1000R | Možná až moc retro a navíc bylo poskromnu inzerátů. |
Honda CB 1000R | krásný vzhled, ale chyběl jí ten jízdní vau efekt, co má tento retro fireblade |
Honda CB 1000R | Až příliš velká klasika a jako nová pro mě již cenově těžko dostupná. |
Honda CB750 Hornet | : Nádherná motorka. Jsem do ní zamilovaný, je prostě krásná. Provedení SE, luxus na dvou kolech. Minusem je cena. A přiznejme si, na to moje ježdění... |
Yamaha XSR 900 | moc se mi líbí, ale nakonec rozhodla cena a sportovnější charakter XSR |
BMW R 1250 R | posed a ergonómia nie pre mňa, je to tiež menšie moto, vyššia cena vzhľadom na použitú techniku, platí sa za dizajn, jazdí ale parádne motor tiež fajn |
Ducati Scrambler Desert Sled | Krásná s božím zvukem, ale bohužel na mě moc malá a moc výkonná |
Moto Guzzi V85 TT | Výkon který nevyužiju, jinak svezení luxusní, vzhled jakbysmet...třeba někdy příště. |
Honda CB 1000R | |
Triumph Rocket 3 | Protože mne slovil Rocket 3 R ... |
Honda CRF1100L Africa Twin | bola menšia na mna (mam 193 cm + nejake to kilo navyse :) |
Triumph Speed Twin 1200 | Krásný retro stroj, ale nakonec jsem upřednostnil charakter dvouválce než tohohle sršně. |
Honda NC 750X | Cukavy plyn |
Suzuki GSX-S1000S KATANA | Sametový motor, super zvuk, nevhodné pro spolujezdce, alespoň pro toho mého. |
BMW R nineT | Ojetiny byly dražší, nějak zvítězil design bmw a motor i když věřím, že káwa má trumfy. |
BMW R nineT | Super, jen ten zvuk čtyřválce prostě není ono. |
Husqvarna Vitpilen 701 | vyšší cena |
Yamaha Tracer 9 / 900 | Chtěl jsem ještě něž se ze mne stane páprda v SUV vyzkoušet pěkného retro-náháče. A kawa zelená byla vždy moje srdcovka. Ale nebyly k mání. Prostě nejsou. |
Kawasaki W 800 | 4 válce, chladič, 17 kola, jako první velkou motorku jsem chtěl něco slabšího |
Honda CB 1100/EX | Cena |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2020 | mpa_original | ii_999941072.pdf | 2.5 MB | Návod k instalaci - vyhřívané rukojeti Kawasaki 99994-1072 |
2018 | Itnos | kawasaki-z900rs-ma.pdf | 1.7 MB | Návod k obsluze - ENG |
2018 | wormi | 18my-z900rs-z900rs.pdf | 5.9 MB | |
2018 | wormi | 18my-z900rs-z900rs.pdf | 5.9 MB | |
2018 | wormi | 18my-z900rs-z900rs.pdf | 264 KB | |
2018 | wormi | z900rs_serviceschedu.pdf | 466 KB | |
2018 | wormi | z900rs_brochure.pdf | 6.6 MB | |
2018 | wormi | z900rs-owners-handbo.pdf | 1.7 MB | |
2018 | wormi | z900rs-parts-book.pdf | 12 MB |