renocar_duben



PROFIL MOTORKY

BMW K 1600 GTL (2017)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Soptik7
Vloženo 1.7.2022
Aktualizováno 1.7.2022
Zobrazeno 1 836x
HODNOCENÍ PROFILU OD 7 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Popis motorky


Autobus na dvou kolech na dálkové cestování.

Více fotografii

Výška jezdce: 173 cm

První dojmy - Přesedlal jsem z Yamaha FJR 1300 AS a první dojem je skutečně jako když přesednete ze sporťáku do autobusu. Motorka mi padla hned do ruky a nebylo potřeba žádné dlouhé zvykání.

Motorku bych doporučil pro - Motorka je vhodná pro cestovatele a motorkáře, kteří již mají nějaké jezdecké zkušenosti na slabších a lehčích strojích.

Doplňky na motorce - padací rámy
brašny do zadních padacích rámů
větrné štítky na ruce
brašna na řidítka
brašna pod plexi

Recenze

Motorku mám už od loňska, takže jedu druhou sezónu a s přidáním jsem čekal až po získaní nějakých zkušeností. I předešlé FJR bylo velmi komfortní ve srovnání s GTL bylo sportovně - cestovní, kdežto GTL je cestovně - sportovní. Co je hodně návykové, je řazení bez spojky. Nejdřív jsem si myslel, že tuhle technickou vymoženost ze zadních motorek nebudu vůbec využívat, protože klasika je klasika. Ale stačilo ochutnat ten komfort a už bych si motorku bez téhle vymoženosti neuměl představit. Co se týče cestování je to polykač kilometrů. 500 km je naprostá legrace, já zatím ujel v tahu 850 km bez zvýšené únavy nebo bolesti pozadí. Ani jízda za deště není nepříjemná a v jízdním režimu RAIN si motorka vše dávkuje dle potřeby sama, takže nemusíte mít strach, že to někde přeženete. Za pleti se pěkně schováte. Plexi není úplně promyšlené, takže při vyšších rychlostech se za ním tvoří turbulence a cítíte proud vzduchu jak vás tahá za ramena. Chtěl jsem to řešit neoriginálním plexi od Wunderlichu, které bylo na jízdu mnohem komfortnější, jenže také vyšší, takže ani v nejnižší poloze jsem přes něj neviděl. Jsem prostě prcek. Jinak motorka i přes své autobusové rozměry umí jet docela svižně. Nemusíte se bát předjíždět víc kamionů najednou, motor má dostatek výkonu a motorku strká svižně dopředu. Ovladatelnost za jízdy se dá přirovnat k horskému kolu. Na místě je to o něco horší, ale při té váze je to pochopitelné a cesťáky to tak mají. Ovšem oproti FJR je ta manipulace na místě přeci jen o nebo lepší. Tohle není model úplně do města, pomalá jízda, případně neprůjezdná kolona jí nedělají úplně dobře. Ventilátor chlazení pak jede na plné pecky a samozřejmě ten horký vzduch tlačí na řidiče, takže ani mě to nedělá dobře. Na co jediné si dát při dálkovém cestování pozor, je spotřeba oleje. Motor rád papá a tak počítejte, že každých 5 tis. km dolijete cca 0.5 l oleje. Takže na dovolenou, kdy hodláte najet víc jak 5 tis. km si určitě litrovku oleje přibalte sebou. Jinak zatím nemám co vytknout a můžu jen doporučit zejména pro menší postavy, které mají problém dosáhnout na zem celou nohou třeba z GS nebo GT. Sedlo je příjemně vybrané, takže stojíte pevně na zemi. A samozřejmě obě sedla jsou vyhřívaná. Jediné co mi hodně vadí je originál navigace. Trampoty s ní jsem popisoval v jiném příspěvku. Prostě dostat do ní naplánované trasy přes PC je tragédie a navigace si vás stejně vede kudy chce ona. Takže budu řešit nějakou náhradu. Jinak jsme si jí na dálkové cestování vyšperkoval brašnami do padacích rámů, brašnou na řidítka a pod plexi, protože úložného prostoru na drobnosti není nikdy dost.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Digin
Digin napsal 05.07.22 v 21:49 10b.

Petrosuno
Petrosuno napsal 05.07.22 v 10:20

Pěkně napsané.

Petrosuno
Petrosuno napsal 05.07.22 v 10:20 10b.

Pěkně napsané.

Kanada21
Kanada21 napsal 02.07.22 v 09:35 10b.

Pěkná motorka, fajn se to četlo, dobře vědět, že existuje alternativa pro "trpajzlíky". Přeju miliardu šťastných km.

Pupi04
Pupi04 napsal 02.07.22 v 09:30 10b.

Tak vždy jen pro potěchu a kolama dolu

Více komentářů



TOPlist