Honda CB1000R Black edition vs. BMW S 1000 R: Pořád o kus jinde
21.07.2022
21.07.2022
29.11.2021
20.05.2021
01.01.2019
25.09.2017
29.03.2017
07.10.2014
19.11.2020
11.07.2018
09.12.2016
04.10.2016
14.03.2016
27.08.2014
03.06.2014
05.11.2013
04.06.2013
2014 | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2021 | |
---|---|---|---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | ||||||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
||||||
Objem | 999 cm3 | |||||
Výkon | 118 kW | 116.8 kW | 121 kW | |||
Výkon při otáčkách | 11000 ot/min | |||||
Točivý moment | 112 Nm | 114 Nm | ||||
Otáčky při max toč.mom. | 9250 ot/min | |||||
Druh motoru | Spalovací | |||||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | |||||
Chlazení | Kapalina | Vzduch a Olej | Kapalina | |||
Uspořádání válců | Řadový | |||||
Počet válců | 4 | |||||
Rozvod | DOHC | |||||
Ventilů na válec | 4 | - | 4 | |||
Vrtání | 80 mm | |||||
Zdvih | 49.7 mm | |||||
Kompresní poměr | 12 : 1 | 12.1 : 1 | 12.5 : 1 | |||
Příprava paliva | Vstřikování | |||||
Startér | Elektrický | |||||
Počet rychlostí | 6 | |||||
Sekundární převod | Řetěz | |||||
Typ rámu | Mostový | - | Dvojitý páteřový | |||
Materiál rámu | lehká slitina | - | lehká slitina | |||
Zdvih předního odpr. | 120 mm | - | 120 mm | |||
Zdvih zadního odpr. | 120 mm | - | 117 mm | |||
Brzdy vpředu | 2 kotouč | |||||
Rozměr předního kotouče | 320 mm | |||||
Přední třmen | čtyřpístkový | - | čtyřpístkový | |||
Brzdy vzadu | kotouč | |||||
Přední kolo | 17 " | - | 17 " | |||
Zadní kolo | 17 " | - | 17 " | |||
Rozměr přední pneu | 120/70 ZR 17 | 120/70-ZR17 | 120/70-17 | 120/70 ZR 17 | 120/70ZR17 | |
Rozměr zadní pneu | 190/55 ZR 17 | 190/55-ZR17 | 190/55-17 | 190/55 ZR 17 | 190/55ZR17 | |
Rozvor | 1439 mm | 1450 mm | ||||
Úhel hlavy řízení | 65.4 ° | 24.6 ° | 24.8 ° | 24 ° | ||
Závlek předního kola | 98.5 mm | - | 96.3 mm | |||
Výška sedla | 814 mm | 830 mm | ||||
Výška sedla max | - | 840 mm | - | |||
Suchá hmotnost | - | 178 kg | - | |||
Pohotovostní hmotnost | 207 kg | 205 kg | 199 kg | |||
Užitečná hmotnost | - | 208 kg | ||||
Objem nádrže | 17.5 l | 16.5 l | ||||
Rezerva | - | 4 l | - | |||
Spotřeba | - | 5.4 l/100 km | - | 6.2 l/100 km | ||
Zrychlení | - | 3.2 0-100 km/h | ||||
Maximální rychlost | - | 200 km/h | - | 200 km/h | 250 km/h | |
První cena | 345280 Kč | - | 369500 Kč | 386000 Kč | ||
Cena testovaného stroje (včetně příplatků) | - | 393700 Kč |
Od Martiik11(2015)
Honda CB1000R Black edition vs. BMW S 10...
Obchůzka nového BMW S 1000 R a hodnocení...
BMW S 1000 R a jeho nová 6,5" TFT přístr...
Videotest BMW S 1000 R: Výkon není všech...
BMW inovuje roadstery G 310 R a S 1000 R
Honda CB 1000R+ vs BMW S 1000R: souboj č...
Video upoutávka: 3x big naked bike
BMW Motorrad Days 2017: GaPa již po sedm...
Motosalon 2017
BMW na výstavě eicma 2016
BMW S1000R a RR
Intermot BMW: 2 x nové R NineT, vylepšen...
Test Ride: BMW S1000R
Video: malá ochutnávka testu pěti naked ...
Zábava s BMW S 1000 R
Jooó to je nice germany made!
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Naked bike | BMW S1000r - Zkušenosti, závady, koupit nebo ne | 18 | 6.10.2023 10:36 | ||
Naked bike | vibrace řídítek BMW S1000r | 8 | 29.8.2023 12:46 | ||
Výběr moto | Hledám špínu na vybrané motorky | 84 | 12.5.2022 12:15 | ||
Naked bike | Vibrace predni vidle ve vyssich rychlostech u BMW S1000R | 10 | 3.11.2021 09:44 | ||
Vybavení | BMW S1000R packy | 6 | 27.4.2021 11:47 | ||
Výběr moto | Řešil jsem jestli KTM1290SD nebo BMW S1000R, ale už asi nic a řeším v novém ;-) | 21 | 4.11.2020 18:03 | ||
Naked bike | Kmitanie riaditok pri prudšom brzdení na BMW S 1000 R | 14 | 31.8.2020 22:09 | ||
Supersport | 11 | 18.8.2020 22:56 | |||
Naked bike | MT-10 nebo S1000R | 22 | 12.4.2020 11:23 | ||
Naked bike | BMW S 1000 R vs. Triumph Speed Triple R | 67 | 29.10.2019 11:11 | ||
Výběr moto | Co si vybrat | 7 | 31.7.2019 15:47 | ||
Naked bike | S1000R - servis po 10tkm | 9 | 22.6.2019 22:34 | ||
Naked bike | Kúpa z druhej ruky :BMW S1000R alebo yamaha MT10 | 5 | 27.9.2018 07:53 | ||
Naked bike | Vyber rychleho nahace | 68 | 25.8.2018 23:52 | ||
Tipy | Borec z Londýna | 6 | 6.8.2018 14:39 | ||
Německé, rakouské | BMW S1000R nefunkčné ABS | 1 | 4.3.2018 19:56 | ||
Výběr moto | BMW aneb co vybrat | 24 | 29.11.2017 14:22 | ||
Naked bike | BMW S 1000R nebo Yamaha MT-09 | 51 | 25.1.2016 15:43 |
Plnohodnotný univerzál a všeuměl pro každodenní ježdění, který mne na jedné straně poslušně a spoleh...
Je to klasický jednostopý trhač ramenních kloubů, který může i přes to všechno řídit 50kg bábofka tě...
Je to takové praktičtější RR, kterému chybí jedna koule.
Německá skvělá svině :D
Ještě je příliš nova na mě, ale dělá radost kazdou vyjížďkou.
Je to vlastně příjemná mašina a dokud ji nedržíš u krku, tak tě nevyděsí a její výkon je tak nějak u...
Stačí 2 slova - moje Pidloočka :-)
Sialenost :-) kto sa vozil vie...
Ked som ju nasiel na predaj v CR,tak som ju skratka musel mat
BMW S1000R. Wheelee king!! Motorka pro radost, ale i každý den.
No co si budem ,zase nahatá motorka se slušným výkonem,a potenciálem
Bestie na kterou nedám dopustit
Lehounká,vyladěná a uživatelsky moc příjemná motorka s dostatečným plně využitelným výkonem....
Vopravdovej street, jemnej i hrubej, atd. atd...
peklostroj, uvidíme zatím jsem jel jen z prodejny domu, na dálnici to jede jak hovado
byla na prodej tady poblíž, tak jsem jí prostě kupil...a je červená
BMW S1000R - Je předělaná čistě na okruh. Jedu na ní chvilku, ale zatím nemám sebemenší negativa. Za...
Je to takové praktičtější RR, kterému chybí jedna koule.
Německá skvělá svině :D
Zatím se na ni v garáži nemůžu vynadívat :)
Výměna oleje a výpustného šroubu (které vemeno v BMW napadlo dát tam hliníkový šroub s vnitřním torx...
Jelikož mám v prackách ukrutnou sílu, povedlo se mi strhnout závit v hliníkovém držáku zrcátka. Vyvl...
Instalace Handlebar riser, zvednutí a posun řídítek. Pro mojí malou postavu super úprava
Vylovení, odbahnění, zprovoznění. Desky Nissin ST 2P290, kapalina Motul RBF660 video https://www.y...
origo stojánek se špatně vykopával, tak jsem prodloužil patku a zároveň doplnil kousek gumy jako tlu...
Motor | |
---|---|
Průběh výkonu | 9.8/10 |
Spojka | 8.9/10 |
Vibrace | 8.1/10 |
Převodovka | 8.9/10 |
Mechanická hlučnost | 7.5/10 |
Zvuk | 9.1/10 |
Spolehlivost | 9.2/10 |
Brzdy | 9.8/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 8.7/10 |
Těsnost tlumičů | 9.8/10 |
Tuhost rámu | 9.5/10 |
Jízda | |
Sport | 9.8/10 |
Město | 7.6/10 |
Cestování | 6.7/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 5.5/10 |
Ceny servisu | 5.3/10 |
Servisní síť | 7.0/10 |
Dostupnost dílů | 7.0/10 |
Nabídka doplňků | 8.0/10 |
Servisní intervaly | 7.8/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 8.0/10 |
Pohodlí spolujezdce | 3.6/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 4.7/10 |
Ochrana jezdce cestování | 5.5/10 |
Ochrana spolujezdce | 4.5/10 |
Světla | 9.0/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
KTM 1290 Super Duke R | |
Ducati Streetfighter V4 S | |
Aprilia Tuono V4 1100 Factory | Protože S1000R jede víc, na cílovce na Tuona V4 vždycky nažene pár metrů |
Yamaha XSR 900 | ...ještě se pěkná nebojevila, |
Ducati Streetfighter V4 S | Nakonec rozhodla spolehlivost servisu. |
Aprilia Tuono V4 1100 Factory | trochu jsem se bál italské práce :D |
Yamaha MT-10 | bohužel nebyla žádná cenově přijatelná |
Kawasaki Z 1000 | |
Aprilia Tuono V4 1100 RR | Motor má nepříjemný výkonový kopanec v 4500 otáčkách, špatně se dávkuje plyn v zatáčkách. Mám na ní příliš zalomené nohy. |
BMW R 1250 R | |
Ducati Streetfighter V2 | |
Aprilia Tuono V4 1100 Factory | BMW ponúka za tie peniaze viac. |
KTM 1290 Super Duke GT | Čakal som že bude uvedený nový model ale neprišiel.. |
Ducati Streetfighter V4 S | Nemá tempomat a palivoměr. Nespňuje hlukové limity v Alpách. Hodně drahá. |
Triumph Speed Triple RS | Nebyl k dispozici na otestování. |
Honda CB 1000R | Krásná, ale nemá tempomat a adaptivní podvozek. O trochu méně sportovní. |
Kawasaki Z H2 | Silný motor, ale méně sportovní ergonomie a navíc neskutečně ošklivá. |
KTM 1290 Super Duke R | Skvělý motor, ale s příplatky za quickshifter a vyhřívané gripy dost drahá (520.000Kč). Oproti BMW horší ovladatelnost. |
BMW S 1000 XR | |
Ducati Multistrada 1000 |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Suzuki GSX-S1000 | Cena mašiny a dílů hold Bmw ale jsou pro mě krásný nooo a suzuki jsem pořídil za dobře |
Suzuki GSF 1200 Bandit | ze by otazka penez??? |
Ducati Streetfighter V4 S | Zni jako vysavac; chybi ji emoce a dusi |
Kawasaki Z H2 | Už už jsem jí byl objednat, konfigurace byla hotová, testovačka vyzkoušená, nakonec převážila chuť vyzkoušet kompresorový doping… |
KTM 890 Duke | ... nakonec se mi to zdálo dost silný na první motorku |
Ducati Streetfighter V2 | Technicky asi lepší stroj za srovnatelnou cenu (předváděčka), hlavně tedy semi-aktivní podvozek. SFV2 mě ale dostal designem, ergonomií a je to prostě takový pankáč, který mi sedí i výkonnostně.. Elektronický balíček je top. |
Ducati Streetfighter V2 | více se mi líbil na obrázcích, než naživo a nesedl mi při svezení. Navíc při dokoupení nezbytností (Quickshifter, apod.) je vyšší cena, s M-paketem mi pak přijde cena už vysloveně neadekvátní (na úrovni SFV4). |
Aprilia Tuono V4R | Asi nevětší dilema mezi Aprilií ale nakonec mě odradil test na mcz a hlavně ten řaďák |
Aprilia Tuono V4 1100 Factory | Nemohl jsem přijít na chuť vzhledu |
Honda CB 650R | |
Triumph Speed Triple R | Protože Speed je hezčí a myslím že nám to spolu půjde lépe:) |
BMW S 1000 RR | Nebyl dostupný |
Ducati Monster 1200R | |
Triumph Speed Triple R | Nebyla zrovna žádná k vyzkoušení poblíž. Je to "jen" čtyřválec a není to žádná krasavice. Ale lákal mě ten semiaktivní podvozek, to zase jo. Tak třeba příště. |
Yamaha MT-10 | Posez, je to pouze oholená silnice |
Suzuki GSX-S1000F | S1000R – pocitově po nasednutí extrémě lehká. Exluzivně a kvalitně zpracovaný. Za jízdy dost nervozní od předku, motor hodně ostrej nahoře, ale čekal jsem teda víc zábavy. Neslané, nemastné. Ovšem, převodovka s quishifterem jak z jiného světa. Sta |
KTM 1290 Super Duke GT | |
Triumph Speed Triple R | asi cena a chtěl jsem prubnout tři válce |
KTM 1290 Super Duke R | SuperDuke je zajímavější, unikátnější. BMW bude skvělá a přesná motorka, možná i tabulkově lepší, ale to pro mě nejsou priority. A pro spolujezdce a na delší cesty vypadá Duke líp. |
BMW R nineT Scrambler | mnoho plastových věciček a elektroniky, a ona fakt jede jako prase takže se na ni dá málo kdy jezdit pomalu |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2021 | allek | navd-bmw-s1000r-2021.pdf | 5.9 MB | manuál a servis |
2019 | Mark09 | bmw-s_1000_r-konfigu.pdf | 438 KB | BMW S 1000 R Konfigurator |
2018 | Mark09 | bmw-s-1000-r-katalog.pdf | 2.7 MB | BMW S 1000 R Katalog |
2018 | sketmannn | s_0d52_rm_0317_01.pdf | 2.7 MB | Manuál CZ pro model OD52. Ostatní manuály ke stažení na: https://manuals.bmw-motorrad.com/de/rider-manual |
2017 | Mark09 | bmw_spezial_01_2017.pdf | 56 MB | BMW SPEZIAL 01/2017 |
2017 | Mark09 | bmw_spezial_02_2017.pdf | 68 MB | BMW SPEZIAL 02/2017 |
2016 | Mark09 | bmw_spezial_01_2016.pdf | 47 MB | BMW SPEZIAL 01/2016 |
2015 | Mark09 | bmw_s_0d02_rm_0814_7.pdf | 2.5 MB | BMW S 1000 R Manual CZ |
2015 | Mark09 | bmw_pls1000r01-2015d.pdf | 1.6 MB | BMW S 1000 R Preiselist |
2015 | Mark09 | motorrad_2015.pdf | 2.4 MB | BMW Moto Roku 2015 DE |
2014 | Mark09 | bmw_sonderheft.pdf | 21 MB | BMW Motorrad Spezial 01/2014 |
2014 | Mark09 | bmw_spezial_2_2014.pdf | 20 MB | BMW Motorrad Spezial 02/2014 |
2014 | Mark09 | bmw_s_0d02_rm_0913_s.pdf | 2.3 MB | BMW S 1000 R Manual CZ |
2014 | Mark09 | bmw_140205_s1000r_di.pdf | 3.7 MB | BMW S 1000 R Katalog |
2014 | Mark09 | bmw_motorrad_aus_ges.pdf | 31 MB | BMW Motorradzubehör Katalog |
2013 | Mark09 | bmw-s1000rr-technica.pdf | 2.8 MB | BMW S 1000 RR Technical Features in Detail |