
Yamaha MT-07 vs. Honda CB750 Hornet vs. Suzuki GSX-8S: Konec jedné éry
12.10.2023
05.11.2024
22.02.2023
08.02.2023
04.10.2022
09.09.2022
06.06.2022
2023 | 2024 | 2025 | |
---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | |||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
|||
Objem | 755 cm3 | - | 755 cm3 |
Výkon | 67.5 kW (91.8 koní) | - | 67.5 kW (91.8 koní) |
Výkon při otáčkách | 9500 ot/min | - | 9500 ot/min |
Točivý moment | 75 Nm | - | 75 Nm |
Otáčky při max toč.mom. | 7250 ot/min | - | 7250 ot/min |
Druh motoru | Spalovací | ||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | - | 4 |
Chlazení | Kapalina | - | Kapalina |
Uspořádání válců | Řadový | - | Řadový |
Počet válců | 2 | - | 2 |
Rozvod | OHC | - | OHC |
Ventilů na válec | 4 | - | 4 |
Vrtání | 87 mm | - | 87 mm |
Zdvih | 63.5 mm | - | 63.5 mm |
Kompresní poměr | 11 : 1 | - | 11 : 1 |
Příprava paliva | Vstřikování | - | Vstřikování |
Startér | Elektrický | - | Elektrický |
Počet rychlostí | 6 | - | 6 |
Sekundární převod | Řetěz | - | Řetěz |
Typ rámu | Dvojitý páteřový | - | Dvojitý páteřový |
Materiál rámu | ocel | - | ocel |
Zdvih předního odpr. | 130 mm | - | 130 mm |
Zdvih zadního odpr. | 150 mm | - | 130 mm |
Brzdy vpředu | 2 kotouč | - | 2 kotouč |
Rozměr předního kotouče | 296 mm | - | 296 mm |
Přední třmen | čtyřpístkový | - | čtyřpístkový |
Brzdy vzadu | kotouč | - | kotouč |
Přední kolo | 17 " | - | 17 " |
Zadní kolo | 17 " | - | 17 " |
Rozměr přední pneu | 120/70ZR17 | - | 120/70ZR17 |
Rozměr zadní pneu | 160/60ZR17 | - | 160/60ZR17 |
Rozvor | 1420 mm | - | 1420 mm |
Úhel hlavy řízení | 25 ° | - | 25 ° |
Závlek předního kola | 99 mm | - | 99 mm |
Světlá výška | 140 mm | - | 140 mm |
Výška sedla | 795 mm | - | 795 mm |
Pohotovostní hmotnost | 190 kg | - | 192 kg |
Objem nádrže | 15.2 l | - | 15.2 l |
Množství oleje | 3.8 l | - | 3.8 l |
Spotřeba | 4.35 l/100 km | - | 4.35 l/100 km |
Maximální rychlost | 205 km/h | - | 205 km/h |
První cena | 189900 Kč | - | |
Výměna motorového oleje | 12000 Km | - | 12000 Km |
Výměna olejového filtru | 24000 Km | - | 24000 Km |
Výměna zapalovací svíčky | 48000 Km | - | 48000 Km |
Výměna vložky vzduchového filtru | 24000 Km | - | 24000 Km |
Seřízení ventilové vůle | 24000 Km | - | 24000 Km |
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Naked bike | Hornet 750 - přehřívání a brzdění | 25 | 6.12.2024 00:18 | ||
Naked bike | Predni blatnik | 6 | 29.11.2024 18:09 | ||
Naked bike | Hornet 750 - zadní sedadlo | 2 | 28.9.2024 22:13 | ||
Naked bike | Honda CB 750 Hornet jaké jsou utahovací momenty | 9 | 24.8.2024 09:41 | ||
Opravy a údržba | rozdílná barva výfukových svodů | 19 | 6.8.2024 14:33 | ||
Naked bike | Kawasaki Z650, Honda CB750 Hornet nebo Suzuki GSX-8S | 18 | 2.8.2024 23:34 | ||
Naked bike | Prvni teoreticke srovnani | 3 | 25.6.2024 12:32 | ||
Silniční cestovní | Které cestní enduro by jste vybrali | 119 | 16.6.2024 15:19 |
Kdyby to měl být název článku někde v časáku, napíšu Duke 790 z Wishe :)
Moje druhá motorka, říkám jí Honey, více níže.
Hezký zvuk při prvním startu. Teda fakt hezký, na to, že to není laďák, jsem příjemně překvapen....
Ideální naháč střední třídy, vlastně ani nevím co bych si měl více od takovéhoto typu motorky přát....
Lehká, hravá, dostatečně výkonná motorka, ideálka do města a na okresky
jezdí :). Radost. Zábava. Vzrušení.
Nový Hornet - moje nová vysněná motorka. Někdo jí bude milovat, někdo nesnášet. Já si jí vybrala...
Fajn nahac za dobre penize. A hezka je taky
Ideální i pro začátečníky, kteří nechtějí po první sezóně shánět něco jiného.
Chtělo to něco silnějšího, ať mohu v klidu předjíždět. Přešla jsem ze Suzuki GS500 E. Je to láska na...
Fajn nahac za dobre penize. A hezka je taky
Ideální i pro začátečníky, kteří nechtějí po první sezóně shánět něco jiného.
Moje v pořadí třetí motorka, aktuálně na mě čeká v garáži až udělám rozšíření řidičáku na A...
Libi se mi, dvouvalec... ... .
Hezký zvuk při prvním startu. Teda fakt hezký, na to, že to není laďák, jsem příjemně překvapen....
Moje druhá motorka, říkám jí Honey, více níže.
jezdí :). Radost. Zábava. Vzrušení.
Hravá, obratná, do města paráda a velmi zábavná
Honda CB 750 Hornet Black / Red
Ideální naháč střední třídy, vlastně ani nevím co bych si měl více od takovéhoto typu motorky přát....
Motor | |
---|---|
Průběh výkonu | 9.3/10 |
Spojka | 9.3/10 |
Vibrace | 8.0/10 |
Převodovka | 8.0/10 |
Mechanická hlučnost | 7.7/10 |
Zvuk | 9.3/10 |
Spolehlivost | 9.8/10 |
Brzdy | 8.0/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 3.0/10 |
Těsnost tlumičů | 10.0/10 |
Tuhost rámu | 9.5/10 |
Jízda | |
Sport | 9.0/10 |
Město | 6.0/10 |
Cestování | 10.0/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 7.0/10 |
Ceny servisu | 5.0/10 |
Servisní síť | 7.5/10 |
Dostupnost dílů | 8.5/10 |
Nabídka doplňků | 8.5/10 |
Servisní intervaly | 9.5/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 7.7/10 |
Pohodlí spolujezdce | 5.3/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 6.3/10 |
Ochrana jezdce cestování | 3.0/10 |
Ochrana spolujezdce | 3.3/10 |
Světla | 6.3/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Honda CB 650R | Hornet mi sedl lépe, míň sportovní posez a já jsem prostě dvouválcový ;) |
Kawasaki Z900RS | : Nádherná motorka. Jsem do ní zamilovaný, je prostě krásná. Provedení SE, luxus na dvou kolech. Minusem je cena. A přiznejme si, na to moje ježdění... |
Honda XL750 Transalp | Do terénu nejspíš nepojedu, polňačku jednou za rok projedu na všem, nelíbí se mi drátěná kola, vyšší cena a hlavně tuhle motku bych prostě na své většinou jednodenní výlety po asfaltu nevyužil. |
Suzuki SV 650 | hornet mi přišel sympatičtější, modernejší |
BMW F 800 ST | v nabídce byly jen stroje s vysokým nájezdem (a potřebným servisem) |
Kawasaki W800 Street | líbí se mi vzhledově, ale možná až budu starší, jen 35 kW |
Triumph Tiger Sport 660 | cena nové (+ potřebné doplňky) |
Yamaha Tracer 7 / 700 | od r. 2020, osvědčený motor MT-07, mě trochu známý z autoškoly, ale cena ojetin |
Aprilia Tuono 660 | nesedla mi poloha posezu, a nehodila by se na delší cestování |
Kawasaki Ninja 650 | chtěl jsem r. 2017-19 v šedé, v té době mi 2 za přijatelnou cenu utekly, a za jednu výplatu navíc byl nový hornet |
Honda CB 650R | Líbil se mi, hlavně světlo, ale zase chyběla předváděčka, prý to má rádo hodně otáček, na to já nejsem. |
Suzuki SV 650 | byla taky krásná, neměl jsem možnost otestovat, výška sedla na hraně, jsem malý. |
Honda X-ADV | Vysoká cena, tolik už jsem nechtěl dát. |
Honda ADV 350 | Původní záměr, proč jsem dělal řidičák, vyhrálo srdíčko. Na to co potřebuji by byla ideální |
Honda CL500 | podobná cena jako u Hornetu kvalita mnohem níž. moc se mi líbila, ale nedá se to vůbec srovnat |
Honda CB 500X | výška sedla pro mě na hraně, zrovna nebyla předváděčka a Hornet mi opravdu sednul. |
Kawasaki Z650 | Hezká, příjemná motorka,ale ve srovnání s Hornetem ve všech parametrech slabší. Pro mě by to z CB500F nebyl velký posun. |
Honda CB 650R | Chtěl jsem radši dvouválec |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Honda NC750X | znam se |
Triumph Trident 660 | Triumph je o dost zábavnější, navíc s příběhem, nový Hornet ještě příliš nový, už jen dvouválec... |
Yamaha MT-07 | |
Honda CB 500F | (Nová) Nemožnost instalovat hlavní stojan. Pro mé potřeby zbytečně výkonná. Výška sedla. |
Honda CB 650R | Mám rád zvuk čtyřválce |
Honda CB 650R | Nakonec se mi nelíbila tolik naživo a dvouválec nechci, pokud to není Véčko. :) |
Honda CB 650R | O dva válce méně, hmyzí čumák. Je to novinka, tak jsem se mylně bál dostupnosti. Mylně znamená, že na CB 650R se čeká stejně dlouho. |
KTM Duke 690 | nedostupna a nemoznost vyskusat |
Honda CB 650R | Design, zadní guma jen 160ka, sváry na rámu = cíleno na cenu motorky |
Triumph Speed Twin 1200 | určitě bude dobrý, ale je to vzhledem příliš rozpočtová motorka |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2023 | wild38 | cb750-manual-service.pdf | 68 MB | Servisní manuál 2023 Honda CB750 Hornet |
2023 | wild38 | cb750-manual-service.pdf | 330 KB | utahovací momenty - 2023 Honda CB750 Hornet |