renocar_duben



PROFIL MOTORKY

KTM 1290 Super Duke R (2015)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Sonicek
Vloženo 9.6.2020
Aktualizováno 2.3.2021
Zobrazeno 2 772x
HODNOCENÍ PROFILU OD 9 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


KTM 1290r, parádní univerzál co dokáže lítat po zádech na první 3 kvalty bez nějaké větší pomoci, a taky motorka na které se docela pohodlně svezete i ve dvou, takže za mě ideální stav.

Více fotografii

Výška jezdce: 173 cm

První dojmy - Když jsem to projel poprvé, tak jsem hned věděl že to chci doma. Motorka padne hned do ruky, brzdy by mohli být trochu lepší, ovladatelnost taky, ale jinak ten motor je fakt úlet, když vypnete TC je to hned jiná motorka, jen vám v hlavě hlodá jestli už nejede až moc a co všechno snese zadní kolo:-)

Motorku bych doporučil pro - Pro všechny co ji chtějí :)

Doplňky na motorce - Moto je v origo stavu, krom decatu od Arrow a mapy na akrapovič.
- únor 2021, místo AR co jsem koupil jsem dal teď Arrow pěkně v titanu, AR byl sice asi líbivější, ale už to bylo moc hlučné a zbytečně na sebe upozorňovat nechci
Arrow je zpracováním fakt pěknej, možná bych řekl, že v kombinace a arrow decatem je to druhá nejpěkější varianta po full akrapu

Recenze

Motorku jsem dovezl někdy v březnu, takže jsem měl docela čas si dát všechno do cajku, trochu to hodit do vůně.
Takže klasika v podobě oleje, vzducháču, oil filtru, destiček, brzdovky, hydrauliky a další pár věci co je nutno udělat než se poprvé svezete.

Díky počasí a čekáním na některé věci co jsem preventivně měnil a jsem poprvé svezl až v květnu, hlavně do té doby nebylo v podstatě ani kdy...

První jízda byla taková ta seznamovačka, takže jsem to vzal klasicky na benzinu v Bytřici, cestu znám dost dobře, projel jsem si ji s xx motorkama, takže jsem vědět co mě čeká, resp. nevěděl.

Motor je něco zcela jiného i když jsem pár 2V už projel, na tak velkej obsah je to docela v pohodě, motor necuká a dá si relativně líbit i nízké otáčky, pod 3tis. je to ale bída, takže město pěkně 3-4 a 6ka přijde na řadu až kolem 120 km/hod.

Motorka má papírově 140nm v 5tis., takže jsem čekal, že se z toho poseru, ale vstřikování a docela hladká křivka z toho dělají hodnou motorku co nevyplaší kdejakého začátečníka.

Ovšem nad 7,5tis už je to jiná hra, tak jak jsem psal,že je to hodná holka, tak tady se to převrátí o 180°, motorka vám dává najevo zač je to toho beast mode on, na 2-3 motorka zvedá přední kolo a dokáže to občas rozkmitat řidítka když jde kolo zpátky na silnici.

Takže shrnuto, motor jede i nejede, přijde na to kdo tahá za plyn :) o různých modech asi nemá cenu moc psát, jezdím na sport, street - možná lepší odezva na plyn, rain - ani nevím asi něco pro posránky :)

Podvozek, tak tady ani nevím jak to popsat, na cestování parádní, na blbnutí párádní a na úplné pičoviny je to zase moc měkký, motorka mi trochu delší stopu zdá se mi, takže to není úplné kružítko, nebo jsem na tom prostě moc rychlej a proto mě to táhne ven. Ale chystám se to nějak poštelovat o obrazu svému, takže pak napíšu co se mi vyplatilo udělat.

Brzdy - dal jsem nové desky Bremba SA, pěkně všechno odzvdušnil a udělal jako vždy, ale stejně když jdu dost na brzdy tak musím dvěma prsty, to mi docela vadí, protože na Fz1 kde jsem měl radiálky z R1 to prostě brzdilo líp.

Ergonomie - to je libovka, posed hodně rovnej, dost na předku, podobné jak na motárdu, řidítka, sedátko, stupačky dle mě v úplně ideální pozici, na to moje ježdění kolem komína je to presně ono. Cesta ve dvou taky paráda, žena si pochvaluje jak sedí pěkně rovně, nemá zlomené nohy a moc prej ani nefouká a když se to začně klepat, tak je to prej všechno značka ideál :)

Kdyby se mě někdo ptal na +- tak asi takto:
+ zátah, otáčkovost motoru, posed, vzhled, zvuk, univerzálnost, spotřeba
- dílenské zpracování, hrubší převodovka, nemožnost individuálního nastavení trakce.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Robinsson
Robinsson napsal 07.02.23 v 10:44 10b.

Čau může popsat trochu stručně rozdíl SD a FZ1. SD znám na FZ1 sem nikdy nejel. Je mi jasný že řadový 4V bude nudnější než V2. Furt nevím jestli nechat ještě Zeda chvíli a pošetřit na SD, který mě fakt dostal anebo jit ted do FZ1 a pak SD

Martasbas
Martasbas napsal 09.06.22 v 13:22 10b.

Super, ten AR by na prodej nebyl?

Milouš43
Milouš43 napsal 19.11.21 v 07:42 10b.

Ahoj. Krásný popis., krásný kus motorky. Já si i zrovna říkal u čeho skončíš pak už jen kompresor přeji spoustu šťastných km jasných 10

Sonicek
Sonicek napsal 21.10.21 v 07:21

jj to je přesně ono , ale teď jej prodávám a pravděpodobně půjdu do nového advíka 021 :)

Ozzy_
Ozzy_ napsal 21.10.21 v 06:44 10b.

To je to dal po FZ1 na ktery si vymenil pul motorky ?

Více komentářů



TOPlist