
Kawasaki Z900RS vs. Yamaha XSR900: Velkou, nebo vzteklou?
09.01.2023
09.03.2022
11.01.2022
23.11.2021
20.08.2021
06.11.2020
14.08.2018
05.06.2018
07.11.2017
26.10.2017
29.01.2013
2018 | 2020 | 2022 | |
---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | |||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
|||
Objem | 948 cm3 | ||
Výkon | 82 kW | ||
Výkon při otáčkách | 8500 ot/min | ||
Točivý moment | 98.5 Nm | ||
Otáčky při max toč.mom. | 6500 ot/min | ||
Druh motoru | Spalovací | ||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | ||
Chlazení | Kapalina | ||
Uspořádání válců | Řadový | ||
Počet válců | 4 | ||
Rozvod | DOHC | ||
Ventilů na válec | 4 | ||
Vrtání | 73.4 mm | ||
Zdvih | 56 mm | ||
Kompresní poměr | 10.8 : 1 | ||
Příprava paliva | Vstřikování | ||
Startér | Elektrický | ||
Počet rychlostí | 6 | ||
Sekundární převod | Řetěz | ||
Typ rámu | Trubkový | ||
Materiál rámu | ocel | ||
Zdvih předního odpr. | 120 mm | ||
Zdvih zadního odpr. | 140 mm | ||
Brzdy vpředu | 2 kotouč | ||
Rozměr předního kotouče | 300 mm | ||
Přední třmen | čtyřpístkový | ||
Brzdy vzadu | kotouč | ||
Přední kolo | 17 " | ||
Zadní kolo | 17 " | ||
Rozměr přední pneu | 120/70ZR17 M/C (58W) | 120/70 | 120/70ZR17 |
Rozměr zadní pneu | 180/55ZR17 M/C (73W) | 180/55 | 180/55ZR17 |
Rozvor | 1470 mm | ||
Úhel hlavy řízení | 25 ° | ||
Závlek předního kola | 98 mm | ||
Světlá výška | - | 130 mm | |
Výška sedla | 835 mm | ||
Pohotovostní hmotnost | 215 kg | ||
Užitečná hmotnost | - | 180 kg | |
Objem nádrže | 17 l | ||
Spotřeba | - | 5.2 l/100 km | |
Maximální rychlost | - | 230 km/h | |
První cena | 309900 Kč | 289900 Kč | 304900 Kč |
Poznámka | - | cena za černou; barevné provedení: 314 900 Kč, verze SE (Öhlins, Brembo) 354 900 Kč |
Kawasaki Z900RS vs. Yamaha XSR900: Velko...
Kawasaki Z900RS SE: Prostě nádherná
Novinky Kawasaki 2022 naživo: V hlavní r...
Kawasaki slaví 50 let modelů Z
Kawasaki Z900RS model 2021 Reálné video
Kawasaki Z900RS Metallic Matte Covert Kh...
Kawasaki Z650RS a Z900RS
Kawasaki Z900RS 2018
Kawasaki Z 900 RS krátké svezení
Videotest: Neo retro Kawasaki Z900RS
Kawasaki představuje retro Z 900 RS
Kawasaki představuje retro Z 900 RS
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Naked bike | Spoľahlivosť Triumph/Kawasaki | 32 | 13.2.2023 10:41 | ||
Naked bike | Z900RS svody Akrapovic | 9 | 6.10.2022 21:18 | ||
Výběr moto | Yamaha XSR 900 vs Kawasaki Z900RS | 17 | 23.8.2022 10:20 | ||
Výběr moto | Výběr motorky pro tchána s nízkou postavou | 50 | 21.12.2021 08:58 | ||
Ostatní | Doporučení dovozce ze Švýcarska | 3 | 19.10.2021 08:56 | ||
Naked bike | Kawasaki Z900 RS - zkušenosti, závady | 18 | 16.11.2019 14:39 |
Jóóó tady je svět ještě v pořádku!!!
Vzhledově krásný stroj, mám to takhle rád.
Při jízdě kolem komína na CBR 900 RR jsem byl velmi spokojený, ale při cestách někam dál už tolik ne...
nádherný klasický retro vzhled, pod ním ale komplet moderní motorka s perfektními jízdními vlastnost...
Krásná, přijde mi snadno ovladatelná, ale jsem v této kategorii začátečník a motorka je v zájezdovém...
Je to designově povedený motocykl v retro kabátu, který evokuje klasickým stylem a překvapuje vlastn...
Bezchybně fungující nahatý čtyřválec v povedeném retro kabátě.
Zatím moje nejsilnější motorka.
Klasický vzhled/nová technologie. Je radost na ní koukat/je radost na ní jezdit.
Krásná a návyková .Zelený lak v 3D provedení. Retro s tradicí a moderní technikou prověřené padesáti...
Zábavná, obratná, poměrně lehká, retro vzhled, výjimečné lakování, krásné barevné odstíny....
Kawasaki Z900RS-SE Jediná současná motorka s pěkným vzhledem a klasickýma budíkama. Na první pohle...
Vzhledově krásný stroj, mám to takhle rád.
Dobrá motorka pro ty, co mají rádi tenhle typ
Krásná a návyková .Zelený lak v 3D provedení. Retro s tradicí a moderní technikou prověřené padesáti...
Po Suzuki GSX 1400 opět návrat k naked klasice. Už to není takový muscle bike, o to větší je zábava!...
Je to meďák! Parádní moderní stroj v klasickém kabátu.
Je to designově povedený motocykl v retro kabátu, který evokuje klasickým stylem a překvapuje vlastn...
Jóóó tady je svět ještě v pořádku!!!
nádherný klasický retro vzhled, pod ním ale komplet moderní motorka s perfektními jízdními vlastnost...
Motor | |
---|---|
Průběh výkonu | 9.1/10 |
Spojka | 9.6/10 |
Vibrace | 9.4/10 |
Převodovka | 8.7/10 |
Mechanická hlučnost | 9.1/10 |
Zvuk | 9.6/10 |
Spolehlivost | 9.7/10 |
Brzdy | 9.1/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 8.8/10 |
Těsnost tlumičů | 9.5/10 |
Tuhost rámu | 9.3/10 |
Jízda | |
Sport | 8.2/10 |
Město | 9.0/10 |
Cestování | 8.8/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 5.0/10 |
Ceny servisu | 5.0/10 |
Servisní síť | 9.0/10 |
Dostupnost dílů | 8.0/10 |
Nabídka doplňků | 8.0/10 |
Servisní intervaly | 7.5/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 9.0/10 |
Pohodlí spolujezdce | 8.3/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 7.3/10 |
Ochrana jezdce cestování | 5.0/10 |
Ochrana spolujezdce | 6.5/10 |
Světla | 9.8/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Honda CB 1100/EX | CB1000R |
Benelli Leoncino 500 Sport | Nenastartovala při pokusu o zkušební jízdu. |
Honda NC 750X | Už jsem měl v podstatě vybráno ale objevilo se v bazaru Z900RS s 5000km za cenu nového NCčka... |
Kawasaki Ninja 1000SX | super tah a stabilita, na mě ale moc velký předklon, po 30 minutách mě bolelo za krkem (oproti Versys 650 výrazná změna pozice), a těžkopádnější do zatáček při pomalejší jízdě |
Kawasaki Versys 1000 | testoval jsem plně vybavenou s lepším podvozkem v. 2020, zvuk se mi ale zdál příliš vysoko posazený (prý splňuje novější emisní normy), po 30 minutách mě z něj bolela hlava, a oproti mému Versys 650 mi to nepřišla extra změna, kterou jsem potřeboval |
Kawasaki Z900 | úžasně čiperná, sedla za minutu do ruky, velmi hravá, ovládá se skoro jen kolínkama, skoro jsem ji koupil, ale moc tvrdá, delší cesty nad 200 km bych na ni umřel |
Harley Davidson FLSB SPORT GLIDE | To bude moje další, krásně se mi jelo, akorát stroj ... teď na něj nemám finance. |
Indian Scout | Design super, jízda taky, prodejce laxní, cena vyšší. |
Yamaha XSR 700 | Skoro vyhrála, ale nic moc výhled ze zrcátek a nějak mi vadily stupačky. |
Yamaha XSR 900 | Moc divoká, nějak jsem z ní byl vystresovanej |
Kawasaki Z900 | Motor jel až ve vyšších otáčkách, sportovní posez, pravá noha velmi často bojovala o místo s výfukem. |
BMW R nineT Pure | Tvrdý podvozek, boxer mě nezaujal a jeho projev byl velmi ucukaný, drahá. |
Yamaha XSR 900 | Sportovní posez, tvrdý podvozek, motor je magor a nezná klidnou jízdu., ve vysokých otáčkách hodně vibrovala (dal bych tlumič), digitální budík. |
Triumph Speed Twin | Sportovní posez, tvrdý podvozek i sedlo, dvouválec, nedostupnost zadního kufru, špatně dostupný stojánek, drahá. |
Kawasaki Versys 1000 | naháč je naháč |
Honda CB 1100 RS |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Triumph Rocket 3 | Protože mne slovil Rocket 3 R ... a už mne žádná jiná motorka nezajímala |
Honda CRF1100L Africa Twin | bola menšia na mna (mam 193 cm + nejake to kilo navyse :) |
Triumph Speed Twin | Krásný retro stroj, ale nakonec jsem upřednostnil charakter dvouválce než tohohle sršně. |
Honda NC 750X | Cukavy plyn |
Suzuki GSX-S1000S KATANA | Sametový motor, super zvuk, nevhodné pro spolujezdce, alespoň pro toho mého. |
BMW R nineT | Ojetiny byly dražší, nějak zvítězil design bmw a motor i když věřím, že káwa má trumfy. |
BMW R nineT | Super, jen ten zvuk čtyřválce prostě není ono. |
Husqvarna Vitpilen 701 | vyšší cena |
Yamaha Tracer 9 / 900 | Chtěl jsem ještě něž se ze mne stane páprda v SUV vyzkoušet pěkného retro-náháče. A kawa zelená byla vždy moje srdcovka. Ale nebyly k mání. Prostě nejsou. |
Kawasaki W 800 | 4 válce, chladič, 17 kola, jako první velkou motorku jsem chtěl něco slabšího |
Honda CB 1100/EX | Cena |
Yamaha XSR 900 | Výrazně dražší, těžší, nemá tak zábavný motor |
Yamaha XSR 900 | Čtyřválec, váha a cena ojetin. |
Triumph Speed Twin | Moderní výkonná retro krasavice, ale: jen jeden nesymetrický a ošklivější výfuk s horším zvukem (nebo jinak: na retro moc válců, málo výfuků - Honda CB 1100 to pochopila rychle) :-)! |
Triumph Speed Triple R | Nádherná motorka, ale po jízdě mi došlo, že než kupovat moderní motorku co vypadá jako stará, tak radši koupím rovnou něco staršího, třeba XJR 1300 |
Ducati Scrambler 1100 Special | |
Ducati Scrambler | váha a taky vysoká pořizovací cena |
Triumph Street Twin | Cena, dojem ze zkušební jízdy... :-( |
BMW R nineT Scrambler | Naskytla se nabídka na BMW která se nedala odmítnout. |
Yamaha Tracer 9 / 900 |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2020 | mpa_original | ii_999941072.pdf | 2.5 MB | Návod k instalaci - vyhřívané rukojeti Kawasaki 99994-1072 |
2018 | Itnos | kawasaki-z900rs-ma.pdf | 1.7 MB | Návod k obsluze - ENG |
2018 | wormi | 18my-z900rs-z900rs.pdf | 5.9 MB | |
2018 | wormi | 18my-z900rs-z900rs.pdf | 5.9 MB | |
2018 | wormi | 18my-z900rs-z900rs.pdf | 264 KB | |
2018 | wormi | z900rs_serviceschedu.pdf | 466 KB | |
2018 | wormi | z900rs_brochure.pdf | 6.6 MB | |
2018 | wormi | z900rs-owners-handbo.pdf | 1.7 MB | |
2018 | wormi | z900rs-parts-book.pdf | 12 MB |