renocar_duben



PROFIL MOTORKY

BMW K 1600 GTL (2011)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Mira-KT
Vloženo 28.4.2019
Aktualizováno 6.5.2019
Zobrazeno 3 727x
HODNOCENÍ PROFILU OD 19 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Po úvodním zklamání z RT bylo jako další v hledáčku GTL, ale měl jsem obavu, zda mě motorka osloví natolik, že budu ochoten zardousit prasátko. Laťka v pohodlí byla nastavena dost vysoko a s LT jsem byl opravdu spokojenej.

Více fotografii

Motorka koupena od DUAL, spol. s.r.o.

Výška jezdce: 166 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
BMW R 1200 RT: Myslel jsem, že to bude jasná věc, ale po 60 km jízdy mi brněli ruce, bolel zadek, motorka mi přišla moc malá a motor na mě moc vibruje.

První dojmy - Motorka se nedá s LT vůbec srovnávat. Motor je famózní a jeho výkon funguje jak všichni uvádějí v plném spektru jeho otáček a je takřka jedno co zařadíte. On zkrátka tahá. Podvozek je sakra pevný a v zatáčkách na nerovnostech nebo ve vysoké rychlosti vám dává pocit, že on chybu nedělá a vše je na vašich schopnostech. Tohle jsem u LT neznal ,neboť v zatáčkách a na nerovnostech musel člověk eliminovat nestabilitu, která vyplívala nejen z velké váhy, ale spíše celkově z koncepce, kde se především hledělo na její famozní komfort. A to byl asi podstatný díl konce LT, kdy BMW zacílila i na sportovněji a motorkověji vzhlížející zákazníky, kteří chtějí více požitku z jízdy a nejen komfort, který LT nelze upřít.

Motorku bych doporučil pro - Má-li člověk sportovního ducha, chce pořádnej kus motorky s jedinečným motorem, přesným podvozkem, maximálním komfortní výbavou co motorka může mít a rovněž rád vyráží se spolujezdcem na dlouhé dovolené, tak asi nemá moc možností k výběru.

Doplňky na motorce - Motorka je v plné výbavě, kdy konstruktéři věděli, co zákazník očekává za částku kolem třičtvrtě miliónu.

Recenze

Moje zkušenosti po deseti dnech a 1260 ujetých km jsou plné nadšení a dojmů. Začnu drobnými nedostatky, které jsem postřehl. Rád jezdím v tenkých rukavicích a na této motorce mi fouká na ruce a celková ochrana je kapánek horší, ale nic zásadního. Ruce vyřeší blastry od Wunderlich. Přepínač blinkrů je pro mě nezvykle daleko neboť je zde ještě ovládací kroužek infotaimentu, který funguje parádně a musím si zvyknout. Při jízdě v dešti jsem měl zaflákané boty, ale to vyřeším nákupem deflektorů. Madla spolujezdce jsou utopená a špatně přístupná pod sedačkou, což bude rovněž na zvyku. Možná bych měl raději kratší jedničku pro lepší rolování v kolonách měst, kde se budu doufám nacházet minimálně. Převodovka a rány při řazení snášim také každým dnem lépe. Rovněž perfektní citlivost elektronické plynové rukojeti je znát při jízdě třeba padesátkou městem, kdy je slyšet kovové klepání koncových převodů, což lze částečně odfiltrovat tempomatem. Dále mi vadí při údržbě plexiskla jeho automatické sklápění při vypnutí zapalování, neboť si musím při jeho důkladné očistě zapnout klíček a plexi manuálně zvednout, protože jeho uvedení do předdefinované polohy se aktivuje až při rozjezdu. Slabší hudba díky absenci zadních reproduktorů není elektrický stojan, což vše chápu vzhledem k potřebě snížit váhu a nedělat z motorky parník. Tím jsem vyčerpal jako správnej rejpal drobné nedostatky, když budu srovnávat.
Dále už musím jen chválit. Motorka je znatelně lehčí, štíhlejší, sportovnější, divokej motor, bezkonkurenční přední adaptabilní xenon. Krásně padne do ruky. Bezvadné ovládání infotaimentu kroužkem nenutilo konstruktéry udělat z motorky velín plný přepínačů jako má konkurence u stejně vyhlížejících cestovních strojů. Vše intuitivní bez nutnosti studovat návod. Přehledný displej se vším podstatným co vám motorka chce sdělit a vy máte přehled o zapnutí výhřevů, nastavení podvozku aj. Nejsem žádnej závodník, ale přepnutí režimu komfort na sport pozná i motocyklový panic tuhost podvozku a informace od předního kola nelze nepocítit. Motor je kapitola, která se musí zažít. Spotřeba je rovněž na šest hrnců luxusní a nad 5,6l jsem se průměrem zatím nedostal. Bezvadné je centrální zamykání kufrů, které už jsem znal z LT. Rádio nejde srovnávat s aparaturou pro náročné na LT, ale vůbec si nestěžuji a broukám si při výletním tempu a náladě na muziku jako dříve. Jen možnosti připojení a párování jiných zařízení jsou bez omezení, což u LT říct nešlo. Přepínání mezi složkami, názvy songů aj. je zde samozřejmostí. Sice už delší dobu nepoužívám navigaci jinou než v mobilu, ale zde je luxusně zakomponovaná do přístrojové desky a tak ji rád využiji a telefon si s navigací jen propojím. Když to shrnu, tak vzhled, motor, podvozek a technologie GTL mi okouzlily. Momentálně hltám informace a připravuji se na servis, který samozřejmě nesvěřím nikomu a vše si s maximální péčí udělám sám. Tím doufám, navážu na péči servisu v Inveltu a od původního majitele, neboť motorka je ve výborné kondici po všech stránkách.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Strit.626
Strit.626 napsal 23.12.19 v 08:30 10b.

Přeji mnoho pěkných zážitků a kolama dolů . Já si již rok vychutnávám jízdu na LT a souhlasím, že jízdní luxus je na 1. Na el. stojánek nedám dopustit a co straším GTL chybí je zpátečka. Až nastane čas na změnu bude K 1600 GTL jasná volba. Už teď po ní pokukuji ale zatím si drží cenu kterou za motorku nedám

sumavak
sumavak napsal 28.05.19 v 19:14 10b.

Milan1963
Milan1963 napsal 05.05.19 v 16:28 10b.

Moc hezký a povedený stroj. Přeju radost za řídítky !

tomcruise77
tomcruise77 napsal 05.05.19 v 10:04 10b.

Parádní stroj, seděl jsem na ní, je to kus stroje.

Sabo7
Sabo7 napsal 05.05.19 v 09:11 10b.

Krásnej kus ať ti dela radost

Více komentářů



TOPlist