Je to designově povedený motocykl v retro kabátu, který evokuje klasickým stylem a překvapuje vlastnostmi moderního stroje.
Výška jezdce: 187 cm
První dojmy - Hbitá, lehce ovladatelná motorka. Krásný vzhled. Krásný zvuk.
Motorku bych doporučil pro - Pro všechny motorkáře/ky s rozumem a láskou k nahatým motorkám
Doplňky na motorce -
Padací rámy
Na řídítkách - držák kamery, navigace a telefonu.
Zadní nosič
Recenze
Jsem ujetý na klasiky = retro motorky a proto po Kawasaki W800 a Honda CB1100EX to byla pro mě jasná další volba.
Najeto na ní mám zatím jen pár stovek kilometrů, většinou kratší úseky, ale jsem z ní nadšený. Pořád mě překvapuje a nutí hledat limity - moje i motocyklu. I když už dávno nejsem "moto - zajíc", ročně najezdím okolo 10 tisíc kilometrů, myslím si, že jsem díky "Zetce" vrátil o pár desítek let zpátky.
Jak už jsem psal, mám jí krátce a zkušenosti s ní teprve nabírám. Proto je brzo komentovat jízdní vlastnosti, ale pokud si přečtete recenze, tak za sebe rovnou říkám, že nelžou. Ten motocykl je z mého pohledu fantasticky navržen a je vhodný jak pro sportovnější jízdu, tak i pro relaxační kochání. Nemá problém se vyrovnat i s našima silničkami druhé a třetí třídy, ale na polní cesty či do terénu by jí bylo škoda.
Většinu motorkářského života jezdím na motocyklech singl, tak se nemůžu vyjádřit k ovladatelnosti stroje se spolujezdcem. Jediné co mohu říct, že sedák na motocyklu je klasický, měkký a tvarově pohodlný. S tím souvisí i jeho výška. Chci tím říct, že zatím se mi zdá posez na "Zetce" přirozený a pohodlný a to si myslím i o místě pro spolujezdce.
Ať složí, rád bych ji taky jednou zkusil
Vypadá zajímavě , ale spojení minulosti a současnosti mi dělá trochu problémy.
Pokud to někdy půjde, rád se na něčem podobném svezu. Třeba jsem mimo.
V každém případě přeji spoustu krásných chvil na cestách a vždy v pohodě.
Nádherná klasika!