PROFIL MOTORKY

KTM 1290 Super Duke R (2017)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník iJL
Vloženo 7.4.2017
Aktualizováno 15.7.2019
Zobrazeno 4 478x
HODNOCENÍ PROFILU OD 13 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.3

Popis motorky


Říká se.. Nejkrásnější pohled je na svět z koňského hřbetu.. Tak nasadit krasohled, protože jich sedlám najednou 175 ??? - Bestie

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Racetool (Praha 4-Hodkovičky)

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
BMW S 1000 R: důvod neuveden

První dojmy - Říká se.. Nejkrásnější pohled je na svět z koňského hřbetu.. Tak nasadit krasohled, protože jich sedlám najednou 175 ??? - Bestie

Doplňky na motorce - různé

Recenze

Update po 4000km:
První jízdu jsem projel na testovací motorce a proto byla veliká opatrnost. Každopádně silný dvouvál jsem si oblíbil a z motorky jsem měl celkově dobrý pocit. Tak se šel shánět dealer...

Technický parametry si může každý najít. Už mám něco najeto a celkem potaháno, prozatím bez okruhu. Na cestách bych řekl, že má motorka dvě tváře.

První, ta méně zajímavá, ale naopak překvapivá. Nabídne opravdu příjemný posez a pohodlné svezení, při kterém můžete jet s kolegou krajinou a užívat si každý metr cesty. Stroj je pěkně poddajný a to mě právě překvapilo. Oproti marketingový kampani jsem tuhle tvář u duka nečekal. Pokud posloucháte motorku, sama vám řekne, v kterém spektru otáček máte držet motor a svižně vás proveze krajinou. A pokud někde potřebujete trochu zrychlit, prostě jen otevřete plyn a ihned zrychlujete, jak je libo (co pustí trakce a anti-whellie). I takhle se dá popsat jízda na dukovi, která může být velmi klidná, v režimu street ten stroj pilota vyloženě hlídá, aby neudělal kravinu. Quickshifter už je i v tomto stylu jízdy jen bonus. ABS při tomhle tempu nespíná. Ale tak kdyby chtěl člověk jezdit jen kochačku, pořídí mašinu přímo na to. Takže teď už k té druhé zajímavější tváři...

Druhou, tu pravou a kvůli které ho většina lidí kupuje, Duke ukáže po zapnutí režimu track. Zde se projeví ta vnitřní THE BEAST! Jde nastavit pár setupů (reakce plynu, ABS, trakce, antiwhellie...) Každému dle libosti. Ale ať už namačkáte cokoli a otočíte pořádně plynem, ihned pochopíte, že tady končí legrace a je potřeba 110% soustředěnost. Samozřejmě nejvíce bych vyzvedl motor a jeho projev. Zátah, který spolujezdkyni snad sundá i kraťásky, si prostě zamilujete. Při ostřejší jízdě na Šumavě a nebo kolem Dubé se motorka velmi dobře vodí. Ovladatelnost je velká přednost a takovou agilitu jsem nečekal. V rychlejších průjezdech už je znát, že to není SS (co jsem jezdil dříve), ale mám z ní velmi dobrý pocit a důvěru. Ohledně brzd není co vytknout. Na veřejný silnici nikdy nejezdím totální pilu, takže při jízdě na 80-90% ABS nehrozí. Již zmíněný quick-shifter miluju! Hlavně na podřazování při brzdách vzniká závislost.
Motorka se v náklonu hlásí stupačkami možná malinko dřív, než by musela, ale možná je to jen subjektivní pocit při vzpřímenější pozici těla.
Každopádně je to hrozná raketa, která mi vykouzlí rohlík na tváři při každém kilometru jízdy

A pár postřehů (blbůstky)
Pneu - hrozně důležitý co jezdíte. Z továrny obouvají M7RR a jako jde to. spolehlivá guma, která neurazí a nenadchne, aspoň mně. Nájezd zadek 3500km. Ale na nich byla motorka taková "tupější". Teď jsem přezul na Michellin RS a hned pocit odezvy předního kola lepší. Samozřejmě je to něco za něco, kdy např. na brzdách byla ta M7RR stabilnější. Prostě každý si to musí vyzkoušet, co mu sedí.
mod ABS MOTO - zatím neumím využít, ale občas si jen tak někde udělat smyk není špatná machrovinka.
ABS obecně - většinou nechávám zapnutý, spíná jen když ho chci fakt vyprovokovat a zkoušet jeho chování. Paradoxně když se sepne, chce to páčku trochu povolit a opět se brzdí na plno. V případě že to křečovitě přemačkáváte dál, to moc brzdit nechce. (ale reflex je reflex)
Whellie - easy, chce to pár pokusů, ale nahoru to jde samo. Po dni už pár desítek metrů není problém. Dostat to až do rovnováhy chce odvahu, kterou zatím střádám.
bezklíčkový systém - TOP a nic víc :D
display a elektronika obecně - je to asi budoucnost, mě se to líbí, někomu nemusí. Ohledně asistentů jde všechno vypnout a tak vyhoví každému.

To by bylo asi všechno a teď už jen jezdit, jezdit a jezdit!! )

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Hříbek
Hříbek napsal 16.07.19 v 08:27 10b.

Parádní stroj a Pěkně popsaná recenze

MichalR66
MichalR66 napsal 30.07.18 v 08:47 10b.

Parada .

Jounas
Jounas napsal 10.05.18 v 10:02 10b.

Zdravím,

přemejšlím nad tím. Jen otázka...má Duke tlumič řízení či ne?

dorso
dorso napsal 14.04.17 v 20:52 10b.

Kdybych nemel tolik tricek Ducati, chtel bych to take. Dobra volba😀👌🏿👍

Farage
Farage napsal 14.04.17 v 09:01 10b.

Tohle nebo monster 1200r budou moje dalsi motorky...mas ji nadhernou, zavidim

Více komentářů



TOPlist