PROFIL MOTORKY

Honda CB 650R (2020)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Sir_CHerokee
Vloženo 23.8.2020
Aktualizováno 20.3.2021
Zobrazeno 1 339x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Technicky a funkčně dokonalý stroj - mašina je snadno ovladatelná, obratná, lehká, rychlá, dobře brzdí, dobře sedí a je kultivovaná. Kvalita a dlouhý vývoj se nezapřou.

Více fotografii

Motorka koupena od Honda Fomi F-M - Prodejce se mi snažil vyjít vstříc, individualizace proběhla podle dohody. Termíny dodrženy. Slabší byl předprodejní servis - po cestě domů jsem málem ztratil SPZ (nepřišroubovaná), totéž platí pro zpětné zrcátko, které nebylo dotažené. Na druhé straně nebyl problém s náhradním vozidlem, když jsme měl motorku na servise a to se počítá.

Výška jezdce: 182 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha Tracer 700: Nový model se opozdil, takže jsem si jej ani neprohlídl. Mimochodem dealer se už ani neozval...
Kawasaki Z650: Na mě moc malá.
Kawasaki Ninja 650: Spíše ze zvědavosti. Nebyla nikde k vyzkoušení, navíc mi ji dealer rozmlouval (nevím dodnes proč)

První dojmy - Zdařilá kombinace moderní techniky s retro designovými prvky. Zvykal jsem si velmi rychle. Vše je na svém místě, motorka necuká, poslouchá, nechá si mnohé líbit. Inverzní LCD displej je dobře čitelný. Chvíli jsem však hledal správnou polohu.

Motorku bych doporučil pro - Pro toho, kdo chce sportovního a precizního 4 válcového naháče kolem 200 000 a má už něco najeto. Navíc Honda je zárukou kvality.

Doplňky na motorce - Přední maska s plexi (PUIG), spodní kryt motoru, navigace Garmin Zumo s držákem, taška na zadní sedlo, tank pad. Dodatečně pak Quickshifter.



Recenze

Mezi současnými moderními naháči "střední třídy" se mi líbí asi nejvíce. Neo retro zkrátka funguje. Za slušné peníze navíc člověk dostane na rozdíl od konkurence velmi kultivovaný 4 válec s 95 koníky, čímž se liší od povětšinou slabší dvouválcové konkurence!

Zatím najeto pouze 2000 km. Ve spodních otáčkách velmi příjemná motorka a to i do většího města. Od středního pásma výše to zase opravdu jede. Na vrchu na běžné cestě až moc, proto bych ji nedoporučil začátečníkovi, což někteří dělají. Stroj je velmi dobře ovladatelný. Kontrola trakce a ani ABS do jízdy příliš nezasahují. Toto CéBéčko se nejlépe cítí na okreskách a ve městě. Na dálnici to není úplně ono ani s malým plexi. Pochvalu zaslouží vynikající přední dvoukotoučová brzda Nissin s čtyřpískovými třmeny. Brzdová páčka, ale i páčka spojky jdou lehce, jedním dvěma prsty a dobře se dávkují. Co se spotřeby týká, vlezu se pod 5 litrů, nádrž má pak objem 15 litrů. Poruchy zatím žádné. Co se úložného prostoru týká, pod sedlo vejde nářadí, lékárnička i vesta. Dokoupil jsem originál tašku na zadní sedlo, do které v pohodě sbalím např. věci do práce. A abych nezapomněl, výborně svítí a digitální displej je dobře čitelný ve dne i v noci.

Z mínusů - velmi snadno se odírá nádrž stehny. Originál tank pad pak neochrání boky. Vyřešeno kvalitní průhlednou fólií. Motorka je trochu tvrdší. O to je pak lepší a v zatáčkách jistější na kvalitním asfaltu. Na standardně obuté pneu Metzeler nemohu říct křivého slova.

Aktualizace: po půl roce dorazil quickshifter. V tomto případě pouze nahoru, ale funguje dobře, návyková záležitost. Určitě doporučuju. První sezóna je za náma. V druhé půlce jsem ji začal používat na cesty do práce. Do města je jak dělaná, velmi obratná, nezáludná a spíše lehčí. Osvědčila se mi i origo taška na místě spolujezdce. Nevypadá, ale vejde tam toho dost a v tom místě vadí asi nejméně, pokud nejezdíte ve dvou.



Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
bruttopyr
bruttopyr napsal 31.12.20 v 19:20 10b.

Když člověk netrvá na tom, že musí mít více než 150 koní, tak je to moc pěkná motorka.

jawatar
jawatar napsal 30.08.20 v 11:51 10b.

Krasavice

jerseySE
jerseySE napsal 23.08.20 v 20:59 10b.

Moc hezká motorka, zaujala

Více komentářů



TOPlist