renocar_duben



PROFIL MOTORKY

KTM 890 Duke (2021)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník xeon2
Vloženo 13.8.2022
Aktualizováno 18.8.2022
Zobrazeno 1 832x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Motorka na všechno :) krotká jako skútr i ostrá jako skalpel - když chcete

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Univok (Bozkov)

Výška jezdce: 176 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Ducati SuperSport: ... dle recenzí, i tady na motorkářích ...teplo, teplo teplo...
Ducati Hypermotard 950: ... má to ukazatel paliva a dojezdu? nebo ne?
Triumph Street Triple RS: důvod neuveden
MV Agusta Dragster 800 (RR): důvod neuveden
Kawasaki Z900: důvod neuveden
BMW S 1000 R: ... nakonec se mi to zdálo dost silný na první motorku
BMW R nineT: důvod neuveden
KTM Duke 390: ... byla to 1. volba že začnu sám, po motoškole jsem chtěl už větší motorku

První dojmy - Po motoškole 2021, na jaře 2022 vyzvedávám novou motorku. První jízda domů, za salónem štěrková cesta kde se zahrabete, 2x chcípnutí na kruháči, po 3 kilometrech jsme oba doma a celí. ufff.

Motorku bych doporučil pro - Myslím, že motorka je vhodná od začátečníka pro ... všechny. Asi bych se nebál vzít jako první motorku cokoli. Zrakvíte se i na koloběžce... záleží na tom, co uděláte proto abyste přežili, osobní zkušenost.

Doplňky na motorce - padací rám RD moto - luxusní.
Mám MSR.
Vyhřívaný hefty... ať mi nikdo netvrdí že na naháči nejsou třeba.

Recenze

Výběr stroje... řidičák mám od roku 2008, chtěl jsem tenkrát Ducati Monster s2r, dolar stál 15Kč a Ducati nová stála asi od 190tis. Tenkrát to ježdění v motoškole ve dvou nějak nesplnilo moje očekávání. Motorka se mi zdála těžká a neohrabaná (Bandit) a tak šlo motorkaření k ledu.
2021 oprášení řidičáku pod vedením Lukáše Kobery z Liberce.(má motoškolu)... a výběr stroje... neodvážil jsem se bez zkušeností nic zkoušet-projet, jak bych vysvětloval, sorry... toho hypermotarda máte na šrot :( tak jsem koukal jen na recenze a vyptával se majitelů.

Nakonec se to seběhlo úplně náhodou...prosinec 2021... a já si pořídil novou KTM Duke 890... přes známýho...nabídka co se neodmítá.

První jízda, ta ze salónu, byla katastrofální se smrtí v očích :) - nebylo to motorkou, prostě po zimě sednete na novou motorku s nula zkušenostma a skoro 3x silnější než na čem jste jezdili...ale je to vše jen o vašich rukách :)

Druhá jízda už s kamarády... celkem pohoda... na tom hodně záleží, jestli jedou vaším tempem a přizpůsobí se. Protože budete pomalí.

Mám nyní najeto 4500km, najíždím to po 100-160km. Vždy odpolko/navečer po práci.

Jízda: zvládne to všecko...chcete se vlíct pomalu...pohoda. Chcete jet jak střelený pohoda. Dojíždět pro rohlíky - pohoda. Musím teda říct že při 115km/h to dost fouká (mně prsa, krk, hlava mám 176cm).120km/h a víc... pro mě nepříjemný, předjetí jo, ale jet tak 30km...na prd i pri zalehnutí (můj subjektivní pocit) takže využívám 0-110/115km/h.
Kvalty 1ička(do 22km/h,) 2jka (22-50), 3jka(50-70),4ka(70-xx),5ka(90+) 6tka taky... otáčky 3000-5000.(6000 už jede jak prase) Samozřejmě že to schroustá i 5tku při 50km/h!

motorka je pohodlná, necuká, nevibruje, drží jak přibitá.
Sedíte si vzpřímeně...záda nebolí, váha na rukou skoro nic, jen jsem si musel pootočit spojku+ brzdu, byly dost vodorovně a bolely mě zápěstí.

jezdím na režim street: přijde mi, že odezva plynu je luxusní, co na ruce to je hned na zadním kole.
režim rain: s tím jsem začal, ale má takové zpoždění :(

Brzdy: strašně jsem řešil, že nemám Duke R s Brembama...na obyč 890 nejsou Bremba... nicméně brzdy jsou příjemný, pro mě na jeden prst, krásně plynulé a silné. Zadní brzda funguje ok.

Podvozek: nedá se nastavovat (zas chvíli noční můra, že to přece potřebuju štelovat) asi nepotřebuji... Při správném sezení, rychlosti a otáčkách najednou cítíte, že motorka ztuhne jak prkno a ten pocit je skvělý.
Jinak pohoda vše funguje jak má...ale na zaplácaný silnici asfaltem, díry...tam je to utrpení...spravená silnice kde to vyřízli a uválcovali asfalt je ok, kde to kydali lopatama a uplácali... děsný.

ovladatelnost: je to přece "skalpel" :)

jízda se spolujezdcem: jsem zastáncem že každej na svý :) (nezkoušel jsem a ani nebudu)

úložný prostor: pod sedátkem spolujezdce - mezi baterkou..vejde se opravná sada na gumy(rozbalená), lékárnička...a troška nářadí (ne v pytlíku, kterej s motorkou dostanete), pak už se tam vejdou jen doklady..jinak nic, nula...

spotřeba: vychází mi to nějak od 4.2-5.2L/100km, průměr dle tankování v reálu cca 4.7L (ale já jezdím mírně)

cestování: ... je pohodlná, omezení bych viděl na straně jezdce, já zatím nejsem schopen dát 400km denně (asi by záleželo na lokalitě) dálnice nuda, nebo silnice s těžkou dopravou...

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
JACOBO25
JACOBO25 napsal 06.09.22 v 21:57 10b.

Blbec123
Blbec123 napsal 18.08.22 v 22:46 10b.

To PSanec- Papíry má 14 let
Sice se mi taková mašina (zatím) vůbec nelíbí, ale to do hodnocení recenze nemůžu promítnout.

Jochy1
Jochy1 napsal 15.08.22 v 09:59 10b.

Hodně pohodových kilometrů !!

PSanec
PSanec napsal 14.08.22 v 13:57 10b.

Na to, že je ti 14 let si frajer ,že zvládneš takovou motorku. Musím přiznat,že sis vybral pěknou.Ať brzo dospěješ a pak ji proženeš.Přeji jen super km.

Více komentářů



TOPlist