
Král je mrtev, ať žije král? Aprilia Tuono V4 1100 Factory vs. Ducati Streetfigh...
22.03.2021
22.03.2021
17.02.2020
25.09.2017
12.12.2016
08.12.2016
29.08.2016
07.10.2014
13.05.2014
21.10.2013
16.10.2013
16.03.2023
04.05.2022
11.02.2022
16.11.2021
06.04.2021
31.01.2020
05.11.2019
02.10.2018
30.12.2016
08.11.2016
17.11.2015
27.05.2015
27.12.2014
02.12.2014
05.05.2014
23.12.2013
05.11.2013
01.10.2013
30.04.2013
20.04.2013
13.11.2012
2014 | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2020 | |
---|---|---|---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | ||||||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
||||||
Objem | 1301 cm3 | |||||
Výkon | 132 kW | 127 kW | 130 kW | 132 kW | ||
Výkon při otáčkách | 8870 ot/min | 8865 ot/min | 9750 ot/min | - | 9500 ot/min | |
Točivý moment | 144 Nm | 141 Nm | - | 140 Nm | ||
Otáčky při max toč.mom. | 6500 ot/min | 7000 ot/min | - | 8000 ot/min | ||
Druh motoru | Spalovací | |||||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | |||||
Chlazení | Kapalina | |||||
Uspořádání válců | Vidlicový | |||||
Počet válců | 2 | |||||
Rozvod | DOHC | |||||
Ventilů na válec | 4 | |||||
Vrtání | 108 mm | |||||
Zdvih | 71 mm | |||||
Kompresní poměr | - | 13.2 : 1 | 13.6 : 1 | - | 13.5 : 1 | |
Příprava paliva | Vstřikování | |||||
Startér | Elektrický | |||||
Počet rychlostí | 6 | |||||
Sekundární převod | Řetěz | |||||
Typ rámu | Příhradový | - | Příhradový | |||
Materiál rámu | ocel | chrmmolybden | chrommolybden | - | chrommolybden | |
Zdvih předního odpr. | 125 mm | - | 125 mm | |||
Zdvih zadního odpr. | 156 mm | - | 140 mm | |||
Brzdy vpředu | 2 kotouč | |||||
Rozměr předního kotouče | 320 mm | |||||
Přední třmen | čtyřpístkový | - | čtyřpístkový | |||
Brzdy vzadu | kotouč | |||||
Přední kolo | 17 " | - | 17 " | |||
Zadní kolo | 17 " | - | 17 " | |||
Rozměr přední pneu | 120/70ZR17 | 120/70 ZR 17 | 120 / 70 ZR17 | 120 / 70 ZR17 | - | 120/70ZR17 |
Rozměr zadní pneu | 190/55ZR17 | 190/55 ZR 17 | 190 / 55 ZR17 | - | 200/55ZR17 | |
Rozvor | 1482 mm | 1497 mm | ||||
Úhel hlavy řízení | 65.1 ° | - | 25.2 ° | |||
Závlek předního kola | - | 107 mm | - | 106 mm | ||
Světlá výška | - | 160 mm | ||||
Výška sedla | 835 mm | |||||
Suchá hmotnost | 189 kg | 195 kg | 189 kg | |||
Pohotovostní hmotnost | - | 213 kg | - | 198 kg | ||
Objem nádrže | 18 l | 16 l | ||||
Rezerva | - | 3.5 l | - | 3.5 l | ||
Množství oleje | - | 3.6 l | - | |||
Spotřeba | 8 l/100 km | 6 l/100 km | - | |||
Zrychlení | - | 3.3 0-100 km/h | - | |||
Maximální rychlost | - | 290 km/h | - | |||
První cena | 417136 Kč | 424990 Kč | 428000 Kč | 440900 Kč | - | 473900 Kč |
Poznámka | - | Pneu Dunlop Sportsmart 2, 0-200km/h za 8.8s, servis.interval 15tis.km,dojezd 300km. | - |
KTM 1290 Super Duke R jako BRABUS 1300 R
KTM přidává Bestii ve verzi Evo
Král je mrtev, ať žije král? Aprilia Tuo...
Test nové KTM 1290 Super Duke R
KTM 1290 Super Duke R Raw sound
KTM 1290 Super Duke R Chris Fillmore onboard
KTM 1290 Super Duke R: Torque Beast
KTM nabídne novou Bestii, zvětšený Skalp...
KTM připravuje nového SuperDuka
KTM 1290 super DUKE R Welly 1:10
Pronikněte do tajů moderních elektronick...
Pronikněte do tajů moderních elektronick...
Video upoutávka: 3x big naked bike
Motosalon 2017
KTM 1290 Super Duke R on-board video
SDR 1290 na r. 2017
Eicma: KTM 1290 Super Duke R
Test Ride: KTM 1290 Super Duke R Special...
Video: malá ochutnávka testu pěti naked ...
KTM Orange Days 2014
"The Beast" - zrození
Akcelerace KTM 1290 Super Duke R
J. McWilliams a KTM “The Beast” 1290 Sup...
The beast
První test- KTM 1290 Super Duke R
KTM 1290 SuperDuke R
KTM 1290 SuperDuke R
Nový Super Duke v akci!
Trailer na KTM 1290 Super Duke R
KTM 1290 SuperDuke v Goodwoodu
KTM 1290 SuperDuke
KTM 1290 SuperDuke R 2013
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Naked bike | Ktm 1290 superduke akrapovic | 9 | 7.8.2022 15:34 | ||
Výběr moto | Tak ktoru | 165 | 8.7.2022 12:52 | ||
Naked bike | Ktm superduke 1290r nájezd | 23 | 6.7.2022 20:20 | ||
Naked bike | Legální umístění SPZ | 18 | 10.6.2022 17:06 | ||
Výběr moto | Hledám špínu na vybrané motorky | 84 | 12.5.2022 12:15 | ||
Německé, rakouské | Ktm 1290 superduke teplota oleja | 16 | 4.5.2022 17:49 | ||
Německé, rakouské | Ktm 1290 superduke teplota oleja | 0 | 30.4.2022 09:58 | ||
Naked bike | Palivoměr KTM 1290 super Duke r | 3 | 10.4.2022 08:08 | ||
Naked bike | KTM superduke 1290R problém s motorem | 152 | 27.5.2021 07:45 | ||
Naked bike | koupě KTM 1290 super duke r | 14 | 3.5.2021 20:26 | ||
Výběr moto | Superduke 1290 nebo rsv4 | 46 | 20.4.2021 09:16 | ||
Naked bike | Super duke vs mt 10 | 26 | 14.4.2021 02:10 | ||
Výběr moto | Řešil jsem jestli KTM1290SD nebo BMW S1000R, ale už asi nic a řeším v novém ;-) | 21 | 4.11.2020 18:03 | ||
Naked bike | KTM Superduke - stále svítí světla | 4 | 16.8.2020 04:33 | ||
Hledám, potřebuji | Akrapovič db killer na KTM 1290 Super Duke R 2014 | 7 | 16.6.2020 21:51 | ||
Naked bike | KTM 1290 Super Duke r 2017-2019 katalyzátor | 4 | 25.4.2020 16:56 | ||
Naked bike | 1290 superduke QuickShifter | 4 | 3.4.2020 14:26 | ||
Opravy a údržba | KTM 1290 Super Duke R stříká | 43 | 1.4.2019 19:39 | ||
Opravy a údržba | KTM 1290 Superduke - vůle v zadním kole | 9 | 1.4.2019 14:27 | ||
Naked bike | brzdy KTM 1290 SuperDuke R | 9 | 20.11.2018 13:37 |
Velký V-twin, velký výkon, velký divadlo. Design je divnej, ale tak na ten to nejezdí.
177 koni,141 Nm,1301 cm ve dvouválci, váha taky dost a přesto je to hodná a ovladatelná motorka.
Bestie která se chová přesně tak, jak si řidič přeje.
Pecka. Opravdu pořádná, stroj je takový, jak všichni píšou. Nikdo si nic nevymýšlí, osedlejte a uvid...
Říká se.. Nejkrásnější pohled je na svět z koňského hřbetu.. Tak nasadit krasohled, protože jich sed...
Tohle je prvni motorka, kuli ktery jsem si zalozil ucet a svoje prvni pocity potreboval vytroubit do...
KTM Superduke 1290 R. Každý vie čo je to za mašinériu. Je to nadupaný hypernakedbike.
Ultimátní naked bike s reaktorem místo motoru.
KTM 1290r, parádní univerzál co dokáže lítat po zádech na první 3 kvalty bez nějaké větší pomoci, a ...
Rychlá, ovladatelná a celkem pohodlná.
Bude to asi pořádná bestie .Už se těším až na ní vyjedu.čekám jak bude počasí.
Nevím co napsat. Je to prostě super.
... maximální zábava - brutalní stroj !!! Krásné zpracování do detailu, podvozek, brzdy, motor ... š...
Pecka. Opravdu pořádná, stroj je takový, jak všichni píšou. Nikdo si nic nevymýšlí, osedlejte a uvid...
SD 1290 jsem plánoval už 2 roky, teď se to konečně povedlo a je doma. Koupeno od 1. majitele, který ...
Skutečně nádherná "bestie" s nukleárním motorem. Je to opravdu vrchol potravního řetězce.
Jsem nadšený a nemůžu se dočkat až vyrazíme...
Nejkrásnějši bestie pod sluncem :-)
Téměř nová motorka - top stav, odpočet DPH. Záruka od výrobce. První garanční servis proveden. Quick...
Rikal sem si co dal, mel sem MT07 a jestli to nebude skok. Najeto pres 4tis km a je to mazel.
Na moto jsem měl Pirelli Rosso Corsa 2, které fungují perfektně v létě, ale na podzim a na jaře se m...
Nová baterka Exide
Model s progresivním tlumením i s montážní sadou. Vše sedlo a řídítka jdou zamykat. Koupeno v In...
Vyzkoušel jsem u kamaráda Powerparts sedlo a zjistil jsem, že by bylo fajn ho mít (měkčí, vyšší a ne...
Dal jsem moto do Shivy, kde byla i koupená. Výměna kapalin (olej, chladička, brzdovka, spojka). ...
Motor | |
---|---|
Průběh výkonu | 9.1/10 |
Spojka | 8.4/10 |
Vibrace | 7.0/10 |
Převodovka | 7.9/10 |
Mechanická hlučnost | 7.9/10 |
Zvuk | 8.9/10 |
Spolehlivost | 8.5/10 |
Brzdy | 8.9/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 8.0/10 |
Těsnost tlumičů | 9.4/10 |
Tuhost rámu | 9.1/10 |
Jízda | |
Sport | 9.4/10 |
Město | 8.1/10 |
Cestování | 7.5/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 6.7/10 |
Ceny servisu | 5.7/10 |
Servisní síť | 7.3/10 |
Dostupnost dílů | 7.2/10 |
Nabídka doplňků | 8.1/10 |
Servisní intervaly | 9.3/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 8.9/10 |
Pohodlí spolujezdce | 4.9/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 6.6/10 |
Ochrana jezdce cestování | 4.4/10 |
Ochrana spolujezdce | 3.3/10 |
Světla | 8.8/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Ducati Streetfighter V4 | Aktuálně není k dispozici... |
Aprilia Tuono V4 1100 Factory | |
Triumph Speed Triple RS | |
Aprilia Tuono V4 1100 Factory | Chtěl jsem zase V2 ... A malinko víc se mi libí KTM. |
KTM 990 SM R | Měla být nástupcem mé KTM 950 SM,ale zatoužil jsem po větší změně. |
BMW S 1000 R | SuperDuke je zajímavější, unikátnější. BMW bude skvělá a přesná motorka, možná i tabulkově lepší, ale to pro mě nejsou priority. A pro spolujezdce a na delší cesty vypadá Duke líp. |
Ducati Monster 1200S | Ducati vůbec není špatný stroj, ale kromě lepšího designu vlastně nemá nic navíc, nebo lépe podané, než SD. Vadil mi ucukaný motor v nižších otáčkách a divná ergonomie. |
Aprilia Tuono V4 1100 Factory | Moc zaměřená na závodní trať, nádrž mě tlačila do vnitřní strany stehen. |
Ducati Monster 1200R | Nemá rychlořazení v základu, cena. |
Ducati Monster 1200S | Tiez nebol k dispozicii a je malicky. |
Aprilia Tuono V4 1100 RR | Dlha cakacia doba. |
BMW S 1000 R | |
BMW S 1000 R | KTM má ready to race charakter. Podstatně lepší pokrytí servisy |
Ducati Monster 1200S | Prostě se mi nelíbí - není moje gusto. |
Aprilia Tuono V4 1100 RR | Pěkná motorka s dobrým výkonem a i cenou, ale Superduke je to co chci. |
BMW S 1000 R | Dobrá motorka, jak motor, tak podvozek a i elektronika. Ale jak řekl Sršeň i kdybych ji měl, tak bych v garáži stejně chtěl mít KTM. |
Ducati Streetfighter 1098/s | Super hovadak, brutalni motor. Uz je ale za zenitem a ja bych po par mesicich koukal po necem jinym, jak se znam. |
Ducati Monster 1200S | Me se libi, ale prijde mi, ze to je spis pro mladsi. Je to na me moc naparadeny a jizdni vlastnosti jsem chtel vic sportovnejsi. |
Aprilia Tuono V4R | Mel jsem RSV4 Factory 2012. Touno je skvelej bajk, ale uz vim co je zac a co muze nabidnout. Zvuk je bozi. |
BMW S 1000 R | Radak, perfektni, citelnej, rychlej. Ale nicim me neprekvapil, ani nezaujal. Chtel jsem posunout. |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Ducati Hypermotard 950 | Moc oranžové |
Yamaha MT-10 | Motor - v otáčkach, kde KTM končí je s Yamahou adrenalin :) Velký Duke je nepochybne beštia a svalnáč na steroidoch, ale viac mi padla do ruky MT-10. |
Triumph Speed Triple RS | Motorka, kterou jsem chtěl byla totálka z Francie. Nic jiného mě s mým budgetem zajímavé nepřišlo. Omylem jsem pak narazil na moje RS za zajímavý peníze. Tak jsem ho koupil :D. SDR bude snad v budoucnu ;) |
Triumph Speed Triple RS | Speed se mi líbí víc |
Ducati Monster 1200S | Větší výběr než u Tuona, ceny za něco novějšího strašný. Navíc se mi zase až tak moc vzhledově nelíbí |
Aprilia Tuono V4R | Cena a nějak nemůžu skousnout ten předek jinak krásná |
Aprilia Tuono V4 1100 Factory | Výbava oproti Tuonu |
Ducati Streetfighter V4 S | Nějak mi nepřijde tak hezká a neměla elektrický podvozek. |
Triumph Speed Triple RS | |
BMW S 1000 R | Skvělý motor, ale s příplatky za quickshifter a vyhřívané gripy dost drahá (520.000Kč). Oproti BMW horší ovladatelnost. |
KTM 1190 Adventure | Na delší cesty (což jsem chtěl) bych se asi zbláznil. |
Triumph Street Triple RS | Jediná V2 která přicházela v úvahu. Za stejné peníze bych měl první generaci s cca 25-30t km, a to mi bylo málo. |
Ducati 1098 S | Na Dukovi mě lákal motor. Nakonec ale zvítězila láska ke kapotám.. |
Triumph Speed Triple | cena ... aspoň mám zas na co šetřit |
Ducati Hypermotard 950 | |
Ducati Monster 1200S | |
Ducati Monster 1200R | |
Ducati Streetfighter V4 S | Přišla mi v porovnání s Ducati nudná, ale je to dobrá volba (i levnější). |
KTM Duke 790 | Protože je 790 na moji výšku nižší hravejsi a ovladatelnejsi, časem pak přejdu na 1290 třeba ? |
KTM 1290 Super Duke GT |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2020 | falen | navod-1290-super-du.pdf | 7.4 MB | Manuál Cz |
2016 | Dukerider | manual-superduke-129.pdf | 5.2 MB | Návod k obsluze pro r.2016. |
2016 | lil.tu | ktm-1290-repair-manu.pdf | 86 MB | delame svet lepsi |
2014 | Dukerider | 1290-super-duke-r_ma.pdf | 2.8 MB | Návod k obsluze 2014 |