renocar_duben



PROFIL MOTORKY

KTM 1290 Super Duke R (2018)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník roxix
Vloženo 9.11.2020
Aktualizováno 10.11.2020
Zobrazeno 2 314x
HODNOCENÍ PROFILU OD 13 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Prostě Beast!! Rychlá, silná, přesná, hlučná a krásná.

Více fotografii

Výška jezdce: 180 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Aprilia Tuono V4 1100 Factory: Chtěl jsem zase V2 ... A malinko víc se mi libí KTM.

První dojmy - První jízda? Nebylo co vytknout. Vše fungovalo nad očekávání. Motorka působila strašně lehce pod rukama, přitom nepatří mezi nejlehčí. Přesný QuickShifter a když jsem tam kopl trojku a jen přidal plyn tak motorka šla na zadní jak nic. Potom pár známých zatáček s výjezdem po zadním a bylo jasné že jsem si nemohl vybrat líp.

Motorku bych doporučil pro - Doporučil bych asi každému kdo chce motorku co má koule a zábavy na rozdávání.

Doplňky na motorce - KTM PowerParts- sedačka, krovka, karbon držák výfuku, držák SPZ, polepy+kryty nádrže. Dále- výfuk SC Project, RD moto padáky, M-Style páčky. Na zakázku lakované ráfky.

Recenze

Vybral jsem si Duka protože miluju V2 motory a v dnešní době je už nikdo moc nedělá. Motorka před KTM byla Aprilia Tuono 1000 R Factory. Za mě dokonalý stroj a na to že to byl rok 2008, tak měla přednosti o kterých se může spoustě nových motorek jen zdát. Ale prostě jsem chtěl něco novějšího, trochu silnějšího a aby to mělo QuickShifter.

Mám odjetou sezonu a motorka je dokonalá. Jede jak prase, je přesná do zatáček, a brzdí nádherně...ještě aby ne :D
Motor je silný už od pár tisíc otáček ale i na hoře jede pořád hrozně moc. QuickShifter nahoru i dolů byl pro mě novinkou ale už bych nechtěl motorku bez něho. Podvozek mám nastavený tak jak je v základu. Na místě by člověk řekl že motorka je měkká ale při jízdě je to dokonalé. Neodskakuje, není utřesená. Prostě kam se podívám tam jede jak šíp. Ale zároveň je strašně pohodlná. Za mě se podvozek v KTM povedl na A1. Ano na trati by se možná musela malinko přitvrdit ale na normálních cestách super. A pomalu opravu nejezdím.
Jak píšu vždy... Tohle není motorka pro dva lidi. Prostě není! Proto jsem si pořídíl letos ještě KLV 1000 abych mohl jezdit ve dvou.
Úložný prostor skoro žádný ale nějaké blbosti tam vejdou.
Spotřebu jsem nikdy neřešil. Je mi to jedno ale jelikož tahle motorka má půměrné spotřeby v menu tak to vím a zkoušel jsem podle tankování jestli nelže a je to skoro přesné. Normální jízda cca 7 litrů. Ostřejší jízda okolo 10 litrů.
Servis mám nejbližší v Kmoto Vlašim. Zatím jen pravidelné servisy.
Poruchy žádné jednou za čas vyskočí na Tamagoči nějaký vykřičník ale po dalším startu zmizí. V KTM mi bylo řečeno že to hlásí kde jakou kravinu, že je to normální ten vykřičník.

Motorka se dá využít krom terénu skoro všude. Když je silnice se zatáčkami tak je to pro ní jak dělané ale i když je město nebo nudná cesta, tak motorka je natolik zábavná že vám to nevadí.

A moc mile mě Duke překvapil že se s ním dá popojet i dál a to v pohodlí a bez bolestí těla.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Dablicek200Mph
Dablicek200Mph napsal 31.05.22 v 20:40 10b.

Ta motorka prostě vypadá naprosto brutálně.
Sakra to se v Rakousku povedlo.

gumakd
gumakd napsal 18.11.20 v 14:55 10b.

vím přesně o čem mluvíš

Jack77
Jack77 napsal 16.11.20 v 08:52 10b.

Paradni

Tuji
Tuji napsal 13.11.20 v 13:38 10b.

Super volba!

Zkoušel jsem ji na předváděčce ve Vlašimi a moc mě bavila! Kdybych sháněl novej naháč, tak by to byla jasná volba.

Mig_35
Mig_35 napsal 13.11.20 v 13:26 10b.

víc říkat netřeba

Více komentářů



TOPlist