renocar_duben



PROFIL MOTORKY

BMW K 1600 GTL (2015)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník karateka1
Vloženo 8.4.2019
Aktualizováno 8.4.2019
Zobrazeno 2 066x
HODNOCENÍ PROFILU OD 5 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Vzhledově jsou i hezčí, ale komfort, technické vychytávky, podvozek, motor a pohodlí předčí cokoliv, pořád mám chuť někam jezdit.

První dojmy - Jak jsem na ni sedl, říkám si obluda, divné řídítka, při přeřazení v převodovce cukne jak v ňákém starém stroji, kovový zvuk, a motor piští až kňourá. Překvapivě velmi přesná reakce plynu, na to jak je těžká, tak i v pomalé rychlosti krásně zatáčí, posed jak v bavlnce a odpich jak z praku a těch čudlíků, jak v raketě, no a to rádio, koho to napadlo dát tam rádio, ale po chvíli ve městě v zácpě, super krácení času při posunu, prostě začíná to vrůstat pod kůži, stávám se součástí.

Motorku bych doporučil pro - Kdo chce opici, musí mít i na banány, protože servis není levný, ani pořizovací cena, ale jinak takové vše v jednom a ani ne s velkými kompromisy.

Recenze

Chtěl jsem se podívat i někam dále, než jen okolo komína a pohodlí bych uvítal, protože jet do Prahy a zpět po dálnici v 8 stupních 130 v hodině je docela nuda a i pěkná kosa, na naháči. Při debatách o motorkách, mě zaujala a již jsem dlouho okukoval BMW K 1300 R, kamarád ji má, ale krom toho, že mi vždy mizel, tak po delší cestě se taky protahoval za jízdy a tak nějak jsme oceňovali technologie od BMW, hlavně podvozek a motor. Další volba na dlouhé cesty byla BMW GS 1250, ale já na endura moc nejsem, nicméně všude po světě je potkávám, dojedou všude a pohodlí prý taky super, hlavně posed. Jsem trochu objemově výraznější a jak jsem se tak koukal na recenze a inzerci, našel jsem K 1600 GTL, zvažoval jsem, že se zajedu podívat a třeba se projet. Asi za týden, jdu do čajovny na dýmku a ptám se kamaráda, který vím, že ji má, jestli ta motorka v inzerci není jeho, a jak jinak, byla. Tak jsem mu řekl, že právě prodal, protože ho znám, vím, kdy a kde si ji koupil, kde byl a jak se stará. Tím jsem koupil moto, na které jsem nejel. Jakmile jsem si ji převzal, tak první pocity, obluda, těžká, divné řídítka, kdo tam dal rádio je asi na hlavu, na co nastavovací štítek, je to jak na skůtru, převodovka kovový zvuk při přeřazení a vzhledově nic, moc. Ale docela na to jak je těžká, tak i při pomalé jízdě krásně padá do zatáček, na to jsem nebyl zvyklý, brzdy intenzivní, ale tak nějak decentně a motor kvílí, takový divný zvuk, ale přesný plyn a při pokynu zátah i od 1500 otáček, ve cca 3500 se začínají dít věci, jak kdyby mě někdo nakopl, přirovnal bych to k turbo zátahu v dieselu. A to byly pocity při první jízdě, rádio v koloně ve městě super věc, teplo, otevřená helma, a rádio pěkně vyhrává, nebo usb, z flashky, paráda. A to jsem jezdil v modu normal a road, takže taková silnější, ale normálně se chovající moto. Když pršelo, dal jsem mod rain, takže výkon uškrcen, plyn vlažný, tj asi stejný jak na nějakém Banditovi, prostě pohoda, a na kluzském povrchu pocit lepší ovladatelnosti. Podvozek super, když sedneme dva, přepnu esa na dva pasažéry a rozdíl je opravdu znatelný, hlavně, když mám comfort a road mod, prostě má to smysl. Když chci trochu osolit, tak jak se píše, že se to zkouší na německé dálnici, tak tam, podvozek sport, rázem trvrdé jak beton a jde cítit každý hrbol, ale zatáčky přesné projetí. Motor do modu dynamic, tak to je střela, odpich, jak z praku, řev motoru ve vyšších otáčkách paráda, akurát, když po zátahu ve 220 uberu plyn, tak citelný náklon dopředu, trochu jsem se lekl, ale je to logické, jak povolí tah motoru, vzhledem k velikosti štítu je asi odpor vzduchu velký. A když někdo vjede, nějaký ..., tak brždění sice účinné, ale spíše člověka překvapí, jak vlastně jede rychle. Takže opatrně! Respect! Co se vychytávek týče, tak z počátku mi nedávalo ovládání moc smysl, menu multi ovladačem atd., studoval jsem na každém odpočivadle návod, prostě BMW, ale když jsem se trochu rozkoukal, začalo to mít skvělou logiku a smysl, proč je menu uspořádané tak jak je, člověk se nesmí tomu bránit, ale příjmout to a nechat se vést a funguje to. S BMW jezdec splyne, stane se součástí vozu, platí to i pro auta. Vychytávky jako kufry, kde dám dvě helmy, že jsou tašky dovnitř, dost místa, alarm, s čidlem, dálkové zamykání, snadná manipulace, osvětlený kufr i uvnitř, vyhřívané gripy a sedadla pro jezdce i spolujezdce prostě netřeba komentovat, navigace navigator, super, základní ovládání i s multiovladačem, natáčecí xenon, pecka, vidím kam jedu, když zapomenu blinkr, tak se po nějaké době vypne sám. Tempomat pecka, když se někde vleču v koloně a nechci kličkovat, vypnutí jednoduché, spojkou, brzdou, nebo plynem do 0 polohy. Štít je super věc, chci cítit vítr dám štítek dolů, třeba, když jedu sportovněji, chci se kochat, štít nahoru a otevřu přilbu a bomba, rádijko, prostě kochačka a zvládá plně i rychlosti přes dvěstě, jen cítím, jak mi stalčí přilbu, trochu pod úroveň proudění vzduchu. Ještě k té převodovce, na to, jaké má kovové zvuky, tak jde velmi lehce a přesně, a kardan, pecka, žádná péče o řetěz. Když to shrnu, každá jízda je pro mě zážitkem jak komfortu, tak dynamiky, motor spotřeba cca 5-6,5 podle toho jak moc se kochám nebo blbnu, a jako celek to funguje skvěle a to jsem ani nepopsal vše, prostě super spokojenost.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Olďas59
Olďas59 napsal 19.04.19 v 15:39 10b.

moje řeč,mám to úplně taky tak,přeji ti mooc hezkých chvil s touto raketou

Myschan
Myschan napsal 15.04.19 v 09:45 10b.

Parádní kočár a dobrá receze

Šimi57
Šimi57 napsal 09.04.19 v 18:34 10b.

Není jiné volby. Kolama důle.

Varo
Varo napsal 08.04.19 v 10:45 10b.

Podle textu jste už asi srostli ! Pěkně napsáno.

Více komentářů



TOPlist