
KTM 1290 Super Adventure S vs. BMW R 1200 GS Exclusive: Každý po svém
13.09.2017
13.09.2017
20.02.2017
10.02.2017
21.03.2016
13.07.2015
09.02.2015
13.04.2021
26.01.2021
12.11.2019
11.06.2018
20.12.2016
04.10.2016
30.12.2015
27.05.2015
02.02.2015
06.01.2015
01.10.2014
20.08.2014
15.08.2014
2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2021 | |
---|---|---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | |||||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
|||||
Objem | 1301 cm3 | ||||
Výkon | 118 kW | 116.8 kW | 118 kW | ||
Výkon při otáčkách | 8750 ot/min | - | 8750 ot/min | 9000 ot/min | |
Točivý moment | 140 Nm | - | 140 Nm | 138 Nm | |
Otáčky při max toč.mom. | 6750 ot/min | - | 6750 ot/min | 6500 ot/min | |
Druh motoru | Spalovací | ||||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | ||||
Chlazení | Kapalina | ||||
Uspořádání válců | Vidlicový | ||||
Počet válců | 2 | ||||
Rozvod | DOHC | - | DOHC | ||
Ventilů na válec | 4 | - | 4 | ||
Vrtání | 108 mm | ||||
Zdvih | 71 mm | 75 mm | 71 mm | ||
Kompresní poměr | 13.1 : 1 | - | 13.1 : 1 | ||
Příprava paliva | Vstřikování | ||||
Startér | Elektrický | ||||
Počet rychlostí | 6 | ||||
Sekundární převod | Řetěz | ||||
Typ rámu | Příhradový | - | Příhradový | ||
Materiál rámu | chrommolybden | - | chrommolybden | ||
Zdvih předního odpr. | 200 mm | - | 200 mm | ||
Zdvih zadního odpr. | 200 mm | - | 200 mm | ||
Brzdy vpředu | 2 kotouč | ||||
Rozměr předního kotouče | 320 mm | ||||
Přední třmen | čtyřpístkový | - | čtyřpístkový | - | |
Brzdy vzadu | kotouč | ||||
Přední kolo | 19 " | - | 19 " | ||
Zadní kolo | 17 " | - | 17 " | ||
Rozměr přední pneu | 120/70-19 | - | 120/70ZR19 | ||
Rozměr zadní pneu | 170/60-17 | - | 170/60ZR17 | ||
Rozvor | 1560 mm | 1557 mm | |||
Úhel hlavy řízení | 26 ° | 24.7 ° | |||
Závlek předního kola | - | 120 mm | - | 109.2 mm | |
Světlá výška | - | 223 mm | |||
Výška sedla | 860 mm | 849 mm | |||
Výška sedla max | - | 880 mm | 869 mm | ||
Suchá hmotnost | 222 kg | 229 kg | 215 kg | 220 kg | |
Objem nádrže | 30 l | 23 l | |||
Rezerva | - | 3.5 l | 5 l | ||
Množství oleje | - | 3.6 l | - | ||
Spotřeba | - | 5.2 l/100 km | 5.7 l/100 km | ||
Maximální rychlost | - | 260 km/h | |||
První cena | 497990 Kč | - | 425000 Kč | 421000 Kč | 479900 Kč |
Výměna motorového oleje | - | 15000 Km | |||
Výměna olejového filtru | - | 15000 Km | |||
Výměna vložky vzduchového filtru | - | 15000 Km |
Od Frabo(2016)
Od ZTD(2015)
Jen blbni!
Chorvatské šotoliny 2022, díl 1/3.
3/2022 Motorka zajetá, 1000km
2/2022 První vyjížďka na nové motorce | ...
1/2022 Nová motorka | KTM 1290 Super Adv...
Díl 11. Cesta domů | Putování po Balkánu...
Díl 10. Malta | Putování po Balkánu
Díl 9. Vinnetou | Putování po Balkánu
Díl 8. Sveti Jure | Putování po Balkánu
Díl 7. Albánské moře, přesun do Chorvats...
Díl 6. Albánie, SH20 a SH22 | Putování p...
Díl 5. Černá Hora | Putování po Balkánu...
Pozvánka na miniseriál + 1. díl
Novinky KTM a Husqvarna naživo. Čím přek...
Rumunsko, Transalpina, Transfagarashan a...
Nová KTM 1290 Super Adventure S: Všechno...
Motodovolena
KTM Adventure Rally 2020 proběhne v Řecku
KTM Adventure Rally 2020 proběhne v Řecku
Adaptivní tempomat a detektor mrtvého úh...
KTM My Ride Experience
Pronikněte do tajů moderních elektronick...
Pronikněte do tajů moderních elektronick...
Pronikněte do tajů moderních elektronick...
Pronikněte do tajů moderních elektronick...
KTM 1290 SuperAdventure - pohled do kokpitu
Mobily v motorkách: Bosch mySPIN
Intermot: KTM Adventure 1090 také v eR v...
První pohled na novou KTM 1290 Super Adv...
Intermot: KTM 1290 SuperAdventure, Freer...
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Pojeď taky | Někam někdy v termínu 21/5-29/5 | 1 | 17.5.2022 19:40 | ||
Německé, rakouské | KTM 1290 Super Adventure S - topí pod zadek | 210 | 17.5.2022 07:12 | ||
Vyjížďky | Španělsko vz Balkán | 15 | 15.5.2022 08:51 | ||
Technika | alarm metasytem def-com3 | 8 | 2.5.2022 14:43 | ||
Vybavení | Pohodlnější sedlo na dlouhé cesty | 13 | 6.4.2022 13:53 | ||
Enduro & funbike | Mitas E07+ vzadu a na co předek | 22 | 25.3.2022 17:23 | ||
Německé, rakouské | 1290 sas pneumatiky | 24 | 23.3.2022 08:53 | ||
Silniční cestovní | KTM 1290 Adventure 2021 | 515 | 22.3.2022 17:05 | ||
Německé, rakouské | KTM 1290 - SAS a EVAP systém | 24 | 1.2.2022 22:03 | ||
Německé, rakouské | Original alarm KTM metasystem | 3 | 14.11.2021 13:59 | ||
Hledám, potřebuji | autorizovaný servis KTM v okolí Zlína | 6 | 15.9.2021 13:15 | ||
Pojeď taky | Itálie, Riva del Garda 78-148 | 2 | 15.8.2021 09:30 | ||
Pojeď taky | Dovolená začátek července cca 87 | 3 | 8.7.2021 08:35 | ||
Německé, rakouské | Denali CANSmart controller a světla atd | 29 | 7.7.2021 16:55 | ||
Pojeď taky | Dovolená Chorvatsko červenec | 0 | 4.6.2021 11:28 | ||
Vybavení | Aplikace | 16 | 27.5.2021 11:16 | ||
Opravy a údržba | Lanko zámku sedla | 8 | 14.5.2021 19:59 | ||
Silniční cestovní | KTM 1290 Adventure S - black dog | 5 | 20.12.2020 18:22 | ||
Enduro & funbike | Tool box Ktm 1290 super adventure | 11 | 15.11.2020 17:14 | ||
Enduro & funbike | Fake kryt pod motor pro KTM ADV zde v bazaru | 5 | 9.6.2020 18:26 |
Uchvátila mě poprvé na motosalonu 2018, podruhé v roce 2019 a to už jsem jí musel mít. Tak nějak jse...
Motorka ako každá iná. Má dve kolesá, brzdy a ide.
Agresivní ale zároveň vyrovnaná motorka co se nebojí ztrestat i leckteré supersporty.
Je to opravdu veliká vysoká cestovní motorka s motorem, kterej fakt baví. Dá se s ní jen tak courat...
Svezl jsem se na KTM v roce 2013 a tehdy mě kromě výkonu nijak moc neoslovila. Hlavně tehdy nabízeli...
super motorka s divným "ksichtem", úplně celý já, taky mi musíš dát druhou anebo třetí šanci abys po...
Tak mě už muselo definitivně přeskočit … tohle jsem si opakoval cestou pro motorku, když jsem čuměl ...
Nejlepší motorka, kterou jsem měl. Pro zábavu, denní ježdění i dlouhé výlety.
Naprostá bomba na dvou kolech od toho správného výrobce, vrchol potravinového řetězce na dvou kolech...
Fantastickej cesťák, kterej tě podrží i v lehčím offroadu. Do těžšího jsem si zatím netroufnul....
Velká motorka plná výbava, verze "T" , dešťový asistent, asistent rozjezdu do kopce, výborné brzdy j...
Cestovní pohoda, výkon když je třeba.
KTM 1290 Super Adventure KTM 1290 Super Adventure KTM 1290 Super Adventure
A zase cenduro. Pro vysokého chlapa není moc z čeho vybírat, ale na druhou stranu tohle nebyla volba...
Brutální výkon, záběru za plyn a na ksichtu hned rohlík.
Velká silná cestovní motorka. Těším se na delší výlety.
Krásně divná. Pro velké kluky je to prostě ideální stroj. Mám 195cm a je to konečně ono.
Extra pohodlná pro dlouhé cestování, famózní podvozek a ovladatelnost. Místo motoru reaktor :-D
Fantastickej cesťák, kterej tě podrží i v lehčím offroadu. Do těžšího jsem si zatím netroufnul....
Je to raketa, po 1190 byla jediná volba jít o level výš, tak snad sem se nespletl
Pirelli Scorpion Trail II
Dělán velký servis (alá 30k km) i dyž mám najeto "pouze" 21k km. Osobně v tom mám trochu zmatek, co...
rok 2021 jsem uzavřel při necelých 24K km na budíku KTMky, pneu Dunlop Trailmax Mission se mi úplně ...
Z výroby nazuté Mitas Terra Force by ještě pár kilometrů určitě daly, ale protože jsem měl před dovo...
Servis jsem nechal udělat dřív, než předepisuje interval, protože jsem se chystam na dovolenou a urž...
Motor | |
---|---|
Spojka | 9.8/10 |
Průběh výkonu | 9.5/10 |
Vibrace | 7.6/10 |
Převodovka | 8.6/10 |
Mechanická hlučnost | 7.8/10 |
Zvuk | 7.8/10 |
Spolehlivost | 9.1/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 9.6/10 |
Těsnost tlumičů | 9.9/10 |
Tuhost rámu | 9.2/10 |
Jízda | |
Sport | 9.0/10 |
Město | 8.1/10 |
Cestování | 9.2/10 |
Terén | 6.6/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 7.6/10 |
Ceny servisu | 7.7/10 |
Servisní síť | 8.1/10 |
Dostupnost dílů | 9.0/10 |
Nabídka doplňků | 8.8/10 |
Servisní intervaly | 9.5/10 |
Terén | |
Brodivost | 6.9/10 |
Výška | 8.4/10 |
Ochrana motoru | 6.5/10 |
Skoky | 5.1/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 8.9/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 9.4/10 |
Ochrana jezdce cestování | 8.7/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Honda CRF1100L Africa Twin | |
Triumph Tiger 1200 | Vše jsem vysvětlil v prvním videu níže. |
Ducati Multistrada V4 | Vše jsem vysvětlil v prvním videu níže. |
Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Spo | Vše jsem vysvětlil v prvním videu níže. |
BMW R 1250 GS Adventure | Vše jsem vysvětlil v prvním videu níže. |
Honda VFR 1200X Crosstourer | Bylo jich málo na trhu ojetin a nevybral jsem si :-( |
Triumph Tiger 1200 | Težkej a hořely mi kule. Ovšem motor prímovej :-) |
Suzuki DL 1050 V-Strom | Vzhledově se mi moc nelíbí a neseděl mi podvozek, což mohlo být i tím, že jsem ho neměl pořádně poladěnej na svoje kila. A pamatuju si, jak strašně ztuha šla spojka, odpoledne jsem necítil prsty. |
Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Spo | Bavila mě, super zvuk a i ten automat je zábavnej. Mám ho v autě už několik let a tady by mi to vůbec nevadilo. Štvalo mě, jak se potápí, když jsem vzal za přední brzdu. Ale nikterak ji nehaním, je to moc dobrá motorka. |
BMW R 1200 GS Adventure | Nějak to prostě nebylo ono, něco mi tam nesedí. Nejvíc mi asi vadily vibrace motoru a ty válce dole. Asi jde jen o zvyk, takže GSA možná jednou bude na pořadu dne. |
BMW R 1200 GS | |
Ducati Multistrada 1200 Enduro | Úžasná a krásná mašina, jen jsem neměl možnost se na ni svézt. Ale přijde mi, že je blíž k supersportu než k enduru. |
BMW R 1200 GS Adventure | Ceny ojetin, jejich stav a nájezd je v astronomických výškách. |
Harley Davidson Pan America 1250 | Bohužel přišla na trh až koupi KTM takže jsem ji nestihnul srovnat |
Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Spo | v roce 2021 nepřinesli žádnou zásadní změnu, navíc nebyly skladem až v září což je pozdě |
BMW R 1250 GS | motorka dobrá, ale stále stejné zpracování |
BMW R 1250 GS | - cena - ta už je opravdu přes čáru.., v posledních rokách je to navíc na mototripech samé GSo..snad každá druhá motka (a to icelkové mezi všemi motorkami!) GSo... A za třetí jsem pro ni ještě neuzrál a nenastal ten správný čas.. |
Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Spo | Asi ani nevím... toužil jsem pořád po jakési ,,psychopatičnosti" po zatáhnutí z heft... občasné a vědomí toho, že ,,to tam je" ke vší úctě k Africe u 1290Advika je to na 1000% na místě, nedá se nič robiť... |
Triumph Tiger 1200 | asi celková mohutnost a taky upřímně prozatímní nevelká důvěra ke značce.. |
BMW R 1200 GS | několikrát půjčena a projeta a prakticky stejné důvody jako u novější generace... |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
BMW R 1250 GS | |
Yamaha FJR 1300 | dělo strojovna, stejná cena a taky stejně malý kastlík na mobil :-), ale asi ta hromada plastu nakonec otočila kyvadlo pro FJR. |
Ducati Multistrada 950 S | Na mých 178cm byla už hodně vysoká |
KTM 1290 Super Adventure R | EL podvozek a chtel jsem vic do terenu |
KTM 1090 Adventure | Nebyl k dispozici. |
Kawasaki Versys 1000 | Nesnesu, ze topi do rozkroku jak pochoden, moc divoka na muj ucel, mene pohodli pro spolujezdce, dvouval a ten vzhled... Jako sorry, kdyz otevru garaz a prvni na me koukne te predek, tak to nedavam. Ale design je subjektivni samozrejme. |
BMW R 1250 GS | neměli oranžovou |
BMW R 1250 GS | |
Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Sports | |
Triumph Tiger 1050 Sport | Stale draha, vibrace od reaktoru. |
Kawasaki Versys 1000 | Cena a zbytečně moc koní navic |
BMW R 1200 GS Adventure | |
KTM 1190 Adventure | |
KTM 1290 Super Adventure R | Můj původní výběr- nebyla vhodná nabídka |
BMW R 1250 GS Adventure | Bylo mi řečeno prodejcem v Německu,že jsou strašně poruchové a řeší jednu reklamaci za druhou. |
BMW R 1250 GS | Nevyhovuje mi posez, jinak jede skvěle. |
BMW S 1000 XR | Všetko super ... len dizajn |
Triumph Tiger 1200 XC | Kardan |
KTM 1090 Adventure | 160 PS Bomba, ale na mě už moc elektroniky a asi i výkonu a ten tablet místo budíků rozhodl |
BMW S 1000 XR | byly by v partě dvě a nerad se opičim |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2019 | Ivoš83 | dok_bike_bed_19_3213.pdf | 6.3 MB | |
2019 | JirkaFX | manual.pdf | 6.3 MB | CZ |
2019 | Choseman2 | ktm-manual_cs_om-1.pdf | 6.0 MB | Tento manuál je poslední pro "S"ko v roce 2019 |
2015 | ZTD | 15_3213270_cs_om.pdf | 6.0 MB | Český návod k obsluze |
2019 | nevo7 | 01.11.2020 | Stáhnout wav |
Staženo:38x prejazd1 - originál výfuk |
|
2019 | nevo7 | 01.11.2020 | Stáhnout wav |
Staženo:24x prejazd - originál výfuk |
|
2019 | nevo7 | 04.10.2020 | Stáhnout wma |
Staženo:33x s QS |
|
2019 | nevo7 | 08.11.2019 | Stáhnout wav |
Staženo:65x |
|
Vložit vlastní zvuk |