
Král je mrtev, ať žije král? Aprilia Tuono V4 1100 Factory vs. Ducati Streetfigh...
22.03.2021
22.03.2021
17.02.2020
25.09.2017
12.12.2016
08.12.2016
29.08.2016
07.10.2014
13.05.2014
21.10.2013
16.10.2013
03.10.2023
16.03.2023
04.05.2022
11.02.2022
16.11.2021
06.04.2021
31.01.2020
05.11.2019
02.10.2018
30.12.2016
08.11.2016
17.11.2015
27.05.2015
27.12.2014
02.12.2014
05.05.2014
23.12.2013
05.11.2013
01.10.2013
30.04.2013
20.04.2013
13.11.2012
2014 | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2020 | 2022 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | |||||||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
|||||||
Objem | 1301 cm3 | ||||||
Výkon | 132 kW (179.5 koní) | 127 kW (172.7 koní) | 130 kW (176.8 koní) | 132 kW (179.5 koní) | |||
Výkon při otáčkách | 8870 ot/min | 8865 ot/min | 9750 ot/min | - | 9500 ot/min | ||
Točivý moment | 144 Nm | 141 Nm | - | 140 Nm | |||
Otáčky při max toč.mom. | 6500 ot/min | 7000 ot/min | - | 8000 ot/min | |||
Druh motoru | Spalovací | ||||||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | ||||||
Chlazení | Kapalina | ||||||
Uspořádání válců | Vidlicový | ||||||
Počet válců | 2 | ||||||
Rozvod | DOHC | ||||||
Ventilů na válec | 4 | ||||||
Vrtání | 108 mm | ||||||
Zdvih | 71 mm | ||||||
Kompresní poměr | - | 13.2 : 1 | 13.6 : 1 | - | 13.5 : 1 | ||
Příprava paliva | Vstřikování | ||||||
Startér | Elektrický | ||||||
Počet rychlostí | 6 | ||||||
Sekundární převod | Řetěz | ||||||
Typ rámu | Příhradový | - | Příhradový | ||||
Materiál rámu | ocel | chrmmolybden | chrommolybden | - | chrommolybden | ||
Zdvih předního odpr. | 125 mm | - | 125 mm | ||||
Zdvih zadního odpr. | 156 mm | - | 140 mm | ||||
Brzdy vpředu | 2 kotouč | ||||||
Rozměr předního kotouče | 320 mm | ||||||
Přední třmen | čtyřpístkový | - | čtyřpístkový | ||||
Brzdy vzadu | kotouč | ||||||
Přední kolo | 17 " | - | 17 " | ||||
Zadní kolo | 17 " | - | 17 " | ||||
Rozměr přední pneu | 120/70ZR17 | 120/70 ZR 17 | 120 / 70 ZR17 | 120 / 70 ZR17 | - | 120/70ZR17 | |
Rozměr zadní pneu | 190/55ZR17 | 190/55 ZR 17 | 190 / 55 ZR17 | - | 200/55ZR17 | ||
Rozvor | 1482 mm | 1497 mm | |||||
Úhel hlavy řízení | 65.1 ° | - | 25.2 ° | ||||
Závlek předního kola | - | 107 mm | - | 106 mm | |||
Světlá výška | - | 160 mm | |||||
Výška sedla | 835 mm | ||||||
Suchá hmotnost | 189 kg | 195 kg | 189 kg | 191 kg | |||
Pohotovostní hmotnost | - | 213 kg | - | 198 kg | 211 kg | ||
Objem nádrže | 18 l | 16 l | |||||
Rezerva | - | 3.5 l | - | 3.5 l | |||
Množství oleje | - | 3.6 l | - | ||||
Spotřeba | 8 l/100 km | 6 l/100 km | - | 5.6 l/100 km | |||
Zrychlení | - | 3.3 0-100 km/h | - | ||||
Maximální rychlost | - | 290 km/h | - | ||||
První cena | 417136 Kč | 424990 Kč | 428000 Kč | 440900 Kč | - | 473900 Kč | |
Poznámka | - | Pneu Dunlop Sportsmart 2, 0-200km/h za 8.8s, servis.interval 15tis.km,dojezd 300km. | - | hmotnost bez paliva: 200 kg |
KTM přidává Bestii ve verzi Evo
Král je mrtev, ať žije král? Aprilia Tuo...
Test nové KTM 1290 Super Duke R
KTM 1290 Super Duke R Raw sound
KTM 1290 Super Duke R Chris Fillmore onboard
KTM 1290 Super Duke R: Torque Beast
KTM nabídne novou Bestii, zvětšený Skalp...
KTM připravuje nového SuperDuka
KTM 1290 super DUKE R Welly 1:10
Pronikněte do tajů moderních elektronick...
Pronikněte do tajů moderních elektronick...
Video upoutávka: 3x big naked bike
Motosalon 2017
KTM 1290 Super Duke R on-board video
SDR 1290 na r. 2017
Eicma: KTM 1290 Super Duke R
Test Ride: KTM 1290 Super Duke R Special...
Video: malá ochutnávka testu pěti naked ...
KTM Orange Days 2014
"The Beast" - zrození
Akcelerace KTM 1290 Super Duke R
J. McWilliams a KTM “The Beast” 1290 Sup...
The beast
První test- KTM 1290 Super Duke R
KTM 1290 SuperDuke R
KTM 1290 SuperDuke R
Nový Super Duke v akci!
Trailer na KTM 1290 Super Duke R
KTM 1290 SuperDuke v Goodwoodu
KTM 1290 SuperDuke
KTM 1290 SuperDuke R 2013
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Ostatní | KTM Super Duke - špony v oleji | 33 | 11.10.2024 10:22 | ||
Opravy a údržba | KTM 1290 Super Duke R/GT - rámy | 5 | 10.10.2024 22:39 | ||
Opravy a údržba | Tlumič řízení Zaddox LD1 (wwwmoteacom) , zkušenosti | 1 | 6.9.2024 15:28 | ||
Naked bike | Brzdová kapalina nebo minerální olej | 4 | 24.8.2024 21:34 | ||
Opravy a údržba | Tlumič řízéní - jaký olej | 9 | 17.8.2024 22:05 | ||
Opravy a údržba | motorový OLEJ, Norma JASO MA vs MA2 | 22 | 3.6.2024 08:23 | ||
Naked bike | Super duke vs Tuono v4 | 36 | 31.5.2024 19:54 | ||
Naked bike | Super duke vs Tuono v4 | 0 | 27.5.2024 11:49 | ||
Opravy a údržba | KTM - výmena/oprava TPMS snímača | 15 | 26.5.2024 09:54 | ||
Opravy a údržba | Nová baterie-napětí | 7 | 23.5.2024 18:21 | ||
Naked bike | Navigace -KTM MY RIDE | 36 | 9.5.2024 19:57 | ||
Hledám, potřebuji | KTM 1290 SuperDuke R 2022 - servisný manuál | 5 | 5.1.2024 20:06 | ||
Německé, rakouské | Doporučené pneu výrobcem (KTM 1290 R) | 48 | 5.1.2024 12:26 | ||
Opravy a údržba | Nefunkční budíky | 2 | 29.8.2023 19:26 | ||
Opravy a údržba | Lepení polepů+zalakování klarlackem | 36 | 5.8.2023 14:51 | ||
Naked bike | Ktm 1290 superduke akrapovic | 9 | 7.8.2022 15:34 | ||
Výběr moto | Tak ktoru | 165 | 8.7.2022 12:52 | ||
Naked bike | Ktm superduke 1290r nájezd | 23 | 6.7.2022 20:20 | ||
Naked bike | Legální umístění SPZ | 18 | 10.6.2022 17:06 | ||
Výběr moto | Hledám špínu na vybrané motorky | 84 | 12.5.2022 12:15 |
177 koni,141 Nm,1301 cm ve dvouválci, váha taky dost a přesto je to hodná a ovladatelná motorka.
Naprosto brutální stroj z oranžové továrny a hrdý nositel svého jména The Beast !!!
Bestie která se chová přesně tak, jak si řidič přeje.
Pecka. Opravdu pořádná, stroj je takový, jak všichni píšou. Nikdo si nic nevymýšlí, osedlejte a uvid...
Říká se.. Nejkrásnější pohled je na svět z koňského hřbetu.. Tak nasadit krasohled, protože jich sed...
Tohle je prvni motorka, kuli ktery jsem si zalozil ucet a svoje prvni pocity potreboval vytroubit do...
KTM Superduke 1290 R. Každý vie čo je to za mašinériu. Je to nadupaný hypernakedbike.
Ultimátní naked bike s reaktorem místo motoru.
KTM 1290r, parádní univerzál co dokáže lítat po zádech na první 3 kvalty bez nějaké větší pomoci, a ...
Rychlá, ovladatelná a celkem pohodlná.
Už na první pohled krásná a zajímavá motorka.
Mám SD 1290 gen1 už 3 roky a pořád mě extrémně baví. Věděl jsem, že pokud budu měnit, tak za gen2 kv...
Bestie na silnici KTM 1290 Super Duke R je motocykl, který nenechá nikoho chladným. Je to stroj pro ...
Možna chyba že sem něco takoveho koupil ale asi je to o zvyku
Bestie,přesně jak se říká. Všestrana motorka.
Nejvíc je to strašná zábava Silná
Sd1290 bylo motorka kterou jsem chtel. Tak ji mam ?
Agresivní design, full akrapovic, hezké doplňky, stav nové mototky (2500 km)
Dělo s pekelným krouťákem a nezaměnitelným designem.
Koukám po ní už dlouho tak sem přestal koukat a budu jezdit :-)
Dal jsem moto jako každý rok do autorizáku na servis před sezónou. Tentokrát jsem zkusil KTM Vlašim ...
Po roce jsem dal moto opět do Shivy, kde byla i koupená. - Výměna kapalin (olej, chladička, brzdovk...
V sobotu jsem byl u Indiho v motoškole, čekal jsem že to bude dobrý….ale bylo to fakt super. Jedno...
Na moto jsem měl Pirelli Rosso Corsa 2, které fungují perfektně v létě, ale na podzim a na jaře se m...
Nová baterka Exide
Motor | |
---|---|
Průběh výkonu | 9.2/10 |
Spojka | 8.7/10 |
Vibrace | 7.0/10 |
Převodovka | 8.3/10 |
Mechanická hlučnost | 8.1/10 |
Zvuk | 9.2/10 |
Spolehlivost | 8.6/10 |
Brzdy | 9.2/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 8.2/10 |
Těsnost tlumičů | 9.5/10 |
Tuhost rámu | 9.2/10 |
Jízda | |
Sport | 9.5/10 |
Město | 8.1/10 |
Cestování | 7.7/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 6.7/10 |
Ceny servisu | 5.7/10 |
Servisní síť | 7.3/10 |
Dostupnost dílů | 7.2/10 |
Nabídka doplňků | 8.1/10 |
Servisní intervaly | 8.8/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 8.9/10 |
Pohodlí spolujezdce | 4.9/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 6.9/10 |
Ochrana jezdce cestování | 5.0/10 |
Ochrana spolujezdce | 3.3/10 |
Světla | 8.7/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Ducati Monster | |
KTM 890 SMT | Treba jednou, sd1290 byl vetsi lakadlo + smt zatim jen nove stroje |
Ducati Streetfighter V4 | Aktuálně není k dispozici... |
Aprilia Tuono V4 1100 Factory | |
Triumph Speed Triple RS | |
Aprilia Tuono V4 1100 Factory | Chtěl jsem zase V2 ... A malinko víc se mi libí KTM. |
KTM 990 SM R | Měla být nástupcem mé KTM 950 SM,ale zatoužil jsem po větší změně. |
BMW S 1000 R | SuperDuke je zajímavější, unikátnější. BMW bude skvělá a přesná motorka, možná i tabulkově lepší, ale to pro mě nejsou priority. A pro spolujezdce a na delší cesty vypadá Duke líp. |
Aprilia Tuono V4 1100 Factory | Moc zaměřená na závodní trať, nádrž mě tlačila do vnitřní strany stehen. |
Ducati Monster 1200R | Nemá rychlořazení v základu, cena. |
Ducati Monster 1200S | Tiez nebol k dispozicii a je malicky. |
Aprilia Tuono V4 1100 RR | Dlha cakacia doba. |
BMW S 1000 R | |
BMW S 1000 R | KTM má ready to race charakter. Podstatně lepší pokrytí servisy |
Ducati Monster 1200S | Prostě se mi nelíbí - není moje gusto. |
Aprilia Tuono V4 1100 RR | Pěkná motorka s dobrým výkonem a i cenou, ale Superduke je to co chci. |
BMW S 1000 R | Dobrá motorka, jak motor, tak podvozek a i elektronika. Ale jak řekl Sršeň i kdybych ji měl, tak bych v garáži stejně chtěl mít KTM. |
Ducati Streetfighter 1098/s | Super hovadak, brutalni motor. Uz je ale za zenitem a ja bych po par mesicich koukal po necem jinym, jak se znam. |
Ducati Monster 1200S | Me se libi, ale prijde mi, ze to je spis pro mladsi. Je to na me moc naparadeny a jizdni vlastnosti jsem chtel vic sportovnejsi. |
Aprilia Tuono V4R | Mel jsem RSV4 Factory 2012. Touno je skvelej bajk, ale uz vim co je zac a co muze nabidnout. Zvuk je bozi. |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Aprilia Tuono V4 1100 Factory | |
Triumph Speed Triple RS | Měl to být on, o kterým jsem tu měl psát... třeba příště? |
Yamaha MT-10 | v roce 2024 už výběhový model- neměl jsem možnost otestovat. Obavy ze servisu a vyšší cena. |
BMW S 1000 R | Tolikrát jsem si prohlížel inzeráty a chtěl se na nějakou jet podívat, ale nakonec si to vždycky rozmyslel. Ať na to koukám jak chci, prostě se mi to nelíbí :-) A navíc je to KTM, tu už jsem měl a nebyla to zrovna dobrá zkušenost... |
Yamaha MT-10 | Třeba někdy. |
Kawasaki ZX-10R Ninja | Po Super Duku pokukuji už od 990ky a pořad to trvá. Bohužel jsem se neodvážil a dal jsem opět přednost desítce. Tak snad příště. Jelikož jsem nákup řešil celkem rychle a v zimě, tak by nebyl prostor si ji pořádně projet. U desítky jsem věděl do čeho jdu. |
Ducati Streetfighter V4 | Nepohodlný posez. |
Yamaha YZF-R1 | Hezká,agresivní ale pokud chcete funglovku,plus plný software aby tam byl QS atd,nějaký výfuk a doplnky tak jste jen v tomhle 80K plus,nad limit :) |
Ducati Streetfighter V4 S | Chtěl jsem V4 kolem komína |
BMW S 1000 R | |
Yamaha MT-10 | Stejný motor mám v SAS a chtěl sem 4 válec |
Aprilia Tuono V4 1100 Factory | Duke mi po vyzkoušení vůbec nesedl |
KTM 890 Duke R | Je tezka, vic kousava, velke vibrace a o moc vic nejede. A uplne puvodne jsem chtel 690smc R. |
Yamaha MT-10 | |
MV Agusta Dragster 800 (RR) | Bestie. Už jsem starší, takže respekt a neměl jsem moc velkou důvěru ve 2V od KTM. |
Yamaha MT-10 | Motor - v otáčkach, kde KTM končí je s Yamahou adrenalin :) Velký Duke je nepochybne beštia a svalnáč, ale viac mi padla do ruky MT-10. |
Triumph Speed Triple RS | Motorka, kterou jsem chtěl byla totálka z Francie. Nic jiného mě s mým budgetem zajímavé nepřišlo. Omylem jsem pak narazil na moje RS za zajímavý peníze. Tak jsem ho koupil :D. SDR bude snad v budoucnu ;) Update po roce a půl vlastnictví - spíš asi ne :D |
Triumph Speed Triple RS | Speed se mi líbí víc |
Ducati Monster 1200S | Větší výběr než u Tuona V4, ceny za něco novějšího strašný. Navíc se mi moc vzhledově nelíbí. |
Aprilia Tuono V4R | Cena a nějak nemůžu skousnout ten předek jinak krásná |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2020 | falen | navod-1290-super-du.pdf | 7.4 MB | Manuál Cz |
2016 | Dukerider | manual-superduke-129.pdf | 5.2 MB | Návod k obsluze pro r.2016. |
2016 | lil.tu | ktm-1290-repair-manu.pdf | 86 MB | delame svet lepsi |
2016 | Y4kuZ4 | 7006_manual-superduk.pdf | 5.2 MB | NÁVOD K OBSLUZE 2016 |
2014 | Dukerider | 1290-super-duke-r_ma.pdf | 2.8 MB | Návod k obsluze 2014 |