Vysněný stroj pokukoval jsem po něm myslím až zbytečně dlouho.
Výška jezdce: 176 cm
První dojmy - Přesně taková jak jsem si ji pamatoval z předváděcí jízdy , která poprvé proběhla 2017 na dnech BMW Stratos Březhrad (dnes už dělají jen do aut). Tehdy to byla "láska na první svezení" a po té jsem si to jen na dalších předváděcích akcích potvrzoval.
Motorku bych doporučil pro - Primárně je to na pohodlné cestování, kdo chce něco sportovnějšího, volí GT.
Doplňky na motorce - Na doplňky u této motorky není moc prostor, všechno tu je, jen jsem místo původní navigace dal držák na telefon, hlavně proto, že má daleko lepší čitelnost, nakonec jsem zjistil, že původní dobíjení není pro současné telefony dostačující, už se stalo, že se při navigování vypnul, takže přidám zásuvku dle dnešní potřeby.. Na zadní kufr nosič na zavazadla - ne že by to bylo potřeba, ale je to hezký, na pohotovostní stojan rozšíření proti boření - to se myslím hodí a ještě jsem objednal a namontoval padací rámy, to pro případ parkovací nehody.
Recenze
V podstatě jsem motorku kdysi zkusil a od té doby ji chtěl , jen ta cena...
Letos 2023 jsem se rozhodl, že nabídnu své BMW R 1200 RT a až se prodá, tak koupím K1600 GTL . GTL proto, že má nižší sedlo a pohodlně dostanu na zem , RT je v tom docela hraniční. Sice jsem dost řešil rozumovou stránku - RT je super, spolehlivé, menší spotřeba, a než za servisy utratím ty peníze, bude z něj zachovalý veterán, ale nakonec byl rozum přehlasován, je přece potřeba dělat si radost a kdy, když né teď. Nakonec to dopadlo tak že mám doma obě, než jsem stačil dát inzerát, bylo koupeno.
Motorka je skvělá, tak jak jsem si ji pamatoval. Mám aktuálně problém se spojkou, (nedržela tlak, ztratila se kapalina z nádobky) , ale ve vstřícné spolupráci s bývalým majitelem to řeším , tak snad to pak bude stejně OK jako s RTéčkem.
Aktualizace: problém se spojkou vyřešen, nejdřív výměna spojkové páčky( píst v ní nedržel tlak) a pak spojkový váleček (ten propouštěl olej do motoru). Závada tedy za12 000 + 6 000 Kč.
Ovladatelnost je na tu masu v pohodě, díky nižšímu sedlu i na místě, ale zpátečka by byla fajn.
Take jsem k tomuto stroji dosel. Na cestovani si nedovedu predstavit lepsi stroj. Sice sedlam verzi Bagger, ale agregat je stejny
Tak stale s koly dole a spoustu super zazitku v sedle
Tak tohohle krasavce ti ze srdce přeju!
Měl jsem možnost se na tom svézt minulý měsíc a mám to uplně stejně - láska na první svezení... jen ta cena!
Ať slouží na pohodu