renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda GL1800 GoldWing (2003)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Jerry_mysak
Vloženo 28.2.2019
Aktualizováno 18.4.2019
Zobrazeno 4 341x
HODNOCENÍ PROFILU OD 19 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Splněný klukovský sen. Jako 17 letej jsem před revolucí slintal nad katalogem Hondy co dovalila sousedka vdaná v Rakousku. Koukal jsem na Goldase a říkal si, že nic takovýho nikdy mít nebudu. A koupil si MZ 250.

Více fotografii

Motorka koupena od Golem (Deštná) - Maximální vstřícnost.

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
BMW K 1200 LT: Goldwing je jen jeden
BMW K 1600 GTL: Cena není akceptovatelná

První dojmy - Po prvním nasednutí jsem si připadal jak na vojně, když jsme se ožrali a jeli se povozit na krávě :-). Je to stejně dlouhý, stejně široký, stejně těžký, drží se to podobně, jen ta ovladatelnost je lepší (tý hondy) :-) Respekt. A velkej. Ta váha je tam znát. Po rozjetí se vše změní. Mašina jde do zatáček sama, motor je něco úžasnýho.

Motorku bych doporučil pro - 70 kilovej "zabiják" to asi na stojan nehodí. Chce to bejt trochu narostlej ( případně nasádlenej). Tahle mašina naučí předvídat dopravní situaci, protože stačí chvilka nepozornost a mašinu neudržíte na místě. Vhodná je pro vyježděnýho klidnějšího chlapa.

Doplňky na motorce - Golem měl motorku načančanou a já tam nemám moc co dodělat. Jediný co jsem hned proved, že jsem vyměnil H7 žárovky za LEDky. Svítí to jak ve dne.

Tady je popis úprav, co na tom budu postupně dělat:
- o výměně halogenek za LEDky jsem již psal-doporučuji
-vyměnil jsem plexi za Slipstreamer +4" s ventilační mřížkou
-snížil jsem stojánek. Nyní se nechá na něj motorka hodit na zpátečku a shodit na jedničku. Ale musím mít zadní tlumič na maximu.Ručně nahodit je nyní brnkačka. Stabilita dobrá, beze změny. Pro následovatele pár rad. Stojanu jsem uřižnul celý patky co jsou pod spodním příčníkem a místo nich navařil nové z pásoviny 5x40. Snížení o cca 23 mm. Šroub z pravé strany s šestihranem má levý závit. Bacha na to. Stojan drží 2 koaxiální pružiny. Je třeba nasadit obě. Kdyby jedna praskla, druhá stojan udrží nahoře.

15.4.2019
Tak jsem zase něco málo předělal. Rozhod jsem se, že motorka bude celá v černé + chrom. Koupil jsem přední blinkry LEDkový v kouřovým provedení a k nim dal původní mušle blinkrů co mi dal Golem s mašinou. Někdo se už v tom přede mnou vrtal, takže tam byli neoriginální konektory a já musel dát svoje. Dále jsem koupil kouřový světla dozadu. U spodních jsem si nasral do gatí, protože jsem objednal pro modelovej rok 2006+. Tvar mají stejnej, ale uchyty jiný a nepasují. Tak jsem z nových světel sloupnul kouřový vnější skla, na původních světlech jsem musel skla rozmlátit a vyškrábat z úchytů (origoš lepidlo drží jak svině) a pak ty nový tam vlepit. Krásně strávený 3 hodiny a propíchlá dlan šroubovákem .
Do kufru jsem namontoval držák se zásuvkou na 12V a 2x USB, abych moh dobíjet interkomy když jsou helmi v kufru.
Vyhodil jsem jednotku dálkovýho ovládání kufru a místo ní narouboval GPS tracker s otřesovým čidlem a alarmem. Napojil jsem na to i otevírání kufru, takže když si zabouchnu klíčky v kufru, stačí poslat na jisté číslo SMS a kufr se odemkne.

Přítelkyni jsem přidal područky ke křeslu a k pravé namontoval dálkové ovládání interkomu. Protože je to hrabna a na helmě to není schopná nahmatat.

Právě praciji na "landing gears"


zatím to mám jen jako 3D model. Ale oproti korejcům to bude na elektrickej aktuátor a místo hlavního stojanu

Recenze

Jak jsem psal, byl to klukovskej sen. Z těch snů mi zbejvá ještě Desert Eagle v ráži 50AE.
Koupil jsem ji v půlce února a využil hezkýho počasí na vyvětrání. Zatím jezdím jen kolem vsi, tak max 30-40 km a ted do konce února jsem najel tak 200. Vzhledem k počasí jezdím opatrně. V zatáčkách písek, sem tam namrzlá louže a taky jí ještě nemám v ruce. Ale sžíváme se. Jízda je čirý potěšení, člověk je jak v pokojíčku. Venku byli 3°C a já měl na sobě zateplenou bundu, tenký rukavice a obyč. kalhoty a zima mi nebyla. Jel jsem i 10 km jen v tričku, mikyně a kapsáčích , bez rukavic při 5°C a kdyby se netočil vzduch do zad, tak mi bylo i teplo. To plexi je skvělý. Přítelkyně ale byla zmrzlá jak sobolí hovno, na tu to foukalo fest. Je už mimo bublinu.
Mašina sedí perfektně, motor krásně táhne odspodu. Nechá se jet ( s opatrností) na pětku od 40 km/h až do maxima. Samozřejmě akcelerovat z nejnižší rychlosti bez podřazení jde, ale kdo by si chtěl urvat písty? Od 50 km/h stačí už opravdu jen přidat plyn. Pružnost motoru je neskutečná. Výkon dostatečný, při podřazení na 3 je to raketa.
Co mi vadí je odstupnování převodovky. Já vím, že je to primárně dělaný pro amíky, aby nemuseli řadit a na pětku odjezdili vše, ale vadí mi ty krátký kvalty. Motor zbytečně točí při 90tce kolem 2500 otáček. Osobně by se šiklo tak 1800 a bylo by to až kam. Vibrace by byli nižší, spotřeba taky.
Kufry jsou perfektní. Do zadníko se vlezou 2 helmy Airloh revolution + pár drobností. Do bočních kuchynská linka a koupelna.

Co mám pár postřehů za těch pár dní:
-motorku hodit na stojan nechce sílu, ale váhu. Já se přes zimu vyžral na 85 kilo a budu muset ještě něco přibrat. Stroj se na stojánek háže tak, že se přišlápne hlavní stojan a vaší vahou se hodí nahoru. Takže lehčí jezdci budou mít asi problém. S hlavním stojanem je ještě poznatek. Dávat to na něj jen na dokonalej rovině. Když je motorka z kopce, nejde na stojan hodit. Když je do kopce, nahodíte ji krásně, ale pak ji sundat. Sednete na ní, cuknete dopředu a nic. Tak to opakujete, a znova, a znova. Když na vás někdo kouká, tak si bude myslet že s tou motorkou souložíte. Tady bych ocenil elektrický stojan.

-vyměnit žárovku na hlavním světlometu, to chce pevný nervy. Je třeba sundat sedlo a pak skoro celou kapotáž, aby jste nakonec zjistili, že hned levým dálkovým vedou 3 kabelový svazky a je tam asi 3 cm místa.

-Při prudkým brzdění držet řidítka furt rovně. Jakmile jsou stočený v okamžiku kdy se motorka zastaví, tak máte co dělat aby nepadla.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Krtek1311
Krtek1311 napsal 14.10.19 v 19:03 10b.

pecka, mám sice 105kg, ale na stojan musim zabrat. Díky za nápad snížit stojan.

Tomis69
Tomis69 napsal 18.03.19 v 15:23 10b.

moc pěkný autobus Ať dlouho dobře slouží!

Jerry_mysak
Jerry_mysak napsal 13.03.19 v 07:56

stojánek pokrácen. Popis v odstavci "Doplnky k motorce"

Jerry_mysak
Jerry_mysak napsal 11.03.19 v 14:10

Golem
ted jsem kupoval plexi slipstremer o 4 " vyšší. Dneska přišlo. K držáku navigace jsem ještě přidělal držák na bluetooth dálkový ovládání interkomu, abych nemusel šmátrat po helmě. A asi dokoupím ještě jedno aby Míla měla taky. Prdnu ho místo konektoru interkomu spolujezdce. Stejně je tam ten kabel na nic.

Ted ještě přemejšlím, jak naroubovat GPS tracker s imobilizérem a alarmem. Zatím to vypadá tak, že vyhodím jednotku dálkovýho otevírání kufru ( stejně od ní není ovladač) a připojím to tam. Je tam vše pohromadě. Výstup na blinkry, na houkačku, kostra i napájení. Imobilizér z alarmu použiju na zamykání/odemykání kufru na dálku přes telefon.

Golem
Golem napsal 08.03.19 v 20:59 10b.

Dávám deset bodíkú, Bohužel jsem neměl možnost se projet a manželka se posadila za mě jen v garáži. Myslím že i já budu na GW dlouho vzpomínat. Koukal jsem že jsi něco dělal se spínačkou. Tenhle problém jsem řešil taky u Tenerecka .

Více komentářů



TOPlist