renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki DL 1000 V-Strom (2003)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník hofi01
Vloženo 14.6.2008
Aktualizováno 6.4.2015
Zobrazeno 16 620x
HODNOCENÍ PROFILU OD 21 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.6

Popis motorky


Velká, silná, pohodlná, krásná, moje prostě V-Strom jak se patří !!!

Více fotografii

Motorka koupena od dovoz Itálie

Výška jezdce: 175 cm

První dojmy - Pohodlná cestovní mašinka s možností sklouznout na nezpevněné cesty.. prostě můj miláček :-)

Motorku bych doporučil pro - Cestovní parník, se kterým se dá pocestovat jak po západoevropských kvalitních cestách, tak i po šotolinových cestách např. v Albánii, vhodný pro každého jezdce :-)

Doplňky na motorce - Turistické plexi Givi
Topcase Givi E460
Padací rám SW-motech
Hlavní stojan SW-motech
Botka bočního stojanu fy. Samodomo

Recenze

MŮJ ŽIVOTOPIS :

2008

18.292 km – 29.799 km 11.507 km

09.06.2008 – 18.292 km – zakoupil jsem ve Znojmě výše uvedenou motorku,
dovoz Itálie, r.v. 2003, k motorce byl horní kufr
Givi a doplňkový turistický štítek – 116.000,-Kč
10.06.2008 – 18.325 km – v STK Telč jsem si na motorce udělal dovozovou
technickou, potřebnou pro přihlášení motorky na
český TP – 1.150,-Kč
- sjednání povinného ručení u ČPP (od 10.6.2008 do
10.11.2008 ) – cena - 937,-Kč
11.06.2008 – 18.340 km – v Brně na MMB, odboru dopravy jsem zažádal
vydání českého technického průkazu
14.06.2008 – 18.340 km - zakoupil jsem sprej na čištění řetězu, řetěz jsem
očistil, napnul a namazal – 200,-Kč
16.06.2008 – 18.376 km – dostal jsem v Brně přidělenou RZ: 3B 4543, za
správní poplatky jsem zaplatil 2000,-Kč
19.06.2008 – 18.454 km – zakoupení motolékárny, zacelovače defektu pneu,
náhradních žárovek a pojistek – 523,-Kč
20.06.2008 – 18.599 km - výměna oleje Motul 5100 Ester, 15W-50 (4l – 840,-
Kč) a olejového filtru HF Filtr (215,-Kč)
- výměna svíček NGK CR8EK - (2ks – 620,-Kč)
21.06.2008 – 18.647 km – namazání řetězu
23.06.2008 – 18.987 km – namazání řetězu
28.06.2008 – 19.299 km – zakoupení a namontování hlavního stojanu od fy.
SW-MOTECH – 2.700,-Kč
- zakoupení a namontování padacího rámu od fy.
SW-MOTECH – 2.300,- Kč
05.07.2008 – 19.422 km – MAĎARSKO 2008 – 520 km
09.07.2008 – 20.000 km – zakoupení a výměna řetězové sady REGINA (
řetěz 137ZRP – 112 čl. – 2950,-Kč, řetězové
kolečko PBR 564/17 – 200,-Kč a rozeta PBR
4398/41 – 66,-Kč a sponka – 150,-Kč
– zakoupení a výměna zadních brzdových destiček
EBC 174 – 550,-Kč
- zakoupení a výměna přední pneu Pirelli TL
Scorpion MT 90 S/T Front 110/80 – R19 M/C
(59h) a zadní pneu Pirelli TL Scorpion MT 90 S/T
150/70 – R17 M/C (69h) – ( 2650,- + 3200,- Kč )
21.08.2008 – 27.888 km - výměna oleje Motul 5100 Ester, 15W-50 (3l – 630,-
Kč) a olejového filtru HF Filtr (215,-Kč)
- první dopnutí, vyčištění a namazání řetězu

2009

29.799 km – 38.474 km 8.675 km

18.06.2009 – 34.350 km – zakoupení a výměna zadní pneu Pirelli Scorpion
MT90 S/T 150/70 R17 69H – 3.170,-Kč
- zakoupení a výměna zadních brzdových desek
EBC – 550,-Kč
- výměna motorového oleje Motul 5100 Ester
10W-40 a olejového filtru – 750,-Kč +
- výměna vzduchového filtru – 700,-Kč
- dolití kapaliny do spojkové nádržky
23.06.2009 – 35.487 km – dopnutí řetězu
26.07.2009 – 37.353 km – na vyjížďce v Brně se mi vysypalo ložisko v
předním kole – oprava – výměna obou ložisek
i obou gufer – 150,-Kč
- nechal jsem srovnat pravý přední brzdový kotouč –
srovnal to z 2 mm na 0,2 mm, musel jsem to ale
nechat zout a následně obout – celkem – 305,-Kč

2010

38.474 km – 42.593 km 4.119 km

03.04.2010 – 38.474 km – vyzvedl jsem si od Šabulína motorku po opravě :
- nainstaloval mi zásuvku na 12V ( zásuvka
zapalovače – 115,-Kč, kabeláž + pojistnice – 200,-
Kč )
- opravil závadu na světlech, nesvítila dálková
světla
- vyměnil protékající simerink spojky – ( 160,-Kč)
- vyměnil spojkovou páčku za novou – (1.100,-Kč )
- vyměnil přední brzdové destičky, které jsem měl již
delší dobu zakoupené
- vyměnil ložisko a vložku kyvné vidlice – staré součásky
měly na konci kyvné vidlice vůli 5 mm, která
způsobovala vlnění na rovných úsecích a nepříjemný
pocit z jízdy – ( ložiska – 1.600,-Kč a vložka kyvné vidlice
– 1.855,-Kč )
- celková cena opravy vč. práce – ( 7.000,-Kč )
25.06.2010 – 39.373km – výměna motorového oleje Motul 5100 Ester 10W-
40, olejového filtru a zakoupení čističe a mazání
na řetěz – 1.200,-Kč

2011

42.593 km - 43.766 km 1.173 km

20.08.2011 – 43.480 km – zakoupení a výměna zadních brzdových destiček
SBS 657LS Rear – 1000,-Kč

2012

43.766 km - 49.715 5.949 km

15.06.2012 – 44.246 km - výměna oleje Motul 5100 Ester, 15W-50
a olejového filtru – 1.000,-Kč
- zakoupení a výměna přední a zadní pneu Continental
TKC 80 – 4.000,-Kč
- zakopení a výměna řetězové sady Regina, kolečka
16 a 42 zubů – 3.700,-Kč
- Šabulín udělal botičku na boční stojánek
16.06.2012 – 44.396 km – technická kontrola – 350,-Kč

2013

49.715 -

15.4.2013 - 49.715 - zakoupení a výměna vzduchového filtru
- zakoupení a výměna zapalovacích svíček NGK
24.7.2013 - 51.230 - výměna oleje Motul 5100 Ester, 10W-40
a olejového filtru – 1.000,-Kč
- zakoupení a výměna přední a zadní pneu Continental
TKC 80 – 5.650,-Kč

MOJE POSTŘEHY A ZKUŠENOSTI :

28.6.2008 - dokoupil jsem hlavní stojan a padací rám od fy. SW-motech (2.700,- a 2.300,-), zatím ujeto cca 1.000 km, super svezení (úplně jedno, po jakých se jede cestách !!), spotřeba vypadá tak něco málo přes 6 l/100km. Teď mě čeká výměna řetězové sady (už mám - Regina) a obou pneu ( Pirelli Scorpion).

11.7-26.7. - dovolená - Faro - ujeto 7.485 km - až na jedinej problém (spadlo sání od zadního válce) vše v pohodě. Spotřeba se pohybovala od 4.7 l/100km do 6.2 l/100km ( průměr za 7.500km byl 5.4l/100km ), jízda s naloženou motorkou taky nebyla problém, pouze na rovných úsecích dálnic při rychlostech nad 120 km/hod se motorka vlnila (nevím, jestli to způsobovala kombinace bočních větrů a naložení motorky), nebo že by nevyvážené přední kolo v kombinaci s naraženým pravým brzdovým kotoučem ?! Jinak super !

Za první sezonu najeto 11 tis. km, pneu i přes velké dálniční přesuny přes Německo a Španělsko jsou v pohodě, myslím že vydrží ještě celou letošní sezonu. Řetězovka taky OK a to se musím přiznat, že jí nějak zvlášť moc péče nedávám.

12.12.2009 - letošní sezónu jsem najel cca 9.000 km ( z toho 2.700 km dovolená - Maďarsko, Bosna i Herzegovina, Chorvatsko ). Zadní pneu Pirelli Scorpion MT90 S/T 150/70 R17 69H vydržela 14.000 km. Protože jsem s ní byl spokojen, koupil jsem opět stejný model. Přední má najeto asi 19 tis. a je pořád OK.. Jinak letos jsem měl první pád, naštěstí jenom lehké podklouznutí zadního kola v malé rychlosti na kruhovém objezdu v Maďarsku - holt fungl nová pneu s nesjetou slizkou vrstvou, extrémně kluzké maďarské silnice za deštivého počasí a neopatrné brnknutí o plyn nejdou dohromady ) Naštěstí vše pobral levý padák ( chvála bohu za něj ), takže jediná škoda, která na motorce vznikla, byla amputace cca 4 cm spojkové páčky ( dá se s tím jezdit pořád dál ). Poslední závada, která mě v letošní sezóně potkala, bylo vysypané ložisko v předním kole ( obě ložiska včetně gufer mě přišly na 150,-Kč - takže pohoda, ale nechtěl bych aby se mi něco podobného stalo někde v zahraničí !! )..

03.04.2010 - 38.474 km - vyzvednul jsem si motorku z opravy - byla odstraněna závada na dálkových světlech, která nesvítila, dále vyměněn protékající simerink spojky (160,-Kč), vyměněna spojková páčka (1.100,-Kč), vyměněny přední brzdové destičky ( poprvé ode mě, celých mnou najetých 20 tis. km tam vydržely původní, se kterými byl stroj zakoupen - oproti tomu zadní už musely být vyměněny 2x !!! ), byla nainstalována zásuvka zapalovače 12V ( cena vč. kabeláže - 315,-Kč ), a především se podařilo detekovat závadu a následně odstranit její nepříjemné projevy - vlnění ve vyšších rychlostech při přímé jízdě, které mě trápilo prakticky hned od nákupu motorky - byly vyměněny ložiska a vložka kyvné vidlice ( 3.455,-Kč ). Při následné projížďce se už toto nepříjemné vlnění neprojevovalo.

27.7.2013 - 10.8.2013 - dovolená - cca 4.000 km - bez problémů.. jenom cestou na Grossglockner trochu škytala, ale to asi každýmu, kdo tam byl

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
HAJTAUR
HAJTAUR napsal 22.03.20 v 20:13 10b.

Vyčerpávající informace z provozu + nádherné fotografie z cest

Franco9943
Franco9943 napsal 24.06.19 v 14:09 10b.

super

muzour
muzour napsal 09.02.17 v 08:18

Právě prodávám po osmi letech Hondu Dominatora se kterou jsem byl moc spokojen a hledám za něj náhradu. .Po přečtení tohoto článku už mám jasno a jedu se podívat na "velkýho stroma " .Co se týče oprav tak to vypadá v pohodě ikdyž mě zarazila výměna futra u kyvky po tak krátké době.Takže už se těším na sezonu v jedné stopě. Dík za Tvůj článek a jen víc takových ze kterých se člověk něco doví...Milan M

hofi01
hofi01 napsal 07.12.15 v 17:34

děkuji.. už je to minulost

Radimbiker
Radimbiker napsal 07.12.15 v 17:32 10b.

super technická soupiska , přeji každou jízdu bez nehod a všude kde jsi byl se taky těším

Více komentářů



TOPlist