renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda CB 650R (2023)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Sharkjd
Vloženo 21.7.2023
Aktualizováno 14.9.2023
Zobrazeno 1 023x
HODNOCENÍ PROFILU OD 7 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Nádherný neo café sport styl a kultivovaný čtyřválec, to jsem prostě vždycky chtěl. Odjakživa se mi líbil Hornet s kulatým světlem, tohle je dokonalý nástupce (i když Honda pojmenovala jako Hornet jinou motorku...).

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Auto Dukla - Honda Pardubice (Pard - Rychlé jednání, příprava moto i předání.

Výška jezdce: 178 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha MT-07: Design nebyl takový jako má Honda, navíc zvuk tříválce mě tolik nebere. Ale jinak vypadala také skvěle.
Triumph Trident 660: Moc pěkná mašina a kdybych nesehnal CB650R skladem, jdu do ní. Prakticky mě jen odrazoval tříválec, který nemá tak hezký zvuk, ale jinak seděla ve všem.
Honda CB750 Hornet: Nakonec se mi nelíbila tolik naživo a dvouválec nechci, pokud to není Véčko. :)
Kawasaki Z900: Byl jsem prakticky rozhodnutý pro Zeda, ale pak jsem si uvědomil, že už je to na mě nejspíš zbytečně silné a protože chci čtyřválec kvůli hezkému zvuku ve vysokých otáčkách, tohle už by bylo moc. Ale třeba jako pokračování za pár let, proč ne? :)

První dojmy - Dva roky jsem neseděl na mašině, takže jsem měl trochu obavy, jak mi to půjde. Sedl jsem na motorku, kopnul tam jedničku a pokračoval, jako bych neměl 2 roky pauzu, ale hodinu. Motorka sedla krásně, jednoduše se ovládá, oproti předchozímu Banditu je malá, snadno ovladatelná. Vše si krásně sedlo a jelo se mi fakt dobře. Je to moje první motorka bez kapotáže, takže jsem měl strach, jak se pojede, ale vše v pohodě. Negativní snad bylo jen to, že při zajíždění motoru ji člověk nemá moc točit, ale ona by tak chtěla... :-)

Motorku bych doporučil pro - Klidně začátečníkům (motor je hodný v nižším spektru) a pak komukoliv, kdo chce motorku s nádherným designem a točivým motorem se super zvukem.

Doplňky na motorce - Protektory Rutan.
Rychlořazení.
Držák na telefon.

Recenze

Je to přes 2 roky, co jsem prodal svoji předchozí motorku (Suzuki GSX1250 FA). Po delší pauze jsem nechtěl cestovní, velkou a těžkou motorku, ale něco menšího a hbitého na proletění kolem komína. Vlna řadových dvouválců a tříválců mě moc nevzala a já chtěl řadový čtyřválec, který můžu točit. Honda CB650R mi vlastně nabídla vše, co jsem chtěl – motor, krásný zvuk, nádherný design, snadná ovladatelnost a kompaktní rozměry.



Rozhodl jsem se dost rychle a začal shánět motorku uprostřed sezóny. Hond moc skladem nebylo, ale nakonec jsem našel jednu červenou v Boleslavi a jednu modrou v Pardubicích. Chtěl jsem více modrou, tak jsem vyrazil, zaplatil zálohu a hned další týden po návratu z dovolené pro ni jel. Vše proběhlo super a je to moje první nová motorka.

Zatím jsem v zajíždění motoru a před prvním servisem, takže jsem k motoru ještě hodný, ale ten zvuk i tak paráda, přestože točím max 6 000 otáček (občas ujedu víc, ale jen občas ). Ve spektru, ve kterém se nyní pohybuji, je motor hodně hodný a vlastně oproti Banditovi zase tak moc nejede. Těším se, až budu moci točit víc a užít si zvuk i výkon. Chod je kultivovaný a nejsou cítit žádné větší vibrace. To asi přijde až v dalším spektru.



Podvozek je rozhodně tvrdší než měl Bandit a díry cítím více, na druhou stranu je sportovnější a jistější. Z recenzí jsem s tím počítal. Motorce prostě více chutná hezký a hladký asfalt než nějaké rozbité cesty a terén. To tedy asi většině, ale CBčko má prostě tvrdší podvozek.

Hned první den jsem ale ujel 200 km a nebolela mě z toho záda ani zadek, byl jsem mile překvapen. Trpěly jen trochu ruce a zápěstí (pohyb plynu a spojky, na to ruce prostě po 2 letech nejsou zvyklé). Občas se svezeme ve dvou, ale na delší cestování to fakt není. Zadní sedlo je malé a tvrdé.

Mám koupené padací protektory od Rutanu, nechám si je na prvním servisu namontovat. Ještě zvažuji do budoucna quickshifter, ale protože je jen nahoru a řazení kvaltů jde lehce i bez spojky, tak s tím zase tak nespěchám. Ještě dokoupím nějakou brašnu na sedlo spolujezdce a bude to.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
ruinin
ruinin napsal 05.01.24 v 01:24 10b.

Po týhle motorce jsem vždycky pošilhával. Kdyby u nás v Česku byly silnice jako v Německu a provoz jako na Sibiři, čili žádný, tak bych do toho šel. Ale u nás máme buď rozbité okresky, kde člověk nikdy neví, co ho potká za rohem - díra, cyklista nebo traktor? A nebo ucpaný silnice první třídy, kdy člověk riskuje život, když bude předjíždět kolonu rychlostí 160 v hodině... A předjíždět kolony mě nebaví. Takže jsem šel do miniaturní verze týhle motorky a sice CB 300 R, kterou můžu držet pod krkem ( 8 až 10 000 otáček ) od rána do večera a nehrozí, že se zabiju. A ještě mám hubu od ucha k uchu. Ale ta CB 650 R je prostě dokonalost.

Sharkjd
Sharkjd napsal 28.07.23 v 15:26

Fazerrli
Díky moc! Už jsem jej objednal. :)

Fazerrli
Fazerrli napsal 28.07.23 v 15:09

QS stojí okolo 5 tisíc a ta investice se na 100% vyplatí, ten motor bez QS je jak pivo bez pěny

Mám ho v CBR

JardaBar
JardaBar napsal 26.07.23 v 17:02 10b.

robfor
robfor napsal 26.07.23 v 15:26 10b.

Více komentářů



TOPlist