PROFIL MOTORKY

Honda CB 650R (2024)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Yellow_Devil
Vloženo 21.5.2024
Aktualizováno 9.6.2024
Zobrazeno 498x
HODNOCENÍ PROFILU OD 0 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 0

Popis motorky


Pro mě jsou to dvě motorky v jedné. Sportovní naháč x dá se i pohodlně cestovat na kochačku.

Motorka koupena od FIRMA:Honda Lety - Racing Team HJM (Dobř

Výška jezdce: 184 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Kawasaki Z900: Se mi jevila už moc silná. 125 PS/100Nm, to je dost. A Honda má inovativní konektivitu.

První dojmy - Nejdříve jsem si dal testovací jízdu. Bylo to jako na kole (jezdím MTB 25 let). Sedl jsem a hned jsem věděl... Jde to na kochačku, ale od 8 000 ot. to frčí nadmíru dost.

Motorku bych doporučil pro - Myslím, že je CBčko pro sportovně založené jezdce všech výšek pod cca 190 cm. Je to vlídná motorka, ale jde s ní snadno i zlobit.

Doplňky na motorce - Zatím jen zrcátka do řidítek, mřížka chladiče, větrný štítek, nesmeky na nádrži. Ještě budu trochu dolaďovat. Přijdou nižší řidítka, nějaké nálepky, držák SPZ.

Recenze

Vybral jsem si CB, protože jsem chtěl 4válec, je to motorka dvou tváří. Kultivovaný, hladký chod motoru, necuká. Není papírovou hmotností nejlehčí, jsou jiné muší váhy, ale při jízdě je lehoučká, ovladatelná. I pro holky. Naopak si myslím, že chlapík nad 190 cm bude mít hoňky se složit.
Sedí se více na předek, trochu váha vice na ruce. Ale dost pohodlné. Výborná ovladatelnost, živost v zatáčkách a překlápění hbité. Je cítit jistota ovládání. Brzdy výborné, není potřeba opletené hadice. Slušný sériový zvuk. Podvozek je tužší, sportovnější.
Když se jede "normálně", cestovní rychlost, pohoda, je to slušná cestovní motorka pro dojíždění a jezdí za 4,2 l/100km. Ve dvou jsem zatím nezkoušel - nasadil jsem krovku a odmontoval stupačky.
Ale má i druhou tvář. Od 7000-8000 ot. se změní na jiný stroj. Neubere na jistotě, ale letí jako blázen. Ten potenciál od 8000-12500 ot. je obrovský. Otevře se peklo. Přistihl jsem se, že jsem se musel pevněji přitáhnout k řidítkům, páč nad 10 000 ot. to byl mazec. Jestli má maximálku papírově na 196 km/h nebo kolik, tak kecají. Přes 200 km/h. se značnou rezervou. Ale o to nejde. Při tahání si vezme 5-5,2 l/100km. To je pořád nádhera. Asi jezdí na vzduch.
Vypínatelná kontrola trakce se hodí a ABS také. ABS se jeví jako dobře odladěné. Už jsem jej vyzkoušel, a když se ozvalo, už jsem měl skoro zadní kolo ve vzduchu. Jinak do brždění nekecá.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.


TOPlist