Španělský test Kawasaki Z900 SE: Ve vrcholné formě
13.03.2023
09.04.2023
11.01.2022
23.11.2021
21.09.2021
12.10.2020
05.11.2019
09.07.2019
28.09.2017
06.09.2017
28.02.2017
19.01.2017
10.01.2017
08.11.2016
05.10.2016
2017 | 2020 | 2022 | 2023 | |
---|---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | ||||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
||||
Objem | 948 cm3 | |||
Výkon | 92.2 kW (125.4 koní) | |||
Výkon při otáčkách | 9500 ot/min | |||
Točivý moment | 98.6 Nm | |||
Otáčky při max toč.mom. | 7700 ot/min | |||
Druh motoru | Spalovací | |||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | |||
Chlazení | Kapalina | |||
Uspořádání válců | Řadový | |||
Počet válců | 4 | |||
Rozvod | DOHC | |||
Ventilů na válec | 4 | |||
Vrtání | 73.4 mm | |||
Zdvih | 56 mm | |||
Kompresní poměr | 11.8 : 1 | |||
Příprava paliva | Vstřikování | |||
Startér | Elektrický | |||
Počet rychlostí | 6 | |||
Sekundární převod | Řetěz | |||
Typ rámu | Příhradový | |||
Materiál rámu | ocel | |||
Zdvih předního odpr. | 120 mm | |||
Zdvih zadního odpr. | 140 mm | |||
Brzdy vpředu | 2 kotouč | |||
Rozměr předního kotouče | 300 mm | |||
Přední třmen | čtyřpístkový | |||
Brzdy vzadu | kotouč | |||
Přední kolo | 17 " | |||
Zadní kolo | 17 " | |||
Rozměr přední pneu | 120/70 ZR17 | |||
Rozměr zadní pneu | 180/55 ZR17 | |||
Rozvor | 1450 mm | 1455 mm | ||
Úhel hlavy řízení | 25 ° | 24.9 ° | ||
Závlek předního kola | 105 mm | 110 mm | ||
Světlá výška | - | 145 mm | ||
Výška sedla | 795 mm | 820 mm | ||
Pohotovostní hmotnost | 210 kg | 212 kg | ||
Objem nádrže | 17 l | |||
Spotřeba | - | 6 l/100 km | ||
Zrychlení | 3.4 0-100 km/h | - | ||
Maximální rychlost | 240 km/h | - | ||
První cena | 229900 Kč | 239900 Kč | - | 249900 Kč |
Cena testovaného stroje (včetně příplatků) | - | 239900 Kč | - | 284900 Kč |
Poznámka | Sezonní cena 239 900 Kč Nyní do 31.1.2018 v akci opět 229 900 Kč. |
Doprodej modelů 2019 od 209 900 Kč | - | Z900 - 249 900,- Z900 Performance - 293 900,- (+ vyšší plexi, kryt sedla spolujezdce, takpad, koncovka Akrapovič) Z900 SE - 284 900,- (+ monobloky Brembo, lepší přední vidlice, zadní tlumič Öhlnis) Z900 SE Performance - 328 900,- |
Španělský test Kawasaki Z900 SE: Ve vrch...
Kawasaki slaví 50 let modelů Z
Kawasaki Z900 model 2019 Černá
Kawasaki Z900 model 2019 Bílá
Kawasaki Z900 Pearl Blizzard White 2020 ...
Kawasaki nabídne Z900 také ve verzi SE
Otočný stojan do garáže
Kawasaki Z900 model 2020
Kawasaki Z900: Vzhůru do 21. století
Video ze souboje kafáčů: Z900 RS vs. XSR...
Retro Kawasaki Z900 RS se objeví na moto...
Kawasaki Z900
Kawasaki na výstavě eicma 2016
Kawasaki Z900
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Naked bike | Chyba power KTRC Kawa Z900 2020 | 8 | 16.9.2024 22:35 | ||
Naked bike | Svody Z900 | 1 | 16.9.2024 22:25 | ||
Vybavení | pneu Michelin Road 5 vs 6 | 8 | 10.9.2024 21:04 | ||
Tipy | Motorka A2 - otevřít nebo prodat a koupit jinou | 37 | 11.7.2024 23:02 | ||
Japonské | Pneu pro Kawasaki Z900 | 39 | 1.6.2024 11:02 | ||
Opravy a údržba | Poškrábaný výfuk Z900 | 20 | 2.5.2024 14:58 | ||
Opravy a údržba | Z900 - rozvody, ventily | 9 | 24.10.2023 23:51 | ||
Naked bike | Kawasaki Z900 2023 Self-Diagnosis | 2 | 27.8.2023 21:56 | ||
Opravy a údržba | Poškozený řetěz | 101 | 14.6.2023 06:32 | ||
Výběr moto | Výběr moto | 22 | 12.6.2023 08:30 | ||
Výběr moto | výběr moto | 22 | 17.5.2023 15:15 | ||
Naked bike | Z900 a QuickShifter | 10 | 5.5.2023 11:30 | ||
Opravy a údržba | Dolití chladicí kapaliny | 18 | 27.4.2023 14:09 | ||
Vybavení | Quickshifter | 122 | 18.4.2023 09:06 | ||
Japonské | Kawasaki Z900 - infotainment | 7 | 8.4.2023 12:48 | ||
Papírování a nehody | Dovoz z Francii | 23 | 13.3.2023 07:35 | ||
Silniční cestovní | Vyndani katalyzatoru | 18 | 9.3.2023 12:26 | ||
Silniční cestovní | Volné nýty na kotouči z900 | 36 | 10.1.2023 12:49 | ||
Japonské | Kawasaki Z900 70k/35kw - graf výkonu | 11 | 15.11.2022 10:46 | ||
Přestavby | Výměna brzdových hadiček | 24 | 3.11.2022 00:04 |
Tak teď i já tady rodině Z900 představuji: „můj ZED“
Když Kawasaki, tak (konečně) zelená!
zelená, dravá, krásná, prostě "Zetko"
Po dvou a půl letech od našeho karambolu, jsme už nevydrželi abstinenci jedné stopy. Ty dva roky a h...
Malej, lehkej, černočervenej Alien! Nejen vzhledem, ale i jízdou nadpozemská motorka!
Zed baby, Z900. Z800 odešel za svými předchůdci a nový, a ještě lepší, král střední třídy je tu...
Jako mladej kluk jsem měl Jawu Bizona 350, tuším 23 PS, ale moc jsem toho nenajezdil. Z dnešního poh...
Krásný, moderní, přitom ještě poctivě udělaný, univerzálně - sportovní naháč s úžasným hladkým, line...
Moje první funglovka a tudíž opečovávanej mazlík. Za mě dokonalej stroj!
Klasika, japonsky 4 valec s dobrym vykonom. Neohuri a ani nesklame.
líbil se mi vzhled a nízké sedlo a cena nové také nebila špatná
Klasika, japonsky 4 valec s dobrym vykonom. Neohuri a ani nesklame.
Vylepšená verze klasického Z900 - zadní odpružení Öhlins, pancéřové brzdové hadice z nerezové oceli...
Super naháč, parádně ovladatelná, klasickej poctivej japonskej 4 válec s výkonem na rozdávání
Pohodlná, obratná, poslušná a pokud chcete i divoká
Kawasaki Z900 SE, další naháč v garáži.
Krásná zelená jako nová vypadá, že bude dobrým parťákem.
Jak jen jsem tak dlouho mohl nemít Zeda?
Pěkný zátah od spodu, ale mám najeto s ohledem na pozdní podzimní koupi jen pár km, takže hodnocení ...
Byla to odjakživa moje vysněná motorka.
Jelikož po 22000 km to má originální sada za sebou, tak byla na řadě výměna. A co jiného než osvědč...
Olej, olejový filtr, vzduchový filtr a dolití brzdovky.
A opět osvědčené MICHELIN PILOT POWER 2CT Zadní po necelých šesti tisících téměř bez vzorku... Pře...
Michelinky vydržely 6500km mírně za hlásiče opotřebení. Takže Micheliny znovu nasazeny a může se vy...
Měněno dřív, kvůli plánovanému výletu. Výměna oleje, olejového filtru a vzduchového filtru. Moto...
Motor | |
---|---|
Průběh výkonu | 9.0/10 |
Spojka | 8.8/10 |
Vibrace | 8.2/10 |
Převodovka | 8.2/10 |
Mechanická hlučnost | 8.7/10 |
Zvuk | 7.8/10 |
Spolehlivost | 9.3/10 |
Brzdy | 8.3/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 7.5/10 |
Těsnost tlumičů | 9.6/10 |
Tuhost rámu | 9.5/10 |
Jízda | |
Sport | 8.8/10 |
Město | 8.9/10 |
Cestování | 7.4/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 7.9/10 |
Ceny servisu | 8.0/10 |
Servisní síť | 7.5/10 |
Dostupnost dílů | 8.4/10 |
Nabídka doplňků | 7.4/10 |
Servisní intervaly | 8.6/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 7.9/10 |
Pohodlí spolujezdce | 4.8/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 5.5/10 |
Ochrana jezdce cestování | 5.6/10 |
Ochrana spolujezdce | 5.3/10 |
Světla | 7.9/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Suzuki GSX-S750 | Bol to favorit, no nakoniec som zjednal cenu u Kawy a bral som tu... |
Honda CB 1000R | vzhled a projev |
Yamaha MT-09 | vzhled |
Yamaha MT-09 | Kawa byla laska na první pohled ale nakonec rozhodl lepší posez |
Kawasaki Z800 | Byla dražší než jsem nakonec sehnal 900 |
Kawasaki Z800 | Je menší |
Yamaha MT-09 | méně pohodlný posez, méně dravá |
Suzuki GSX-S950 | Suzuki poctivé technice věřím. Problém mám trochu s tvarem a vzhledem předního světla. Kukuč Z900 se mi líbí víc. Navíc nebyla v dosahu předváděčka a možnost si ji vyzkoušet. Škoda. |
Honda CB 650R | Krásná motorka. Ale oproti Z900 menší motorka a motor méně hutný ve středu, potřeba víc točit a lítat rychle. |
Yamaha MT-09 | Tříválce mě nějak nechytly. Chybí jim dle mého to nejlepší z dvouválce i čtyřválce. Je to zkrátka kompromis. Ale chápu, že ten právě někdo jiný hledá. Já raději zvolil variantu mít v garáži jak poctivý véčkový dvouválec, tak i plnotučný čtyřválec. |
Yamaha MT-09 | Není tak pohodová jako Z900 |
Yamaha FZ1 Fazer | |
Yamaha MT-09 | Čím více jsem se pročítal recenzemi, tím více jsem tíhnul k Z900. |
Suzuki GSX-S1000S KATANA | |
Yamaha MT-09 | Vizuálně malá a okouzlil mě 4válec |
Kawasaki Z H2 | Cena bylo moc vysoká. |
Honda CB 650R | Velke zklamání z hondy, nevím jestli to bylo olítanlou předváděčkou, ale necitlivý plyn, vykotlaná řadička, tvrdá a uřvaná. |
Suzuki GSX-S1000 | Měla jsem z ni velký respekt, nevyhovoval mi ucukaný plyn v nízkých otáčkách |
Honda CB 1000R | Nebyl k dispozici žádný vhodný kousek a také dražší pořizovací cena. |
Yamaha MT-09 | Dal jsem přednost čtyřválci a hodnějšímu projevu motorky. |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Kawasaki Z800 | hlavně cena |
Triumph Street Triple R | tie 4 valce v takom vykone su za mna super, stredne otacky tiez fajn, nejde iba na vrchu, jedina vec je posed a na moju vysku a dlzku chodila som si opalil o vyfuk patu, cize vkuse clovek musi byt doslova na spickach a patu tlacit hore. |
KTM 790 Adventure | v zelené barvě designově nejkrásnější motorka; na motosalóně 2024 jsem si ji vyzkoušel a je malá - bolely mě ruky, nadrž mě tlačila do rozkorku, seděl jsem na ni jak vosa na bonbóně |
Honda CB 650R | Se mi jevila už moc silná. 125 PS/100Nm, to je dost. A Honda má inovativní konektivitu. |
Honda CB 650R | Byl jsem prakticky rozhodnutý pro Zeda, ale pak jsem si uvědomil, že už je to na mě nejspíš zbytečně silné a protože chci čtyřválec kvůli hezkému zvuku ve vysokých otáčkách, tohle už by bylo moc. Ale třeba jako pokračování za pár let, proč ne? :) |
Kawasaki Ninja 650 | Nakonec se mi styl Ninji líbyl víc a určitě nelituji, že jsem si jí nevybral oproti Z900, protože jízda je prostě úžesná |
Kawasaki Z800 | Cenovka a nepohodlí spolujezdce |
Honda CB 600F Hornet | Možná někdy časem, až se trochu vyjezdím a bude mi vzhledem k mé výšce naháč vyhovovat. |
Kawasaki Z650 | bez mučení přiznávám, že jsem nechtěl překročit budget a rozhodoval se mezi staršími Z900, nebo novým Z650 |
KTM 890 Duke | |
Yamaha MT-09 | Méně hravá |
MV Agusta Brutale 800 RR | Velka váha, malý výkon |
Ducati Monster | Vetší váha, čtyřválec |
Triumph Street Triple S | |
Aprilia Shiver 900 | |
Honda CB 650R | honda má hezčí design |
Suzuki GSR 600 | Manzelka :-) |
Honda CB 1000R | Pocitově malá, nemohl jsem tam moc poskládat nohy, nekvalitní plastové zpracování |
Suzuki GSX-S1000 | Výkon, posez, recenze, prostě to nebylo ono ono ono :-). Jiné: kapot bylo dost, nutí mě jezdit móóc rychle. Na cesťáka mám jestě chvilku čas a na bubláka se snad nedožiju (nic proti nim) |
Triumph Street Triple RS | Super motor a hlavně zvuk ze sání, to je peklo a velmi přehledný a čitelný display. Bohužel oproti Streetovi má nějaké to kilo navíc, méně jistý podvozek a hlavně nemá (tak úžasný) quickshifter. |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2020 | Brdon | manual-kawasaki-z900.pdf | 19 MB | MANUÁL KAWASAKI Z900-2020 |
2019 | blackraven | kawasaki-z900-2017-2.pdf | 171 MB | Kawasaki Z900 2017-2019 service manual |
2018 | Kohlstein | 2018-kawasaki-z900.pdf | 1.7 MB | Owner´s manual 2018 |
2017 | Aťák | 02.07.2017 | Stáhnout mp4 |
Staženo:97x bez koncovky |
|
2017 | Aťák | 02.07.2017 | Stáhnout mp4 |
Staženo:63x |
|
Vložit vlastní zvuk |
Název pneumatiky | Průměr | Použito na | Známka | Popis | Hodnoceno |
---|---|---|---|---|---|
Vložit vlastní hodnocení | |||||
Dunlop SportSmart TT | 17" | Zadek | 1 | [youtube]https://www.youtube.com/watch?v=AdR8_zXJC7Q[/youtube] | 03.06.2021 v 13:51 |
Bridgestone Battlax T31 | 17" | Zadek | 1 | [youtube]https://www.youtube.com/watch?v=ptMr4V8tRFM[/youtub... | 22.04.2020 v 09:22 |