Mladší sestra mé staré CBF 600 N. Velký skok kupředu ve všem.
Výška jezdce: 178 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Kawasaki Z900RS: Možná až moc retro a navíc bylo poskromnu inzerátů.
Triumph Thruxton: 1200 ccm furt za palici
První dojmy - Oslnila tak jak to Honda umí. Nezáludná, obratná a navíc za mě krásná.
Motorku bych doporučil pro - Pro někoho, kdo už něco najezdil, ty elektronický fičury nejsou všemohoucí a chce to mít hlavně trochu mezi ušima.
Doplňky na motorce - Boční kufry SW-motech, quicksifter, vyhřívané hefty, polepy kol, chrániče páček, Větrný štítek Puig jsem nahradil zpět originálem.
Recenze
Po šestce jsem chtěl něco co jede i dole. Rozkaz zněl jasně, chci pořád kulatý světlo a naháče. CéBéčko tahá dole pozvolna a když jí vytočíš nad 7 k nastává peklo. Je to sporťák se vším všudy. Díky nízké váze a rozměrům se hodí i do města. Jezdím do práce 15 km kolonou a protáhne se všude bez problémů. Spotřeba jak u auta, průměr 7 l, ale to je nic proti tomu co jízda na Hondě přináší. Nevýhody? Žere gumy?
Dizajnove je ta motorka pro me hnusna s tou Kawasaki Z900RS se to neda vubec srovnat.
Oproti CBF 600 tahá dole o hodně víc. A nahoře je to masakr. Projel jsem kamarádovi starou Hondu CB 1300 a ta má ten spodek ještě silnější, ale jak jdou otáčky nahoru tak už ztrácí dech oproti litru. Další co jsem se svezl je Triumph bobber 1200, ale to je dvouvál. Tam je ten spodek ukrutně silnej, ale nad 6000 zhasne.
Vzhledem k tomu že to je jen evoluce a jezdím cb1000r 2010 tak dole bere celkem dobře
Celkem použitelné i pro městskou jízdu jen je problém když se chvíli nehýbe minuta na semaforu rychlovarná konvice
A nahoře tam to bere ještě víc
I benzínu
jede dole slušně a nebo si čekal víc? Furt nevím, jestli mám jít do litra. Asi se budu muset svézt.