renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Kawasaki Z900 (2020)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Samíc
Vloženo 5.2.2022
Aktualizováno 24.5.2023
Zobrazeno 6 386x
HODNOCENÍ PROFILU OD 49 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Po dvou a půl letech od našeho karambolu, jsme už nevydrželi abstinenci jedné stopy. Ty dva roky a hlavně v sezónních měsících, to motobzučení kolem bylo hodně velké mučení, hlavně Míša to nesla hodně těžce.

Více fotografii

Motorka koupena od Soukromý prodejce

Výška jezdce: 180 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki GSX-S1000S KATANA: důvod neuveden
Yamaha MT-09: Dal jsem přednost čtyřválci a hodnějšímu projevu motorky.
Honda CB 1000R: Nebyl k dispozici žádný vhodný kousek a také dražší pořizovací cena.

První dojmy - Je únor, teplota kolem nuly, všude hromady štěrku, takže na první dojmy si budeme muset ještě hodně dlouho počkat. Zatím proběhla jen zkušební jízda kolem bloku.

Doplňky na motorce - Po předchozím majiteli z Německa : led blinkry, které krom blinkrů svítí ve předu pozičně bílé a vzadu červeně a mají v sobě i brzdové světlo. Kratší držák SPZ. Vše s homologací.

Mé doplňky.
Přešité sedlo extrem polster
https://www.motorkar...etail&ddid=81101

Mírně vyšší, tmavé plexi M-Style
https://m-style.cz/m...asaki-z900-2020-2022

Brašna na nádrž M-Style
https://m-style.cz/m...-ninja-650-2017-2019

Zrcátka do řídítek M-Style
https://m-style.cz/m...cer-zrcatka-kawasaki

Zalamovací páčky M-Style
https://m-style.cz/m...a-vysouvaci-kawasaki

Snímač tlaku pneumatik M-Style
https://m-style.cz/m...motocyklu-m3-externi

Recenze

Po dvou a půl leté pauze se vracíme opět do sedla a opět ve dvou v tandemu. Toho rozmýšlení po našem karambolu na našem Hondíkovi www.motorkari.cz/motorka/ , zda se ještě vrátíme do sedla jedné stopy, zda nám to chybí, bylo vážně už dost! Zjistili jsme, že nám opravdu motorka chybí. Dokonce jsem mnohokrát přistihl Míšu, jak jí ukápne hodně velká slza, když jsme mnohokrát projížděli naše oblíbené, klikaté úseky autem a potkávali motorkáře.

Už neplánujeme hltat kilometry tak jako dřív, na našem předchozím Hondíkovi jsme za tři roky nakroutili téměř 75 tisíc km. www.motorkari.cz/motorka/
Teď už nám budou stačit komínovky po našich jihočeských okreskách. I když kdo ví, ale náš nynější stroj ani na žádné dálky asi nebude.

5.2.2022 6270 km právě se nám to narodilo: Zed 900

S koupí naší téměř zánovní Kawasaki Z900 rok výroby 2020 6270 km, jsme se rozhodli neotálet, vzhledem k tomu, že zánovní a nové moto v dnešní bláznivé době opravdu nejsou k dostání. Při objednání nové Z900 bychom jí prý možná dostali do rukou někdy v září.

K hodnocení našeho Zeda a jak se na něm jezdí v tandemu počkáme, až na něm opravdu něco najedeme.

Pro Zeda 900 jsme se rozhodli, protože od něj čekáme podobnou jízdu jako na Hondě CB1000r, kterou jsme měli mnohokrát půjčenou www.motorkari.cz/motorka/ , na Zedovi by mohl být plus rozhled Míši, která oproti CB-čku bude tady koukat přes mě.

Takže další dojmy až začne sezóna...

24.2.2.2022 první opatrná a velice osvěžující projížďka, necelých 100 km a první dojmy: velice pozitivní, vypadá to, že jsme našli to co jsme hledali.

15.3.2022 Přešité sedlo u EXTREM POLSTER - Mike Marotzky

https://www.motorkar...etail&ddid=81101

14.4.2022 7000 km
Proběhl preventivní servis, nebo spíše kontrola v Smrž Moto České Budějovice - výměna oleje a výměna pneumatik na mé oblíbené Michelin Road 6. Předchozí pneumatiky, nebyly po původním majiteli ideálně sjížděné.

Jinak můžu říct, že se Zedem si nasebe opravdu začínáme rychle zvykat. Jak už je všude mnohokrát zmíněno Z900 umí být hodný andílek, ale velice rychle se v něm dá probudit slušný ďábel.

Obavy, že jsme si pořídili nepohodlného naháče, na kterém budeme ve dvou trpět nepohodlím, jsou ty tam, po přešití sedla si nemůžeme stěžovat. Zatím teda v kuse najeto nějakých necelých 300 km, ale už teď víme, že to půjde, že i ty větší porce kilometrů jsou reálné.

11.5.2022 8911 km
Tak kilometry vesele přibývají a můžeme pomalu přidat další poznatky. Od koupě najeto skoro 3 tisíce km, z toho 2 tisíce na nových pneu.

První co musím vyzdvihnout je převodovka. Na předchozí motorce NC-čku jsem měl automat DCT a proto jsem měl docela obavy jak si budu opět rozumnět s řazením, Míšu jsem upozorňoval ať si zvyká na ťukání helem o sebe při řazení. Jaké je překvapení, Míša už párkrát zmínila, že jí příjde, že máme v Zedovi také automat. Ne opravdu, u Zeda je převodovka opravdu přesná, sametová a to i v dosti svižné jízdě, není se třeba s rychlostmi prát, ani neutral na místě složitě hledat. Vše tam zapadá jak po másle.

Určitě musím zmínit jízdní pozici řidiče, tady bych provnal s Hondou CB1000r, kterou jsme měli mnohokrát půjčenou, u Hondy mi vadila velká váhá na ruce, hlavně při pomalé jízdě a také po delší době nepříjemné tlačení pánského rozkroku o nádrž, ještě když se na mě Míša při brzdění více natlačila, tak to bylo opravdu, ale opravdu nepříjemné. Něco podobného, jsem čekal i na Zedovi, ale díky utopenému posezu jakoby uvnitř motorky k tomu to nedochází a i na rukou není taková váhá. No a díky vzdálenosti a úhlu stupaček k sedadlu spolujezdce, na mě Míša při brzdění tolik nesjíždí, má dostatek prostoru udržet protiváhu na nohou.

Co nás opravdu překvapilo je podvozek, v zatáčkách dostatečně tvrdý i v obsazení ve dvou a při tom nerovnosti, špatný povrch a i dokonce kočičí hlavy žehlí určitě mnohokrát lépe než naše předchozí moto Honda NC a přitom je NC-čko řazeno tak nějak mezi "cendura".

Co se týče zatáček, tak to je na Zedovi jedna velká radost, pneumatiky sjíždíme poctivě až do krajů a hlásiče náklonu na stupačkách, které byli po prvním majiteli ještě netknuté, by mohli už teď ledacos povyprávět.

Motor ten je opravdu naladěný na téměř lineární a předvídatelný projev, ale s dostatkem síly na zlobení. Co se týče jízdních režimů, tak mi nejvíce vyhovuje režim Sport, kde je plný výkon a první stupeň hlídání trakce.

K brzdam nemám opravdu žádné výhrady.

Po výměně předního plexi za mírně zvýšené od firmy M-Style, je i odpor vzduchu snesitelnější, do 150 je to pohoda no krátkodobě i do 170, přes 180 už je to dosti nepříjemné, ale dost možná je to také o kvalitě přilby.

11.8.2022 13713 km
Přezuta zadní pneumatika Michelin road 6, vydržela 6,5 tisíc km. Za nás velká spokojenost.

Teď jsem nechal zkusmo nazout Michelin road 5, jsem zvědav zda bude nějaký rozdíl ve vlastnostech a v nájezdu.



17.4.2023 17017 km
Servis po 12 tisících km - výměna oleje, filtrů, svíček a předních brzdových destiček. Sezóna může začít.





Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
iGGy69
iGGy69 napsal 30.12.23 v 22:38 10b.

Kawa

zahadnytajemny
zahadnytajemny napsal 04.11.23 v 17:39

Ahoj. Můžeš dát prosím zpětnou vazbu na srovnání nájezdu a vlastností pneumatik Michelin Road 5 vs Road 6? Uvažuji o nich a nebo o Dunlop Roadsmart IV.

ZZilvi
ZZilvi napsal 31.07.23 v 09:40 10b.

Krásná mašina

eddie80
eddie80 napsal 09.05.23 v 09:54 10b.

Perfektně sladěni! jak psal Hrabal o motocyklismu, čím víc tě to dofláká, tím víc k tomu lneš. Tak ale máte vybráno a teď už jen užívat. Naviděnou u Milevska 10b

Lopuch6
Lopuch6 napsal 23.04.23 v 20:59

Krásný stroj, ostré fotky a vostrej baťůžek

Více komentářů



TOPlist