Test BMW K 1600 GTL: Symfonie šesti válců
05.09.2022
02.03.2022
28.10.2021
30.06.2020
11.07.2018
07.07.2017
06.07.2017
08.11.2016
07.01.2016
16.09.2015
07.07.2015
28.04.2015
02.01.2015
01.12.2013
17.07.2013
11.07.2013
13.01.2012
26.02.2011
05.10.2010
08.07.2010
2011 | 2012 | 2013 | 2015 | 2016 | 2017 | 2022 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | |||||||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
|||||||
Objem | 1649 cm3 | ||||||
Výkon | 118 kW | 115.5 kW | 116.8 kW | 118 kW | |||
Výkon při otáčkách | 7750 ot/min | 6750 ot/min | |||||
Točivý moment | 175 Nm | 180 Nm | |||||
Otáčky při max toč.mom. | 5250 ot/min | ||||||
Druh motoru | Spalovací | ||||||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | ||||||
Chlazení | Kapalina | ||||||
Uspořádání válců | Řadový | ||||||
Počet válců | 6 | ||||||
Rozvod | DOHC | 2xOHC | DOHC | ||||
Ventilů na válec | 4 | ||||||
Vrtání | 72 mm | ||||||
Zdvih | 67.5 mm | ||||||
Kompresní poměr | 12.2 : 1 | ||||||
Příprava paliva | Vstřikování | ||||||
Startér | Elektrický | - | Elektrický | ||||
Počet rychlostí | 6 | ||||||
Sekundární převod | Kloubový hřídel | ||||||
Typ rámu | Páteřový | - | Dvojitý páteřový | ||||
Materiál rámu | lehká slitina | - | lehká slitina | ||||
Zdvih předního odpr. | 130 mm | 125 mm | - | 115 mm | |||
Zdvih zadního odpr. | 135 mm | - | 135 mm | ||||
Brzdy vpředu | 2 kotouč | ||||||
Rozměr předního kotouče | - | 320 mm | |||||
Přední třmen | čtyřpístkový | - | čtyřpístkový | ||||
Brzdy vzadu | kotouč | ||||||
Přední kolo | 17 " | - | 17 " | ||||
Zadní kolo | 17 " | - | 17 " | ||||
Rozměr přední pneu | - | 120/70-ZR17 | 120/70ZR17 | ||||
Rozměr zadní pneu | - | 190/55-ZR17 | 190/55ZR17 | ||||
Rozvor | 1618 mm | 1680 mm | 1618 mm | ||||
Úhel hlavy řízení | 62.2 ° | 27.8 ° | 62.2 ° | 27.8 ° | |||
Závlek předního kola | 106.4 mm | 108.4 mm | - | 106.4 mm | |||
Výška sedla | 750 mm | - | 750 mm | ||||
Suchá hmotnost | 348 kg | 321 kg | - | ||||
Pohotovostní hmotnost | - | 560 kg | 348 kg | 350 kg | 358 kg | ||
Užitečná hmotnost | - | 202 kg | |||||
Objem nádrže | 26.5 l | 19 l | 26.5 l | ||||
Rezerva | - | 4 l | - | ||||
Množství oleje | 4 l | - | |||||
Spotřeba | - | 4.6 l/100 km | - | 5.9 l/100 km | |||
Zrychlení | - | 3.6 0-100 km/h | |||||
Maximální rychlost | 250 km/h | - | |||||
První cena | - | 638800 Kč | 720100 Kč | ||||
Poznámka | - | Splňuje normu euro 5 | |||||
Výměna motorového oleje | 10000 Km | - | |||||
Výměna olejového filtru | 10000 Km | - | |||||
Výměna zapalovací svíčky | 30000 Km | - | |||||
Výměna vložky vzduchového filtru | 10000 Km | - | |||||
Seřízení ventilové vůle | 30000 Km | - |
Od GTL1600(2012)
BMW K1600 modul brzdového svetla
Test BMW K 1600 GTL: Symfonie šesti válců
Novinky BMW pro rok 2022 naživo: Sci-fi ...
Nezveřejněný moto výlet z roku 21 - Klaš...
BMW K 1600 GT a GTL pro rok 2022
BMW představuje adaptivní tempomat pro m...
trenčín motospojky
BMW Six project
Wheelie s BMW K 1600 GT
BMW K1600GT a GTL, šestiválcové cesťáky ...
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Poradna | K1600 svolávací akce pivot centrálního stojanu | 2 | 24.8.2023 10:34 | ||
Silniční cestovní | BMW K 1600 kódovanie prístrojov | 2 | 23.8.2022 09:04 | ||
Poradna | plexi po vypnutí nesjede dolu | 0 | 10.8.2022 11:10 | ||
Silniční cestovní | Navigace BMW Navigator 4,5,6 | 8 | 15.3.2022 19:25 | ||
Silniční cestovní | Spojka | 7 | 25.2.2022 12:20 | ||
Silniční cestovní | stupačky na padák pro gtl 1600 | 0 | 6.2.2021 13:20 | ||
Silniční cestovní | Jakou pneu vybrat pro 1600 GTL | 32 | 24.12.2020 17:29 | ||
Tipy | plexi pro GT | 0 | 3.11.2020 16:05 | ||
Přestavby | Sajdkáry, sajdy a vše kolem nich | 54 | 25.9.2020 19:28 | ||
Opravy a údržba | 2012 nehazi jiskru | 1 | 12.7.2020 22:11 | ||
Silniční cestovní | "Klong" | 20 | 17.6.2020 17:53 | ||
Silniční cestovní | plexi štít BMW k GTL | 26 | 9.6.2020 18:03 | ||
Poradna | Padaci ram | 9 | 17.5.2020 07:31 | ||
Poradna | Intercom | 19 | 20.2.2020 16:36 | ||
Silniční cestovní | BMW K1600 GTL na co dát pozor | 20 | 18.1.2019 20:01 | ||
Opravy a údržba | Vyvážení zadního kola - dotaz na profíky | 21 | 1.8.2018 00:21 | ||
Silniční cestovní | BMW a nabíječky CTEK Powersport | 3 | 27.10.2017 08:18 | ||
Dámský pokec | Zima na GTLce? | 15 | 20.9.2017 16:41 | ||
Silniční cestovní | výška sedla | 4 | 26.3.2015 19:46 | ||
Silniční cestovní | BMW 1600 GTL | 19 | 12.8.2014 19:35 |
Dobrá motorka jak na dlouhé trasy ve dvou, tak na zábavné ježdění kolem komína.
BMW K1600 GTL je luxusná obývačka na 2 kolesách s výkonom formule. Vo všetkom je vidieť presnosť a n...
Vzhledově jsou i hezčí, ale komfort, technické vychytávky, podvozek, motor a pohodlí předčí cokoliv,...
Po úvodním zklamání z RT bylo jako další v hledáčku GTL, ale měl jsem obavu, zda mě motorka osloví n...
Najlepšie na čom som kedy jazdil.
Autobus na dvou kolech na dálkové cestování.
Motorka na cestování a pro cestovatele, když chceš jezdit daleko a nechceš u toho ležet:-).
Gauč na dvou kolech. Nevím, zda existuje pohodlnější motocykl. Polykač kilometrů, pohodlný pro jezdc...
Konečně je doma!!! Neskutečné se stalo skutečností. Právě dnes jsme se stali spolu s manželkou hrdým...
Vysněný stroj pokukoval jsem po něm myslím až zbytečně dlouho.
Opravdová pohodlná raketa na cestování.
Suprova motorka na cestovani. Možnost velkého nastavení a ovládání
Jsem rád, že ji po přerušení výroby začali opět vyrábět. Chtěl jsem s manželkou tu samou. Měli jsme ...
Proste nadhera.Popis sedi na 1200 GT.
Vysněný stroj pokukoval jsem po něm myslím až zbytečně dlouho.
Autobus na dvou kolech na dálkové cestování.
Úchvatná motorka která nepotřebuje asi moc komentu. Jede svítí a funguje bezvadné. Spotřeba tak akor...
Ideální motorka do práce dá se sebou vozit všechno
Je to nádherná mašina.Doufám,že nezklame.
Neskutečný koráb silnic. Naprostá rezerva výkonu a cestování první třídou.
Tak jako každý rok i letos proběhla poctivá zimní údržba. Kontrola ventilových vůlí, výměna svíček, ...
Po ujetí 35000 kilometrů byl potřeba větší servis.Vyměněn olej v motoru,v konc.převodu,svíčky chlad...
Jako každý podzim. Výměna oleje. Zůstávám u Motorexu.
Nevím kde jsem k tomu přišel. Na hladkým asfaltu malá rána jako když praskne bublina ze žvejkačky a ...
Před dovolenou jsem měnil pneu. Šel jsem opět do Metzeleru. Nechal jsem si vyměnit baterky v čidlech...
Motor | |
---|---|
Spojka | 9.4/10 |
Průběh výkonu | 9.9/10 |
Vibrace | 9.7/10 |
Převodovka | 8.3/10 |
Mechanická hlučnost | 8.5/10 |
Zvuk | 8.8/10 |
Spolehlivost | 9.9/10 |
Brzdy | 9.8/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 9.9/10 |
Těsnost tlumičů | 9.9/10 |
Tuhost rámu | 9.7/10 |
Jízda | |
Sport | 9.0/10 |
Město | 7.7/10 |
Cestování | 9.9/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 5.9/10 |
Ceny servisu | 5.9/10 |
Servisní síť | 7.3/10 |
Dostupnost dílů | 8.4/10 |
Nabídka doplňků | 6.7/10 |
Servisní intervaly | 8.8/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 9.8/10 |
Pohodlí spolujezdce | 9.6/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 9.4/10 |
Ochrana jezdce cestování | 9.4/10 |
Ochrana spolujezdce | 8.9/10 |
Světla | 10.0/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Honda GL1800 GoldWing | Moc velké pohodlí. Bylo to, jako bych seděl v ušáku u televize v obýváku. |
BMW R 1200 GS Adventure | Chtěl jsem hodně cestovat a dopřát spolujezdci komfort. Navíc Gs má úplně každý, ale nebráním se - chtěl bych i vyměnit. |
Honda GL1800 GoldWing | BMW je přeci jen více sportovnější....a mám rád R6 motory |
Honda GL1800 GoldWing | Nelíbila se manželce :) |
BMW R 1200 RT | Myslel jsem, že to bude jasná věc, ale po 60 km jízdy mi brněli ruce, bolel zadek, motorka mi přišla moc malá a motor na mě moc vibruje. |
Honda GL1800 GoldWing | Honda GoldWIng bola pre mňa jediná alternatíva v poradí..., avšak nový model 2018 ešte nebol na predajniach a pri porovnaní výbavy a nových vecí ktoré GTL oproti staršiemu modelu GW má, boli pre mňa rozhodujúcim faktorom. Na starom LT som mal napr. xenono |
BMW K 1600 GT | lepší výbava |
Honda GL1800 GoldWing | |
BMW K 1600 GT | Je to přece jen více sportovní model a po skvělých zkušenostech s LT byla volba jasná. |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
BMW K 1600 GT | GT mně přišlo pohodlnější a příjemnější na řízení. |
BMW K 1600 GT | Zbytečně moc chromu :-) |
BMW K 1600 GT | |
BMW R 1200 RT | vyšší cena |
KTM 1290 Super Adventure R | ještě na ní mám čas a cena |
BMW R 1200 GS Adventure | ... |
BMW R 1250 R | zena vyrazne zakazala |
BMW R 1250 GS Adventure | Moc vysoká a těžká |
BMW K 1600 GT | |
Honda GL1800 GoldWing | Cena není akceptovatelná |
BMW K 1600 GT | GT je více sportovnější |
BMW K 1600 GT | Nebylo to snadné rozhodování. Naštěstí mi to ulehčila nabídka GT od známého |
Honda NT 700V Deauville | Vrchol, ale na začátek se to vůbec nehodí a navíc cenově pro mě nedostupné. |
BMW K 1200 GT | Cena :) Koupeno |
BMW R 1200 RT | |
BMW R 1200 RT | |
Honda GL1800 GoldWing | Chcel som Goldwing |
BMW K 1600 GT | nižší sedlo a tím více pokrčené nohy a hlavně řidítka blíže k tělu a proto nenatažené ruce,GT má více sportovní posez |
BMW R 1200 RT | Krásná motorka s úžasným motorem jen škoda že se mu tolik zavírá řízení a pocitově se mi jízda nelíbila |
BMW R 1200 GS Adventure |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2022 | HordaStodulky | navod-bmw-k_0f31_rm_.pdf | 6.7 MB | Kompletní originál manuál na nový ročník 2022 |
2018 | blackdays | bmw_nav_vi_om_cs.pdf | 1.6 MB | BMW Navigator VI |
2015 | Mark09 | motorrad_2015.pdf | 2.4 MB | BMW Moto Roku 2015 DE |
2014 | Mark09 | bmw_tourassist_brosc.pdf | 804 KB | BMW Motorrad Tour Assist |
2014 | Mark09 | belstaff_2014_de.pdf | 12 MB | Belstaff |
2014 | Mark09 | bmw_motorrad_accesso.pdf | 1.6 MB | BMW Navigator V |
2014 | Havel_EU | manual-k-navigaci-bm.pdf | 4.3 MB | Český manuál k navigaci BMW Motorrad Navigator V |
2013 | Mark09 | bmw_k1600gtl_katalog_my2013.pdf | 4.1 MB | BMW K 1600 GTL KATALOG MY 2013 |
2013 | Mark09 | bmw_motorrad_navigat.pdf | 3.8 MB | BMW Motorrad Navigator V |
2013 | Mark09 | om_cs.pdf | 4.3 MB | BMW Motorrad Navigator V Manual CZ |
2013 | Mark09 | bmw_x_0998_rm_0113_s.pdf | 366 KB | BMW Systemhelm 6 EVO |
2012 | Mark09 | bmw_systemhelm6_test.pdf | 7.9 MB | BMW K 1600 GTL BMW SYSTEMHELM 6 TEST |
2012 | Mark09 | pricelist_k1600gtl.pdf | 458 KB | BMW K 1600 GTL PRICELIST |
2012 | Mark09 | bmw_k1600_audiosyste.pdf | 179 KB | BMW K 1600 GTL AUDIO SYSTEM CZ |
2012 | Mark09 | bmw_k1600_audio_full.pdf | 603 KB | BMW K 1600 GTL AUDIO SYSTEM FULL CZ |
2012 | Mark09 | bmw_k1600_pairing.pdf | 486 KB | BMW K 1600 GTL AUDIO SYSTEM PAIRING CZ |
2012 | Mark09 | bmw_dwa6_alarm.pdf | 221 KB | BMW DWA 6 ALARM CZ |
2012 | Mark09 | wilbers_wesa-imagebr.pdf | 2.2 MB | Wilbers WESA Fahrwerk |
2011 | Mark09 | bmw_k1600gtl_katalog.pdf | 3.0 MB | BMW K 1600 GTL KATALOG |
2011 | Mark09 | pricelist_k1600gtl.pdf | 2.2 MB | BMW K 1600 GTL PRICELIST |
2011 | Mark09 | bmw_navigator_4_handbuch_de.pdf | 1.7 MB | BMW K 1600 GTL BMW NAVIGATOR IV |
2011 | Mark09 | bmw_flyer_communicationsystems.pdf | 1.9 MB | BMW K 1600 GTL COMMUNIKATION SYSTEM |
2011 | Mark09 | 68955_200.pdf | 783 KB | BMW K 1600 GTL KOMMUNIKATIONS SYSTEM Test |
2011 | Mark09 | bmw_kommunikati...tem_einbau-.pdf | 80 KB | BMW K 1600 GTL KOMMUNIKATIONS SYSTEM EINBAU |
2011 | Mark09 | mv_roadtec-20z8-20interact.pdf | 66 KB | BMW K 1600 GTL Metzeler Roadtec Z8 Interact |
2011 | STATI | k1600gtl-manual.pdf | 2.5 MB | |
2011 | STATI | manual-garmin-zumo-660.pdf | 1.2 MB | manual pre bmw navigator IV |
2011 | Mark09 | bmw_einbauanleitung_.pdf | 1.7 MB | BMW K 1600 GTL KOMMUNIKATIONS SYSTEM EINBAU DE |
2011 | Mark09 | bmw_motorrad_communi.pdf | 8.7 MB | BMW KOMMUNIKATION SYSTEM Manuals |
2011 | bobr | k1600-service-manual.pdf | 51 MB | Servisní manuál BMW 1600 GT |
2010 | Mark09 | k_0602_rm_1210_...gtl_77_1auf.pdf | 2.0 MB | BMW K 1600 GTL Návod k obsluze CZ |
2010 | Mark09 | 911_bmw_4_10_maketa.pdf | 7.8 MB | BMW K 1600 GTL BMW Revue Test |
2017 | Mike_77 | 12.05.2018 | Stáhnout mov |
Staženo:111x |
|
Vložit vlastní zvuk |