renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda CB 650R (2019)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Spekoun7
Vloženo 22.11.2022
Aktualizováno 26.11.2022
Zobrazeno 2 488x
HODNOCENÍ PROFILU OD 10 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Popis motorky


skvělá mašina! zábavná, hodná, ovladatelná a nezáludná. Přitom dokáže solidně svištět no a za mě jedna z nejhezčích mašin co se teď vyrábí

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:LTR moto (Vršovice (Praha 10)) - jasná rychlá dohoda, dovoz motorky domů, fér podmínky na protiúčet

Výška jezdce: 178 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha XSR 700: sice retro design ale není tak sexy :-D
Kawasaki ER 6N: ušetřil bych peníz a nebyla by určitě špatná ale radši jsem si připlatil za novější a hezčí stroj
Moto Guzzi V7 Stone: krátký servisní interval
Yamaha XJR 1300: Měl jsem možnost se svézt a mile mě překvapila. Krásná mašina klasika všech klasik. Ale zbytečně velká, těžká a za ty prachy i stará motorka
Kawasaki Z650RS: šla koupit jen funglovka za dost peněz a prodejce nebyl schopen mi poskytnout delší testovací jízdu než hodinu po Praze a to je na výběr motorky fakt málo
Triumph Trident 660: v té době novinka podobně jako Z650RS nebyly vůbec bazarovky

První dojmy - měl jsem za sebou sezónu (cca 12tis. km) na RE Himalayan. Měl jsem na něm ještě širší řidítka. Když jsem si sednul na půjčenou testovací CB tak jsem měl pocit že jedu na dětským kole. Víc na předku, úzký řidítka, úplně jinej posez. Z honda Lety to mám domů cca 15km a přijel jsem úplně ztuhlej, rozlámanej, nejelo se mi dobře. Doma jsem z toho slezl, chvíli kolem toho chodil, sednul, slezl, takhle párkrát dokola a vydal jsem se jezdit. Zjistil jsem, že když se uvolním tak jde všechno lehce, funguje to a je to v pohodě. Šlo jen o zvyk. Za testovací víkend jsem si dal krásnejch tisíc km a zhruba po 300km už jsem měl pocit že na ní jezdím odjakživa. Prostě to chtělo čas. Byl to skok na motorku úplně jiný kategorie, výkonu, vlastně všeho.

Motorku bych doporučil pro - Všem komu se líbí, klidně i začátečníkům. Nejsem žádnej ostřílenej borec a cítím se na tom bezpečně. Nemá problém jet když se to po ní chce, ale nenutí mě tahat, dá se jezdit úplně na klid a plynule.

Doplňky na motorce - No já můžu napsat spíš seznam odinstalovaných doplňků Když jsem to kupoval tak na motorce bylo skoro všechno originál příslušenství co Honda vyrábí. Quickshifter, krovka místo sedla spolujezdce, klín pod motorem, hliníkové kryty na přední blatník, sání a nádrž, přední štítek a držák SPZ od Puig. No a já postupně sundal krovku, abych tam mohl vozit bágl a po krovce by akorát klouzal a škrábal jí, zatímco na sedle pěkně drží. Pak šel pryč klín pod motor, protože ty svody 4 do 1 jsou na tý motorce jedna z nejhezčích věcí a ten kus plastu to zbytečně schovával. No a nakonec jsem vrátil i původní držák SPZ, protože stačilo trochu mokro na silnici a byl jsem komplet ohozenej. Nevyžívám se v ježdění za deště, ale občas se tomu nevyhnu a s tím krátkým držákem fakt stačilo aby byla mokrá silnice třeba když byla ráno mlha a já jel do práce a byl jsem mokrej jak hnůj. Navíc blinkry by na krátkým držáku myslím překáželi při nasazení většího báglu - válce na místo spolujezdce při delší cestě. Zvažoval jsem koupit topcase s držákem, ale tý motorce to nesluší. Nakonec jsem vybral od Kriega malej báglík na sedlo spolujezdce US-20 a jsem spokojenej. Jednoduchá instalace, na cestu do práce na počítač svačinu a nějaký náhradní oblečení úplně akorát. Na léto koupím to samé akorát velikost 40 litrů a to bude stačit i na delší cesty. Jezdím sám a spím v penzionech takže toho sebou fakt moc nepotřebuju. I ten větší bágl půjde přidělat na ty úchyty co tam teď mám a kdybych chtěl tahat jó hodně věcí, tak se ty bágly dají kombinovat a přicvaknout na sebe. Za mě na tenhle typ motorky ideální a oproti kufrům relativně levný řešení.

Recenze

Měl jsem za sebou 2 sezóny ježdění na "velký motorce". První rok jsem proháněl starou Multistradu 620. Tu jsem kupoval, protože se mi líbila, nebyla drahá, přišlo mi to jako univerzální stroj, bavil mě ten zvuk a zátah Véčka. Přesedal jsem z kejvačky, takže jsem moc nevěděl co od toho chtít, jakákoliv "nová" motorka pro mě byla šok. Docela jsem na ni pojezdil, ale stejně jsem se s tím pořád nějak pral. Nedávám to za vinu motorce, začínám a možná to nebyla ideální volba. Další sezónu jsem dal na Himalayanovi. Oproti Multistradě klidná, stabilní a celkem vtipná motorka co moc nejede, ale má charisma a prostě baví. Co mě nebavilo, byly servisní intervaly 5tis. km a na rovinu i to, že jsem na předjetí fabie 1,2 HTP potřeboval dlouhou rovinku a vítr v zádech. Jezdím sice hodně na pohodu, ale ten výkon tam občas chyběl. Naháče se mi vždycky líbily, ale přišlo mi to nepraktický. Bál jsem se že na mě bude moc foukat, nedám na to žádnou bagáž a bude to prostě nepohodlný. Navíc jsem byl přesvědčenej, že 4válec není nic pro mě, páč motorka se má přece trochu klepat a brblat. Jenže po 12tis. km na Himalayanovi jsem už měl toho brblání a hlavně klepání trochu dost Tak jsem to chtěl zkusit. Moderní naháče se mi nelíbí, motorka má mít kulatý světlo. Půjčit a vyzkoušet CB nebyl problém hned u několika prodejců tak jsem tomu dal šanci. A je to super. Krásně to řadí, spojka jde lehce, nikde to necuká, je to lehký, plyn se krásně dávkuje, chytne to napoprvé, dá se s tím jet na pohodu ale když za to vezmu tak je to pecka, seřízení ventilů po 38tis. km a zbytek běžnýho servisu si v klidu udělám doma... v podstatě jsem po testovacím víkendu nenašel nic co by mě na tom štvalo. Naopak, je to zábavný, cítím se na tom bezpečně (super brzdy, podvozek) a ta mašina je nádherná. Ty svody... hmmm, ty bronzový kola a části motoru...hmmm. Prostě láska. Takže jsem testovačku smutnej vrátil a začal hledat na bazaru. Potřeboval jsem prodat Himalájce a nakonec jsem se domluvil na rozumným protiúčtu u LTR moto v Praze, kde měli krásnou červenou, zánovní CB s docela slušnou řadou doplňků. S LTR velká spokojenost, motorku mi dovezli domů, Himla odvezli vyřešili všechny papíry, fakt dobrej zákaznickej servis! Kupoval jsem jí na začátku října, ale díky teplejšímu podzimu jsem ještě stihnul můj oblíbený okruh na Šumavu, zajel jsem si k tátovi do východních čech a projel kus Orlických hor a podniknul pár dalších výletů. Teď už je zazimovaná ale stihnul jsem na ní přes 2tis. km. Nejlíp se s tím jezdí po okreskách, do práce a o víkendu někam dál vyčistit hlavu. Nejsem žádnej střelec, bzučím si to většinou těch 100-110 km/hod. Na dálnici je to pruda jako na všem ale občas když potřebuju rychlej přesun tak tam najedu a tam držím tempo 120-130 km/hod pak už je to nepříjemný. S tímhle tempem jezdím se spotřebou okolo 4,2 litru (měřeno opakovaně při tankování, ukazatel spotřeby mi ukazuje o pár dcl víc a bylo tomu tak i na testovacím stroji). Jezdím 99% času sám a myslím že tenhle stroj na jízdu ve dvou moc dobrej nebude, určitě né na delší trasy, na kratší výlet asi v pohodě. Motor ja vymazlenej, sametovej. I ten zvuk mě začal bavit. Je to prostě jiný. Určitě jsou motorky co na pohled a i při otočení plynem vzbuzujou větší emoce, ale mě tohle baví. Pokaždý když to nastartuju mám radost. Pokaždý když za to vezmu a v otáčkách to chytne chraplák tak je to super.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Myschan
Myschan napsal 12.05.23 v 09:53 10b.

Pěkně popsáno. Honda je Honda, přeji hodně radosti a kolama dolů

speroure
speroure napsal 05.01.23 v 18:03 10b.

Opravdu skvělý 4válec, jeden čas jsem jí chtěl- nakonec jiná značka. Ale jinak Honda je Honda

Fyro
Fyro napsal 02.01.23 v 13:27 10b.

Jasných 10 za krásnou motorku se čtyřválcem

KyBLeR
KyBLeR napsal 10.12.22 v 13:51 9b.


Hezky napsáno. Mám starší model 2016, ale motor je víceméně stejný. Krásný chod 4válu, pro mne pohodlný posez i ovladatelnost. Až časem našetřím, třeba taky půjdu do Rka

Spekoun7
Spekoun7 napsal 30.11.22 v 17:23

novej Hornet mě taky moc neoslovil, ale Hondu uplně chápu. Myslím, že dodala na trh motorku pro širokou skupinu lidí, motorku která má aktuální design, motorku která bude konkurovat strojům jako je MT-07 nebo Z650. a Věřím, že za ty prachy se to bude prodávat samo. CB650R není pro masy lidí, nikdy jich nebude tolik a já jsem za to vlastně rád

Více komentářů



TOPlist