
KTM Adventure 3 x jinak: 1050 vs 1190 vs 1290
21.03.2016
21.03.2016
08.12.2014
13.03.2014
27.01.2014
11.02.2013
06.02.2013
12.11.2019
06.09.2016
04.08.2016
27.05.2015
21.02.2014
05.11.2013
27.09.2013
27.08.2013
28.05.2013
25.05.2013
02.10.2012
19.09.2012
31.01.2012
2013 | 2014 | 2015 | 2016 | |
---|---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | ||||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
||||
Objem | 1195 cm3 | |||
Výkon | 110 kW | 109.5 kW | ||
Výkon při otáčkách | 9500 ot/min | - | ||
Točivý moment | 125 Nm | - | ||
Otáčky při max toč.mom. | 7500 ot/min | - | ||
Druh motoru | Spalovací | |||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | |||
Chlazení | Kapalina | |||
Uspořádání válců | Vidlicový | |||
Počet válců | 2 | |||
Rozvod | DOHC | - | ||
Ventilů na válec | 4 | - | ||
Vrtání | 105 mm | |||
Zdvih | 69 mm | |||
Kompresní poměr | 12.5 : 1 | - | ||
Příprava paliva | Vstřikování | |||
Startér | Elektrický | |||
Počet rychlostí | 6 | |||
Sekundární převod | Řetěz | |||
Typ rámu | Příhradový | - | ||
Materiál rámu | chrommolybden | - | ||
Zdvih předního odpr. | 190 mm | - | ||
Zdvih zadního odpr. | 190 mm | - | ||
Brzdy vpředu | 2 kotouč | |||
Rozměr předního kotouče | 320 mm | |||
Přední třmen | čtyřpístkový | - | ||
Brzdy vzadu | kotouč | |||
Přední kolo | 19 " | - | ||
Zadní kolo | 17 " | - | ||
Rozměr přední pneu | 120/70 ZR 19 | 120/70 19 | - | |
Rozměr zadní pneu | 170/60 ZR 17 | 170/60 ZR 17 | 170/60 17 | - |
Rozvor | 1560 mm | |||
Úhel hlavy řízení | 25.5 ° | 64 ° | 26 ° | |
Závlek předního kola | 120 mm | - | ||
Výška sedla | 860 mm | |||
Suchá hmotnost | 212 kg | 217 kg | 210 kg | 212 kg |
Pohotovostní hmotnost | - | 230 kg | ||
Objem nádrže | 23 l | |||
Spotřeba | 5.7 l/100 km | - | ||
Maximální rychlost | 250 km/h | - | ||
První cena | 356900 Kč | 359900 Kč | 415990 Kč | - |
Off Road tréning
KTM Adventure Rally 2020 proběhne v Řecku
KTM Adventure Rally 2020 proběhne v Řecku
KTM 1190 RP koncovka
Albánie 2017 díl 1.
Motodovolená Balkán Albánie 2017
Pronikněte do tajů moderních elektronick...
Pronikněte do tajů moderních elektronick...
Pronikněte do tajů moderních elektronick...
Pronikněte do tajů moderních elektronick...
Advik v terénu II.
Advik v terénu
KTM Orange Days 2014
Stabilizační systém od Bosche poprvé v K...
KTM Adventure 1190 u Mariazell
KTM 1190 Adventure
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Silniční cestovní | Houpají otáčky na volnoběh, pocukává | 32 | Včera 09:56 | ||
Německé, rakouské | KTM 1290 Super Adventure S - topí pod zadek | 211 | 27.5.2022 15:48 | ||
Opravy a údržba | Voda v nádobce na brzdovku | 6 | 23.5.2022 16:15 | ||
Enduro & funbike | Výběr motorky - Tiger 1200 / KTM 1190 / Honda Crosstourer / BMW S 1000 XR | 18 | 18.4.2022 07:22 | ||
Enduro & funbike | Je opravdu KTM tak špatná motorka | 94 | 14.2.2022 11:29 | ||
Enduro & funbike | Uchazi tlak kolem spic | 9 | 13.2.2022 19:54 | ||
Enduro & funbike | Netěsnící nádobka přední brzdy, olej v motoru | 4 | 5.1.2022 17:33 | ||
Německé, rakouské | KTM 1190 Adventure, vykon, motory... | 294 | 28.11.2021 10:30 | ||
Enduro & funbike | Zmena kola z 19 na 21 | 25 | 14.8.2021 09:11 | ||
Opravy a údržba | KTM 1190 Adv - umírá na senzor stojánku (asi) | 9 | 11.8.2021 09:28 | ||
Silniční cestovní | KTM Adventure 1190 | 1 | 26.4.2021 12:15 | ||
Opravy a údržba | Diagnostika pro KTM 1190 Adventure | 1 | 27.1.2021 18:29 | ||
Enduro & funbike | KTM 1190 Adv - jak to zvedáte | 9 | 20.1.2021 22:13 | ||
Silniční cestovní | Řazení KTM 1190 Adventure | 31 | 12.11.2020 20:03 | ||
Enduro & funbike | Fake kryt pod motor pro KTM ADV zde v bazaru | 5 | 9.6.2020 18:26 | ||
Opravy a údržba | Jutubový test 25 ADV pneumatik: 2020 Adventure Tire Shootout by ChapMotocom | 8 | 28.5.2020 09:11 | ||
Opravy a údržba | KTM a vyhřívání rukojetí | 38 | 28.1.2020 11:44 | ||
Silniční cestovní | Anakee Wild vs Karoo 3 | 4 | 8.12.2019 18:14 | ||
Tipy | Taky vám tak plave? | 37 | 24.8.2019 09:03 | ||
Silniční cestovní | KTM 1190 Topi pod prdel | 13 | 28.6.2019 10:19 |
Velká, silná a v obecnym měřítku pořád i těžká potvora, co si pár těch svejch nectností umí vyžehlit...
Svezt se a pak hodnotit. Nic mimo to nema cenu a je to jen prazdne plkani od klavesnice... :)
The beast escaped ... nejlepsi motorka na trhu, ktera splnuje prani sportovnich jezdcu, tak i cestov...
Inzerát sem uviděl ve středu, moc se mi líbila, v pátek jsem si ji koupil a od neděle chci napsat re...
Motocykl má super průběh výkonu .
Chtěl jsem Super Duka, mám Advíka.
Dostatečně sportovní a pohodlná
1190 Adventure?? každá projížďka je neuvěřitelný zážitek.. :)
Tak jo, už mám zase jinou mašinu. Brácha říkal, že prej mi ta oranžová víc sluší, tak jsem mu jí vym...
Velké enduro s částečně zděděnými geny z RC8, zábava zaručena!
Skvělá motorka na cestování i ostřejší jízdu.
Myslím že není potřeba představovat. Stručně řečeno: velká, silná, dobře vybavená
Mašina na cestování i pro radost.
Cesťák k nezaplacení, výborný na delší cesty ale stejně tak i na krátkou projížďku.
Hromada výkonu, perfektní ovladatelnost, neskutečný zátah a pružnost, nízká spotřeba...
150k , co víc k tomu dodat? Motorka hodně dobrý, více se rozepíšu níže...
Je to oranžová bestie, ale krásná:)
Chtěl jsem Super Duka, mám Advíka.
Další motocykl do garáže, co umí cestovat i pobavit.
Inzerát sem uviděl ve středu, moc se mi líbila, v pátek jsem si ji koupil a od neděle chci napsat re...
Čas nastal, doba uzrála. Říkejme si tomu jak chceme, ale Eda šel do světa. Za adekvátní cenu a v mys...
Valnou část listopadu jsem se s ním lopotil a dnes konečně vyšel! Cestopis na téma mého letošního tr...
Zastáncem zimních vyjížděk po silnici nejsem. Většinou se totiž děje za mrzkých teplot a po zasolený...
Neb nám finišuje už čtvrtá sezona trávená mým zadkem v sedle 1190, uchýlil jsem se k mírně radikální...
Co k tomu dodat. Vždycky to dřív nebo později přijde. Loni se dalo nakroutit ještě spousta kilometrů...
Motor | |
---|---|
Spojka | 9.1/10 |
Průběh výkonu | 9.3/10 |
Vibrace | 7.5/10 |
Převodovka | 8.9/10 |
Mechanická hlučnost | 7.8/10 |
Zvuk | 8.3/10 |
Spolehlivost | 9.0/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 9.6/10 |
Těsnost tlumičů | 9.7/10 |
Tuhost rámu | 9.4/10 |
Jízda | |
Sport | 8.9/10 |
Město | 8.1/10 |
Cestování | 9.1/10 |
Terén | 8.1/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 7.3/10 |
Ceny servisu | 7.2/10 |
Servisní síť | 7.4/10 |
Dostupnost dílů | 8.3/10 |
Nabídka doplňků | 9.1/10 |
Servisní intervaly | 9.0/10 |
Terén | |
Brodivost | 6.8/10 |
Výška | 8.3/10 |
Ochrana motoru | 6.9/10 |
Skoky | 5.0/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 8.5/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 9.6/10 |
Ochrana jezdce cestování | 8.2/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
KTM 1290 Super Duke R | Na delší cesty (což jsem chtěl) bych se asi zbláznil. |
Triumph Tiger 1200 XC | |
KTM 1290 Super Adventure | |
KTM 1190 Adventure R | preci jen nejsem takovej offroad strelec a jedina ktera by za to stala, zmizela pred nosem |
Honda VFR 1200X Crosstourer | v té době jich moc není a vadila mi ještě větší hmotnost než Varadero |
Ducati Multistrada 1200 Enduro | Multici už jsem měl a třeba se k ni v této verzi ještě vrátím |
KTM 1190 Adventure R | Asi rozhodlo 21 přední kolo a malý výběr.. navíc tato moje má malý nájezd km |
Triumph Tiger 1050 | A Triumph mi na druhou stranu přišel malinký takže padla jasná volba. |
BMW R 1150 GS Adventure | Motorky stály všechny vedle sebe a Baworák byl o dost širší a je to tip který udělá přesně to co chcete a je klidný a hodný. To byl hlavní důvod proč jsem ho vyřadil z výběru. |
Ducati Multistrada 1200 | Moc peněz, asi jsem ji jen chtěl. |
Triumph Tiger 800 XC | V přímém srovnání s ktm u mě prohrál. |
Triumph Tiger Explorer | Nevzal jsem ji, protože je KTM hezčí |
KTM 1190 Adventure R | moc vysoká a nemá elekr. podvozek.Navíc po předchozích zkušenostech s KTM 990 S jsem zjistil že mi je taková motorka k ničemu když všude vyjedu jen já a ostatní (GS a podoné) zustavají po kopcem ;-) |
KTM 990 SM-T | sehnat dobrej kus je jako hledat jehlu v kupce...navíc podmínkou byly ty epesní látkový kufry... |
KTM 990 Adventure / S | sice poctivej kus železa s minimem elektroniky, ale už je přeci jenom stará s nedostatečným výkonem na silnici. Minimální cenový rozdíl oproti 1190... |
Ducati Multistrada 1200 | Cena, stejný ročník byl o cca 80-100.000,- výš... :-( |
KTM 1190 Adventure R | Musel bych přihodit dalších cca 50tis.Kč, tak jsem eRko oželel. Drtivou většinu km navrtím po silnici, tak mě to snad nebude mrzet. |
Honda VFR 1200X Crosstourer | Fakt mě příjemně překvapila, už jsem na ní skoro skládal zálohu, ale pak jsem se ještě svezl na 1190 a bylo rozhodnuto. Ceny ND a doplňků Hondy dvojnásobné oproti KTM... |
Ducati Multistrada 1200S | Je krásná, ale při zkušební jízdě mě nepřesvědčila, asi jsem čekal větší peklo. Navíc Ital nabušený elektronikou, no, měl jsem z toho kapku špundus ;-) |
Ducati Multistrada 1200S |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Honda VFR 1200X Crosstourer | Neboli dobre kusy v ponuke |
Suzuki DL 1000 V-Strom | Dva kámoši jí jezdí, povozil jsem se.... neoslnilo..... navíc znám jejich servisní ceny :-D |
Suzuki DL 1000 V-Strom | Vysoká * poruchovost * |
Honda VFR 1200X Crosstourer | S mojí Hondou pocitově srovnatelná. Na plynu ale divočejší (dvouválec se vším všudy). Chtěl jsem stroj s kardanem. |
Honda VFR 1200X Crosstourer | Crosstourera jsem měl v hledáčku dlouho a naskytla se dobra příležitost, ikdyz byl dražší. |
BMW R 1200 GS | Řetěz ….. |
KTM 1190 Adventure R | Naskytla se příležitost koupit pravidelně servisované R-ko v krásném stavu od člověka co bydlí pár kilometrů ode mě, tak bylo rozhodnuto. |
BMW R 1250 GS | lepsi pristup prodejce |
Kawasaki Versys 1000 | Cena |
Triumph Tiger 1200 | Řetěz |
Yamaha XT1200Z Super Tenere | Svezl jsem se na 1290 Adventure a málem jsem přišel o papíry :D Jede to brutálně. Nová už se nevyrábí a 1290 je cenově trochu někde jinde. Strach ze spolehlivosti a servisu |
Honda VFR 1200X Crosstourer | Mínus také vyšší cena a je (dle recenzí a zkušeností jiných uživatelů) vhodnější více na off-raod a já potřebuji spíše silnice. Osobně jsem ji nezkoušel. |
Ducati Multistrada 1200S | |
KTM 1290 Super Adventure | |
KTM 990 Adventure / S | O něco větší cena. Když mě ktm chytne tak bude na řadě :-) |
KTM 1090 Adventure | První volba, ale nakonec jsem se rozhodl pro zcela novou motorku |
BMW R 1200 GS | zustal jsem u značky BMW |
Triumph Tiger 1200 | Koza vysoká, raketa jako blázen, z toho továrního sedla bych přišel o půlku půlky. |
Ducati Multistrada 1200 | Už na ni ani nepřišlo |
KTM 1190 Adventure R | Chci co nejčastěji vyrážet i mimo zpevněné cesty a na to je R-ko určitě vhodnější.. |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2016 | Clint | ktm-1190-adventure-c.pdf | 5.2 MB | Návod k obsluze, CZ, pdf. |
2016 | k_u_c_a | ktm-adventure-1190.pdf | 5.2 MB | Manuál (Návod k obsluze) |
2014 | Clint | ktm-adventure-2014-s.pdf | 65 MB | KTM 1190 Adventure - dílenská příručka AJ, pdf |
2014 | k_u_c_a | ktm-adventure-1190.pdf | 65 MB | Dílenská příručka (bohužel v EN) |
2013 | Polkis | 13_3211955_en_om.pdf | 2.8 MB |
Název pneumatiky | Průměr | Použito na | Známka | Popis | Hodnoceno |
---|---|---|---|---|---|
Vložit vlastní hodnocení | |||||
Continental TKC 70 | 17" | Zadek | 1 | Opravdu velké překvapení, na supersportu jsem s Contikama ne... | 25.08.2016 v 10:15 |