renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Triumph Tiger 1200 (2019)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník johny73
Vloženo 26.3.2023
Aktualizováno 26.3.2023
Zobrazeno 2 125x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.3

Popis motorky


Podle mě na dlouhé cesty ve dvou (i v jednom) ideální motorka. Tříválcový motor naprosto super

Výška jezdce: 182 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
KTM 1290 Super Adventure: Motorku jsem kupoval na delší cesty, nakonec jsem zvolil motorku s kardanem
Honda VFR 1200X Crosstourer: Triumph se mi líbil více, i když u Hondy mě lákal motor V4 :)

První dojmy - Motorku jsem neměl možnost si před zakoupením projekt, tak to byla trochu sázka do loterie :) Četl jsem ale dost recenzí a všichni majitelé si motorku chválili, tak z tohoto jsem strach neměl. Motorka mi dle očekávání padla neuvěřitelně do ruky.

Motorku bych doporučil pro - Myslím že to není záludná motorka. Kdo má trochu něco odježděno, v pohodě tuto motorku zvládne. Já mám 182 cm a je mi akorát :) Menším postavám bych doporučil verzi LOW ..

Doplňky na motorce - Jak jsem psal v textu mám origo boční kufry, bezklíčkové startování, dále vyhřívané hefty a sedlo řidiče (spolujezdec má smůlu :) Zajímavý je i tempomat, i když ten asi moc nevyužiju :) Co mi na motorce chybí je quick shifter, ten asi dokoupím (jsem na něj zvyklý z BMW)

Recenze

Tuto motorku jsem si vybral hlavně kvůli delším cestám po ČR i v zahraničí, což moje předešlá motorka BMW K1300r úplně nesplňovala (i když to byla skvělá motorka a nedám na ni dopustit :)
Jelikož mám motorku velice krátce, tak nejsem schopen nějaké důkladné recenze, ale po prvních dvou jízdách mám ty nejlepší pocity :)

Je to velké cestovní enduro, vybral jsem si záměrně "silniční" verzi. Offroad úplně necením, ale kdoví, třeba tomu časem přijdu na chuť :)
Naprosto mi vyhovuje vzpřímenější posez než na BMW a baťůžek to bude mít určitě taky pohodlnější (zatím jsem nezkoušel). Výkon motoru je více než dostačující (na tento druh motorky). Jsem nadšen z tohoto motoru, je to můj první tříválec (dosud jsem jezdil jen na čtyřválcích). Zvukový projev je víc než dobrý, ale časem možná koupím laďák ...
Motorku jsem koupil s origo bočnímu kufry, ktevé vypadají moc pěkně, ještě jsem si k nim objednal i TOP Case. Ještě zvažuji dokoupit padáky, s tím ta motorka taky vypadá pěkně a hlavně je to i praktické.
Mám verzi s bezlíčkovým startováním, úplně nadšen z toho nejsem, ale co nedělám, snad to bude v pohodě ... :) Snad nebudu muset pořád někde hledat klíč :) Dost se řeší této motorky, že v létě topí jako prase, z tohoto mám trochu obavy, ale jestli to bude jen toto, tak super :)
Každopádně se těším až se oteplí a vyrazím na cesty :)

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Jinopo
Jinopo napsal 29.03.23 v 18:52

Taky jsem čerstvý majitel TEXu. Tobě přeji hodně super km . A na to topení pod jsem taky zědavý .

johny73
johny73 napsal 29.03.23 v 12:46

Díky za komentáře, už jsem ohledně "topení" klidný ...

Ridgeback
Ridgeback napsal 29.03.23 v 09:42

Ridgeback
Ridgeback napsal 29.03.23 v 09:32

Ridgeback
Ridgeback napsal 29.03.23 v 09:15 10b.

Tiger 1200 Desert, 2020, najazd 33000 km, bez akehokolvek problemu a jedineho prehriatia jazdca. A zasa citam, ako to hreje Tejto generacie s TFT displayom sa to absolutne netyka, bolo odstranene upravou aerodynamiky, nevytvara sa totiz v priestore jazdca bezvetrie. Este vacsie vetranie sa da dosiahnut demontazou malych spodnych čírych deflektorov kapoty po stranách. Hlavne netreba sediet vajcami natlaceny presne na spoj nadrze a sedaku, odsadnutie o 3-5 cm a mierne rozovretie kolien ihned perfektne prevetra cely priestor. Pozitivne je, ze termicka pohoda na Tigeri mne vyrazne predlzila sezonu jazdenia, standardne februar-november. Netreba verziu low, v standardnej vysokej verzii so sedadlom v spodnej polohe pohodlne došliapnutie oboma chodidlami pre vysku 168cm. Padacie rámy spôsobia zmenu obtekania vzduchu a generuju turbulencie a aerodynamicky hluk. Tigra som kupil noveho na cesty do prace ako dialnicne priblizovadlo, najazd 200 km denne, na beznu cestovnu rychlost 150+ je idealny, s mierne pritvrdenym nastavenim smerom k "hard". Idealne cestovne gumy Roadsmart III, IV, nezacne hucat predna guma ako povodne Metzelery po 3000 km. Quickshifter na Tigra urcite nie! Kardanovy Tiger nebol vyvijany na jeho pouzitie, iba trh si ho "vyziadal". Ale kedze krutak Tigera nabada radit skoro, ako na 2,0 TDi, quickshifter davat v nizkych otackach znamena rychlu smrt kardanoveho prevodu kvoli znacnym zotrvacnym silam. Quickshifter je na Deserte v serii a hned som jeho funkciu vypol v menu a nepouzival ho. Funguje perfektne, ale v otackach nad 6000, kam sa standardne pri dieseloidnom jazdeni na Tigri casto nedostanes, ak tak na dialnici, ale to uz tam je davno šestka...

Více komentářů



TOPlist