PROFIL MOTORKY

Suzuki DL 1000 V-Strom (2007)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník dafikk
Vloženo 29.6.2015
Aktualizováno 10.11.2018
Zobrazeno 3643x
HODNOCENÍ PROFILU OD 11 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 8.9

Popis motorky


Suzuki V-Strom 1000 - taková "japonská Karosa"

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Tass Motocentrum (Chrudim I)

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda XL 1000V Varadero: Nebyla k mání v dobrém stavu
Kawasaki Versys 1000: Posez pro spolujezdce nebyl tak pohodlný

První dojmy - Chtěl jsem ji...moc jsem ji chtěl...sezení jak na gauči. Jak pro řidiče,tak i pro spolujezdce. Jen si budu muset zvyknout na ten 2-vál...uvidíme co přinese čas.

Motorku bych doporučil pro - Chceme cestovat,takže taková motka bude dobrá na cestování. Do města asi moc ne (do města má být skutr).

Doplňky na motorce - Padací rám,blastry,3x kufr.
2016 vyhřívané hefty Oxford. Na Nejvyšší level se dá pořídit párek v rohlíku,jak jsou vřelé. Používám 25,nebo 50%.
Pořízeny hliníkové kufry Adventure. Velikost cca 53 litrů.

Recenze

Prvních 150km na cestě domů na mě udělalo dojem dobré koupě. Nejsem sice zvyknuty na 2-vál a měl jsem z toho i strach. strašili mě,že mě to potahá,že je to kopavý a pod. Na to jak je to velký,tak se to ovládá moc pěkně. Trošku musím myslet do zatáček co tam mít za kvalt,ale jinak fakt dobrý. Udělá to blk...blk...blk a je tam 120 na tachecu,ani o tom nevíš. Koupil jsem to i s kuframa,ale ty boční jsou spíš jen taková parodie na kufry. Jsou to asi ty nejmenší od Givi.
Zkusil jsem vyvést drahou polovičku a pěkně se to chová i ve dvou. Pochvalovala si posez a plno místa mezi řidičem a zadním kufrem.
Nedalo mě to (je to přece jen cenduro) a zkusil jsem trošku projet i polňačku. Tam už je to horší. Je to těžký a docela se to vlní. Je fakt,že na tom jsou cestovní gumy na silnici,ale podle mě to v terénu asi nebude nic moc.
Takže tento rok dovybavíme vyhřívanými hefty,většími kufry,větším plexi,nebo nádstavcem a můžeme plánovat nějaký větší výlet. Láká nás Švédsko,Norsko. Takže doufám,že po odzkoušení pana Stroma po vlastech českých vyrazíme příští rok i k těm seveřanům.
Edit 16.2.2016
Za sezonu 2015 najeto asi 4000km. Momentálně je pan Strom v servisu na výměnu oleje,svíček,brzdovky a celkové kontroly. Nenalezeny žádné jiné problémy,takže spokojenost a je připraveno na sezonu 2016. Namontovány vyhřívané hefty,zásuvka na řidítka a USB zásuvka. Na konci sezony 2015 namontovaný dflektor plexi,kvůli turbulencím. Je to o něco lepší,ale zjistil jsem,že neplechu dělají hlavně boční turbulence okolo plexi. Smířil jsem se s tím,že to ideální nebude. Na druhou stranu,když je vedro,tak je to docela příjemné.
Vyhlížím sluníčko a posouvám kalendář očima a těším se jak vyjedu.
Edit 12.6.2016
Před týdnem přezuto z Bridgestone Battlax BW 502 na Pirelly Scorpion Trail II.
Stav tachometru 39156km. Jsem zvědavý co vydrží. První projetí bylo pocitově OK. Krásně držely a do zatáček i ze zatáček se to jelo pěkně.




















Sezona 2016 je za námi. Stav km je 48300,takže za sezonu 2016 ujeto cca 10000km.
Co říci?? Dvou válcový motor mě ze začátku vůbec nenadchnul. Ještě v červenci jsem byl přesvědčený,že V-Stroma s dvouválem vyměním co nejdříve za 4-válcovou Kawasaki Versys. Po této sezoně už o tom tak přesvědčený nejsem. V-Strom je taková láska na druhý pohled. Myšlenka na Versyse mě neopustila,ale donutilo mě to zařadit do výběru i Yamahu Super Tenere 1200. Na Versysu jsem se svezl a teď budu muset vyzkoušet i tu Tenerku a podle toho se pak rozhodnout. Ale zpět k sezoně 2016 na V-Stromu.
Mimo výlety po CZ,jsme s panem Stromem zvládli Mariazell,Slovinsko,německé Drážďany,Chorvatsko Medulin a hlavně naši hlavní dovolenou...řecký Zakyntos Motorka absolutně bez problémů. Šlape jak švýcary. Až se mě vkrádá do hlavy rouhačská myšlenka: "Proč to měnit...když to tak šlape??"
Já nevím...jsem rozpolcen...váhám...vzpomínám na chvíle kdy mě pan Strom v opravdu obrovském lijáku na cestě z Chorvatska nenechal ve štychu! A že musel být chudák prochcanej až na svíčkách... Nebo jak jsme si párkrát škrtli stupačkou...jednou dokonce i s celkovou náloží na dovču a s manželkou za hrbem...proplítání řeckými uličkami s motorem rozžhaveným téměř do červena...Statečně držel a nestále si brumlal tu svoji spolehlivou písničku.
Připadám si jako chlap, co po 30ti letém manželství odkopne spolehlivou,pracovitou ale ne příliš moderní manželku a nabrnkne si mladičkou,nevyzkoušenou,naivní,ale atraktivní a moderní pipinu...
Mám celou zimu na přemýšlení a prošení pana Stroma za odpuštění...
Edit 6.4.2017
Tak rozhodnuto...stará láska nerezaví. Potáhnem to s panem Stromem ještě jednu sezonu.
Před 14 dny dovezeno ze servisu. Nechal jsem udělat ložiska v krku,páč se mě zdálo,že mají důlek v poloze řidítek rovně. Zároveň i olej ve vidlích,nové gufera a celková příprava sezonu 2017. Svíčky,Oleje,Filtry a celková kontrola. Takže dle mechanika je motorka v dobrém stavu a můžem vyrazit vzhůru k sezoně 2017.
Plánů jako každý rok je samo sebou plno,ale opět jako minulý rok pojedeme na dovolenou na Zakyntos. Tentokrát je vybrána cesta po ose CZ-SK-H-HR-BiH-MNE-AL-GR a zpět trajektem Patra-Venezia a po ose zbytek domů buď přes Rakousko nebo Slovinsko.
Edit 1.8.2017- Dnes přezuto z Pirelly Scorpion Trail II na Mitas Terra Force.
Stav tachometru 55400km.
Pirellky super!! V zatáčkách držely,na šotolině také. Vydržely 16000km a vydržely by ještě min 1500km než by to bylo v prostředku pod hlásiče. Nešetřil jsem je. Naložení,ve dvou do Řecka a výlety po CZ. Rumunsko atd. Fakt spokojenost!!!
Určitě to nejsou gumy do terénu na nějaký velký OFF,ale ceestovní gumy jsou to vynikající.












Edit 2.10.2017
Sezona 2017 končí. Stav tachometru je 61.000km , takže najeto 12700km.
Letos projeto Rumunsko,nějaké couračky po CZ a zase řecký Zakyntos. Poslední větší trip maďarský Sarvar 29.9.-1.10.2017. a Potom Dukla. Jestli ještě někam pojedu,tak jedině okolo Brna. Už je na tom zima. Pneu Mitas Terra Force docela drží v zatáčkách,ale také jsou docela hlučné. Když je drsný asfalt,tak je to obzvlášť slyšet.
Musím se domluvit v servisu na kdy mají volno a strčit to tam na celkovou prohlídku,seřízení ventilů a celkové seřízení.
Stále uvažuji o výměně,ale tak nějak není za co. Prostě si nemůžu vybrat ze stávajících modelů. Pokud nepřijde nějaká vyloženě lákavá nabídka,tak si pana Stroma nechám ještě na sezonu 2018.
Ve 2017 se pan Strom docela rozstonal a bylo znát i na investicích. Celé dobíjení po GO,nový regulátor,nová baterka a převinutý altík. Ale jinak šlape dobře,tak budu zase v zimě plánovat dovolenou (zřejmě opět Zakyntos).
Ale je to stroj a jezdí určité kilometry,takže i přes nějaké investice do oprav,jsem spokojený. Sezona 2017 se docela vydařila co do tripů. Rumunsko a Řecko v jedné sezoně s mýma časovýma možnostma je úspěch. A tak jsem opravdu spokojený!!
Edit 5.2.2018
Pan Strom dovezený ze servisu. Vyměněná řetězovka. Vydržela 20000km a začalo to být nestejnoměrně vytahané. Dal jsem D.I.D. poslali mě základní řadu,tak jsem zvědavý co vydrží. Nechal jsem seštelovat ventily a pak jako vždy výměna oleje,filtrů a celková kontrola. Na jízdě to bylo hned znát. Prý ty ventily nijak zvlášť rozhašené nebyly,ale když jsem to vezl 4.2.2018 ze servisu domů,tak motor šel měkčeji,líp to akcelerovalo a ve vyšší rychlosti to bylo takové ochotnější za otáčkama.
Na sezonu 2018 mám v plánu opět dovolenou na Zakyntos. Po ose přes Balkán tam a zpět trajektem Patra-Benátky a dojet domů. Plány na víkendové tripy jdou také a jen namátkově německé Pennemünde už je ve výhledu cca 2 roky. Tak snad tentokrát by to mohlo vyjít. A zbytek necháme náhodě a třeba nás to mile překvapí.
Tak sluníčko kde jsi?? Vyhlížím tě v mrazivém ránu a těším se na sezonu 2018.
A sakra...paní zeměkoule...nemůžeš se otáčet trochu rychleji,aby ta zima už byla v prdeli a dalo se vyrazit na motorce?!?
Edit 21.7.2018
Výměna zadní pneu Mitas Terra Force. Stav km je 66160. Zadní kolo tedy najelo 10700km. Ještě by asi 1500km vydrželo,ale jedeme zase na Zakyntos,takže počítám s nájezdem přes 3000km a to už bych měl ve dvou strach.
Mitasky...no už bych si je asi nekoupil,kvůli tomu nájezdu. Ale jinak to zas tak špatná guma není. V zatáčkách drží. Ale Pirelky vydržely podstatně více. Zajímaví je,že přední kolo je sjeté tak na 50%. Koupil jsem tedy jen zadní,aby se to dojezdilo.










Edit 10.11.2018
Tak sezona 2018 je u konce. Stav tachometru ukazuje 71092km. Takže ujeto mých obvyklých 10092km. Letos pan Strom makal jako správný dělník bez sebemenších problémů. Celou sezonu si brblal tu svoji spolehlivou písničku. Projeli jsme nějaké výlety po CZ,pak Německo,Polsko a jako každý rok řecký Zakyntos.
Oddaluji výměnu pana Stroma. jednak z finančních důvodů a jednak proč bych ti měnil,když to funguje bez problémů. Ale láká mě něco modernějšího,novějšího,neokoukanějšího a možná i výkonějšího.
Musím se domluvit se servisem na termín,kd můžu pana Strom apřistavit na výměnu oleje,filtrů a svíček. Také nechám prohlédnout spojkové pružiny,protože se mě zdá,že v určitých otáčkách spojka jako zarachotí. Zároveň omrknem obložení,ať víme na čem jsme.
Takže...takže děkuji pane Strome za další krásnou sezonu v tvém sedle.









Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
kemor
kemor napsal 05.08.18 v 22:41 10b.

Moc hezky a vtipně napsané, Fučík by to nenapsal lépe... Jinak Ty Pirellky jsou o třídu lepší pneu než Mitasky.

Kapustnak85
Kapustnak85 napsal 15.06.18 v 00:00 10b.

super článok :) pekný strom

Slavo3
Slavo3 napsal 18.03.18 v 17:32

Více komentářů



TOPlist