PROFIL MOTORKY

KTM 1190 Adventure (2013)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník TmsKTM
Vloženo 11.7.2013
Aktualizováno 19.7.2016
Zobrazeno 8 210x
HODNOCENÍ PROFILU OD 21 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.1

Popis motorky


Motocykl má super průběh výkonu .

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Ondřej Šimek - Shiva motoshop (Pra - jen dobrá

První dojmy - Každému sedí něco jiného ale pro mne je to motorka se super výkonem a jízdními vlastnostmi jak na silnici tak i lehčího terénu.

Doplňky na motorce - Padáky, zadní kufr (ne originál- ještě nepřišly -to se v KTM nějak nepovedlo),navigace, polepy nádrže a nějaké to elox víčko, kryt motoru, přídavná světla.

Recenze

Motocykl se mi z počátku nelíbil a přesedlat z mého oblíbeného SMT byl krok do ne známa. Přál jsem si ale více cestovat a pokukoval po novém GS, Multistrádě a také 1190 ADV.
Měl jsem možnost všechny motocykly vyzkoušet a nakonec se rozhodl pro KTM 1190.BMW funguje spolehlivě a neměl jsem k němu větší výtky (rozkmit předního kola ve větší rychlosti byl prý nevhodnou pneu-?) ale KTM mě nadchla výkonem a pocitem že motorka je o něco více sportovnější. Každý má ale jiné pocity a líbí se mu něco jiného. Multistráda je také super ale top cena mě odradila.
Měl jsem možnost s motocyklem najet už něco přes 3000 km a jsem prozatím jen nadšen. Projet na motorce Alpské silničky byl parádní zážitek. Motorka jde krásně za plynem a překlápět jí z jedné strany na druhou je požitek. Nikdy jsem tedy nebyl zastáncem přílišné elektroniky ale jak pánové v KTM nastavily jízdní režimy mě příjemně překvapilo. Zprvu jsem jezdil jen na mód street ale když zapršelo zkusil jsem přepnout...je příjemné když za vás kontrola trakce koriguje průjezd zatáčkou.
Nastavení podvozku je jen na vás a možností korekce tvrdosti a komfortu je na tom co komu více vyhovuje. Na silnici jsem jezdil (i jako se spolujezdcem) a na polní cestě vyzkoušel i z bagáží měkčí podvozek.
Jako další plus je pak možnost (jelikož jsem vyšší) posunou polohu sedačky do jiné (horní ) polohy. Co mi trochu vadilo než jsem si zvykl byl příliš krátký chod blinkrů (ale na vše si člověk zvykne).
Prozatím jsem tedy spokojen a uvidíme co mi 1190 přinese ze zážitků dále.

Jak se tak s motorkou sžívám vyzkoušel jsem i jízdu v lehkém terénu. Jelikož jsem měl možnost si nějaký ten rok odjed závody v enduru byl jsem zvědav co si s takhle těžkou motorkou mohu dovolit. Byl jsem překvapen jak se motorka v terénu chová. Vše jsem tedy jezdil na mod of. s měkčím podvozkem a vypnutou elektronikou. Polní a lesní cesty nebyl problém. Zkusil jsem i motokrosovou trať (na suchu) ...když máte rychlost dá se motorka jak někdo napsal jako koloběžku ovládat vcelku dobře. Když jsem však ztratil rychlost velice rychle jsem pocítil váhu stroje a uvědomil si že přes nohu tuhle váhu budu jen těžko otáčet. A jelikož to není laciná věc řekl jsem si že na takové blbnutí mám doma jiný stroj. Závěr z terénu - když mě silnice donutí sjet lze bez problému pokračovat dále ale klasické enduro bych nejel! Na to si vezmu lehkou moto.
Na silnici se chová ADV ale dokonale. Dokonce jsem i už pocítil (na našich dokonalých silnicích ) dobrý účinek tlumiče řízení

Tak jsem zase najel pár kilometrů s pocitem že jsem fakt udělal dobře. Po každé když se jedu projet těším se na ten nádherný pocit když potřebujete někoho předjet a ono stačí trochu otočit plynem a jste pryč. Ten zátah je s každým ujetým kilometrem prostě požitek. Jsem příjemně překvapen i s výběrem pneu na ADV. Na SMT jsem sjížděl gumy cca do 4000 km a tady zatím drží a nemyslím si že je nějak šetřím. No abych ale nepsal jen samou chválu je pravda že teplo od motoru a výfuku je někdy až nepříjemné. Rozhodně není potřeba vyhřívané sedačky která je v nabídce doplňků. Musel jsem sedačku podlepit abych si nehřál tolik ...
To budou mít u BMW radost že i nějaká kritika na ADV ...

Je už skoro po sezoně a mnoho kilometrů zajisté už nenajedu ale když se tak toulá člověk podzimní krajinou není nad to mít možnost sjet z asfaltové silnice a neřešit kam další polní cesta bude pokračovat. Nastavení podvozku na lehký
terén je super.

Rok 2014
Tak jsem moto konečně zase vytlačil z garáže. Navěsil na ní zase nějaký ten doplněk - kryt motoru SW Motech a přídavné světlomety (orig držák se mi nelíbil a tak vyhrálo domácí kutilství - snad to nebude ani moc poznat )
Musím říct že i u KTM není vše 100% a když stojí moto déle než měsíc v garáži bez hnutí - baterie se poroučí do fáze - nestartuji ! Ale vše se dá vyřešit a tak jsem zakoupil dobíječku a pokud klesne napětí ...nabíječka vše vyřeší. to ale klukům Rakouským odpustím neb když jsem na ní zase sednul tak mě přesvědčily že stačí otočit plynem a na vše je rázem zapomenuto
Jelikož už je člověk s ADV více sehraný , nedalo mi to a zkusil jsem jí zase v terénu (no lehké lesní Rakouské cesty a Italské šotoliny) a paráda.
Ta motorka je prostě dokonalá.!!!

červen 2014
Tak jsem ADV vzal kousek více od domova a vydal se sní až do Albánie. Bylo to sice jen na otočku cca 8 dní (4.5 tis km) ale prověřil jsem moto po všech stránkách. A jelikož vše fungovalo tak jak mělo tak přidávám jen pár fotek.















Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
s4r
s4r napsal 01.09.17 v 14:40 10b.

Moc pěkný, uvažuji o ní výýýhledově taky... Dokázal bys mi říci, klidně do zprávy, jak je na tom KTMka se servisními intervaly? Seřízení ventilů, servis podvozku...prostě cokoliv, co Tě napadne a řešil jsi...včetně cenové náročnosti.

Znám tyhle věci jen u Ducati a docela mě zajímá, jak je na tom konkurence oproti velké MTS...

Díky!

Sete
Sete napsal 21.02.14 v 13:04 10b.

Krásná motorká, hezky napsaný

Machy07
Machy07 napsal 25.08.13 v 21:22 10b.

Luxusní

Mr.Petr
Mr.Petr napsal 10.08.13 v 11:30 10b.

semi961
semi961 napsal 18.07.13 v 22:55

nejdriv pisete ze caponord 1200 je pretechnizovany a KTM ma stejne systemy a tovam nevadi jinak krasna jen ta predni maska se trochu nevyvedla jinak za me 10b.

Více komentářů



renocar_prosinec
Objednat reklamu
TOPlist