Kawasaki Versys 1000
Články
Cestopisy
Technické údaje Kawasaki Versys 1000
2012 2013 2014 2015 2016 2017 2018 2019
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje

V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme.

Objem 1043 cm3
Výkon 86.8 kW 87 kW 85 kW 88.2 kW 87.6 kW 88.2 kW
Výkon při otáčkách 9000 ot/min
Množství oleje -
Točivý moment 102 Nm
Otáčky při max toč.mom. 7700 ot/min 7500 ot/min 7700 ot/min 7500 ot/min
Uspořádání válců Řadový
Startér - Elektrický
Počet válců 4
Dvoudobý/čtyřdobý 4
Chlazení Kapalina
Vrtání 77 mm
Zdvih 56 mm
Kompresní poměr 10.3 : 1
Rozvod DOHC 2xOHC DOHC
Ventilů na válec 4
Příprava paliva Vstřikování
Počet rychlostí 6 - 6
Sekundární převod Řetěz - Řetěz
Typ rámu - Páteřový - Trubkový
Materiál rámu lehká slitina - lehká slitina - lehká slitina
Zdvih předního odpr. 150 mm - 150 mm - 150 mm
Zdvih zadního odpr. 150 mm - 150 mm - 150 mm 152 mm
Úhel hlavy řízení 27 ° - 27 ° 34 °
Závlek předního kola 107 mm - 106 mm -
Rozvor 1520 mm
Brzdy vpředu 2 kotouč
Rozměr předního kotouče 300 mm - 300 mm 310 mm
Přední třmen čtyřpístkový - čtyřpístkový - čtyřpístkový
Brzdy vzadu kotouč
Přední kolo 17 " - 17 " - 17 "
Zadní kolo 17 " - 17 " - 17 "
Rozměr přední pneu 120/70-ZR17 M/C (58W) - 120/70-ZR17 120/70ZR17M/C (58W)
Rozměr zadní pneu 180/55 - ZR 17 M/C (73 W) - 180/55-ZR17 180/55ZR17M/C (73W)
Výška sedla 845 mm 840 mm 820 mm
Výška sedla max - 840 mm
Suchá hmotnost 239 kg -
Pohotovostní hmotnost - 239 kg 250 kg 257 kg
Užitečná hmotnost -
Objem nádrže 21 l - 21 l
Světlá výška -
Rezerva -
Spotřeba 7 l/100 km - 6.2 l/100 km -
Zrychlení -
Maximální rychlost - 205 km/h -
První cena 309000 Kč - 314900 Kč - 319900 Kč
Cena testovaného stroje (včetně příplatků) - 414900 Kč
Poznámka - Model SE je vybaven KECS (Kawasaki Electronic Control Suspension), KQS (Kawasaki Quick Shifter), LED světly nebo možností připojení k Smartphonu.
Výměna motorového oleje -
Výměna olejového filtru -
Výměna převodového oleje -
Výměna hnacího řemene -
Výměna zapalovací svíčky -
Výměna brzdové kapaliny -
Výměna vložky vzduchového filtru -
Seřízení ventilové vůle -
Motoakce
Videa Kawasaki Versys 1000
Témata ve fóru o Kawasaki Versys 1000
Fórum Téma Odpovědí Poslední příspěvek
Založit téma Všechna témata
Opravy a údržba Serizeni svetel Versys 1000 19 27.2.2020 07:57
Vyjížďky Motokemp Netolice 2020 9 22.2.2020 20:14
Pokec Výfuk pro Versyse, máte někdo tuning výfuk na svém Versysu 12 13.2.2020 22:36
Pokec Soutěž o nejvyšší nájezd kilometrů 82 19.1.2020 21:28
Poradna Úrazové pojištění 10 29.10.2019 23:45
Enduro & funbike Kawasaki Versys 1000, r.v.2015 - 2016 19 30.9.2019 19:12
Opravy a údržba závada ktrc kawasaki versys 1000 2018 23 26.9.2019 14:57
Pokec Big Brother 281 25.9.2019 17:35
Enduro & funbike Jaký pohodlný dvouválec na cestování 20 25.9.2019 14:35
Pokec Prodej držáků na navigaci 0 13.8.2019 15:15
Vyjížďky Rumunsko - zkušenosti 7 13.7.2019 10:30
Hledám, potřebuji MotoKovocz zkusenosti 0 1.7.2019 15:27
Silniční cestovní Upozornění,rakouské (passa)-provoz 11 2.6.2019 18:00
Vyjížďky Jarní sraz versys Strážnice 87 28.5.2019 13:39
Silniční cestovní Nova Kawasaki - kde je na Morave nejlepsi dealer a servis 13 8.5.2019 20:15
Pokec Nový Versys 28 6.5.2019 12:21
Silniční cestovní Crosstourer nebo novy Versys 1000 72 2.5.2019 11:08
Vyjížďky Jarní Mosty 2019 24 2.4.2019 15:50
O tomto fóru Veřejné vysvětlení redakce ke změně názvu cestopisu 130 25.3.2019 23:08
Vybavení Klíč pro povolení přední osy Kawasaki Versys 1000, r2012 19 4.1.2019 19:10
Skupiny
Uživatelské články
Průměrné hodnocení od 17 uživatelů
Motor
Spojka
9.2/10
Průběh výkonu
9.8/10
Vibrace
9.4/10
Převodovka
8.9/10
Mechanická hlučnost
9.2/10
Zvuk
8.3/10
Spolehlivost
9.8/10
Brzdy
9.3/10
Podvozek
Možnost nastavení
9.4/10
Těsnost tlumičů
9.9/10
Tuhost rámu
9.4/10
Jízda
Sport
8.5/10
Město
8.3/10
Cestování
10.0/10
Zázemí
Ceny náhr. dílů
6.7/10
Ceny servisu
6.5/10
Servisní síť
8.2/10
Dostupnost dílů
9.3/10
Nabídka doplňků
7.8/10
Servisní intervaly
9.0/10
Cestování
Pohodlí jezdce
9.7/10
Pohodlí spolujezdce
9.2/10
Možnosti uchycení zavazadel
9.7/10
Ochrana jezdce cestování
8.7/10
Ochrana spolujezdce
8.3/10
Světla
8.9/10
Celková průměrná známka ze všech oblastí: 8.9
Průměrná spotřeba naměřená našimi uživateli: 5.38 l/100 km. Hodnota založena na údajích od 15 uživatelů.
Kupující kteří dali Versys 1000 přednost
NekoupiliZ důvodu
Yamaha Tracer 900 Vzhledem mě až tak neoslovila a vždycky tam něco někde chybělo, co Kawi měla v základu.
Honda CRF1000L Africa Twin Honda je vlastně víc do terénu a já budu asi víc cestovat po silnici, 4 válec se mi líbí víc, cena.
Kawasaki Z 1000 SX To bych si mohl nechat ZZR.
Kawasaki Ninja H2 SX Cena. Jinak dokonalá motorka, ale podle H2 hodně polidštěná.
Moto Guzzi V85 TT Slabý motor. Jinak pohodlná, lehounce ovladatelná, dobře brzdí, polňačka není problém.
Yamaha Tracer 900 Sjíždím po sedačce na nádrž a váha je na rukou. Vibrace mezi 5-7 tis. všude. Vadí mi zadní stupačky patám. Jinak cena, motor a podvozek super.
KTM 790 Adventure Vyzkoušeno R a je moc vysoké, jen jedna špička na zemi. Sedlo tvrdé. Terén super. Rychlořazení super. Motor takový ostrý, mechanicky hlučný.
BMW F 850 GS Nedosáhnu na zem, měl jsem půjčenou vysokou verzi a bylo to nepříjemné. Jede tak akorát a polňačka není problém.
BMW S 1000 XR cena. Jinak jede ukrutně. Elektronický podvozek super, čím rychleji, tím lépe. Polňačku moc nedává.
Ducati Multistrada 1200S Starší ročník
Yamaha Tracer 900 Když jsem uviděl Kawu bylo jasno: láska na první pohled.
Honda CRF1000L Africa Twin Jsem více na silnici
BMW R 1250 GS Nechápu jak bawor může být považován za nejlepší cestovní motorku. V terénu asi ano, to nemohu hodnotit, ale na silnici?
Moto Guzzi Stelvio 1200 Stelvio jsem měl vysněné, ale po prvním svezení nastalo spíš zklamání... Na tu masu hmoty slabší motor, celkově jsme si moc nesedli.
Triumph Tiger 800 XC Absolutně největší konkurent. Na ten jsem se chodíl dívat pořád. V podstatě jsem ho i chtěl, ale nakonec jsem podlehl svodů zelené krásky. Pro mne super. Dobře se mi na tom sedělo, výbava jako kráva, vše okej. Kdyby nepředstavili nový Versys, mel bych Tig
BMW C 650 GT Po skútrech jsem přemýšlel i nad dalším skútrem. Ale za mne prohrál proto, že na dnešní dobu už tomu kapku chybí. Např. LEDky apod. a při mém štěstí by představili FL nebo novou generaci...
BMW R 1200 GS Jako podíval jsem se na ni. Ale mám tak špatné zkušenosti s majiteli při výletech, že toto by asi nešlo. Navíc ta uniformita to je hrůza. Tam aby se člověk bál koupit něco jiného, než BMW, aby ho nezmlátili.
Suzuki DL 1000 V-Strom Jeden z velých favoritů, nicméně já se na ni nedokázal poskládat. Mám 188 cm, trochu delší nohy vůči tělu a prostě ten trojúhelník tam nefungoval. Jinak super stroj, bez elektronických serepetiček. Chyběly by mi dost LED světla.
BMW R 1200 RT Krásný stroj, byl jedním z hlavních favoritů. Navíc po příchodu nové 1250 RT za velmi dobrou cenu, ale tak nějak se mi na ni nesedělo nejlíp a upřímne trošku v tom hrál můj BMW komplex. Ale až budu starší, tak bych ji moc chtěl.
Honda CRF1000L Africa Twin Chtěl jsem jedině DCT verzi, nicméně moc by na mne foukalo a navíc se mi zase tolik nelíbila
Kupující místo Versys 1000 koupili raději jinou
JakouZ důvodu
Ducati Multistrada 1200S slaba motka jako ze jsem kawasaki .... jen dve mapy mezi kterejma neni rozdil. pri hamznuti spolujezdeni na zadech
Kawasaki Versys 650 Už opravdu kus \"bajku\", ale spíše pro delší štreky, které zatím neplánuji
Suzuki DL 1000 V-Strom Již jsem měl první model ,Strom se mi víc líbí a je to 2v.
Yamaha Tracer 900 Pro mne nezajímavá, bez výrazu
BMW R 1200 GS Adventure nutila MĚ jezdit JAK hovado A DO terénu TO není .
KTM 1290 Super Adventure SE – excel tabuľkové hodnoty vysokej prevádzkovej hmotnosti proste nepustili
BMW R 1200 GS Adventure Měl jsem možnost projet se o jednom vikendu na BMW a bylo rozhodnuto. Měl jsem sice půjčený starší modl s jednou vačkou z roku 2006, ale i tam to bylo super svezeni.
Moto Guzzi Stelvio 1200 Dlouho jsem o něm přemýšlel, má ho kamarád, ale prostě bych to měl opět jen jako motorku, která mě doveze kam potřebuji a dál nic.
Yamaha Tracer 900 Za stejné peníze měla Yamaha vyšší výbavu při srovnatelném výkonu a terénní schopnosti nebyli pro mě prioritou.
Kawasaki Z900RS naháč je naháč
Yamaha Tracer 900 Kawa je mnohem těžší, nezajímavá paleta barev a motor je moc hladký a hodný
Honda XL 1000V Varadero
Suzuki DL 1000 V-Strom Nebyla v zelené k mání.
Yamaha Tracer 900 Servisní intervaly, v základu vyšší cena, předražený příslušenství
Suzuki DL 1000 V-Strom Už jsem Stroma měl,takže jsem věděl do čeho jdu. Versys byl dražší.
Triumph Tiger 800 XR verze 2018 slabší ochrana proti větru, 2018 zastaralý model, pro mně zbytečně veliká. Pozitívum má nádherný zvuk, 4valec. Pro dlouhé vyjíždky určtě vhodná, docela obratná. v zelené barvě kawasaki nádhera
Honda CBF 1000 Pre mňa príliš vysoká, mám len 175 cm, Cbf no problém
Yamaha Tracer 900 Papírově o malinko silnější, ale zase vyšší váha.Pocitově klidnější, nudnější, 4-válec méně agresivnější oproti 3-válci v Traceru.
Suzuki DL 1000 V-Strom Těžká...
Suzuki DL 650 V-Strom Těžká...
Manuály pro Kawasaki Versys 1000
Ročník Vložil Soubor Velikost Poznámka
Nahrát manuál
2015 mili69 service-manual-versy.pdf 19 MB
2012 Rik333 service-manual-...-_2012-_eng.pdf 16 MB Kompletni servisni manual pro Kawasaki Versys 1000, rok 2012. V anglictine. 689 stran v PDF.
2012 stokly kawa.pdf 11 MB
Bazar pro Kawasaki Versys 1000 (rss)
Vyzkoušené pneumatiky na Kawasaki Versys 1000
Název pneumatiky Průměr Použito na Známka Popis Hodnoceno
Vložit vlastní hodnocení
Metzeler roadtec 01 17" Zadek 2 a -celkově nikdy víc varianta b mě prostě nesedla a tudíž n... 05.10.2019 v 21:24

TOPlist