renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Husqvarna Vitpilen 701 (2018)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník -Jury-
Vloženo 2.11.2021
Aktualizováno 8.7.2023
Zobrazeno 2 229x
HODNOCENÍ PROFILU OD 8 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Obratná motorka se specifickým designem

Více fotografii

Motorka koupena od Motorrad Streifeneder (DE)

Výška jezdce: 175 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Kawasaki Z900RS: vyšší cena
Brixton Crossfire 500: minimum uživatelských informací, obava ze slabší podpory výrobce

První dojmy - Po roce ježdění jsem z ní stále zdravě nadšenej. Měl sem obavy z jízdního komfortu skrz polohu řídítek a tvrdosti sedla, ale vše jde přizpůsobit.

Motorku bych doporučil pro - ideál: výška 175 - 180 cm, 75-85 kg

Doplňky na motorce - Vyhřívané gripy - originál OEM 21012964044
Padací prvky na rám T- REX
Padací prvky na nádrž - originál OEM 21007925044
Držák mobilu SP-Connect
12V dobíjecí zásuvka z Alíka
Přípravek pro zvednutí řídítek Gilles Tooling
Pilon místo sedla spolujezdce originál OEM 21007947044
Sedlo z edice Vitpilen Style originál OEM 21007940000
Alarm z Alíka
Coober ECU pro Vitpilen 701
Eliminátor falešného neutralu LLracing
Hliníkové stupačky z ročníku 2020 originál OEM 28503944044
Denali SoundBomb Split Dual Tone
Zadní blatník z KTM Duke 690 OEM 75604050000..nutnost!
Ochranná mřížka chladiče z Alíka
Používám ochrannou folii na laminát paraboly světla z Alíka (řežu si sám)
Pletená kola v kompletní sadě originál OEM 2100990104433
Pneumatiky Pirelli MT60 RS
Prachová ochrana zadního monoshoku z Alíka (nemusím čistit tu bílou zk. pružinu)
Prodloužení předního blatníku značky Piramid pro Vitpilen 701 (nutnost, sedí krásně)
Přední a zadní padáky na středy kol originál OEM 21009945000
Přípravek pro uchycení výfuku originál OEM 21005988144
Rozeta 42z JT 520 JTR897
pogumované ozubené kolečko 15z KTM OEM 58033029115
BAD winners SAS Eliminator
Spolehlivější baterie Yuasa typ YT12A-BS
Tank bag originál OEM 21012019044
Japonský Thermoswitch 88°C typ AT-413-022017
Upravený kyt vzduchového sání dle Jůtube - Pirate.tv Folge 17
Druhý originál výfuk z ýbeje..s lepším průměrem..pro lepší odvod spalin
Vymezovací podložky plynu - plast, 3D tisk viz foto
Zalepení magnetu stojanu epoxidovým lepidlem - když Vám někde na cestě magnetek upadne, je to radost
Stylová zpětná zrcátka pro Vitpilen 701 značky wunderkind
Páka přední brzdy a spojky z edice Style original OEM 6141390204401 a 6130293104401

..a mnoho drobných dalších prkotin


Průměrná spotřeba - 3.53667 l/100km

Recenze

Rozhodně se nejedná o motorku "městskou", jak se píše v mnoha recenzích. V městě spíš trpí Po sžití musím konstatovat, že na moji postavu a váhu je Vitpilen ideál. Po vyzkoušení všech možných poloh, jsem zjistil že zadek musíte mít co nejvíc v zadu, jinak to na ní prostě nefunguje. Ale záda mě z ní kupodivu nebolí, vím že najeté km za den maj u Vitpilenu svoje hranice. Když na ni sednu, nestojím sice na celé ploše chodidla, ale ani né na špičkách. Na křižovatkách stojím konfortně, ale při pečlivější manipulaci je u mě lepší sesednout
Řazení rychlé, po jisté úpravě (LLracing) není potřeba ani hrubé síly. Easy Shift (Quick shift) je na pohodu, použitelný ale až od 6000 ot. nahoru a až od 3. rychlostního stupně, kdy tam pak kvalty rychle ladně skáčou.
Nejsem první majitel, nájezd byl při nákupu 1370 km. Koupil osobně v Německu. Komunikace v pohodě. S COC listem přihlášeno za týden.
Líbí se mi jak je na moto vše stavitelné, od ovládání brzd přes pedály a odpružení.
Pro mě je kontrola trakce, ABS a antihopingová spojka výhodou. Taky oceňuju, protože mám zvyk brzdit motorem, tu škrticí klapku která brždění usnadňuje a jde to při podřazení cítit, že si připadám jak s motorovou brzdou u náklaďáku.
Vytknul bych dvě věci: 1) Extrémně malej prostor pod sedlem pro uložení nezbytností jako lékárnička, hadra atd. Je to hodně otravné to tam pokaždé uspořádávat aby se sedlo zaklaplo. 2) Display..to je prostě katastrofa..vzhled ok, ale ten "ciferník" a ovládání ..panebože. Na to jak si dali v KISKA kanceláři práci s vývojem je to fakt ubohost.
Moto využívám hlavně pro ježdění na kratších trasách. Tahle motorka určitě není na výlet za hranice. Ale když se na ni podíváte soudným okem, tak od ní takový výlet ani čekat prostě nemůžete
Vzhled je hodně kontraverzní, z mých přátel je to 50 na 50 komu se libí a kdo vyloženě komentuje, že se nepovedla. Názory respektuji, nepřesvědčuji. Jak říká jeden můj moto guru: motorka musí u řidiče vyvolávat emoce. A u mně to s Vitpilenem 701 opravdu funguje!

V roce 2022 jsem udělal mnoho úprav, zvedl řídítka, změnil kola, odstranil vše pro spolujezdce a dalších X věcí..personalizace na 100%.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
libac22
libac22 napsal 29.03.23 v 12:29 10b.

Je to super styl

ruinin
ruinin napsal 14.02.23 v 21:44

Nechápu, jak se někomu vitpilen nemůže líbit. Design dokonalost, účelnost, sexy. Ale teprve jízda ukáže, co vypadá jako hipsterův doplněk k vousům, je chuligánská motorka. Jeden válec. Hrubá, neotesaná síla a zatáčí to samo.

ticha-voda
ticha-voda napsal 18.09.22 v 18:01 10b.

Tak určitě palec nahoru. Velmi povedené.

nexus
nexus napsal 13.11.21 v 08:58 10b.

zajímavej stroj

dva_hrnce
dva_hrnce napsal 05.11.21 v 21:14 10b.

Určitě dobrá volba, přeji spokojenost a radost z jízdy

Více komentářů



TOPlist