Prostě motorka. Krásná, rychlá a ten boxer je parádní.
Výška jezdce: 190 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Triumph Speed Twin: Málo ojetých na výběr
Royal Enfield Continental GT: Indie, výkon
Kawasaki Z900RS: Super, jen ten zvuk čtyřválce mi prostě nic neříká
První dojmy - Nejdříve mi přišla hodně těžká, ale po rozjezdu je to úplně jiná písnička. Do zatáček se vrhá úplně sama, má nádherný zvuk a všechno funguje jak má.
Motorku bych doporučil pro - Pro všechny, co mají rádi klasickou koncepci motorek a velké dvouválce.
Doplňky na motorce - Vyhřívané rukojeti v sérii, plastové chrániče válců, mřížka chladiče oleje, padák na zadek.
Recenze
Už od dvaceti let, když jsem se proháněl po Praze na padesátce supermotardu Derbi a byla to paráda jsem snil o tom, že si koupím velkou motorku. Po dalších dvaceti letech jsem si řekl, že už je čas, vloni si udělal papíry na Ačko a průběžně projížděl internet jako o život a hledal co bych si pořídil.
Od začátku se mi líbily naháče větším motorem. Zvažoval jsem i cestovní enduro, ale na žádné dlouhé výpravy se nechystám a jsou to většinou obrovské parníky. Vzhledem k tomu, že nejsem žádný drobek jsem ale nehledal malou motorku, protože bych na ní vypadal jak vosa na bonbónu a tak šlo všechno 500 a níž z výběru.
R nine T se mi vždycky líbila, ale nedařilo se mi najít žádnou rozumnou ojetou u spolehlivého prodejce. Tak jsem začal pokukovat po Triumphech, které jsou nádherné a krásně zpracované. Street Twin je hodně malý, Speed Twin už je lepší, ale není jich moc na výběr. Koukal jsem i na Royal Enfield a jejich dvouválce, ale zpracování nebylo nic moc, pochybné komponenty a dost lidí si stěžovalo na sedadlo. Kawasaki Z900RS je parádní, moc hezky zpracovaná, ale ten 4válec prostě není nic pro mě. Takže jsem se nakonec zase vrátil k R nine T. Když jsem našel jednu celkem málo jetou, rok 2017 (už s oddělenými budíky) u skvěle hodnoceného prodejce, tak jsem se na ní zajel podívat a bylo jasno ?.
Potom, co slezl sníh a aspoň trochu vysvitlo sluníčko jsem ji musel hned trochu projet a byla to paráda. Motor krásně táhne už od nízkých otáček, má nádherný zvuk, který se mění z brumlání kolem tří tisíc otáček, až po zvuk stíhačky Messerschmitt nad 5000 otáček ?. Ten pohled na vystrčené válce je nádherný a chování boxeru parádní. Vzhledem k tomu, že jsem celkem nováček, tak k brzdám a podvozku zatím můžu jen napsat, že to brzdí a je to celkem tvrdý (zatím jsem nešteloval podvozek). Výkonu má pro nováčka myslím možná až moc, ale pokud to má člověk v hlavě aspoň trochu srovnané, tak s tím není problém.
Dnes už třetí jízda, 100 km kolem komína a pořád jsem nadšený. Už se ale těším, až mi nebudou mrznout ruce.
Dobrá volba, taky jsem chvilku vlastnil jednu z rodiny R9T
Prosím pošli foto, jak na tom sedíš. Já na tom seděl, mám 185cm a ta motorka je prostě malinká.
Taky bych si ji dovedl představit v garáži. Tak kolama dolů