renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki DL 1000 V-Strom (2014)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Massakra
Vloženo 9.1.2022
Aktualizováno 9.4.2024
Zobrazeno 3 689x
HODNOCENÍ PROFILU OD 10 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Moje 10 jednostopé vozidlo které jsem si pořídil pro rok 2022 a doufám že už opravdu na delší dobu.

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:EuroCycles (Vítězov) - Nenadchne, ani neurazí.

Výška jezdce: 169 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda VFR 1200X Crosstourer: Těžká * vysoká *
KTM 1190 Adventure: Vysoká * poruchovost *
Yamaha XT1200Z Super Tenere: Těžká * vysoká *
Ducati Multistrada 950: Cena
Triumph Tiger 800 XR: Cena * nový model od roku 2017 *
Triumph Tiger 1200: Těžká a asi i vzhled *

První dojmy - První dojmy , docela mne přišla malá a lehká nato že to je obsah 1000. Vzhled odlišný od konkurence a celkově líbivý. Zatím jsem sní ujel jen 200 m při zkoušce u prodejce , ale docela dobrý zátah na jedničku.

Motorku bych doporučil pro - Více méně pro všechny komu se motorka líbí a chce jí vyzkoušet jako já.

Doplňky na motorce - * Padací rám *


* Kryt motoru *


* Vyhřívané rukojeti oxford *


* Přídavná LED světla *


* Nosiče kufrů *


* Zadní blatník od GIVI *


* Blastery *


* Kryt vodního chladiče *


* Krytka brzdové kapaliny *


* Kryt táhla zadní brzdy *


* Krytka táhla výfukové přívěry *


* Snížení sedla *


* Ochrana řetězu *


* Držák navigace *


* Výměna plexi *


* Brašny do padacích rámů *


* Navigace *


* Givi Trekker Dolomiti 46 *

Průměrná spotřeba - 5.88438 l/100km

Recenze

Rozhodl jsem si pořídit zase jiný stroj pro rok 2022 , tentokrát jsem chtěl moto co možná z nejmenším nájezdem kilometrů. Vybíral jsem asi 2 měsíce po mnoha čtení zkušeností a recenzí uživatelů jsem se nakonec rozhodl pro Suzuki V - strom 1000 a to z nájezdem 3.413 km.

Moto vypadá jako by právě sjelo z výrobní linky továrny Suzuki. Cena a kilometry nakonec rozhodly pro V - Strom.

Zkušenosti zatím žádné , pouze zhruba 200 m po zkušební jízdě u prodejce , ale byl jsem překvapen jaký má tah na jedničku , už se nemohu dočkat jara na vyzkoušení první ostré jízdy.

Co mne docela překvapilo je hmotnost stroje oprati Versys 1000 a Caponordu 1000 co jsem měl předtím je to o poznání lehčí moto v této kategorii.

Doplňky co jsou na motorce * Padací rám * Kryt motoru * Vyhřívané rukojeti Oxford * Přídavná LED světla * Nosiče kufrů. Do jara postupně dokoupím chrániče rukou * vyšší plexi * kryt chladiče * držák navigace * zadní blatník a nakonec horní a následně boční kufry , které si nechám udělat od nějakého českého výrobce.

Foto stroje mám pouze při převozu od prodejce domů , později přidám lepší fotky.

Tak snad jsem neudělal chybu a budu spokojen a moto si nechám konečně déle než 1 rok.


Rekapitulace
Suzuki V - Strom 1000
Rok : 2014
Koupena : 8.1.2022
Najeto : 3.413 km

15.1.2022
Jsem vyrazil na STK ujel jsem 7 km a jede opravdu pěkně. Už se nemohu dočkat první jarní velké cesty.

7.6.2022
Mám na Stromu najeto 3.725 km a celkově na odometru svítí 7.138 km. Mohu tedy napsat nějaké ty poznatky z jízdy.

Od cestovního endura očekáváte především klidnější svezení, dostatek točivého momentu pro jízdu ve dvou a v neposlední řadě rozumné provozní náklady. A to vše vám právě tento agregát dokáže nabídnout.

V zábavě vám pomůže i podvozek, který využívá USD vidlici vepředu a klasickou kyvku vzadu. Klasické jsou i rozměry kol. Vepředu je devatenáctka, vzadu sedmnáctka. Jde o klasické liťáky. Na druhou stranu ruku na srdce, jak často se dostanete do terénu, ve kterém byste zničili litá kola? Já tedy určitě ne , ale dráty jsou hezčí ( vzhledově ).

V sedle se cítím velmi pohodlně i když ho mám snížené . Vidlicový dvouválec má příjemný zvuk i bez ( laďáku , ale časem si nějaký pořídím ) a po zaklapnutí jedničky se hned od spodu bez cukání rozjíždí. Další kvalty padají hladce, i když má řadící páčka trochu delší chod. Jednička a dvojka jsou hlasitější než zbylé rychlosti.

Příkladná ovladatelnost motorky na každém povrchu. Není problém pomalu popojíždět a okamžitě prudce akcelerovat v křižovatce. Na dobré ovladatelnosti nic nemění ani kufr a doplňková výbava.

Podvozek je dostatečně tuhý, aby snesl svižnou jízdu, ale dostatečně komfortní pro cestování po špatných cestách. Poradí si s dlažebními kostkami stejně jako se serpentinami v horách. Nic nedělá excelentně, ale všechno velmi dobře. Zkrátka tak, jak očekáváte.

Velmi excelentní jsou brzdy. Ty mají až nečekanou razanci a stydět by se za ně nemusely ani podstatně sportovnější motorky, ostatně pocházejí původně z GSX-R. Ta přední by ale pro dané účely snesla možná trochu méně citlivosti, stačí jen pomyslet na brzdění a destičky se zakousnou do kotouče. Nemusíte se ale ničeho bát, když to přeženete, nastupuje citlivě nastavené ABS. Bohužel ale nejde vypnout. Vzhledem k tomu, že se V-strom nehrne do těžkého terénu, není to možná zas tak zásadní. Brzdy jsou asi jediné mínus u tohoto stroj opravdu jsou jedovaté , ale jezdit se s tím bez problémů dá.

Co je naopak zásadní je kontrola trakce. Ta má tři stupně, resp. dva a úplné vypnutí. A musím říct, že rozdíl v nastavení je naprosto zásadní. Na první stupeň nechá kontrola trakce pořád trochu řízení na vás a malé proklouznutí zadního kola můžete snadno korigovat sami, jakmile ale jde do tuhého, kontrola trakce zasáhne. Na druhý stupeň pak zasahuje i při sebemenším problému. Můžete tak v klidu akcelerovat i na špinavé, nebo mokré silnici.

Spotřeba se mne pohybuje ( na počítači ) 5,2 l na 100 km , reálně to souhlasí.

Závěrem mohu říci že moto je opravdu lehké a krásně ovladatelné , nechybí mu výkon ani zábava. Tak snad si ho užiji déle než jednu sezonu.



3.7.2022
Dosaženo prvních 10.000 km na tachometru a to v Bulharsku asi 30 km od Burgasu.



3.9.2022
Dosaženo 20.000 km na tachometru , stalo se tak v Rakousku pár kilometrů od Kalte Kuchl.



4.1.2023
Rekapitulace za sezonou.

7.Ledna 2022 - 13.Listopadu 2022
Nájezd : 20.613 km
Čas : 267 hodin
Nastoupáno : 131 km



1.7.2023
Dosaženo30.000 km na tachometru , stalo se tak ve Francii 3 km před vrcholem Col de l'Iseran.



28.7.2023
Dosaženo 40.000 km na tachometru , stalo se tak ve Švédsku u města Vilhelmina.



29.10.2023
Dosaženo 50.000 km na tachometru , stalo se tak v Čejkovicích nedaleko Českých Budějovic.



4.1.2024
Rekapitulace za sezonou.

1.Ledna 2023 - 28.Prosince 2023
Nájezd : 26.262 km
Čas : 335 hodin
Nastoupáno : 192 km



7.4.2024
Po 2.letech , 3.měsících a 2 dnech moto prodáno pánovy do Ostravy , najezdil jsem na ní krásných 46.901 km


Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Ruprecht_1
Ruprecht_1 napsal 14.02.24 v 14:46

Já nevím co všichni s těma Akrapama mají,mám tam hozenej GPR a bez tlumivky LAHODA

Ruprecht_1
Ruprecht_1 napsal 14.02.24 v 14:45 10b.

Massakra
Massakra napsal 02.05.23 v 10:36

Ano už se na tom pracuje , ale půjdu do GPR pač podle mne to má nejlepší zvuk.
A díky.

Clint.
Clint. napsal 02.05.23 v 09:42

Pekne ty, doplňků už pěkná kopička, tak už jen akrapa,

Clint.
Clint. napsal 02.05.23 v 09:42 10b.

Pekne ty, doplňků už pěkná kopička, tak už jen akrapa,

Více komentářů



TOPlist