
KTM 1290 Super Adventure S vs. BMW R 1200 GS Exclusive: Každý po svém
13.09.2017
13.09.2017
20.02.2017
10.02.2017
21.03.2016
13.07.2015
09.02.2015
13.01.2023
13.04.2021
26.01.2021
12.11.2019
11.06.2018
20.12.2016
04.10.2016
30.12.2015
27.05.2015
02.02.2015
06.01.2015
01.10.2014
20.08.2014
15.08.2014
2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2021 | |
---|---|---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | |||||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
|||||
Objem | 1301 cm3 | ||||
Výkon | 118 kW | 116.8 kW | 118 kW | ||
Výkon při otáčkách | 8750 ot/min | - | 8750 ot/min | 9000 ot/min | |
Točivý moment | 140 Nm | - | 140 Nm | 138 Nm | |
Otáčky při max toč.mom. | 6750 ot/min | - | 6750 ot/min | 6500 ot/min | |
Druh motoru | Spalovací | ||||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | ||||
Chlazení | Kapalina | ||||
Uspořádání válců | Vidlicový | ||||
Počet válců | 2 | ||||
Rozvod | DOHC | - | DOHC | ||
Ventilů na válec | 4 | - | 4 | ||
Vrtání | 108 mm | ||||
Zdvih | 71 mm | 75 mm | 71 mm | ||
Kompresní poměr | 13.1 : 1 | - | 13.1 : 1 | ||
Příprava paliva | Vstřikování | ||||
Startér | Elektrický | ||||
Počet rychlostí | 6 | ||||
Sekundární převod | Řetěz | ||||
Typ rámu | Příhradový | - | Příhradový | ||
Materiál rámu | chrommolybden | - | chrommolybden | ||
Zdvih předního odpr. | 200 mm | - | 200 mm | ||
Zdvih zadního odpr. | 200 mm | - | 200 mm | ||
Brzdy vpředu | 2 kotouč | ||||
Rozměr předního kotouče | 320 mm | ||||
Přední třmen | čtyřpístkový | - | čtyřpístkový | - | |
Brzdy vzadu | kotouč | ||||
Přední kolo | 19 " | - | 19 " | ||
Zadní kolo | 17 " | - | 17 " | ||
Rozměr přední pneu | 120/70-19 | - | 120/70ZR19 | ||
Rozměr zadní pneu | 170/60-17 | - | 170/60ZR17 | ||
Rozvor | 1560 mm | 1557 mm | |||
Úhel hlavy řízení | 26 ° | 24.7 ° | |||
Závlek předního kola | - | 120 mm | - | 109.2 mm | |
Světlá výška | - | 220 mm | 223 mm | ||
Výška sedla | 860 mm | 849 mm | |||
Výška sedla max | - | 880 mm | 869 mm | ||
Suchá hmotnost | 222 kg | 229 kg | 215 kg | 226 kg | 220 kg |
Objem nádrže | 30 l | 23 l | |||
Rezerva | - | 3.5 l | 5 l | ||
Množství oleje | - | 3.6 l | - | ||
Spotřeba | - | 5.2 l/100 km | 5.7 l/100 km | ||
Maximální rychlost | - | 260 km/h | |||
První cena | 497990 Kč | - | 425000 Kč | 421000 Kč | 479900 Kč |
Výměna motorového oleje | - | 15000 Km | |||
Výměna olejového filtru | - | 15000 Km | |||
Výměna zapalovací svíčky | - | 30000 Km | - | ||
Výměna vložky vzduchového filtru | - | 15000 Km | |||
Seřízení ventilové vůle | - | 30000 Km | - |
Od Frabo(2016)
Od ZTD(2015)
Tranzit 1. díl, Turecko 2022 | KTM 1290 ...
Pozvánka na seriál Gruzie, Arménie 2023
Motosraz Týnec nad Labem 8.10.2022
Slovinsko 2022
9/2022 Chorvatské šotoliny 2022, díl 2/3.
Jen blbni!
Chorvatské šotoliny 2022, díl 1/3.
3/2022 Motorka zajetá, 1000km
2/2022 První vyjížďka na nové motorce | ...
1/2022 Nová motorka | KTM 1290 Super Adv...
Díl 11. Cesta domů | Putování po Balkánu...
Díl 10. Malta | Putování po Balkánu
Díl 9. Vinnetou | Putování po Balkánu
Díl 8. Sveti Jure | Putování po Balkánu
Díl 7. Albánské moře, přesun do Chorvats...
Díl 6. Albánie, SH20 a SH22 | Putování p...
Díl 5. Černá Hora | Putování po Balkánu...
Pozvánka na miniseriál + 1. díl
Novinky KTM a Husqvarna naživo. Čím přek...
Rumunsko, Transalpina, Transfagarashan a...
Nová KTM 1290 Super Adventure S: Všechno...
Motodovolena
KTM Adventure Rally 2020 proběhne v Řecku
KTM Adventure Rally 2020 proběhne v Řecku
Adaptivní tempomat a detektor mrtvého úh...
KTM My Ride Experience
Pronikněte do tajů moderních elektronick...
Pronikněte do tajů moderních elektronick...
Pronikněte do tajů moderních elektronick...
Pronikněte do tajů moderních elektronick...
KTM 1290 SuperAdventure - pohled do kokpitu
Mobily v motorkách: Bosch mySPIN
Intermot: KTM Adventure 1090 také v eR v...
První pohled na novou KTM 1290 Super Adv...
Intermot: KTM 1290 SuperAdventure, Freer...
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Silniční cestovní | padací rámy | 8 | 2.8.2023 22:24 | ||
Enduro & funbike | šponovák rozvodovej reťaze DirtTricks | 1 | 2.6.2023 13:15 | ||
Pojeď taky | Itálie květen | 1 | 17.5.2023 22:01 | ||
Silniční cestovní | Cenduro kubatura 850-900 vs 1100-1290 | 46 | 4.5.2023 11:55 | ||
Německé, rakouské | ktm brno | 71 | 24.4.2023 07:27 | ||
Enduro & funbike | Mitas E07+ vzadu a na co předek | 38 | 25.1.2023 20:54 | ||
Výběr moto | KTM - dostupnost náhradních dílů | 38 | 14.12.2022 20:42 | ||
Silniční cestovní | KTM 1290 SA vs 890 | 34 | 15.11.2022 07:25 | ||
Enduro & funbike | navigace | 3 | 20.9.2022 21:42 | ||
Opravy a údržba | TPMS | 26 | 29.8.2022 19:07 | ||
Opravy a údržba | Lanko zámku sedla | 36 | 22.8.2022 18:52 | ||
Silniční cestovní | Rozdílné ceny KTM 1290 ČR-DE | 18 | 25.7.2022 12:03 | ||
Opravy a údržba | Blinkry | 11 | 27.6.2022 19:38 | ||
Německé, rakouské | 1290 sas pneumatiky | 27 | 6.6.2022 20:13 | ||
Vyjížďky | Španělsko vz Balkán | 16 | 2.6.2022 16:09 | ||
Německé, rakouské | KTM 1290 Super Adventure S - topí pod zadek | 211 | 27.5.2022 15:48 | ||
Pojeď taky | Někam někdy v termínu 21/5-29/5 | 1 | 17.5.2022 19:40 | ||
Technika | alarm metasytem def-com3 | 8 | 2.5.2022 14:43 | ||
Vybavení | Pohodlnější sedlo na dlouhé cesty | 13 | 6.4.2022 13:53 | ||
Silniční cestovní | KTM 1290 Adventure 2021 | 515 | 22.3.2022 17:05 |
Uchvátila mě poprvé na motosalonu 2018, podruhé v roce 2019 a to už jsem jí musel mít. Tak nějak jse...
Motorka ako každá iná. Má dve kolesá, brzdy a ide.
Agresivní ale zároveň vyrovnaná motorka co se nebojí ztrestat i leckteré supersporty.
Je to opravdu veliká vysoká cestovní motorka s motorem, kterej fakt baví. Dá se s ní jen tak courat...
Svezl jsem se na KTM v roce 2013 a tehdy mě kromě výkonu nijak moc neoslovila. Hlavně tehdy nabízeli...
super motorka s divným "ksichtem", úplně celý já, taky mi musíš dát druhou anebo třetí šanci abys po...
Tak mě už muselo definitivně přeskočit … tohle jsem si opakoval cestou pro motorku, když jsem čuměl ...
Nejlepší motorka, kterou jsem měl. Pro zábavu, denní ježdění i dlouhé výlety.
Tak jsem přes zimu využil neodolatelně výhodný nabídky na nákup nový kačeny přes kamaráda a provedl ...
Naprostá bomba na dvou kolech od toho správného výrobce, vrchol potravinového řetězce na dvou kolech...
Je to svině divoká, návyková jak sviň. ? Chtěl bych mít mnohem víc času na ježdění.
Velmi rychlý a univerzální stroj
Řekl jsem si že by to asi chtělo něco více cestovního a hlavně obrovského at se mě zvětší pindour....
Je to bestie s perfektně odladěným podvozkem, který umí hodně odpustit a pomůže překonat dlouhé tras...
KTM 1290 Superadventure. Stále se seznamuji.
Reaktor, ukrutná síla pořad! Navíc je moc krásná… předtím jsem měl Gs1150 a velký skok ve všem....
Tohle prostě nutně potřebuješ, když víš co chceš
Jaderný reaktor na dvou kolech,se semiaktivním podvozkem ďábelská kombinace, proste vrchol potravníh...
Je to kraska i zvire v jednom :) Nebe i peklo, cerna i bila.
skutečná adventure mašina Kdyby všechny cesty vedly za dobrodružstvím, dokážeš si představit, že by...
Standardní servisní prohlídka.Vyjímečně to nebylo ponajetých kilometrech, ale po roce - letos se něj...
Při meziservisní (samodomo) výměně motorového oleje jsem zjistil, že starý olej obsahuje nějaké kovo...
5 dní, 4 státy, 3 motorky, 460 koní a nespočet zatáček všeho druhu. Prostě parádní svižný výlet, jen...
Motorku jsem koupil obutou na Pirelli Scorpion Trail 2. Kolik na nich najel předchozí majitel nevím,...
Tak Sicílie je za námi, motorka i přes teploty až 44 vše zvládla na jedničku, po ose do Lago di Gard...
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Triumph Tiger 1200 | vyšší hmotnost |
Ducati Multistrada 1260S | nízká nabídka prodávaných moto + vyšší cena |
Ducati Multistrada V4 / S | Pro mlaďochy |
BMW R 1250 GS Adventure | Pro důchodce |
Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Spo | je to lenoch na silnici |
Kawasaki Versys 1000 | Měl jsem ji několik měsíců, uhlazený motor ideal na cestování, aale pořád tomu něco chybělo |
KTM 1090 Adventure R | Lepsi vybava u 1920 Skoveho modelu v tomhle konkretnim pripade neslo odolat. |
Honda NT1100 | slabší motor a absence elektrického podvozku |
Yamaha XT1200Z Super Tenere | Na trhu nebyl správný kus. |
BMW R 1200 GS Adventure | Nekoupil jsem proto, že jsem nechtěl být součástí "stáda" a protože mě odradila cena. |
KTM 1290 Super Duke GT | Pro rok 2021 se nic pro ČR nevyrobilo |
Honda CRF1000L Africa Twin | dobrá motorka, ale neproběhla chemie |
Honda CRF1100L Africa Twin | |
Triumph Tiger 1200 | Vše jsem vysvětlil v prvním videu níže. |
Ducati Multistrada V4 | Vše jsem vysvětlil v prvním videu níže. |
Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Spo | Vše jsem vysvětlil v prvním videu níže. |
BMW R 1250 GS Adventure | Vše jsem vysvětlil v prvním videu níže. |
Honda VFR 1200X Crosstourer | Bylo jich málo na trhu ojetin a nevybral jsem si :-( |
Triumph Tiger 1200 | Težkej a hořely mi kule. Ovšem motor prímovej :-) |
Suzuki DL 1050 V-Strom | Vzhledově se mi moc nelíbí a neseděl mi podvozek, což mohlo být i tím, že jsem ho neměl pořádně poladěnej na svoje kila. A pamatuju si, jak strašně ztuha šla spojka, odpoledne jsem necítil prsty. |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
BMW R 1250 GS Adventure | Recenze na výhřev zadnice |
BMW R 1250 GS | |
Ducati Multistrada V4 / S | Design |
Triumph Tiger 1200 | Motorku jsem kupoval na delší cesty, nakonec jsem zvolil motorku s kardanem |
Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Sports | moc vysoká |
BMW R 1250 GS Adventure | |
Yamaha Tracer 9 / 900 | Nepadla mi, snad v budoucnu ale vyhrál pocit a ten na tracer 9GT byl od prvního sednutí pro mě jasnou volbou. Dalším výrazným faktorem byl design. KTM není rozhodně horší. |
Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Sports | Africa mi sedí líp |
Honda VFR 1200X Crosstourer | To samé |
BMW R 1250 RT | mám 2 roky starou a chtěl jsem zkusit něco jiného |
Triumph Tiger 1200 XC | Vyšší cena |
Suzuki DL 1050 V-Strom XT | |
Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Sports | |
BMW R 1250 GS | |
Ducati Multistrada 950 S | Na mých 178cm byla už hodně vysoká |
KTM 1290 Super Adventure R | EL podvozek a chtel jsem vic do terenu |
KTM 1090 Adventure | Nebyl k dispozici. |
Kawasaki Versys 1000 | Nesnesu, ze topi do rozkroku jak pochoden, moc ultimativni a divoka na muj ucel, dvouval a ten vzhled... Jako sorry, kdyz otevru garaz a prvni na me koukne ten predek, tak to nedavam. Neduvera v dlouhodobou spolehlivost a bezproblemovost u KTM. |
BMW R 1250 GS | neměli oranžovou |
BMW R 1250 GS |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2019 | Ivoš83 | dok_bike_bed_19_3213.pdf | 6.3 MB | |
2019 | JirkaFX | manual.pdf | 6.3 MB | CZ |
2019 | Choseman2 | ktm-manual_cs_om-1.pdf | 6.0 MB | Tento manuál je poslední pro "S"ko v roce 2019 |
2015 | ZTD | 15_3213270_cs_om.pdf | 6.0 MB | Český návod k obsluze |
2019 | nevo7 | 01.11.2020 | Stáhnout wav |
Staženo:57x prejazd1 - originál výfuk |
|
2019 | nevo7 | 01.11.2020 | Stáhnout wav |
Staženo:30x prejazd - originál výfuk |
|
2019 | nevo7 | 04.10.2020 | Stáhnout wma |
Staženo:43x s QS |
|
2019 | nevo7 | 08.11.2019 | Stáhnout wav |
Staženo:73x |
|
Vložit vlastní zvuk |
Název pneumatiky | Průměr | Použito na | Známka | Popis | Hodnoceno |
---|---|---|---|---|---|
Vložit vlastní hodnocení | |||||
Mitas Terra Force-R | 17" | Zadek | 3 | slušná guma, za tepla velmi dobrá | 20.08.2023 v 18:54 |
Mitas Terra Force-R | 19" | Předek | 3 | za teplého počasí a teplé gumy je to velmi dobrá guma, za mo... | 20.08.2023 v 18:47 |