
4 cesťáky z Japonska: NT1100 vs. Versys 1000 vs. GSX-S1000GT vs. Tracer 9 GT
06.04.2023
06.04.2023
13.07.2020
09.05.2019
01.02.2016
07.12.2015
16.04.2012
01.06.2023
09.03.2022
05.10.2021
08.06.2021
12.10.2020
06.11.2018
30.12.2015
30.09.2014
16.09.2014
12.03.2012
17.01.2012
08.11.2011
17.10.2011
2012 | 2013 | 2014 | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2022 | 2023 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | ||||||||||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
||||||||||
Objem | 1043 cm3 | |||||||||
Výkon | 86.8 kW | 87 kW | 85 kW | 88.2 kW | 87.6 kW | 88.2 kW | ||||
Výkon při otáčkách | 9000 ot/min | |||||||||
Točivý moment | 102 Nm | |||||||||
Otáčky při max toč.mom. | 7700 ot/min | 7500 ot/min | 7700 ot/min | 7500 ot/min | ||||||
Druh motoru | Spalovací | |||||||||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | |||||||||
Chlazení | Kapalina | |||||||||
Uspořádání válců | Řadový | |||||||||
Počet válců | 4 | |||||||||
Rozvod | DOHC | 2xOHC | DOHC | |||||||
Ventilů na válec | 4 | |||||||||
Vrtání | 77 mm | |||||||||
Zdvih | 56 mm | |||||||||
Kompresní poměr | 10.3 : 1 | |||||||||
Příprava paliva | Vstřikování | |||||||||
Startér | - | Elektrický | ||||||||
Počet rychlostí | 6 | - | 6 | |||||||
Sekundární převod | Řetěz | - | Řetěz | |||||||
Typ rámu | - | Páteřový | - | Trubkový | Dvojitý páteřový | |||||
Materiál rámu | lehká slitina | - | lehká slitina | - | lehká slitina | |||||
Zdvih předního odpr. | 150 mm | - | 150 mm | - | 150 mm | |||||
Zdvih zadního odpr. | 150 mm | - | 150 mm | - | 150 mm | 152 mm | ||||
Brzdy vpředu | 2 kotouč | |||||||||
Rozměr předního kotouče | 300 mm | - | 300 mm | 310 mm | ||||||
Přední třmen | čtyřpístkový | - | čtyřpístkový | - | čtyřpístkový | |||||
Brzdy vzadu | kotouč | |||||||||
Přední kolo | 17 " | - | 17 " | - | 17 " | |||||
Zadní kolo | 17 " | - | 17 " | - | 17 " | |||||
Rozměr přední pneu | 120/70-ZR17 M/C (58W) | - | 120/70-ZR17 | 120/70ZR17M/C (58W) | ||||||
Rozměr zadní pneu | 180/55 - ZR 17 M/C (73 W) | - | 180/55-ZR17 | 180/55ZR17M/C (73W) | ||||||
Rozvor | 1520 mm | |||||||||
Úhel hlavy řízení | 27 ° | - | 27 ° | 34 ° | 27 ° | |||||
Závlek předního kola | 107 mm | - | 106 mm | - | 106 mm | |||||
Světlá výška | - | 150 mm | ||||||||
Výška sedla | 845 mm | 840 mm | 820 mm | 840 mm | ||||||
Výška sedla max | - | 840 mm | - | |||||||
Suchá hmotnost | 239 kg | - | ||||||||
Pohotovostní hmotnost | - | 239 kg | 250 kg | 257 kg | 253 kg | |||||
Užitečná hmotnost | - | 220 kg | ||||||||
Objem nádrže | 21 l | - | 21 l | |||||||
Množství oleje | - | 3.2 l | - | |||||||
Spotřeba | 7 l/100 km | - | 6.2 l/100 km | - | ||||||
Maximální rychlost | - | 205 km/h | - | 225 km/h | ||||||
První cena | 309000 Kč | - | 314900 Kč | - | 319900 Kč | 309900 Kč | ||||
Cena testovaného stroje (včetně příplatků) | - | 414900 Kč | - | |||||||
Poznámka | - | Model SE je vybaven KECS (Kawasaki Electronic Control Suspension), KQS (Kawasaki Quick Shifter), LED světly nebo možností připojení k Smartphonu. | - | |||||||
Výměna motorového oleje | - | 12000 Km | - | |||||||
Seřízení ventilové vůle | - | 42000 Km | - |
4 cesťáky z Japonska: NT1100 vs. Versys ...
Kawasaki Versys 1000, ideální stroj na r...
Novinky Kawasaki 2022 naživo: V hlavní r...
Kawasaki Versys 1000 SE Metallic Carbon ...
ABS - porucha
Novinky Kawasaki 2021 naživo: V hlavní r...
Kawasaki Versys 1000 model 2020
Kawasaki mění taktiku: standardní Versys...
Kawasaki Versys 1000 SE vs. BMW S 1000 X...
Rumunsko 2019 Baile Herculane
Turecko 2019
Kawasaki 1000 Versys SE: Jednostopé SUV
Kawasaki Versys 1000
Kawasaki Versys Ignorantenbande sraz ne...
Testování ( Versys 1000 vs. Z1000SX )
Kawasaki Versys 1000 (2015)
Intermot: Kawasaki Versys 1000
Kawasaki Versys 1000
Kawasaki Versys 1000
Kawasaki Versys 1000
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Opravy a údržba | Prvni start po zime - stare palivo | 36 | 20.3.2023 14:04 | ||
Silniční cestovní | Kdyby někdo uvažoval podobně jako já, co by jste vybrali a proč | 31 | 15.1.2023 20:44 | ||
Vyjížďky | Motokemp Netolice 2023 | 2 | 13.1.2023 22:58 | ||
Japonské | Kawasaki Versys - otaceni retezu na volnobeh | 6 | 6.1.2023 20:49 | ||
Pokec | Soutěž o nejvyšší nájezd kilometrů | 128 | 2.1.2023 17:22 | ||
Opravy a údržba | Nejade | 10 | 16.10.2022 18:08 | ||
Silniční cestovní | Kawu Versyse ve výbavě s SE nebo ne | 8 | 7.8.2022 19:30 | ||
Výběr moto | Versys pro velkeho zacatecnika | 19 | 23.7.2022 20:32 | ||
Enduro & funbike | Versys 1000 návod | 3 | 2.6.2022 08:57 | ||
Opravy a údržba | Serizeni svetel Versys 1000 | 28 | 20.4.2022 10:22 | ||
Opravy a údržba | Vidlice Versys 2016 | 4 | 9.3.2022 04:08 | ||
Japonské | Palivová mapa z Ninja 1000SX na Versys 1000 | 3 | 28.1.2022 19:23 | ||
Vyjížďky | Motokemp Netolice 2022 | 3 | 18.1.2022 20:54 | ||
Vybavení | Kdo vyrobí držák na textilní brašny | 11 | 15.8.2021 16:44 | ||
Silniční cestovní | Kawasaki Versys 2017 - obsah nádrže | 18 | 5.8.2021 16:44 | ||
Vyjížďky | Motokemp Netolice 2021 | 12 | 28.7.2021 22:16 | ||
Japonské | Zvuk brzdového systému po výměně baterie | 4 | 27.7.2021 14:54 | ||
Hledám, potřebuji | Garážové stání Praha | 7 | 6.3.2021 18:07 | ||
Pokec | Výfuk pro Versyse, máte někdo tuning výfuk na svém Versysu | 13 | 16.11.2020 11:11 | ||
Chopper & Cruiser | Nákup nového, nebo předváděcího motocyklu | 55 | 11.10.2020 15:10 |
Po Hondě Hornetu 900 jsem chtěl opět spíše čtyřválec, ale protože na dlouhé letní cesty bych uvítal...
Velká a pohodlná motorka na cestování.
Krásný sametový čtyřválec. Ještě jsem na něčem takovém nejezdil i když Magna VF 750C se svými 4 válc...
Fakt takova univerzalni, pohodova, "vyletni" enduro motorka na jezdeni po nasich silnicich za vyborn...
Velký Versys nahradil v garáži menšího. Takže je tam teď míň místa.
Koupeno u dirtbikes Opava provozovna Hlučín. Modelový rok 2019 do provozu 6 /2020 v barevném provede...
Stroj pro sportovní a dlouhé cestování, perfektní pozice jezdce, ochrana, výborný stavitelný podvoze...
Tak jsem se nechal prodejcem ukecat...a dobře jsem udělal.
Macatá holka z japonska. S chutí k životu, která ráda vyhoví jak kochačce, tak svižnějšímu pobídnutí...
Krasny zeleny ctyrvalcovy cestak z druhe ruky, s minimalnim najezdem.
Po dvou sezonach na naháčích jsme plánovali víc cestovat. Versys byla láska na první pohled, pak už ...
Dostatečný výkon a komfort pro cestování ve dvou.
Pohodlný cesťák s kultivovaným motorem, který umí i trochu sportovat, silniční univerzál na jakýkoli...
Muj druhý stroj versys 1000 ,před 2 lety první versys 650,a před 25 lety Jawa 350-634.
Úžasná motorka na cestování i kolem komína. Né úplně pro začínající jezdce.
Moje první silniční cestovní enduro...
Krasny zeleny ctyrvalcovy cestak z druhe ruky, s minimalnim najezdem.
Krásná, pohodlná a zábavná.. to vše tam prostě je!
Pohodlí, cestování, prostě spokojenost
Pohodlný cesťák, s dostatkem výkonu a místa. ..
Tak trochu neplánovaně jsem se rozhodl svého Versyse prodat.Najezdil jsem na něm 33.519 km .O této m...
Tak konečně zas ve stopě a zahájeno :-) .Počasí pátek ,sobota velice přívětivé tak nešlo odolat a n...
Předsezonní servis ,počítám že o víkendu proběhne konečně zahájení. Taková klasika výměna oleje REPS...
Tak nějaké to shrnutí letošní sezony.Celkově povedená ,ale vždycky to může být ještě lepší dá se říc...
Podzim podařená část sezony ,přesto,že jsem několik pěkných dní tak nějak motorkářsky promarnil.Stěž...
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Triumph Tiger 1050 | cena, ovladatelnost vypinaču na rukojeti, blinkry,cena nahradních dílu a dle recenzí poruchovost, |
Yamaha Tracer 9 / 900 | byla to novinka za vyšší prachy.. |
Triumph Tiger 1200 | Moc krasny masiny, ale neduvera ve znacku, u Street Tripla se sypaly motory, problemy i s minulou generaci Exploreru co vim od servisaka, mozna dnes uz vse OK, ale nejaky nedobry pocit ve mne zustava. |
CFMOTO 800MT | Vzal jsem radeji 4valec. U CFMoto chybel takovy ten pocit, jo, to chci. Navic na Versyse 1000 jsem nenasel negativni recenzi ani negativni zkusenosti. Az podezrele vychvalovany stroj. Kdyz jsem ji nasel za prijatelnou cenu, tak jsem po ni sahnul. |
Suzuki DL 1000 V-Strom | Výhodná koupě od souseda v garáži a Versyse měl 3 roky! |
Yamaha Tracer 9 / 900 | Poměr cena/výkon super. Ale je hrozně tvrdá a na mě malá (185). A ten displej a lá potápěčské brýle je fakt moc... |
BMW S 1000 XR | Super motorka, ale nutí Vás jet tak, jako by Vaše jízda měla být ta poslední...mám se rád a s takovou motorkou bych tady dlouho nebyl. Jinak to samé co u GS...po naklikání cena 530 000 s kuframa. |
BMW R 1250 GS | Když jsem naklikal svoje vysněné GSo s minimální možnou výbavou, tak jsem se dostal na krásných 550 000 s kuframa...a to už bylo fakt mooc. Někdy příště. |
Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Spo | Tím, že mám 100% silnice byla jasná volba na 4valec a obe17\" kola |
Yamaha XT1200Z Super Tenere | |
BMW F 850 GS Adventure | |
Honda CRF1000L Africa Twin | |
Honda VFR 800X Crossrunner | |
Suzuki DL 1000 V-Strom | |
Yamaha Tracer 9 / 900 | Neměl jsem příležitost ji ani vidět na živo ani vyzkoušet. |
Suzuki DL 1050 V-Strom XT | Nebyla skladem, nemožnost vyzkoušet. |
Triumph Tiger 800 XC | Nebyl kus který bych chtěl |
KTM 1190 Adventure | Cena |
Honda XL 1000V Varadero | Už moc stará |
Suzuki DL 1000 V-Strom | Cena |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Yamaha MT-09 | |
Yamaha TDM 900 | Vysoké ceny dostupných kusů,vyšší hmotnost |
Yamaha Tracer 9 / 900 | Výrazně těžší, méně ovladatelná, ale za to o dost kulturnější. |
Honda NT1100 | |
BMW R 1200 GS | Čtyřválec mě moc nebavil |
Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Sports | |
Honda NT1100 | Nechtěl jsem 4válec, žádná barva co by se mi líbila, s Hondou větší zkušenosti mám |
Suzuki GSX-S1000GT | Je to spíš cestovní enduro a hlavně jsem po letech strávených na endurech chtěl cestovní čtyřválec. |
Honda CB 600F Hornet | Možná někdy časem, až se trochu vyjezdím a nevyhovoval by mi naháč |
BMW R 1200 GS | |
Honda NT1100 | Barevně zajímavější,design,výkonější,ale i trošku dražší ale já jsem ji nekoupil proto,že jsem už měl i předchozí moto Hondy a jezdily bez poruch a oprav. |
BMW R 1200 GS Adventure | jen nápad ani jsem se na ni v reálu nebyl podívat |
Yamaha Tracer 9 / 900 | Váhově i cenově už nad moji ochotu investovat. |
Suzuki DL 1050 V-Strom XT | Pro rok 2021 byla v prodeji jenom verze S nebo SE. A to už bylo pro mě trochu drahé. Škoda opravdu jsem ji chtěl. |
Yamaha Tracer 9 / 900 | Vzhledem k váze nízký výkon. Neměl jsem možnost vyzkoušet, třeba by mě nadchla. Měl jsem strach, že na lítání v zatáčkách a broušení sliderů by to nebylo to pravý ořechový. I když věřím, že cestovní komfort má lepší než Tracer. |
BMW R 1250 GS | Moc stejná jako můj předchozí Versys 1000 r. 2015. Byť s motorkou byla naprostá spokojenost, doporučuji, ale chtěl jsem změnu. |
Kawasaki Z900 | Vyšší cena |
BMW S 1000 XR | Necítil jsem se na ní dobře, širší a tvrdší sedlo. |
Triumph Tiger 1050 Sport | Motorka bez kouli, Japonce jsem uz mel a 4hrnek taky. |
Triumph Tiger 1050 |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2022 | Leonekx | manual_versys_1000_2.pdf | 43 MB | Vytaženo a převedeno do pdf ze stránky https://www.kawasaki-onlinetechinfo.net/manuals. |
2022 | Leonekx | manual_versys_1000s_.pdf | 50 MB | Kawasaki Versys 1000S 2022 EN |
2015 | mili69 | service-manual-versy.pdf | 19 MB | |
2012 | Rik333 | service-manual-...-_2012-_eng.pdf | 16 MB | Kompletni servisni manual pro Kawasaki Versys 1000, rok 2012. V anglictine. 689 stran v PDF. |
2012 | stokly | kawa.pdf | 11 MB |
Název pneumatiky | Průměr | Použito na | Známka | Popis | Hodnoceno |
---|---|---|---|---|---|
Vložit vlastní hodnocení | |||||
Metzeler roadtec 01 | 17" | Předek | 4 | prostě mi nesedla ,nikdy jsem na žádné moto neměl horší pneu... | 25.05.2020 v 08:23 |
Metzeler roadtec 01 | 17" | Zadek | 2 | a -celkově nikdy víc varianta b mě prostě nesedla a tudíž n... | 05.10.2019 v 21:24 |