renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Triumph Tiger 1200 (2013)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník jirda66
Vloženo 2.11.2017
Aktualizováno 2.11.2017
Zobrazeno 4 407x
HODNOCENÍ PROFILU OD 16 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Popis motorky


od Triumphu mám rad cokoli, ale tahle motorka mě dostala svoji všestraností...

Více fotografii

První dojmy - první dojem?...sedl jsem v Anglii v dešti v Manchestru na 265kg monstrum a ještě chtěli abych jel v levo...no přežil jsem...motorka je ale skvělá...

Motorku bych doporučil pro - pro všechny, co jezdí dál jak do práce...a pro ty co je už bolí po 100km zadek

Doplňky na motorce - spousta věcí je asi ve standardu, jako automatické vypínání blinkru, vyhřívané hefty, klín pod motorem, kufry, kontrola trakce, abs, kontrola tlaku v pneu, prodloužené blatníky...

Recenze

Když jsem jednoho dne po výletu na Speed triplu R otevřel schránku s dalším dopisem od stacionární kamery a výzvou ,,zaplat" jsem usoudil ,že je na čase i vzhledem k věku trochu zpomalit...no a hlavně po delších výletech jsem chodil jak žokej...prostě už bylo potřeba něco pohodlnějšího. (ovšem na blbnutí kolem komína je speed nej,nej)
Speeda jsem si tehdy dovezl sám a tak stejné rozhodnutí padlo i ted, jenom tentokrát jsem to pojal jako výlet. Na stránkách MCN jsem našel krásné kousky přímo v Anglii a jestli se od tam něco vyplatí dovézt tak je to rozhodně Triumph. Druhá věc proč si raději dovezu sám...stáčení km, maskování poruch, a jiné nešvary kdy vám tvrdí jak dva majitelé kteří do motorky nacpou za 40 000 doplnku vlastně vůbec nejezdili...všichni jezdíme tak víme kolik asi najedeme ne?...tak tohle tam nehrozí, navíc po výborné komunikaci kdy jsme jim oznámili, že hodláme na motorce odjet po vlastní ose tak nás ujistili, že se nemusíme obávat...sami vyměnili přední pneu , brzdové destičky, kapalinu v brzdách i olej...prý je to normální a dle jejich zákonu musí na motorce vyměnit vše co neodpovídá normě pro prodej. no paráda...k tomu plně vyplněná serviska a doložené faktury k motorce z každého servisu co měla. Zaplatili jsme zálohu což bylo pouze 100 liber..
Synátor, který jako zdatný angličtinář naplánoval cestu, sehnal slevněné letenky( cena za oba dva do Londýna z Ostravy 750 kč + 750 kč za 20kg zavazadlo pro věci na motorku) objednal lístky na autobus z letiště, lístky na vlak do Manchestru..ubytování ...no prostě vše naplánováno dopředu...Je lepší všechno zajistit přes net, protože jizdenky koupené na místě jsou podstatně dražší a třeba jízdenka na vlak pro oba přišla 79 liber zatímco ten stejný vlak o hodinu později 300 liber...kompletní výlet nás přišel asi na 22000kč...včetně benzinu, ubytování, jídla...vyrazili jsme ve čtvrtek večer a vrátili se v pondělí odpoledne...2200km...a věřte nebo ne...večer jsem se jel ještě projet. To je odpověd na pohodlí. prostě paráda.
V pátek ráno jsme byli v obchodě , vše vyřídili, zaplatili ...a vyrazili. Anglie se ukázala v plné parádě , během hodiny jsme dvakrát zmokli...a dvakrát vjeli do protisměru. Normálně si pouštím do helmy muziku ale tady jsem si to fakt nedovolil...furt ve střehu a mladej řval do komunikátoru ...na levo,,,ty vole na levo...(to jsem mu odpustil) No trvalo pěkně dlouho než jsem si trochu zvykl..jet po rovince , to bylo v pohodě, ale složitá křižovatka , nebo kruháč...to byl masakr...jedna velká kruhová křižovatka se skládala z osmi menších kruhových objezdů ...čuměl jsem jak Goro před Tokiem. Když vyjíždíte z kruhoveho objezdu třetím výjezdem, tak už při nájezdu blikáte do prava a zatáčíte do leva...šílený...druhým výjezdem neblikáte vůbec a prvním blikáte od začátku doleva...no když nevíte kterým pojedete tak jste vlastně v prdeli..navíc jsem jel na anglických značkách tak na mě nikdo nebral ohled..po chvíli jsme usoudili, že nejbezpečnější je být prostě rychlejší jak ostatní. tady jsem opravdu kvitoval automatické vypínání blinkrů. Druhý a třetí den už byl v pohodě a my projeli Machester, Londýn..a spoustu nádherných míst. V neděli jsme dorazili k tunelu a musím říct, že mít anglické značky bylo fajn, absolutně žádná kontrola...najeli jsme do vlaku a za 35 minut byli za kanálem. Kousek Francie a směr Brusel. Historické centrum v Bruselu večer je nádherné. Pomalu se už rýsovala spotřeba motorky...plně naložení , dva lidi, tři kufry...a docela jsme frčeli...5,8l/100km. Musím potvrdit jen to co jsem už o teto motorce slyšel...neskutečný stroj. No asi mě to moc nezpomalí jak jsem si původně myslel...ten motor je úžasný..jsem z ní nadšený . projeli německo...pár zastávek ..poslední noc a hurá do česka. Zlatá unie, prostě projedete a ani nevíte , že to byly hranice. Výlet a motorka byl super a pro ty kteří si říkají jestli se to vyplatilo? no jistěěě...30000 rozdíl minimálně a jistota v motorce. Explorer je neskutečný cesták se sportovní duši a věřte, že když za to zatáhnete, tak se zapotí kdekterý sporták.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
ninjazx10r
ninjazx10r napsal 03.08.20 v 13:17 9b.

mendosk
mendosk napsal 19.11.17 v 11:26

Pekná strojovna ak sa rozhodnem pre trumpetu, tak o rok idem aj ja po vlastnej osi. To si mal obyc. značku ? Lebo ako prevozna to nevizera

PK57
PK57 napsal 06.11.17 v 15:23 10b.

Bezva motka i tip. Jak jsi vyresil svetla? Proslo to na STK?

Normik
Normik napsal 06.11.17 v 15:10 10b.

Luxusní příběh, i moto samozřejmě

honzaxxiii
honzaxxiii napsal 06.11.17 v 10:53 10b.

Více komentářů



TOPlist